abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204406466
O+
pi_204406472
Was er nou echt een half uur geen nieuw topic? :D
pi_204406496
Wat ik wilde delen is overigens hoe tof ik dit ideetje vind. O+ In plaats van naamkaartjes aan de stoelen, schrijf ik gewoon namen op wat kussentjes. :D

pi_204406652
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuis :Z zo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..

Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel :')
pi_204406655
Leuk idee van de kussentjes zo @Myraela!
pi_204406780
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuis :Z zo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..

Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel :')
Kan dat werkt ook niet tot morgen wachten? Eventjes een paar uur niets is ook wel zo fijn.
pi_204406939
Leuk idee van die kussentjes.

@vlindertje89 zou het niet verstandiger zijn om even door te chillen, op tijd naar bed en desnoods je wekker wat eerder zetten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204407007
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.

Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
pi_204407141
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:08 schreef Sarabi het volgende:
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.

Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
:o

Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204407200
Ik ben meer een avond dan ochtendmens, dus doe liever vanavond nog wat dan morgen eerder op.

Maar ik heb net even m'n overzicht bijgewerkt van m'n to do's en ik schuif twee dingen idd toch door naar morgen, het derde moet echt nog vandaag maar dat is max half uurtje werk. Dus te overzien :)
pi_204407222
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes O+

Net twee achter elkaar *O*

Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast _O-

Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204407385
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes O+

Net twee achter elkaar *O*

Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast _O-

Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
:D

Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes _O-

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei. Hoe hoog ook al weer?
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.

@Kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag O+
Spoilers!
pi_204407395
Huh :?
Ik sloot maar opende niet.
Niet gezien :B
pi_204407516
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D

Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes _O-
[..]
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.

@:kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag O+
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem. B-)
Is Frida weer thuis?

@Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
pi_204407615
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem. B-)
Is Frida weer thuis?

@:Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
_O-

Ja hoor, dan heb ik wel interesse. Het maakt me weinig uit wat er aan die slootkant komt, zo lang het maar niet enkel brandnetel en distel is. Als dat zich niet zo enorm zou verspreiden, zouden we het gewoon laten staan. Maar iets fleurigs is wel leuk en goed voor de hommels natuurlijk.
Spoilers!
pi_204408306
Zodra ik wat binnen heb komen ze naar je toe @Lucky_Strike
pi_204409113
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!
[..]
:o

Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
We waren inderdaad niet de enige.
Uiteindelijk het eerste kwartier gemist.

Niets nieuws geleerd (kennelijk leer je door een bierhobby stiekem toch veel over proeven). Maar het was een leuke avond.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 april 2022 @ 08:14:58 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204410090
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204410381
Goedemorgen :W

Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.

Volgende week mag ik bij een huis komen kijken *G* het is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen O+
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd :D
pi_204410399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:

Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.

Volgende week mag ik bij een huis komen kijken *G* het is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen O+
Klinkt als een mooi plekje om te wonen. Fingers crossed!
pi_204410416
Het eerste festival is officieel *O*

Mensen in omgeving Tilburg kunnen eventueel naar ons komen zwaaien :D
https://www.tdrinks.nl/tilburgsbierfestival
pi_204410710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:

Duimen zijn al aan het werk. Zou wel heel gaaf zijn, zeker straks in de zomer een fijne tuin
pi_204410959
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Spoilers!
pi_204411114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Hier ook frisjes, de airco staat aan want schoonmaak en onderhoud meneer is bezig
pi_204411616
Kledingkast bruut omgezet van winter naar zomer. Tot dusver twee vuilniszakken kleding die weggaan *O*

Het helpt wel als je echt eerlijk naar jezelf bent en niet meer valt voor je eigen smoesjes ‘want het is zo leuk/nog goed’. Als je het al drie winters of zomers niet meer gedragen hebt :')
Drie shirtjes van ongeveer dezelfde kleur hoeft ook niet.
En kleding die echt leukleuk is en daardoor zo vaak gedragen dat het wat flodderig wordt: weg! *slik*

Binnenkort op een zaterdag maar eens naar de sponsorwinkel. Krijgt mijn vereniging er een kilo prijs voor en gaan zij uitzoeken wat nog verkoopbaar/doneerbaar is.

Nu nog kijken hoe ik het beste een paar zaken kan verkopen die nog geld op kunnen brengen. Misschien mijn eerste stapjes op vinted zetten.
pi_204412045
Lekker bezig Cat!
Leuk, nieuwe kleedjes shoppen.

Ik stond thee te zetten en deze fitis/tjiftjaf ben er nog niet helemaal uit, hipperdepipte spontaan in de bloesem voor het raam O+

pi_204412372
Mooie foto O+
pi_204413615
Mooie foto, Blues!

Ik had er nog eentje liggen van de zonsopkomst van vanochtend:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204414143
Wat een lucht O+

Wij wandelden op de zuidpier IJmuiden vanmiddag.

Kaas en vis gekocht daar in de buurt, daarna naar de bieb en nu lekker in de tuin in de zon lezen. Heerlijke temp. O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 12-04-2022 16:01:54 ]
pi_204414419
Tjiftaf 😉

Mooie kleuren in de lucht sigme. Morgenmiddag weer eens sahara zand zal ook wel de avondlucht bepalen?

Volgende week met de buurman als excursieleider een dag op stap naar Rotterdam- trein-tram-boot- rondje Dordrecht.
pi_204414429
Hoi *O* Klotedag op kantoor maar wel mooi aardbeien gescoord bij de Westlandse Aardbei vanmiddag :9 4kg :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204414536
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:25 schreef AnneX het volgende:
Tjiftaf 😉

Mooie kleuren in de lucht sigme. Morgenmiddag weer eens sahara zand zal ook wel de avondlucht bepalen?

Volgende week met de buurman als excursieleider een dag op stap naar Rotterdam- trein-tram-boot- rondje Dordrecht.
Zij van de Vogelbescherming denken een fitis! :D
Twitter:

pi_204414584
Nog nooit van een fitis gehoord :o

Maar zo leuk om te zien, en ook fijn dat die netjes bleef zitten om op de foto te komen
pi_204414717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi *O* Klotedag op kantoor maar wel mooi aardbeien gescoord bij de Westlandse Aardbei vanmiddag :9 4kg :9
Jaloers! Heb me wel arm gekocht aan meerdere doosjes Lambada aardbeien afgelopen week....met 200g per doosje zijn we er zo doorheen
pi_204414755
Lekker aardbeien 🍓🍓
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:26:58 #36
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204414772
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:22 schreef Blues het volgende:
Lekker aardbeien 🍓🍓
Meh, in April zijn het altijd teleurstellingen. Ik wacht wel tot er kouwe grond van de lokale aarbeienboer zijn, die harde spaanse holle dingen zijn smakeloos vergeleken daarmee.
Al wel asperges gegeten
pi_204414793
Daar ben ik dan weer niet zo van, asperges oO<
pi_204414852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog nooit van een fitis gehoord :o

Maar zo leuk om te zien, en ook fijn dat die netjes bleef zitten om op de foto te komen
Nee joh dat hipt en vliegt en heb 30 foto's op de burstfunctie nodig om er 3 goed te krijgen _O-
Door het luisteren naar de vogelspotcast en de Vogelbescherming en sovon te volgen op Twitter leer ik heel veel, dus wist dat deze 2 soorten enorm op elkaar lijken. *O*
pi_204415077
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee joh dat hipt en vliegt en heb 30 foto's op de burstfunctie nodig om er 3 goed te krijgen _O-
Door het luisteren naar de vogelspotcast en de Vogelbescherming en sovon te volgen op Twitter leer ik heel veel, dus wist dat deze 2 soorten enorm op elkaar lijken. *O*
Whaha herkenbaar zoveel foto’s maken voor een goede

Hier was het geen in de zon zit weer, dat ding verdween steeds achter bewolking. Maar wel even nieuwe balkonbakken gehaald. De vorigen waren lek dus steeds een nat balkon en verdroogde planten. En rok afgemaakt op de zoom na. Ik kreeg opeens het idee om lusjes aan de binnenkant te maken om het ding handig op te hangen en dat werkt nog ook *O* .

Zo even eten en dan naar de vve vergadering, de eerste in 2,5 jaar in het echt ipv via teams
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:18:34 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204415106
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:33 schreef Blues het volgende:
Hoeft ook niet, het is maar een voorbeeld van seizoensgroente/fruit. Zo kan je het hele jaar ook tomaten en komkommers kopen, maar eerlijk, ze zijn alleen in de zomer echt lekker.
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 18:24:52 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204415161
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:33 schreef Blues het volgende:
Ik wel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204415207
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 18:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik wel [ afbeelding ]
:D Ja zo wel :Y)
pi_204415592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Meh, in April zijn het altijd teleurstellingen. Ik wacht wel tot er kouwe grond van de lokale aarbeienboer zijn, die harde spaanse holle dingen zijn smakeloos vergeleken daarmee.
Al wel asperges gegeten
Die spaanse meuk misschien wel, maar dit zijn echte NL aardbeien uit het Westland. Heerlijk zoet O+ :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 april 2022 @ 19:39:21 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204416089
Neef had zondag aardbeien van de boer uit de Betuwe. Oke nog niet zo lekker als over een aantal maanden, maar waren best lekker. Het waren zeker geen waterbommen, oke nog niet zo zoet als over een paar maanden, maar best lekker. :Y.
pi_204416211
Nog even een broek en twee shirtjes gestreken die sinds vorig jaar zomer (soort van) klaarlagen voor de strijk. Bleken drie broeken, een jurkje en vier shirts te zijn. Kledingkast toch nog voller _O-

Vanmiddag wel een broek en zomer vest gekocht :@ En er komt nog een bestelling aan :@
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:55:46 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204416440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Die spaanse meuk misschien wel, maar dit zijn echte NL aardbeien uit het Westland. Heerlijk zoet O+ :9~
Van de koude grond vind ik ze beter dan uit de kas
pi_204417238
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog even een broek en twee shirtjes gestreken die sinds vorig jaar zomer (soort van) klaarlagen voor de strijk. Bleken drie broeken, een jurkje en vier shirts te zijn. Kledingkast toch nog voller _O-

Vanmiddag wel een broek en zomer vest gekocht :@ En er komt nog een bestelling aan :@
leuk hé? bestellen. w/

De twee jurkjes kwamen vanmiddag al.

Eentje van linnen/katoen draag ik wel rond het huis.😉
De andere is ook leuk in werkelijkheid. Lengte op de knie.
Zó veel langer dan ik, ben jij toch niet @Tele6
pi_204417542
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
leuk hé? bestellen. w/

Zó veel langer dan ik, ben jij toch niet @:Tele6
Jij ook besmet met het bestel virus?
Ik ben nu wel van twee jaar in aan het halen. Of langer eigenlijk, kledingkast heeft echt een update nodig. Dus ik koop nu wel met een plan en niet (alleen) omdat leuk.
Inmiddels (met schoenen) al drie vuilniszakken vol voor de doneer *O*
pi_204417726
De laatste keer was pre corona en leverde 7 volle zakken voor een lokale inzameling.
En het een en ander voor marktplaats waar de hulp actief is.
Even de winter/ zomer wissel afwachten na de Paas en inventariseren. w/
pi_204418196
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
leuk hé? bestellen. w/

Zó veel langer dan ik, ben jij toch niet @:Tele6
Ik ben 1m80 ;)
pi_204418243
Ik heb m'n hardlooptrainingsschema weer hervat. Ik was ergens eind februari gestopt vanwege pijntjes, maar die pijntjes zijn allang weer weg en het is nu heerlijk hardloopweer.

Viel wel tegen vandaag, ik haalde de doeltempo's wel maar heb lopen hijgen als een oud trekpaard. Ik wijt het aan de warmte en aan dat ik gisteravond al survivaltraining heb gedaan. O-)

Zo kun je altijd het weer de schuld geven. In februari ging het lopen voor geen meter omdat het toen telkens stormde :P
pi_204418329
Ik zou eigenlijk ook wat moeten met kleding maar ik heb helemáál geen zin.

Misschien 2 stapels maken met "kan aan naar werk" en "kan niet naar werk" want ik heb geen zin in een herhaling van broekfiasco van vrijdag. :')

Ik heb drie lange zomerbroeken waarvan er één geschikt is voor naar werk. Maar het is zo lastig om broeken die niet jeans zijn te vinden in lange maten. @Jagärtrut @Myraela waar halen jullie je niet-jeans vandaan? (jullie zijn lang toch?)
pi_204418369
Ik heb nog steeds amper normale-mensen-kleren. :7

Ben moe. Druk geweest vandaag. Wel zinnige dingen en ik haalde een zak oliebollen op de kermis :9

Zo lekker slapen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204418408
Bonprix heeft volgens mij broeken in lengte maten @Tele6

Broeken zelf maken is nog best lastig, dus ik denk dat ik daar nog wel een paar van moet kopen. De rest lukt gelukkig wel.
pi_204418458
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben 1m80 ;)
Nee😳 mijn geheugen -O-
Nou, dan kies je de midi lengte. Valt vast beter. 😂
En dan vraag je @Kaatje1 om ze af te spelden op de juiste lengte 😂
Kaatje heeft toch een lock machine?

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 12-04-2022 22:06:50 ]
pi_204418701
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nee😳 mijn geheugen -O-
Nou, dan kies je de midi lengte. Valt vast beter. 😂
En dan vraag je @:Kaatje1 om ze af te spelden op de juiste lengte 😂
Kaatje heeft toch een lock machine?
Ik geloof dat ik in het echt niet lang overkom of zo. Moet nog werken aan een 1m80 persoonlijkheid of zo :P

Ik zoek idd dan midi jurken, maar dat vermindert het aantal opties wel behoorlijk :(
  dinsdag 12 april 2022 @ 22:13:49 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204418725
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds amper normale-mensen-kleren. :7

Ben moe. Druk geweest vandaag. Wel zinnige dingen en ik haalde een zak oliebollen op de kermis :9

Zo lekker slapen O+
Oliebollen O+
pi_204418782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Bonprix heeft volgens mij broeken in lengte maten @:Tele6

Broeken zelf maken is nog best lastig, dus ik denk dat ik daar nog wel een paar van moet kopen. De rest lukt gelukkig wel.
De meeste broeken (vooral de wat interessantere) niet helaas. Ze hebben vaak wel extra korte maten maar niet extra lange.

Ik denk dat ik binnenkort eens bij de WE binnenloop, hun maten lijken redelijk te kloppen met mijn lijf en de kleren daar zijn meestal best wel geschikt voor naar werk.
pi_204419028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De meeste broeken (vooral de wat interessantere) niet helaas. Ze hebben vaak wel extra korte maten maar niet extra lange.

Ik denk dat ik binnenkort eens bij de WE binnenloop, hun maten lijken redelijk te kloppen met mijn lijf en de kleren daar zijn meestal best wel geschikt voor naar werk.
Nog even voor je gekeken bij miss etam, die had vroeger dat wel in de collectie, nu helaas niet meer
pi_204419183
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Tele6 het volgende:

Misschien 2 stapels maken met "kan aan naar werk" en "kan niet naar werk" want ik heb geen zin in een herhaling van broekfiasco van vrijdag. :')

Ik heb drie lange zomerbroeken waarvan er één geschikt is voor naar werk. Maar het is zo lastig om broeken die niet jeans zijn te vinden in lange maten. @:Jagärtrut @:Myraela waar halen jullie je niet-jeans vandaan? (jullie zijn lang toch?)
Je probleem is misschien minder je lengte dan je gewicht? Ik ben ook 1.80 en mijn broeken zijn zelden te kort maar ik denk dat ik gewoon een grotere maat draag dan jij.

Mijn laatste broeken kwamen van otrium. Duizend keus dus wel veel werk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204419216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

WE is idd goed voor lengtematen. En nette kleren :Y
Ik ben nu van Etam naar Bonprix overgestapt. En heb Otrium ontdekt. Online outlet voor merkkleding.
En ook al hang ik niet zo aan merken, er is echt wel verschil tussen iets van de C&A of van bij voorbeeld Colourful Rebel. Nu even ontdekken welke merken mij goed passen, dan kan ik die gaan volgen.
pi_204419260
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je probleem is misschien minder je lengte dan je gewicht? Ik ben ook 1.80 en mijn broeken zijn zelden te kort maar ik denk dat ik gewoon een grotere maat draag dan jij.

Otriumboks!

Wel veel werk ja, daarom wil ik me nu gaan specialiseren :7
pi_204419270
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
WE is idd goed voor lengtematen. En nette kleren :Y
Ik ben nu van Etam naar Bonprix overgestapt. En heb Otrium ontdekt. Online outlet voor merkkleding.
En ook al hang ik niet zo aan merken, er is echt wel verschil tussen iets van de C&A of van bij voorbeeld Colourful Rebel. Nu even ontdekken welke merken mij goed passen, dan kan ik die gaan volgen.
Beat you to that.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204419319
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Beat you to that.
Ik heb vorig jaar voor het eerst besteld :6
Zomerjurk. In de najaarssale. Sta te trappelen om hem voor het eerst aan te doen. Bijna *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 april 2022 @ 23:04:03 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204419678
Toevallig twee broeken bij V&D (online), nou met als 'onderverkoper' Only for Men, gekocht en geslaagd.
Overigens zijn het wel twee verschillende merken broeken zie ik nu _O-. Een beetje kleur in mijn broeken aangebacht Een groene en een bordeauxrode chino
Maar ja aan only for men hebben jullie ook weinig :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 april 2022 @ 23:10:39 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204419757
Nou ja... Op naar morgen... Morgen eerst zooltjes ophalen, naar kantoor en dan wachten op een telefoontje....
Ik laat het maar over mij heen komen en zie wat de middag/avond brengt. :s)
pi_204420070
Dat zal een hele rare dag zijn. Sterkte morgen en de dagen erna natuurlijk
pi_204420072
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja nee misschien wel idd. Ik zit meestal tussen small en medium in qua breedte maar dan is het erg hoog water. Spijkerbroeken maat 30w32l zakken af en zijn te kort, maar smaller én langer bestaat amper (het is ofwel 28-32 ofwel 30-34)

Otrium had ik nog nooit van gehoord. Ik ga eens kijken.
pi_204420077
Sterkte morgen @borisz :*
pi_204420125
Dankzij jullie heb ik net 4 broeken besteld :D
pi_204420588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja nee misschien wel idd. Ik zit meestal tussen small en medium in qua breedte maar dan is het erg hoog water. Spijkerbroeken maat 30w32l zakken af en zijn te kort, maar smaller én langer bestaat amper (het is ofwel 28-32 ofwel 30-34)

Otrium had ik nog nooit van gehoord. Ik ga eens kijken.
Kuyichi heeft ook vaak 32-32 en 32-34 :Y
pi_204420593
Broeken zou ik ook wel kunnen gebruiken, maar gisteren te veel geld uitgegeven bij Van Cranenbroek :+ Dus ik hou het wel bij mijn jurkjes.

Er is trouwens wel goed nieuws qua geld *O* De verzekering keert bijna de hele kosten voor een nieuwe schutting uit. Nu hopen dat de schuttingman snel tijd heeft.
pi_204420619
Goedemorgen.

@borisz sterkte vandaag!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204420625
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 06:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Lekker zinvol voor iemand die 28-34 nodig heeft _O-

De Rode Winkel heeft alles wat je zoekt, maar alleen in jeans.
pi_204420704
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 06:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja da's dus te breed. Ik zit aan 28-34 :')

Ha Vanyel zei het al. Nou ja.

Ik ben wel goed in elastiek in broekbanden zetten, en een riem dragen is ook geen probleem, dus meestal kom ik er alsnog wel soort van uit met broeken. Niet optimaal charmant want je houdt wel materiaal over maar heel acceptabel.
pi_204420860
Als iemand nog weet waar ik (spijker)broeken kan kopen voor iemand met wel childbearing hips maar een minitaile, dan hoor ik het graag.

De enige spijkerbroek die ik bezit moet een riem, maar heeft ook zoveel ruimte in taille en zelfs bij m'n buik dat het lijkt alsof ik een beste bobbel heb zitten waar ik geen bobbel heb zitten omdat ik een meisje ben. :')
pi_204420887
Goedemorgen! Haat aan broeken kopen. Zelfs hetzelfde model, zelfde maat en merk in een andere kleur kan ineens heel anders zitten.

Sterkte Borisz.
pi_204420903
Sterkte Boris.
Spoilers!
pi_204420986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:10 schreef borisz het volgende:
Nou ja... Op naar morgen... Morgen eerst zooltjes ophalen, naar kantoor en dan wachten op een telefoontje....
Ik laat het maar over mij heen komen en zie wat de middag/avond brengt. :s)
Sterkte, zal een vreemde dag worden
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 13 april 2022 @ 08:20:51 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204421008
Ik koop mijn spijkerbroeken altijd bij C&A op een of andere manier passen die altijd goed. Helaas gaan ze niet altijd heel lang mee, maar daar is de prijs ook naar. Verder vaak moeite met broeken dus daarom toch altijd maar die.

Verder nog tips voor Tele:

Ik weet niet hoe netjes je naar je werk moet want dit is wel casual, maar deze heb ik.

Ze hebben ze nu niet meer zie ik
https://www.america-today(...)-2422002006+100.html

maar ik leef echt in deze broek. Dit soort broeken vooral. Deze zijn altijd al behoorlijk lang als je die 32 pakt.
Bij mij met ook 1.80 zitten ze top.

Bijenkorf heeft er nog een paar zie ik: https://www.debijenkorf.n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
haha

maar dit soort broeken zie je in veel winkels en zijn echt top voor lange benen en door het elastiek vaak ook heel goed te doen in kleinere maten.
pi_204421019
Ik heb dus altijd C&A spijkerbroek, maar die zijn dus eigenlijk niet gemaakt voor mijn figuur. ;(
pi_204421041
Oh ja Boris, strekte vandaag.
pi_204421148
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Als iemand nog weet waar ik (spijker)broeken kan kopen voor iemand met wel childbearing hips maar een minitaile, dan hoor ik het graag.

De enige spijkerbroek die ik bezit moet een riem, maar heeft ook zoveel ruimte in taille en zelfs bij m'n buik dat het lijkt alsof ik een beste bobbel heb zitten waar ik geen bobbel heb zitten omdat ik een meisje ben. :')
Nogmaals, de Rode Winkel. In Utrecht.
Dat is wel even eng want je moet dan met mensen praten.
Dan zeg je dit is nu mijn broek en die is kut want dat en dat gebeurt er door mijn figuur. Dan vragen ze de maat van die broek, kijken ze keurend naar je kont en buik en gaan zij voor jou door de winkel lopen. Komen ze terug met een stapel broeken om te passen. Tot je er een (of 2 of 5) hebt die naar wens is.

Disclaimer: laatste keer dat ik dit zelf deed is jaren geleden, maar ik was altijd erg tevree.
't ben geen C&A prijzen, dat niet.
pi_204421152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb drie lange zomerbroeken waarvan er één geschikt is voor naar werk. Maar het is zo lastig om broeken die niet jeans zijn te vinden in lange maten. @:Jagärtrut @:Myraela waar halen jullie je niet-jeans vandaan? (jullie zijn lang toch?)
Ik draag alleen jeans. Normale broeken zonder lengtematen is geen doen, maar gelukkig ben ik er ook niet zo'n fan van, dus dat scheelt.
pi_204421158
Sterkte Boris. Rare dag, als je zo in ‘ de afwachting van’ zit.
pi_204421193
Sterkte Boris
pi_204421208
Sterkte Boris :*
pi_204421214
Zij die gaan genieten van sigmes tong groeten u :W
pi_204421223
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Zij die gaan genieten van sigmes tong groeten u :W
Niet praten met je mond vol he!
pi_204421463
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Lekker zinvol voor iemand die 28-34 nodig heeft _O-

De Rode Winkel heeft alles wat je zoekt, maar alleen in jeans.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja da's dus te breed. Ik zit aan 28-34 :')

Ha Vanyel zei het al. Nou ja.

Ik ben wel goed in elastiek in broekbanden zetten, en een riem dragen is ook geen probleem, dus meestal kom ik er alsnog wel soort van uit met broeken. Niet optimaal charmant want je houdt wel materiaal over maar heel acceptabel.
Neem me niet kwalijk, het was vroeg. Kut geslapen.
Maar het goede nieuws: Kuyichi heeft ook gewoon broeken van maat 26-34, of 27-34, of 28-34.
En ook kleurtjes. En ribstof. En zo.

Ik vind het een fijn merk. Goede kwaliteit. Duurzaam en fairtrade. :)
pi_204421473
Sterkte vandaag Boris :*
pi_204421509
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nogmaals, de Rode Winkel. In Utrecht.
Dat is wel even eng want je moet dan met mensen praten.
Dan zeg je dit is nu mijn broek en die is kut want dat en dat gebeurt er door mijn figuur. Dan vragen ze de maat van die broek, kijken ze keurend naar je kont en buik en gaan zij voor jou door de winkel lopen. Komen ze terug met een stapel broeken om te passen. Tot je er een (of 2 of 5) hebt die naar wens is.

Disclaimer: laatste keer dat ik dit zelf deed is jaren geleden, maar ik was altijd erg tevree.
't ben geen C&A prijzen, dat niet.

Opgeschreven. Ik ben mogelijk toevallig in Utrecht over 2 weken want ik wil naar concert. Dat is enerzijds kut want moet 3 uur in het OV enkele reis en een hotel, maar kan dan wel dingen doen.
pi_204421839
Ik heb echt de schurft aan skinny jeans kopen want ze zijn dus nooit skinny; megaslobberend om de onderbenen. Geen porum :N ik heb eindelijk meer dan twee broeken waar ik tevreden over ben, na lang zoeken en veel frustratie. En nu moeten we allemaal weer aan de flared :') maakt mijn leven wel makkelijker :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204421860
En met de Rode Winkel kan ik niet zoveel. Laatste keer dat ik er was bracht ik twee broeken terug (omdat ze niet skinny waren!! }:| ) En toen zei ik dat tegen de jongen achter de balie. En toen zei hij: 'oh. Ok.'

...

Een hele rij gemiste kansen blies droevig de aftocht. Doei :W
pi_204421891
Goh minimum loonwerkers dont care.. je verwacht het niet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204422236
Nou, de Rode Winkel staat dus, zoals Vanyel al beschrijft, wijd verspreid bekend om hun service. Dus ja, dit verbaasde me wel.
pi_204422532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
En met de Rode Winkel kan ik niet zoveel. [B]Laatste keer dat ik er was bracht ik twee broeken terug (omdat ze niet skinny waren!! n/B] }:| ) En toen zei ik dat tegen de jongen achter de balie. En toen zei hij: 'oh. Ok.'

...

Een hele rij gemiste kansen blies droevig de aftocht. Doei :W
Hoe kan dat dan? Je hoort ze daar te passen :Y
pi_204422543
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 11:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe kan dat dan? Je hoort ze daar te passen :Y
Corona. Ik bestelde ze daar om ze rustig thuis te passen (ik had het model al eerder met succes aangeschaft realiseer ik me nu). Dus bij het terugbrengen wilde ik navragen of het model veranderd was en of er dan suggesties waren voor een beter model.
pi_204422611
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dus altijd C&A spijkerbroek, maar die zijn dus eigenlijk niet gemaakt voor mijn figuur. ;(
Nee, C&A spijkerbroeken zijn vreselijk :o Ik heb momenteel 4 goed zittende broeken van Levi's en van Paddock's de Kate. Allemaal met stretch, want anders precies jouw probleem: dat er een Isa bij kan bij de taille. Dikke kont/benen = dikke buik volgens alle kledingmakers :+ Ik weet precies wat je met die bult bedoelt :D Op het werk stelden ze een keer voor mijn broek in te nemen. Prima! Wat kan er mis gaan! Nou...ik kreeg een soort clownsbroek terug met enorme zadeltassen stof aan de zijkanten. Was geen gezicht.

borisz, sterkte deze week. Heel rare dag, zeker voor je oma.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 april 2022 @ 11:48:14 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204422626
}:|

Wij deden een bestelling bij Hornbach. Dat moest wel want een product dat we nodig hebben is alleen online te bestellen en niet af te halen in de winkel. We betaalden 127 euro verzendkosten. En nu komt de hele bestelling behalve dat product wat de reden was dat er online besteld werd, dat is bij nader inzien toch niet op voorraad.
Ik heb Hornbach gebeld om te vragen of er coulance in die verzendkosten zit en dat wordt voor me uitgezocht.

Dit gaat ons heel veel geld kosten }:|
Spoilers!
  woensdag 13 april 2022 @ 11:49:12 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204422636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
}:|

Wij deden een bestelling bij Hornbach. Dat moest wel want een product dat we nodig hebben is alleen online te bestellen en niet af te halen in de winkel. We betaalden 127 euro verzendkosten. En nu komt de hele bestelling behalve dat product wat de reden was dat er online besteld werd, dat is bij nader inzien toch niet op voorraad.
Ik heb Hornbach gebeld om te vragen of er coulance in die verzendkosten zit en dat wordt voor me uitgezocht.

Dit gaat ons heel veel geld kosten }:|
Dat is altijd zo kut he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')