Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Heb je die filmpjes van die gele apen gezien?
[ twitter ]
Check dit draadje. En dan graag je mening over het altijd walgelijke China.
Ja, hij heeft ook wel heel erg veel tijdquote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat weer erg veel over Pietjepuk.
En het gaat sowieso al erg veel over Pietjepuk.
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.quote:
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Niet alleen de laatste tijd!quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.
Wie?quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
India is helemaal een smerig land.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Maar als wij het hier met koeien doen is het primaquote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
Volgende keer spoiler graag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
Behalve van Ajax.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Al besproken, nou eigenlijk niet. Ik benoemde eten.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Dat ligt er een beetje aan welk van de twee activiteiten stroomopwaarts plaatsvindt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.
Ik weet niet wat die term betekent dus eensquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
Eens. Praat gewoon Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over whataboutism beginnen zijn vervelende mensen.
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over whataboutism beginnen zijn vervelende mensen.
Dan beperk je jezelf wel heel ergquote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |