ALO op hard dus die kan nog wel een ronde of 20 door.quote:Op zondag 10 april 2022 07:41 schreef Mexicanobakker het volgende: Alonso en KMag wel redelijk genaaid
T.o.v. Leclerc wel. Maar Red Bull moet ondertussen eerder naar achteren kijken dan naar voren.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 07:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
T.o.v. Leclerc wel. Maar Red Bull moet ondertussen eerder naar achteren kijken dan naar voren.
Maar ze verliezen wel positie natuurlijk, dat middenveld ligt heel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 10 april 2022 07:43 schreef Nober het volgende:
[..]
ALO op hard dus die kan nog wel een ronde of 20 door.
Rijdt dat zo kut dan? Ik dacht dat zelfs de slechtse F1 auto nog altijd harder kan dan een Porsce 911 GT3 oidquote:Op zondag 10 april 2022 07:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In zijn geval is dat ook een stuk leuker dan met die baggerauto.
Ja, net als toen Rosberg WK werd.quote:Op zondag 10 april 2022 07:44 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis, je kunt ook gewoon blij zijn voor je teamgenoot.
Die Mercedessen zetten tot dusverre aardig druk.quote:
Weer 1 die Tsunoda probeerde te torpederenquote:Op zondag 10 april 2022 07:47 schreef heywoodu het volgende:
Schumacher haalde in achter SC, mag niet
Heilige koe. Mooi gezegd.quote:
Max ging ook in de fout .. niet er voorbij, maar langszijquote:Op zondag 10 april 2022 07:47 schreef heywoodu het volgende:
Schumacher haalde in achter SC, mag niet
En Schumacher ervķķr...quote:Op zondag 10 april 2022 07:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mij zat Verstappen en naast
Nee, Leclerc ging en hield daarna in. Dat mag niequote:Op zondag 10 april 2022 07:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Max ging ook in de fout .. niet er voorbij, maar langszij
RB is gewoon slecht dit weekend.quote:Op zondag 10 april 2022 07:50 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd wanneer uit komt dat ferrari weer een hoop illegale shit doet.
Ach, gewoon weer handjeklap met de FIA en doorrrrr..quote:Op zondag 10 april 2022 07:50 schreef Refragmental het volgende:
Kunnen ze dat weer in de achterkamertjes gaan uitzoeken en is Ferrari halverwege het seizoen opeens trager dan een Williams zonder dat er iets bekend gemaakt wordtquote:Op zondag 10 april 2022 07:50 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 07:50 schreef Refragmental het volgende:
We kunnen weer naar bedquote:Op zondag 10 april 2022 07:51 schreef Breekfast het volgende:
Race is wel gelopen. Leclerc gaat winnen. Max 2e.
Snelste van allemaal behalve de Ferrari die nog een seconde sneller is.quote:
Die gaat er nog liever samen afquote:Op zondag 10 april 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Alonso netjes aan de kant, kijken of die ook zo hoffelijk is met Lewis zo
Gelukkig is het daarachter leuk, maar dit is de derde race dat de Ferrari+Leclerc in de basis sneller is.quote:Op zondag 10 april 2022 07:51 schreef Breekfast het volgende:
Race is wel gelopen. Leclerc gaat winnen. Max 2e.
Ze waren eerst allebei samen een seconde sneller, flikker op met die onzinquote:Op zondag 10 april 2022 07:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snelste van allemaal behalve de Ferrari die nog een seconde sneller is.
Ik vind het eeeehmm.... bijzonder.
Toch niet dusquote:
Hun huiswerk het best gedaan dusquote:Op zondag 10 april 2022 07:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gelukkig is het daarachter leuk, maar dit is de derde race dat de Ferrari+Leclerc in de basis sneller is.
Ferrari heeft lagere snelheid. Alleen veel meer grip uit de bocht. Ze zijn eerder op topsnelheidquote:Op zondag 10 april 2022 07:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snelste van allemaal behalve de Ferrari die nog een seconde sneller is.
Ik vind het eeeehmm.... bijzonder.
ok doeiquote:Op zondag 10 april 2022 07:53 schreef -XOR- het volgende:
Op naar het Manchester City - Liverpool topic
Waarom is dat jammer ?quote:Op zondag 10 april 2022 07:55 schreef Mothzor het volgende:
Mooi man dat Ferrari zo terug is, jammer dat het Leclerc is though 😅
Ziedend.quote:Op zondag 10 april 2022 07:57 schreef Fosive het volgende:
Schandalig dat zo'n stuiterende wagen de snelste van het veld kan zijn
SC in de laatste 10 ronden, of pech voor LECquote:Op zondag 10 april 2022 07:57 schreef Netsplitter het volgende:
Max geen schijn van kans vandaag om te winnen.
Latifi doet nog mee, alles kan nog.quote:Op zondag 10 april 2022 07:57 schreef Netsplitter het volgende:
Max geen schijn van kans vandaag om te winnen.
Zolang hij het zelf maar opruimtquote:
Grip in de bochten vooral. Daarin is de Ferrari momenteel duidelijk beter. RBR heeft nog wat werk te verzetten daarin.quote:Op zondag 10 april 2022 07:55 schreef Sabata het volgende:
topspeed is hier niet echt belangrijk, acceleratie wel.
Als team niet, maar dat geldt eigenlijk voor alle drie de topteams wel.quote:
Gewoon P2 pakken en punten bunkeren. Parijs is nog heel ver.quote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Doevelaer het volgende:
De Max frustis zijn weer terug hoor
[ afbeelding ]
We hebben allemaal zo onze voorkeuren. Ik heb echt niks met Leclerc. Nooit gehad en zal ik ook nooit krijgen.quote:
Tegen het eind van dit seizoen wordt declerk hier net zo hard uitgekotst als HamGodquote:
Coureurs heb ik idd geen problemen mee.quote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als team niet, maar dat geldt eigenlijk voor alle drie de topteams wel.
Wel de meest sympathieke coureurs van de drie topteams.
Ik heb geen Alonso in de manager en kan hier derhalve wel mee levenquote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Zorro het volgende:
Ik wil een SC.
Anders wordt het erg vervelend voor Alonso als die een stop moet gaan maken.
Gezien Merc dichterbij RB lijkt te zijn gekomen vermoed ik het eerste.quote:Op zondag 10 april 2022 07:58 schreef PzKpfw het volgende:
Vraag me nu af of ze bij Red Bull de zaken gewoon niet voor elkaar hebben of dat Ferrari ergens pace heeft gevonden.
Het is wel te hopen inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gezien Merc dichterbij RB lijkt te zijn gekomen vermoed ik het eerste.
Je bedoelt bedoeltquote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld de VBL-trollen. Want dat is wel weer echt te merken.
Dan kan George straks Lewis voorbij latenquote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
Russel die als teamorder krijgt om bandjes te sparen ipv te verdedigen
Yepquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
5,5sec al achter de leider. Ik zou mij als RB toch serieus zorgen gaan maken.
Management is key.quote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef Zorro het volgende:
Russell krijgt al de Bottas behandelingkeer veel
Denk je wel aan de banden maatquote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Russell Perez tegen kan houden
Gewoon P2 en P3 pakken en volgende race verder kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
5,5sec al achter de leider. Ik zou mij als RB toch serieus zorgen gaan maken.
Zeker, afgelopen seizoenen wel gezien dat hij het verschil maakt in een mindere autoquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is puur Leclerc in die Ferrari, verder is RB gewoon beter dan de rest.
Leclerc wordt met gemak kampioen op deze manierquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaan nog veel meer van dit soort circuits komen. RB moet heel snel wat veranderen, anders is dit een gelopen seizoen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon P2 en P3 pakken en volgende race verder kijken.
Trolololoquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:
Ja wel lekker makkelijk zo.quote:
Toch knap, zoveel langzamer zijn en toch meer punten scoren dan RBquote:
Die zal zo nog wel een teamorder krijgen danquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is gelukkig Russell en niet Hamilton
Wees maar niet bang, Perez valt ook nog wel uit.quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
Yep. Dit jaar gaat hem echt niet worden.quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch mooi dat die WK-titel vorig jaar al behaald is, want dit gaat weer frustrerend worden voor Verstappen op deze manier.
Oh nee daar heb je helemaal gelijk in hoor.quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een auto gebouwd die betrouwbaarder is.
Wat een cadeau zeg.
gon tidquote:
Het was veel leuker geweest inderdaad als hij die marshall wat klappen had gegeven...quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer, valt me mee dat hij nog zo kalm die brandblusser aanstuurde.
Gaan ze nog wel omdraaien.quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
Je schrijft "Russell moet Hamilton nog voorbij laten" verkeerd.quote:Op zondag 10 april 2022 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton oakt Russel trouwens nog gewoon
Dat zijn echte fansquote:
Toto heeft de FIA omgekocht denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch knap, zoveel langzamer zijn en toch meer punten scoren dan RB
Russel is echt nog een stuk arroganter dan Hamilton. Ik hoop dat Hamilton Russel helemaal zoek gaat rijden dit seizoen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Nattekat het volgende:
En daarna Leclerc die overstuurt en een easy 1-2 voor Mercedesquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, Perez valt ook nog wel uit.
Pas twee!? 😂quote:Op zondag 10 april 2022 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, niet al minstens twee mokken koffie op hebben
Ach, vorig jaar is het ook gelukt met 3 eliminatiesquote:Op zondag 10 april 2022 08:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Haha niet, iedergeval niet meer mee doen voor het WK
quote:
me 2quote:Op zondag 10 april 2022 08:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neuh.
Ik kijk een stux relaxter nu Verstappen de WK-titel al op zak heeft.
Vermoed iets met de hydraulics.quote:Op zondag 10 april 2022 08:08 schreef beantherio het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd naar de oorzaak. Dit kan echt niet.
Als jij dat denkt doen we dat toch.quote:Op zondag 10 april 2022 08:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je schrijft "Russell moet Hamilton nog voorbij laten" verkeerd.
Ja nu gaan ze vechtenquote:
Ritten kapen voor Max nu.quote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk relaxer nu het kampioenschap over is.
Ze mogen volgens mij maar 1 vraag stellenquote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef Pino112 het volgende:
Snapt die Stéphane de antwoorden van de coureurs nooit?
Ze stelt echt geen enkele keer een vervolgvraag. Meteen Thank you
Er zijn nog 20 races te gaan als ze vervanging vinden voor de Rusland GPquote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk relaxer nu het kampioenschap over is.
Hier nog een, geniet nu nog meer van de races. Zelfs het uitvallen boeit niet hee erg (uiteraard jammer). Maar vorig jaar zat ik elke race, elke ronde met hartslag 170+quote:
Gewoon een script voorlezen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef Pino112 het volgende:
Als je er maar genoeg kaapt, heb je alsnog kans op de titel.quote:
Volgens mij hebben ze maar tijd voor één vraag.quote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef Pino112 het volgende:
Tour de F1.quote:
Dan hield de tandarts zich daar niet aan of is het veranderd?quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze mogen volgens mij maar 1 vraag stellen
Geen Jacks lollige vragenquote:
Moeten zij wetenquote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Ja maar met Leclerc zo dik in het geel zet hij gewoon iedere race z’n gehele ploeg op kop van het peloton. Dan krijgt Max echt geen ruimte om vaak ritten te kapenquote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg kaapt, heb je alsnog kans op de titel.
Tenzij Leclerc echt helemaal niets overkomt dit seizoen.
Lady one questionquote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze mogen volgens mij maar 1 vraag stellen
Ferrari is nog steeds de betere auto. Dan is 45 punten heel erg veel.quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 races te gaan als ze vervanging vinden voor de Rusland GP
Die stelde geen vragenquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hield de tandarts zich daar niet aan of is het veranderd?
De tandarts hield zich nooit aan het scriptquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De tandarts stelde nooit vragenquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
To finish first…quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Sainz?quote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar met Leclerc zo dik in het geel zet hij gewoon iedere race z’n gehele ploeg op kop van het peloton. Dan krijgt Max echt geen ruimte om vaak ritten te kapen
Eens dat dat nergens op slaat, vooral omdat Ferrari afgelopen jaren niet heel efficient is gebleken in het doorontwikkelen van de autoquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Marcoss het volgende:
Tijdens race 3 al zeggen dat het kampioenschap beslist is
Zul je zien dat ze na de zomer die auto weer helemaal opgeknapt hebben en ze fluitend het kampioenschap binnenhalenquote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Die auto lijkt deze race anders gewoon prima te presteren.quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Als ze daar het lek boven krijgen is dat toch wel erg mooi meegenomen ja. Kan aan het eind van het seizoen beslissend zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |