Als team niet, maar dat geldt eigenlijk voor alle drie de topteams wel.quote:
Gewoon P2 pakken en punten bunkeren. Parijs is nog heel ver.quote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Doevelaer het volgende:
De Max frustis zijn weer terug hoor
[ afbeelding ]
We hebben allemaal zo onze voorkeuren. Ik heb echt niks met Leclerc. Nooit gehad en zal ik ook nooit krijgen.quote:
Tegen het eind van dit seizoen wordt declerk hier net zo hard uitgekotst als HamGodquote:
Coureurs heb ik idd geen problemen mee.quote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als team niet, maar dat geldt eigenlijk voor alle drie de topteams wel.
Wel de meest sympathieke coureurs van de drie topteams.
Ik heb geen Alonso in de manager en kan hier derhalve wel mee levenquote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef Zorro het volgende:
Ik wil een SC.
Anders wordt het erg vervelend voor Alonso als die een stop moet gaan maken.
Gezien Merc dichterbij RB lijkt te zijn gekomen vermoed ik het eerste.quote:Op zondag 10 april 2022 07:58 schreef PzKpfw het volgende:
Vraag me nu af of ze bij Red Bull de zaken gewoon niet voor elkaar hebben of dat Ferrari ergens pace heeft gevonden.
Het is wel te hopen inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gezien Merc dichterbij RB lijkt te zijn gekomen vermoed ik het eerste.
Je bedoelt bedoeltquote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld de VBL-trollen. Want dat is wel weer echt te merken.
Dan kan George straks Lewis voorbij latenquote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
Russel die als teamorder krijgt om bandjes te sparen ipv te verdedigen
Yepquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
5,5sec al achter de leider. Ik zou mij als RB toch serieus zorgen gaan maken.
Management is key.quote:Op zondag 10 april 2022 08:00 schreef Zorro het volgende:
Russell krijgt al de Bottas behandelingkeer veel
Denk je wel aan de banden maatquote:Op zondag 10 april 2022 07:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Russell Perez tegen kan houden
Gewoon P2 en P3 pakken en volgende race verder kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
5,5sec al achter de leider. Ik zou mij als RB toch serieus zorgen gaan maken.
Zeker, afgelopen seizoenen wel gezien dat hij het verschil maakt in een mindere autoquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is puur Leclerc in die Ferrari, verder is RB gewoon beter dan de rest.
Leclerc wordt met gemak kampioen op deze manierquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaan nog veel meer van dit soort circuits komen. RB moet heel snel wat veranderen, anders is dit een gelopen seizoen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon P2 en P3 pakken en volgende race verder kijken.
Trolololoquote:Op zondag 10 april 2022 08:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |