Two wrongs don't make a right. Ook al pleegt Rusland dagelijks oorlogsmisdaden, dat geeft Oekraïne geen vrijbrief om hetzelfde te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ga lekker grasduinen naar Oekrainse oorlogsmisdaden terwijl er elke dag nieuwe beelden zijn over Russiche oorlogsmisdaden joh
No shit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right. Ook al pleegt Rusland dagelijks oorlogsmisdaden, dat geeft Oekraïne geen vrijbrief om hetzelfde te doen.
Als je kijkt naar de Amerikaanse verkiezingen en het gedrag van Duitschland de afgelopen tig jaar, zijn ze toch een eind gekomen. En dat alleen maar in de Westerse wereld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
En we waren nog wel zo bang voor de Russische psy ops. Die konden op magische wijze vanaf het Kremlin de minde van de halve wereldbevolking sturen!😂
Artikel lijkt geen uitsluitsel te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/60907259.amp
Dan moeten al die kapot geschoten tanks het Rode Plein over.quote:
Rusland heeft oorlogsmisdaden plegen in haar strategie ingebakken zitten. Wel even een verschil he. Dagelijks worden burgers beschoten en vrouwen en kinderen verkracht om een afschrikkend effect te creeren. Hoe ga je daar als verdediger mee om? Als je te maken hebt met een tegenstander die oorlogsrecht aan haar laars lapt?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right. Ook al pleegt Rusland dagelijks oorlogsmisdaden, dat geeft Oekraïne geen vrijbrief om hetzelfde te doen.
Pas op! Consequenties!quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze bedreigen nu Youtube![]()
![]()
[..]
De locatie klopt, de datum klopt, de bezetting klopt, de kleding klopt, het wapen klopt, de taal/accent klopt. Genoeg om door Kyev een onafhankelijk onderzoek te startenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Artikel lijkt geen uitsluitsel te geven.
Dan mag je een soldaat dus alleen martelen zolang er nog bommen vallen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik pannenkoek. Waar het me om ging is dat het principe vergelijkbaar is. Jezelf verdedigen mag, maar degene die jou aanvalt martelen of in een rolstoel laten belanden terwijl er geen sprake meer is van gevaar mag gewoon niet. Punt.
Martelen of in een rolstoel doen belanden is inderdaad niet toegestaan, en terecht. Die discussie hoeven wij ook niet te voeren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik pannenkoek. Waar het me om ging is dat het principe vergelijkbaar is. Jezelf verdedigen mag, maar degene die jou aanvalt martelen of in een rolstoel laten belanden terwijl er geen sprake meer is van gevaar mag gewoon niet. Punt.
Alles waarmee wij beïnvloed worden. Al die twitterberichten, YouTube-filmpjes, media-optreden Zelensky, etc.quote:
Zei hij die een grote broek aantrok dat het allemaal fake was...quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Blijft wel mooi hoe sommige Oekraine in datzelfde hoekje proberen te drukken als de Rusland. Dan met 2 of 3 voorbeeldjes komen van oorlogsmisdaden terwijl de Russen dagelijks burgerdoelen bestoken om over alle andere misdaden maar te zwijgen![]()
Jah maar Oekraine is corrupt en er zijn nazi's hoor blablabla
Orde Amerikanen hebben gewoon zelf gekozen wie ze wilden. Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de Amerikaanse verkiezingen en het gedrag van Duitschland de afgelopen tig jaar, zijn ze toch een eind gekomen. En dat alleen maar in de Westerse wereld.
Iemand die leestekens niet kent valt weinig mee te discussieren in ieder geval. Fijne avond!quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zei hij die een grote broek aantrok dat het allemaal fake was...
Algemeen bekend probleem bij wappies op internet ,,quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand die leestekens niet kent valt weinig mee te discussieren in ieder geval.
Je mag gewoon geen soldaat zonder vorm van proces executeren. Punt. Het maakt daarbij ook niets uit bij welke partij hij ingedeeld is. Niets.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Is een geëxecuteerde soldaat juridisch hetzelfde als een geëxecuteerd burger? Ik kan het me bijzonder moeilijk voorstellen
In Oekraïne zitten allemaal nazi's en daarom stemmen ze natuurlijk op een joodse president.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Blijft wel mooi hoe sommige Oekraine in datzelfde hoekje proberen te drukken als de Rusland. Dan met 2 of 3 voorbeeldjes komen van oorlogsmisdaden terwijl de Russen dagelijks burgerdoelen bestoken om over alle andere misdaden nog maar te zwijgen![]()
Jah maar Oekraine is corrupt en er zijn nazi's hoor blablabla ben je mooi klaar mee, met dat soort hersenkronkels
Ik begrijp de leestekens prima, ik begrijp ook prima dat je dacht dat het fake was en je dat met budbronnen aan probeerde te tonen maar dat allemaal jammerlijk mislukte en je nu aan het wezelen bent.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand die leestekens niet kent valt weinig mee te discussieren in ieder geval.
Oh, ik dacht echt dat je met propaganda nepnieuws bedoelde. Nu kan ik je recente posts wat beter plaatsen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alles waarmee wij beïnvloed worden. Al die twitterberichten, YouTube-filmpjes, media-optreden Zelensky, etc.
Propaganda betekent geen nep nieuws, goede propaganda is juist feitelijk waar. Het is het beïnvloeden van een partij j (bijv westerse regeringsleiders en westers publiek) door acties en nformatie
Dus moet je zorgen dat je ze niet gevangen neemt, dat weet iedere militair.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mag gewoon geen soldaat zonder vorm van proces executeren. Punt. Het maakt daarbij ook niets uit bij welke partij hij ingedeeld is. Niets.
Ze gaan wel naadloos over van corona naar deze oorlog. Erg knap.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Algemeen bekend probleem bij wappies op internet ,,
Het ging hier enkel over oorlogsmisdaden. Wat dat met nazi's en corruptie van doen heeft mag Joost weten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Blijft wel mooi hoe sommige Oekraine in datzelfde hoekje proberen te drukken als de Rusland. Dan met 2 of 3 voorbeeldjes komen van oorlogsmisdaden terwijl de Russen dagelijks burgerdoelen bestoken om over alle andere misdaden nog maar te zwijgen![]()
Jah maar Oekraine is corrupt en er zijn nazi's hoor blablabla ben je mooi klaar mee, met dat soort hersenkronkels
Oh? Wat is jouw achtergrond precies?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Dus moet je zorgen dat je ze niet gevangen neemt, dat weet iedere militair.
Hé wat doe je nou? Haal die hand uit je broekzak! Probleem opgelost. Geen oorlogsmisdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |