Zei hij 15 maart…quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Arestivich (de regisseur van de PR van Zenensky) duurt de oorlog tot mei.
https://www.reuters.com/w(...)-adviser-2022-03-15/
Ja daar hebben wij ook nog een discussie gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lees voor de grap eens terug in de Covid demo reeks en wat mijn mening is vwb de "wappies"...
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef Candymannetje het volgende:
Ja daar hebben wij ook nog een discussie gehad
Het is een leuk idee dat sommigen hebben, dat deze oorlog zoveel impact heeft op RUS materiaal dat we dat terug gaan zien in de parade, maar, neequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rusland plant ook begin mei, alles wat dan nog een beetje onbeschadigd kan rijden en elke soldaat die dan nog tijdens het parade-marcheren zijn been gestrekt op heuphoogte kan krijgen moet dan op de terugweg om 9 mei aan de grote Poetinisgeweldigshow deel te nemen
Iemand is boos dat ie niet meer naar zijn villa's kan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef pvdplanet het volgende:
WTF die gasten in Rusland zijn helemaal de weg kwijt
[ twitter ]
Onder Hitler sprak men van ratten, in Rwanda sprak men van kakkerlakken en hier ook dit soort taal.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef pvdplanet het volgende:
[ twitter ]
Zonder kogelvrije vesten… die beveiligers zijn vrij nerveus.quote:
JERRY JERRY JERRY!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef pvdplanet het volgende:
[ twitter ]
Domestic en Europees is Johnson een lul met vingers, maar als oorlogs staatsman vinkt hij alle vakjes aan. Respect.quote:
Boris heeft vandaag Zelensky honderden extra pantservoertuigen beloofd en een raketsysteem om oorlogsschepen mee te vernietigen.quote:
Ja, las het. Harpoons begreep ik. Ik vraag me af welke lanceerinrichtingen het VK mee gaat leveren... Of ze moeten de P-8A Poseidon of de schepen er ook bij leveren ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Boris heeft vandaag Zelensky honderden extra pantservoertuigen beloofd en een raketsysteem om oorlogsschepen mee te vernietigen.
Ik vermoed dat Zelensky en co ook helemaal niet blij zijn met dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:05 schreef tjoptjop het volgende:
Voor Oekraïne is het toch ook gewoon slecht die mishandelde Russische POW's?
Het lijkt me dat je (zeker naar buiten toe) het beeld wil hebben dat Russen zich veilig over kunnen geven. Doe je dat niet krijg je dus Russen die zich letterlijk doodvechten (met alle Oekraïense slachtoffers van dien).
Nee klopt. Maar het komt vaker voor dat militairen niet bepaald de slimste personen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:05 schreef tjoptjop het volgende:
Voor Oekraïne is het toch ook gewoon slecht die mishandelde Russische POW's?
Het lijkt me dat je (zeker naar buiten toe) het beeld wil hebben dat Russen zich veilig over kunnen geven. Doe je dat niet krijg je dus Russen die zich letterlijk doodvechten (met alle Oekraïense slachtoffers van dien). Iedere Russische uit de strijdmacht is er één en of dat nou door verwondingen, dood of gevangenschap komt maakt dan ook niet uit.
Niet alleen Zelensky, maar iedereen in het leger.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Zelensky en co ook helemaal niet blij zijn met dit soort gedrag.
quote:
Russian Blunders in Chernobyl: ‘They Came and Did Whatever They Wanted’
Dat wordt een spoedige dood.quote:In a particularly ill-advised action, a Russian soldier from a chemical, biological and nuclear protection unit picked up a source of cobalt-60 at one waste storage site with his bare hands, exposing himself to so much radiation in a few seconds that it went off the scales of a Geiger counter, Mr. Simyonov said. It was not clear what happened to the man, he said.
Geen medelijden mee, laat ze maar een lange vreselijke dood sterven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt een spoedige dood.
https://www.nytimes.com/2(...)w-cgg&smid=url-share
Als het goed is, is artikel in zijn geheel te lezen.
Dat hele Tsjernobyl verhaal is één grote wtfquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)w-cgg&smid=url-share
Moet het allemaal nog maar zien, ook dat verhaal dat ze allemaal Acute Radiation Syndrome zouden hebben opgelopen blijkt ook niet waar te zijn:quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:23 schreef Hyperdude het volgende:
quote:The soldiers had apparently camped out for weeks in the radioactive forest. While international nuclear safety experts say they have not confirmed any cases of radiation sickness among the soldiers, the cancers and other potential health problems associated with radiation exposure might not develop until decades later.
Zelensky krijgt dus zijn scheepsraketten. De Zwarte Zee zal rood worden.quote:bron: bbc.com
No 10 said the visit was a "show of solidarity" with the Ukrainian people.
Following the meeting, Downing Street said the UK would send 120 armoured vehicles and anti-ship missile systems to support Ukraine.
Senior officials in Mr Zelensky's team praised the UK for support during its conflict with Russia.
... ...
... ...
Mr Zelensky welcomed the UK's "decisive and significant support" for his country and urged other Western allies to intensify the pressure on Moscow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |