SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zonder wrijving geen glans
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of van die nadrukkelijke slikgeluiden trek ik ook niet.
Goed verhaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:dud0r en @:haags zijn altijd positief over mij
Zonder kalk.quote:
Lekker kort.quote:
En alle toetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Medaillions van saté en pepersteak 23½
Een leuk duetje van onze zalige saté met een pepersteakje
Trio van gevogelte 17½
Chicken of the nail, Gossi Fried Chicken en kippedij in een zoetzuur sausje
hoe laat gaan we?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://gossimijne.nl/
En dan de hele kaart.
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Geeef me dit etenquote:
GoedemorgenT.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvan
Kort genoegquote:
Is je kiespijn wegquote:
HOU OP!!!!!!quote:
Ja, met een koptelefoon komen die geluiden veel te nadrukkelijk binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Of metquote:
Even op bezoek bij mijn ouders; en dan door naar vrienden die net een baby gekregen hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat gaan we vandaag eens met onze dag doen?
Jij moet werkenquote:
Voor de extra smaakbeleving.quote:
Je deed weer een woutertjequote:
Ik las ditquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op bezoek bij mijn ouders; die net een baby gekregen hebben.
Mens, ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
jullie zijn allemaal veel te actief vandaag
Ik luister ook weleens podcasts met geluidseffecten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met een koptelefoon komen die geluiden veel te nadrukkelijk binnen
hoe is het met de kies?quote:
Wel lekker hard water hierquote:
IKRquote:
Die moet eruitquote:
Want die is niet kies ...quote:
Met z’n stinkende navelquote:
Mja, hij geeft aan dat hij ontkalkt wil worden middels een lampje, dus dat ga ik dan maar binnenkort doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker hard water hierEn heb dat ding nog nooit ontkalkt om eerlijk te zijn
Alleen het waterreservoir
Ja irritant kutlampje, ik 'fake' dat altijd zodat die weer normaal doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hij geeft aan dat hij ontkalkt wil worden middels een lampje, dus dat ga ik dan maar binnenkort doen.
Lampje brandt al enkele weken, maar nu heb ik dit weekend er zin en tijd voor
BAHHHHHquote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BAHHHHH
Tevens, waarom ruik jij aan zijn navel of was de stank zo erg?
Ohhhhh! Hij luist ons er gewoon in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja irritant kutlampje, ik 'fake' dat altijd zodat die weer normaal doenIs ook gewoon een ingebouwde functie dat die om de zoveel kopjes die melding geeft en niet dat die ook daadwerkelijk die reiniging nodig heeft
URRRGGGGGHHHHHquote:
Om die achterlijk dure reinigingssetjes te kopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhh! Hij luist ons er gewoon in.
Maar toen zat ik al met gemuteerd zaad in m’n buikquote:
De Samson en Gert-podcastquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister ook weleens podcasts met geluidseffecten.
Werd er een keer op de deur geklopt, ik gelijk semi -paniek dat het schoonloeder was.
Maar ja, die belt aan.. die klopt niet
Dat ga ik echt niet doen, je kan er toch ook gewoon azijn in flikkeren ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om die achterlijk dure reinigingssetjes te kopen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toen zat ik al met gemuteerd zaad in m’n buik
quote:
Doe ik wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet doen, je kan er toch ook gewoon azijn in flikkeren ?
Moest even kloppen, want...quote:
Klinkt gewoon viesquote:
Doe maar zo, met je 2 Dolce'squote:Op zaterdag 9 april 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik wel jaEn anders zet ik wel gewoon een nieuw apparaat neer, heb er toch nog eentje staan
Maar ze is nu lief en schoon en mooiquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
Maar dat heeft wel geresulteerd in iets prachtigs..quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat heeft wel geresulteerd in iets prachtigs..
In totaal op al die machines heb ik alleen maar geld toegekregenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar zo, met je 2 Dolce's
Daar kan ik toch niet bij joh, heb gewoon al mijn ribben nogquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Proeven/sniffen jullie wel eens aan je eigen navel?
Extreme couponing met LTVDKquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In totaal op al die machines heb ik alleen maar geld toegekregenZe zijn alleen niet meer zo gul met de cashback acties tegenwoordig
Je praat raar. Voor jouw doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik had godverdomme al de reep op willen zijn maar zit nog aan tas koffie twee.
US kan likken als Lassie en heeft de tong van Gene Simmons, die kan er dus gewoon bij..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet bij joh, heb gewoon al mijn ribben nog
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik had godverdomme al de reep op willen zijn maar zit nog aan tas koffie twee.
Ja die koffie is duur zat, ga ik toch ook niet nog voor zo'n machine betalenquote:
Het slechte padquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij had al op pad willen zijn
Dat die nog moet poepenquote:
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.quote:
Ik kon uit de context halen, wat je bedoelde, maar ik heb dat hier echt nooit gehoordquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.
Duh begrijpt thisquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertalingquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het staat je niet, schat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.
quote:
Dat zei een meisje uit Waalre altijd tegen me, "Gaade gij mee op reep?" Ik al kwispelen maar een uur later liep ik dan weer met tassen te sjouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon uit de context halen, wat je bedoelde, maar ik heb dat hier echt nooit gehoord
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei een meisje uit Waalre altijd tegen me, "Gaade gij mee op reep?" Ik al kwispelen maar een uur later liep ik dan weer met tassen te sjouwen.
Ik kom daar regelmatig voor mijn werk. Nou ja eigenlijk is dat het bij de gemeente Waalre horende Aalst....quote:
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij meisje uit Boxtel hadden ze wel de lekkerste worstenbroodjes in het dorp
Yvon J. ??quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenquote:Hoeveel water verbruik je per jaar? Het voorlichtingsbureau NIBUD, heeft het gemiddelde waterverbruik van een gezin geschat. Zo verbruikt een huishouden van 2 personen gemiddeld 93 m³ per jaar en een gezin van 4 personen gemiddeld 163 m³ per jaar.
Zo lenig ben ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Proeven/sniffen jullie wel eens aan je eigen navel?
Met water is dat ook net 1,5 euro ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenjankennnn
Ik kende een leuke drieling uit Boxtel, die leken allemaal op een jonge berige Madonna.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, maar alsnog.. mijn voorschot gaat ook omhoogquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met water is dat ook net 1,5 euro ofzo
Mijn stand is 264 m³ vanaf oktober 2018quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenjankennnn
Als je een drieling krijgt, ben je wel gelijk klaar met biggen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende een leuke drieling uit Boxtel, die leken allemaal op een jonge berige Madonna.
Verhoudingsgewijs verbruik je ongeveer net zoveel als ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn stand is 264 m³ vanaf oktober 2018
Nee, niet zo langquote:
Kun je plassen van je stuitje tot aan je navel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een drieling krijgt, ben je wel gelijk klaar met biggen.
ja, ik moet echt minder lang douchenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs verbruik je ongeveer net zoveel als ik
Fantastischquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je plassen van je stuitje tot aan je navel.
Soort stappenplan maken voordat je onder de douche springt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik moet echt minder lang douchen
verhouding jongens - meisjes ligt dan niet goed, gewoon nog 1 erbijquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat irritant vinden. Onevenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het valt op zich mee als een huishouden van 2 personen gemiddeld 93m3 verbruiktquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik moet echt minder lang douchen
Je hebt nu ook onevenquote:
Wel ja, kom erbij... allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
verhouding jongens - meisjes ligt dan niet goed, gewoon nog 1 erbij
Geef haar dekentjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een paar maanden moet ik nieuw contract afsluiten voor gas, niet zoveel zin in. Berekening ik Cali gewoon door omdat ze het altijd koud heeft.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een paar maanden moet ik nieuw contract afsluiten voor gas, niet zoveel zin in. Berekening ik Cali gewoon door omdat ze het altijd koud heeft.
Ze werken op zonnebloemolie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA HOOR
In 2021 waren de administratiekosten bij het waterbedrijf 2,01 en in 2022 zijn ze 8,04hoe dan... ?
Gewoon 500 euro per maand extra laten betalen, omdat de verwarming aan moet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Admin werd in de Oekraïne gedaan en nu moesten ze uitwijken naar Polen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA HOOR
In 2021 waren de administratiekosten bij het waterbedrijf 2,01 en in 2022 zijn ze 8,04hoe dan... ?
quote:
Ik betaal het huis, wat er verder is aan vaste lasten/boodschappen delen we. Werkt voor nu nog goed.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelf al aangeboden dat ik meer betaal aan de gas en electra rekening, heb het altijd koud, douche meer, en werk thuis. Maar Gergi eet veel meer van de boodschappen dus uiteindelijk blijft het 50/50
scheelt hier zo'n 120 euro per maand ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede elektrische deken is misschien wel handig inderdaad.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Admin werd in de Oekraïne gedaan en nu moesten ze uitwijken naar Polen?
Hoe geef je iemand extreem veel lichaamsbeharing?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of extreem veel lichaamsbeharing.
Tot elektriciteit 1900 euro per liter gaat kosten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scheelt hier zo'n 120 euro per maand ofzo
Is dat zodat het huis bij verkoop dan ook volledig van jou is/blijft zeg maar?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betaal het huis, wat er verder is aan vaste lasten/boodschappen delen we. Werkt voor nu nog goed.
https://verbeterhaar.nl/f(...)bEAQYAiABEgKa0PD_BwEquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe geef je iemand extreem veel lichaamsbeharing?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of extreem veel lichaamsbeharing.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://verbeterhaar.nl/f(...)bEAQYAiABEgKa0PD_BwE
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot elektriciteit 1900 euro per liter gaat kosten.
waarom perse een stoov?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds zo'n stoov maar dan wil ik er twee en dat is ook lekker duur. Vooral met de snellader.
ja nou goed dan ben ik dus wel de lul jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het idee voor nu. Zie nog niet meteen een reden om dat te veranderen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zodat het huis bij verkoop dan ook volledig van jou is/blijft zeg maar?
Dus hij moet draadloos zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo'n ding voor op m'n bureaustoel. Ik kan hem ook op het balkon gebruiken.
Dan moet je walvissenvetvlees gaan eten, of wat ze daar ook mogen eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Het hagelt hier, kan net zo goed in Reykjavik gaan wonen.
dan is iedereen de sjaakquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, kun je haar de stoep op trappen mocht de gasrekening echt de spuigaten uitlopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het idee voor nu. Zie nog niet meteen een reden om dat te veranderen.
Ja wel zo handig. Al gaat ie dan ook maar twee uur mee dus moet hij alsnog aan de lader. Heb nu een elektrische deken en rij soms over het snoer heenquote:
Ja logisch. Wij hebben gelukkig 50/50 kunnen doen bij het huis. Dat, of alles op één naam, is toch wel het meest handig en overzichtelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het idee voor nu. Zie nog niet meteen een reden om dat te veranderen.
Zou je dat in de magnetron kunnen bereiden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je walvissenvetvlees gaan eten, of wat ze daar ook mogen eten.
De koningin op een snorfiets.quote:
Ja, maar dat wordt dan wel heel grijs en je kan achteraf de magnetron niet meer gebruiken, tenzij je houdt van de geur van ranzig vet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dat in de magnetron kunnen bereiden?
True. Maar ik vergeet ook vaak de wasmachine en moet hem dan nog een keer aanzetten. Is gewoon stomquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het valt op zich mee als een huishouden van 2 personen gemiddeld 93m3 verbruikt
Ik vind het ook nog meevallen, heb nu een vaatwasser en een bad![]()
Oh en een zwembadje buiten, maar dat moet het verschil niet echt maken.
Je zusje op een sybian.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De koningin op een snorfiets.
zijn wel mooie dekentjes die stoovquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel zo handig. Al gaat ie dan ook maar twee uur mee dus moet hij alsnog aan de lader. Heb nu een elektrische deken en rij soms over het snoer heen
Kon dat maarquote:
Kan gebeuren, maar op zich is ons waterverbruik nog onder het gemiddeldequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Maar ik vergeet ook vaak de wasmachine en moet hem dan nog een keer aanzetten. Is gewoon stom
Grote blijquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar op zich is ons waterverbruik nog onder het gemiddelde
Je broer op een pogostick.quote:
Win win toch, Buda wil een koophuis en jij wil de kosten delenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel in mijn huis want ik heb een berging.
wel incl. elke dag verslag hier in de scquote:
Moet dat ook echt ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
En het parkeerterrein moet vernieuwd worden ofzo? En daar hebben ze niet echt rekening mee gehouden van de vve dus daar gaat het maandbedrag, gaat misschien verdubbeld worden. Klerelijers.
Ja leuke tip dit, maar als ik nou een ingebouwd toilet heb?quote:Controleer je toilet jaarlijks op lekkages. Dit kun je testen door een paar druppels kleurstof in de bak van het toilet te doen. Krijgt het water in de wc een kleur, dan weet je dat er een lek is. Laat dit repareren door een vakman.
quote:
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.quote:
Nee je zou via de drukknop er bij moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuke tip dit, maar als ik nou een ingebouwd toilet heb?
Dan moet ik eerst alle tegels wegbikken
@UitStraling zullen we eindelijk eens de date voor Buda en CL regelen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Win win toch, Buda wil een koophuis en jij wil de kosten delen
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.
kan je zien hoe je gerrie voorbij komtquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:UitStraling zullen we eindelijk eens de date voor Buda en CL regelen.
wat moet er vernieuwd worden dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je zou via de drukknop er bij moeten kunnen
Ehm. Je kunt gewoon dat ding bij de drukknoppen demonteren in 95% van de gevallen. Zelfs ik kan het dus dan moet het niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want dan kan ik het wél zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.
maar misschien heb je wel geen lekkage?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik durf dat niet, want ik maak alles kapot
Ik gok dat jij net wat handiger bent dan ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehm. Je kunt gewoon dat ding bij de drukknoppen demonteren in 95% van de gevallen. Zelfs ik kan het dus dan moet het niet moeilijk zijn.
Nog een keer nazwaaien zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je zien hoe je gerrie voorbij komt
Eenssssssquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:UitStraling zullen we eindelijk eens de date voor Buda en CL regelen.
Ja nou.. wij hebben dus wel een soort rare lekkage, bij de onderkant van de tegels.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar misschien heb je wel geen lekkage?
Kan nooit veel schelen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok dat jij net wat handiger bent dan ik
Jouw buurvrouw bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Nu vind ik dat de mensen met twee parkeerplekken ook wel dubbel mogen dokken.
En de mensen met twee auto's maar 1 parkeerplek die altijd fout geparkeerd staan ook.
Het hele parkeerdek. Er zit een ruimte onder en eens in de 20 a 25 jaar moet dat vernieuwd worden om verzakkingen en lekkages te voorkomen. Het is wel altijd onderhouden en delen zijn vernieuwd, maar hier komen ze nu ineens mee.quote:
Bedankt voor het vertrouwenquote:
Ja maar jij hebt grotere borsten denk ik, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok dat jij net wat handiger bent dan ik
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een keer nazwaaien zo [ afbeelding ]
Die kan gewoon niet parkeren. Mag ze 20% van mijn bedrag betalen want ze staat altijd met haar kont op mijn plek.quote:
is het niet gewoon water wat uit de pot spat bij het doortrekken?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. wij hebben dus wel een soort rare lekkage, bij de onderkant van de tegels.
We weten niet waar het vandaan komt en er is al 3x iemand komen kijken en niemand ziet iets raars.
Die lekkage is ook niet steeds... het is heel sporadisch
Doe ik geen uitspraken over, doeiquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt grotere borsten denk ik, toch?
Is het geel die "lekkage"?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. wij hebben dus wel een soort rare lekkage, bij de onderkant van de tegels.
We weten niet waar het vandaan komt en er is al 3x iemand komen kijken en niemand ziet iets raars.
Die lekkage is ook niet steeds... het is heel sporadisch
Schijtirritantquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan gewoon niet parkeren. Mag ze 20% van mijn bedrag betalen want ze staat altijd met haar kont op mijn plek.
ohquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hele parkeerdek. Er zit een ruimte onder en eens in de 20 a 25 jaar moet dat vernieuwd worden om verzakkingen en lekkages te voorkomen. Het is wel altijd onderhouden en delen zijn vernieuwd, maar hier komen ze nu ineens mee.
Een gezinszak voor 2quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Hoeveel kibbeling bestellen jullie doorgaans
doe mij er ook 1quote:
1 bakje?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn skilzz zijn aan het afkalvenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik geen uitspraken over, doei
Hm, ik zal er eens op letten, maar dan moeten we best veel lekkage hebben en soms hebben we hele dagen geen problemenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet gewoon water wat uit de pot spat bij het doortrekken?
Nee, gewoon waterquote:
Armemensenvips, bestel tong of paling dan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Doe ik ook altijd met kippeling, want dat is goedkoper dan 2 bakjes.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Armemensenvips, bestel tong of paling dan.
Arme mensen bestellen geen vis, die eten SMACquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, want daar maak ik kitten blij mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme mensen bestellen geen vis, die eten SMAC
ik kom er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Kibbeling
Haring
Makreel
Staat op het lijstje
Ja ik schuif dan dus ook steeds op en dan krijg je zo'n domino-effect. En dan rijdt zij weg en is het net alsof ik zo idioot geparkeerd sta. Gelukkig heeft de buurman aan de andere kant het ook door dat het niet aan mij ligt, bij de vorige buren nooit problemen gehad.quote:
Blikje kaviaar voor kitten, of een handje oesters?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want daar maak ik kitten blij mee.
Ze wil kibbeling en haring. Accepteer het gewoon.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blikje kaviaar voor kitten, of een handje oesters?
Is goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeh, een broodje makreel zou ook niet slecht zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Kibbeling
Haring
Makreel
Staat op het lijstje
Een zevenjarige die haring peuzeltquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil kibbeling en haring. Accepteer het gewoon.
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of die gaan ineens op de veganistische toer
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik schuif dan dus ook steeds op en dan krijg je zo'n domino-effect. En dan rijdt zij weg en is het net alsof ik zo idioot geparkeerd sta. Gelukkig heeft de buurman aan de andere kant het ook door dat het niet aan mij ligt, bij de vorige buren nooit problemen gehad.
Maar als ik nu wat scheef geparkeerd sta denk ik ook van schijt hoor, ga hem niet rechtzetten voor haar.
Wacht nu even totdat je samen gaat wonen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, geen nieuwe badkamer en/of geen vakantie voor mij. WERKEN ZUL JE.
Dus vandaar dat ik de oude badkamermeuk van m'n ouders overneem. Zit eraan te denken om gewoon over de tegels heen te schilderen.
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
Zeewier is duur hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?
Ik durf dus niet te ver haar kant op te komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smekken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja we moeten duimen dat het droog blijft
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smAkken.
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dus niet te ver haar kant op de komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openals ze dat al niet doet.
Moet je zo'n Citroën Cactus kopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Onder het mom van: het is maar blik.
NEE, het is mijn eigendom, doe een beetje voorzichtig idioot.
lekker hollandse vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zo'n Citroën Cactus kopen
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeerquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar daarom is het wel zonde...quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat wij zo hier klagen over bloedverziekende hitte
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeer
Boenk is plofquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?
Ik mis even de link, denk ik
Maar het is een duur stuk blik en mensen zijn er voorzichtig en zuinig mee. Net als mensen die fietsen lomp opzij flikkeren om hun eigen wrak ertussen te frotten. Leuk dat jij een gejat oud barrel hebt, maar mijn fiets was nieuw.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?
Ik had net zo goed een fiets, brommer of ander soort vervoermiddel kunnen neerzetten.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boenk is plof![]()
https://www.autovisie.nl/(...)n-citroen-c4-cactus/
Ja eh... ik hoef geen eigenwijze auto... die moet gewoon doen wat ik wil.quote:De Citroën C4 Cactus is alles wat een moderne gezins-Citroën moet zijn: eigenwijs, comfortabel, praktisch en betaalbaar.
Ik durf ook geen grotere auto te nemen. Of misschien wel gewoon doen, mag ze leren parkeren. Ze moet gewoon een keer extra steken maar ze draait hem er in 1 keer in en laat hem dan zo staan.quote:
En daarna weer doorrrrrrquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoor
ja, al huilend verder fietsenquote:
Ik denk dat als je een grotere auto hebt, je binnen de kortste keren schade hebt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf ook geen grotere auto te nemen. Of misschien wel gewoon doen, mag ze leren parkeren. Ze moet gewoon een keer extra steken maar ze draait hem er in 1 keer in en laat hem dan zo staan.
quote:
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?
Ik had net zo goed een fiets, brommer of ander soort vervoermiddel kunnen neerzetten.
Dat je onderweg bent naar Warschau en die auto tuft uit zichzelf naar Barcelona omdat daar de zon schijnt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja eh... ik hoef geen eigenwijze auto... die moet gewoon doen wat ik wil.
Als ik het zie schup ik je kop waar je kont zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.
als hij net net nieuw is, is het jammer maar meer ook niet
als ik mij druk moet gaan maken om wat andere mensen mogelijk kunnen gaan doen kan ik mn baan opzeggen omdat ik geen tijd meer over heb
Ja, oke ieder zo zijn eigen mening tochquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.
als hij net net nieuw is, is het jammer maar meer ook niet
als ik mij druk moet gaan maken om wat andere mensen mogelijk kunnen gaan doen kan ik mn baan opzeggen omdat ik geen tijd meer over heb
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zevenjarige die haring peuzelt
Geen briefje achtergelaten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus haar autootje net had is er een fietser ofzo met het stuur langs geschraapt. Echt zo'n schraapsel van voor naar achter. Ze was zo blij met die auto, ze was echt flink pissig.
Ja, dat moet je echt niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je onderweg bent naar Warschau en die auto tuft uit zichzelf naar Barcelona omdat daar de zon schijnt.
ik heb dat al gehad, ja jammeerr helaaasquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoor
Gezellig met je collega's in de sauna.quote:Je vindt bij ons
Hybride werken (goede thuis/kantoor balans)
Persoonlijke ontwikkeling
Doorgroei mogelijkheden
Werken in een wellbeing – omgeving
Een Geluksdag
Sporten met je collega’s
Privé sauna
Office@Home
Fun: Hollandse avonden – Ibiza party – Shine together @christmas
lust ze niet. Behalve de aardbeitjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder drop, chocolade, Chinese boontjes of aardbeitjes verwachten.
Klein portie.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ohquote:
Duurt langquote:
Geïntrigeerd door Geluksdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig met je collega's in de sauna.
Doe even normaal.
Jokkebrok. Jij vreet die hele kraam leegquote:
Nee geen briefje. Gezien de hoogte waarschijnlijk een kinderfiets.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen briefje achtergelaten?
Kende iemand, wiens auto door een brommer was aangereden (of zo)
Hele zijkant ingedeukt , spiegel eraf en raam kapot
Ga je dan van alles eruit flappen verbaal?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
paracetamol en naproxen erin, nu wachten tot ik weer hyper-nofilter word.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jokkebrok. Jij vreet die hele kraam leeg
Dit was al spoed, anders was er pas plek in mei.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Duurt lang
Tijd voor een stukje chocolade
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan van alles eruit flappen verbaal?
Is voor iedereen weer heel verschillendquote:
Geloof ik nietquote:
Chinese boontjes?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder drop, chocolade, Chinese boontjes of aardbeitjes verwachten.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geen briefje. Gezien de hoogte waarschijnlijk een kinderfiets.
M'n broer had eens een brommer op de motorkap liggen, heel gedoe geweest. Maar die brommer was opgevoerd en ging dus veel sneller dan dat hij daar mocht. Kon m'n broer amper op anticiperen. Maar die lui deden moeilijk, wilden geld zien en ellende, belden m'n broer steeds dreigend op. Verzekering heeft het gelukkig afgehandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |