SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zonder wrijving geen glans
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of van die nadrukkelijke slikgeluiden trek ik ook niet.
Goed verhaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:dud0r en @:haags zijn altijd positief over mij
Zonder kalk.quote:
Lekker kort.quote:
En alle toetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Medaillions van saté en pepersteak 23½
Een leuk duetje van onze zalige saté met een pepersteakje
Trio van gevogelte 17½
Chicken of the nail, Gossi Fried Chicken en kippedij in een zoetzuur sausje
hoe laat gaan we?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://gossimijne.nl/
En dan de hele kaart.
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Geeef me dit etenquote:
GoedemorgenT.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvan
Kort genoegquote:
Is je kiespijn wegquote:
HOU OP!!!!!!quote:
Ja, met een koptelefoon komen die geluiden veel te nadrukkelijk binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Of metquote:
Even op bezoek bij mijn ouders; en dan door naar vrienden die net een baby gekregen hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat gaan we vandaag eens met onze dag doen?
Jij moet werkenquote:
Voor de extra smaakbeleving.quote:
Je deed weer een woutertjequote:
Ik las ditquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op bezoek bij mijn ouders; die net een baby gekregen hebben.
Mens, ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
jullie zijn allemaal veel te actief vandaag
Ik luister ook weleens podcasts met geluidseffecten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met een koptelefoon komen die geluiden veel te nadrukkelijk binnen
hoe is het met de kies?quote:
Wel lekker hard water hierquote:
IKRquote:
Die moet eruitquote:
Want die is niet kies ...quote:
Met z’n stinkende navelquote:
Mja, hij geeft aan dat hij ontkalkt wil worden middels een lampje, dus dat ga ik dan maar binnenkort doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lekker hard water hierEn heb dat ding nog nooit ontkalkt om eerlijk te zijn
Alleen het waterreservoir
Ja irritant kutlampje, ik 'fake' dat altijd zodat die weer normaal doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hij geeft aan dat hij ontkalkt wil worden middels een lampje, dus dat ga ik dan maar binnenkort doen.
Lampje brandt al enkele weken, maar nu heb ik dit weekend er zin en tijd voor
BAHHHHHquote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BAHHHHH
Tevens, waarom ruik jij aan zijn navel of was de stank zo erg?
Ohhhhh! Hij luist ons er gewoon in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja irritant kutlampje, ik 'fake' dat altijd zodat die weer normaal doenIs ook gewoon een ingebouwde functie dat die om de zoveel kopjes die melding geeft en niet dat die ook daadwerkelijk die reiniging nodig heeft
URRRGGGGGHHHHHquote:
Om die achterlijk dure reinigingssetjes te kopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhh! Hij luist ons er gewoon in.
Maar toen zat ik al met gemuteerd zaad in m’n buikquote:
De Samson en Gert-podcastquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister ook weleens podcasts met geluidseffecten.
Werd er een keer op de deur geklopt, ik gelijk semi -paniek dat het schoonloeder was.
Maar ja, die belt aan.. die klopt niet
Dat ga ik echt niet doen, je kan er toch ook gewoon azijn in flikkeren ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om die achterlijk dure reinigingssetjes te kopen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toen zat ik al met gemuteerd zaad in m’n buik
quote:
Doe ik wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet doen, je kan er toch ook gewoon azijn in flikkeren ?
Moest even kloppen, want...quote:
Klinkt gewoon viesquote:
Doe maar zo, met je 2 Dolce'squote:Op zaterdag 9 april 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik wel jaEn anders zet ik wel gewoon een nieuw apparaat neer, heb er toch nog eentje staan
Maar ze is nu lief en schoon en mooiquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
Maar dat heeft wel geresulteerd in iets prachtigs..quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat heeft wel geresulteerd in iets prachtigs..
In totaal op al die machines heb ik alleen maar geld toegekregenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar zo, met je 2 Dolce's
Daar kan ik toch niet bij joh, heb gewoon al mijn ribben nogquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Proeven/sniffen jullie wel eens aan je eigen navel?
Extreme couponing met LTVDKquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In totaal op al die machines heb ik alleen maar geld toegekregenZe zijn alleen niet meer zo gul met de cashback acties tegenwoordig
Je praat raar. Voor jouw doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik had godverdomme al de reep op willen zijn maar zit nog aan tas koffie twee.
US kan likken als Lassie en heeft de tong van Gene Simmons, die kan er dus gewoon bij..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet bij joh, heb gewoon al mijn ribben nog
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik had godverdomme al de reep op willen zijn maar zit nog aan tas koffie twee.
Ja die koffie is duur zat, ga ik toch ook niet nog voor zo'n machine betalenquote:
Het slechte padquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij had al op pad willen zijn
Dat die nog moet poepenquote:
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.quote:
Ik kon uit de context halen, wat je bedoelde, maar ik heb dat hier echt nooit gehoordquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.
Duh begrijpt thisquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertalingquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het staat je niet, schat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeggen de boeren rond Eindhoven altijd, hekel aan maar ik dacht ik gooi hem er een keer in.
quote:
Dat zei een meisje uit Waalre altijd tegen me, "Gaade gij mee op reep?" Ik al kwispelen maar een uur later liep ik dan weer met tassen te sjouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon uit de context halen, wat je bedoelde, maar ik heb dat hier echt nooit gehoord
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei een meisje uit Waalre altijd tegen me, "Gaade gij mee op reep?" Ik al kwispelen maar een uur later liep ik dan weer met tassen te sjouwen.
Ik kom daar regelmatig voor mijn werk. Nou ja eigenlijk is dat het bij de gemeente Waalre horende Aalst....quote:
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij meisje uit Boxtel hadden ze wel de lekkerste worstenbroodjes in het dorp
Yvon J. ??quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenquote:Hoeveel water verbruik je per jaar? Het voorlichtingsbureau NIBUD, heeft het gemiddelde waterverbruik van een gezin geschat. Zo verbruikt een huishouden van 2 personen gemiddeld 93 m³ per jaar en een gezin van 4 personen gemiddeld 163 m³ per jaar.
Zo lenig ben ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Proeven/sniffen jullie wel eens aan je eigen navel?
Met water is dat ook net 1,5 euro ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenjankennnn
Ik kende een leuke drieling uit Boxtel, die leken allemaal op een jonge berige Madonna.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |