Ik kom daar regelmatig voor mijn werk. Nou ja eigenlijk is dat het bij de gemeente Waalre horende Aalst....quote:
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij meisje uit Boxtel hadden ze wel de lekkerste worstenbroodjes in het dorp
Yvon J. ??quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenquote:Hoeveel water verbruik je per jaar? Het voorlichtingsbureau NIBUD, heeft het gemiddelde waterverbruik van een gezin geschat. Zo verbruikt een huishouden van 2 personen gemiddeld 93 m³ per jaar en een gezin van 4 personen gemiddeld 163 m³ per jaar.
Zo lenig ben ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Proeven/sniffen jullie wel eens aan je eigen navel?
Met water is dat ook net 1,5 euro ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenjankennnn
Ik kende een leuke drieling uit Boxtel, die leken allemaal op een jonge berige Madonna.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, maar alsnog.. mijn voorschot gaat ook omhoogquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met water is dat ook net 1,5 euro ofzo
Mijn stand is 264 m³ vanaf oktober 2018quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 63 m3 verbruikt en ik moet alsnog bijbetalenjankennnn
Als je een drieling krijgt, ben je wel gelijk klaar met biggen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende een leuke drieling uit Boxtel, die leken allemaal op een jonge berige Madonna.
Verhoudingsgewijs verbruik je ongeveer net zoveel als ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn stand is 264 m³ vanaf oktober 2018
Nee, niet zo langquote:
Kun je plassen van je stuitje tot aan je navel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een drieling krijgt, ben je wel gelijk klaar met biggen.
ja, ik moet echt minder lang douchenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs verbruik je ongeveer net zoveel als ik
Fantastischquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je plassen van je stuitje tot aan je navel.
Soort stappenplan maken voordat je onder de douche springt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik moet echt minder lang douchen
verhouding jongens - meisjes ligt dan niet goed, gewoon nog 1 erbijquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat irritant vinden. Onevenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het valt op zich mee als een huishouden van 2 personen gemiddeld 93m3 verbruiktquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik moet echt minder lang douchen
Je hebt nu ook onevenquote:
Wel ja, kom erbij... allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
verhouding jongens - meisjes ligt dan niet goed, gewoon nog 1 erbij
Geef haar dekentjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een paar maanden moet ik nieuw contract afsluiten voor gas, niet zoveel zin in. Berekening ik Cali gewoon door omdat ze het altijd koud heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |