quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smAkken.
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dus niet te ver haar kant op de komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openals ze dat al niet doet.
Moet je zo'n Citroën Cactus kopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Onder het mom van: het is maar blik.
NEE, het is mijn eigendom, doe een beetje voorzichtig idioot.
lekker hollandse vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zo'n Citroën Cactus kopen
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeerquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar daarom is het wel zonde...quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat wij zo hier klagen over bloedverziekende hitte
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeer
Boenk is plofquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?
Ik mis even de link, denk ik
Maar het is een duur stuk blik en mensen zijn er voorzichtig en zuinig mee. Net als mensen die fietsen lomp opzij flikkeren om hun eigen wrak ertussen te frotten. Leuk dat jij een gejat oud barrel hebt, maar mijn fiets was nieuw.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?
Ik had net zo goed een fiets, brommer of ander soort vervoermiddel kunnen neerzetten.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boenk is plof![]()
https://www.autovisie.nl/(...)n-citroen-c4-cactus/
Ja eh... ik hoef geen eigenwijze auto... die moet gewoon doen wat ik wil.quote:De Citroën C4 Cactus is alles wat een moderne gezins-Citroën moet zijn: eigenwijs, comfortabel, praktisch en betaalbaar.
Ik durf ook geen grotere auto te nemen. Of misschien wel gewoon doen, mag ze leren parkeren. Ze moet gewoon een keer extra steken maar ze draait hem er in 1 keer in en laat hem dan zo staan.quote:
En daarna weer doorrrrrrquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoor
ja, al huilend verder fietsenquote:
Ik denk dat als je een grotere auto hebt, je binnen de kortste keren schade hebt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf ook geen grotere auto te nemen. Of misschien wel gewoon doen, mag ze leren parkeren. Ze moet gewoon een keer extra steken maar ze draait hem er in 1 keer in en laat hem dan zo staan.
quote:
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?
Ik had net zo goed een fiets, brommer of ander soort vervoermiddel kunnen neerzetten.
Dat je onderweg bent naar Warschau en die auto tuft uit zichzelf naar Barcelona omdat daar de zon schijnt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja eh... ik hoef geen eigenwijze auto... die moet gewoon doen wat ik wil.
Als ik het zie schup ik je kop waar je kont zitquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.
als hij net net nieuw is, is het jammer maar meer ook niet
als ik mij druk moet gaan maken om wat andere mensen mogelijk kunnen gaan doen kan ik mn baan opzeggen omdat ik geen tijd meer over heb
Ja, oke ieder zo zijn eigen mening tochquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou een deuk/kras in zo'n gebruiksvoorwerp niet een drama vinden nee.
als hij net net nieuw is, is het jammer maar meer ook niet
als ik mij druk moet gaan maken om wat andere mensen mogelijk kunnen gaan doen kan ik mn baan opzeggen omdat ik geen tijd meer over heb
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zevenjarige die haring peuzelt
Geen briefje achtergelaten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus haar autootje net had is er een fietser ofzo met het stuur langs geschraapt. Echt zo'n schraapsel van voor naar achter. Ze was zo blij met die auto, ze was echt flink pissig.
Ja, dat moet je echt niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je onderweg bent naar Warschau en die auto tuft uit zichzelf naar Barcelona omdat daar de zon schijnt.
ik heb dat al gehad, ja jammeerr helaaasquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoor
Gezellig met je collega's in de sauna.quote:Je vindt bij ons
Hybride werken (goede thuis/kantoor balans)
Persoonlijke ontwikkeling
Doorgroei mogelijkheden
Werken in een wellbeing – omgeving
Een Geluksdag
Sporten met je collega’s
Privé sauna
Office@Home
Fun: Hollandse avonden – Ibiza party – Shine together @christmas
lust ze niet. Behalve de aardbeitjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder drop, chocolade, Chinese boontjes of aardbeitjes verwachten.
Klein portie.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Hoeveel kibbeling bestellen jullie doorgaans
Ohquote:
Duurt langquote:
Geïntrigeerd door Geluksdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig met je collega's in de sauna.
Doe even normaal.
Jokkebrok. Jij vreet die hele kraam leegquote:
Nee geen briefje. Gezien de hoogte waarschijnlijk een kinderfiets.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen briefje achtergelaten?
Kende iemand, wiens auto door een brommer was aangereden (of zo)
Hele zijkant ingedeukt , spiegel eraf en raam kapot
Ga je dan van alles eruit flappen verbaal?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
paracetamol en naproxen erin, nu wachten tot ik weer hyper-nofilter word.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jokkebrok. Jij vreet die hele kraam leeg
Dit was al spoed, anders was er pas plek in mei.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Duurt lang
Tijd voor een stukje chocolade
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan van alles eruit flappen verbaal?
Is voor iedereen weer heel verschillendquote:
Geloof ik nietquote:
Chinese boontjes?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder drop, chocolade, Chinese boontjes of aardbeitjes verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |