Een zevenjarige die haring peuzeltquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil kibbeling en haring. Accepteer het gewoon.
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of die gaan ineens op de veganistische toer
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik schuif dan dus ook steeds op en dan krijg je zo'n domino-effect. En dan rijdt zij weg en is het net alsof ik zo idioot geparkeerd sta. Gelukkig heeft de buurman aan de andere kant het ook door dat het niet aan mij ligt, bij de vorige buren nooit problemen gehad.
Maar als ik nu wat scheef geparkeerd sta denk ik ook van schijt hoor, ga hem niet rechtzetten voor haar.
Wacht nu even totdat je samen gaat wonen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, geen nieuwe badkamer en/of geen vakantie voor mij. WERKEN ZUL JE.
Dus vandaar dat ik de oude badkamermeuk van m'n ouders overneem. Zit eraan te denken om gewoon over de tegels heen te schilderen.
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
Zeewier is duur hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?
Ik durf dus niet te ver haar kant op te komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smekken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja we moeten duimen dat het droog blijft
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smAkken.
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dus niet te ver haar kant op de komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openals ze dat al niet doet.
Moet je zo'n Citroën Cactus kopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen moet ik niet tegen komen, want ik sta dan niet voor mezelf in.
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Onder het mom van: het is maar blik.
NEE, het is mijn eigendom, doe een beetje voorzichtig idioot.
lekker hollandse vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zo'n Citroën Cactus kopen
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben harstikke zuinig op mijn auto en dat is exact de reden dat ik supermarktparkeerplaatsen uit de grond van mijn hart haat, want mensen pleuren gewoon het portier tegen andermans auto aan.
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeerquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar daarom is het wel zonde...quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
auto is maar een stuk blik hoor, weliswaar je eigendom, nog steeds een dom stuk blik
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat wij zo hier klagen over bloedverziekende hitte
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt krap en ik stap altijd in en uit als een slangenmens. Kan ook nooit wat op de achterbank vervoeren en als ik iemand bij me heb dan stapt die vaak eerst uit voor ik inparkeer
Boenk is plofquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker tussen auto's gaan staan en de portieren openzwaaien?
Ik mis even de link, denk ik
Maar het is een duur stuk blik en mensen zijn er voorzichtig en zuinig mee. Net als mensen die fietsen lomp opzij flikkeren om hun eigen wrak ertussen te frotten. Leuk dat jij een gejat oud barrel hebt, maar mijn fiets was nieuw.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg als andere mensen er lomp mee omgaan?
Ik had net zo goed een fiets, brommer of ander soort vervoermiddel kunnen neerzetten.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boenk is plof![]()
https://www.autovisie.nl/(...)n-citroen-c4-cactus/
Ja eh... ik hoef geen eigenwijze auto... die moet gewoon doen wat ik wil.quote:De Citroën C4 Cactus is alles wat een moderne gezins-Citroën moet zijn: eigenwijs, comfortabel, praktisch en betaalbaar.
Ik durf ook geen grotere auto te nemen. Of misschien wel gewoon doen, mag ze leren parkeren. Ze moet gewoon een keer extra steken maar ze draait hem er in 1 keer in en laat hem dan zo staan.quote:
En daarna weer doorrrrrrquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een kras op mijn fiets komt huil ik ook even hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |