Doe ik ook altijd met kippeling, want dat is goedkoper dan 2 bakjes.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Armemensenvips, bestel tong of paling dan.
Arme mensen bestellen geen vis, die eten SMACquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, want daar maak ik kitten blij mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme mensen bestellen geen vis, die eten SMAC
ik kom er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Kibbeling
Haring
Makreel
Staat op het lijstje
Ja ik schuif dan dus ook steeds op en dan krijg je zo'n domino-effect. En dan rijdt zij weg en is het net alsof ik zo idioot geparkeerd sta. Gelukkig heeft de buurman aan de andere kant het ook door dat het niet aan mij ligt, bij de vorige buren nooit problemen gehad.quote:
Blikje kaviaar voor kitten, of een handje oesters?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want daar maak ik kitten blij mee.
Ze wil kibbeling en haring. Accepteer het gewoon.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blikje kaviaar voor kitten, of een handje oesters?
Is goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeh, een broodje makreel zou ook niet slecht zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
Kibbeling
Haring
Makreel
Staat op het lijstje
Een zevenjarige die haring peuzeltquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil kibbeling en haring. Accepteer het gewoon.
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of die gaan ineens op de veganistische toer
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik schuif dan dus ook steeds op en dan krijg je zo'n domino-effect. En dan rijdt zij weg en is het net alsof ik zo idioot geparkeerd sta. Gelukkig heeft de buurman aan de andere kant het ook door dat het niet aan mij ligt, bij de vorige buren nooit problemen gehad.
Maar als ik nu wat scheef geparkeerd sta denk ik ook van schijt hoor, ga hem niet rechtzetten voor haar.
Wacht nu even totdat je samen gaat wonen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, geen nieuwe badkamer en/of geen vakantie voor mij. WERKEN ZUL JE.
Dus vandaar dat ik de oude badkamermeuk van m'n ouders overneem. Zit eraan te denken om gewoon over de tegels heen te schilderen.
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veganistisch eten is nog duurder dan je denkt..
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het al gestopt met regenen daar?
Zag laatst op CNN dat het al maanden regent.
Zeewier is duur hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aubergine, zeewier, ui, linzen en appels kosten toch niet zoveel?
Ik durf dus niet te ver haar kant op te komen want het is heel krap en dan gooit ze zo haar deur tegen m'n auto openquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, gewoon elke keer met je achterwiel in haar parkeerplek.
Ik ga speciaal voor jou op al mijn vingers sabbelen en smekken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja we moeten duimen dat het droog blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |