Dan moet je walvissenvetvlees gaan eten, of wat ze daar ook mogen eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Het hagelt hier, kan net zo goed in Reykjavik gaan wonen.
dan is iedereen de sjaakquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot elektriciteit 1900 euro per liter gaat kosten.
Slim, kun je haar de stoep op trappen mocht de gasrekening echt de spuigaten uitlopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het idee voor nu. Zie nog niet meteen een reden om dat te veranderen.
Ja wel zo handig. Al gaat ie dan ook maar twee uur mee dus moet hij alsnog aan de lader. Heb nu een elektrische deken en rij soms over het snoer heenquote:
Ja logisch. Wij hebben gelukkig 50/50 kunnen doen bij het huis. Dat, of alles op één naam, is toch wel het meest handig en overzichtelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het idee voor nu. Zie nog niet meteen een reden om dat te veranderen.
Zou je dat in de magnetron kunnen bereiden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je walvissenvetvlees gaan eten, of wat ze daar ook mogen eten.
De koningin op een snorfiets.quote:
Ja, maar dat wordt dan wel heel grijs en je kan achteraf de magnetron niet meer gebruiken, tenzij je houdt van de geur van ranzig vet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dat in de magnetron kunnen bereiden?
True. Maar ik vergeet ook vaak de wasmachine en moet hem dan nog een keer aanzetten. Is gewoon stomquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het valt op zich mee als een huishouden van 2 personen gemiddeld 93m3 verbruikt
Ik vind het ook nog meevallen, heb nu een vaatwasser en een bad![]()
Oh en een zwembadje buiten, maar dat moet het verschil niet echt maken.
Je zusje op een sybian.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De koningin op een snorfiets.
zijn wel mooie dekentjes die stoovquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel zo handig. Al gaat ie dan ook maar twee uur mee dus moet hij alsnog aan de lader. Heb nu een elektrische deken en rij soms over het snoer heen
Kon dat maarquote:
Kan gebeuren, maar op zich is ons waterverbruik nog onder het gemiddeldequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Maar ik vergeet ook vaak de wasmachine en moet hem dan nog een keer aanzetten. Is gewoon stom
Grote blijquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar op zich is ons waterverbruik nog onder het gemiddelde
Je broer op een pogostick.quote:
Win win toch, Buda wil een koophuis en jij wil de kosten delenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel in mijn huis want ik heb een berging.
wel incl. elke dag verslag hier in de scquote:
Moet dat ook echt ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
En het parkeerterrein moet vernieuwd worden ofzo? En daar hebben ze niet echt rekening mee gehouden van de vve dus daar gaat het maandbedrag, gaat misschien verdubbeld worden. Klerelijers.
Ja leuke tip dit, maar als ik nou een ingebouwd toilet heb?quote:Controleer je toilet jaarlijks op lekkages. Dit kun je testen door een paar druppels kleurstof in de bak van het toilet te doen. Krijgt het water in de wc een kleur, dan weet je dat er een lek is. Laat dit repareren door een vakman.
quote:
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.quote:
Nee je zou via de drukknop er bij moeten kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuke tip dit, maar als ik nou een ingebouwd toilet heb?
Dan moet ik eerst alle tegels wegbikken
@UitStraling zullen we eindelijk eens de date voor Buda en CL regelen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Win win toch, Buda wil een koophuis en jij wil de kosten delen
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.
kan je zien hoe je gerrie voorbij komtquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:UitStraling zullen we eindelijk eens de date voor Buda en CL regelen.
wat moet er vernieuwd worden dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen nu en zoveel jaar ja. Andere optie is dat we gewoon per huishouden een bijdrage leveren maar dat kan oplopen tot 8000 euro per huishouden, zal uiteindelijk ook wel duurder worden. Is gvd duurder dan m'n auto zelf.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je zou via de drukknop er bij moeten kunnen
Ehm. Je kunt gewoon dat ding bij de drukknoppen demonteren in 95% van de gevallen. Zelfs ik kan het dus dan moet het niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want dan kan ik het wél zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen rioolpijpen door het hele huis aan laten leggen.
maar misschien heb je wel geen lekkage?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik durf dat niet, want ik maak alles kapot
Ik gok dat jij net wat handiger bent dan ikquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehm. Je kunt gewoon dat ding bij de drukknoppen demonteren in 95% van de gevallen. Zelfs ik kan het dus dan moet het niet moeilijk zijn.
Nog een keer nazwaaien zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je zien hoe je gerrie voorbij komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |