Ja, maar, deëscalatie…quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:23 schreef Perrin het volgende:
Aan de ene kant genocidale taal uitslaan, aan de andere kant bij alle burgerslachtoffers roepen dat je ook niet weet wie de dader is.
[ twitter ]
Voor jou misschienquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Logisch en Poetin klinkt en een beetje als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sealioningquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:02 schreef sp3c het volgende:
Ik heb meer moeite met die kerel die gelijk met dom en stupide en weet ik veel begint te strooien dan met die gast die het simpelweg fout heeft
Leg het hem dan gewoon uit, schien dat je deze specifieke persoon niet gaat overtuigen maar er lezen ook mensen mee natuurlijk, die zien geen argumenten om het te ontkrachten
Gewoon een redelijk verhaal en een debiel die niet normaal kan doen
Drie keer raden wat er blijft hangen ... big win voor bibi
Je hoeft helemaal niet te reagerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sealioning
Tuurlijk, vooral met domme trollen "in discussie" gaan.
Waar wil je een verklaring voor?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt,
jij vind het wel logisch? Kun je me de logische redenering uitleggen?
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit blijft doorgaan met steeds zwaardere wapens sturen tot Putin het zat is en en een kernkop op Kiev flikkert
Hier zei ik op dat er weinig logisch is aan wat Poetin doet, net als dat Onlogisch was om Oekraïne aan te vallen, onlogisch om kiev aan te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel is er niet over om burgemeester van te zijn.
Logica van Poetin is kijken wat het westen doet met een kernaanvalquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier zei ik op dat er weinig logisch is aan wat Poetin doet, net als dat Onlogisch was om Oekraïne aan te vallen, onlogisch om kiev aan te vallen.
Dus hierop, wat is er logisch aan om logica bij Poetin te verwachten?
Heb je zelf echt niet door hoe zuigend ziek irritant je zelf post met je wappie gezeik?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je constante zuigende "JA MAAR UKR IS OOK NIET PLUIS!" begint te vermoeien.
zowel oekraine als Rusland zijn beiden niet communistischquote:[b]Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef Het zijn allebei nog communistische verrotte systemen waar alleen inmenging van Europese nuchterheid soulaas kan bieden.
Nog weinig gezien verder. Niet onbelangrijk iig, de ontwikkelingen daar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
Valt er al iets zinnigs over Belarus te zeggen?
Wat gebeurt daar, wat is daar gebeurd de laatste weken?
Behalve sabotage van de treinen, is het me niet duidelijk wat daar gaande is; behalve dat mijn indruk is dat Poetin niet voor elkaar kreeg waar hij op hoopte.
Ik las ook een bericht elders in dit topic over Rusland' bevriende landen die personeel terugroepen?
Dat ben jij toch vooral? Jij geeft aan bang te zijn dat Putin een kernoorlog begint. En dat we daarom voorzichtig en zo moeten zijn. Veel emotioneler wordt het niet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een feelgood foto voor degenen die moeite hebben met hun emoties en gedachten.
[ afbeelding ]
Haha ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat ben jij toch vooral? Jij geeft aan bang te zijn dat Putin een kernoorlog begint. En dat we daarom voorzichtig en zo moeten zijn. Veel emotioneler wordt het niet hoor.
Het gaat sneller dan normaal:quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef capricia het volgende:
Statement Von der Leyen over toetreding Oekraïne gisteren:
[..]
https://ec.europa.eu/comm(...)en/statement_22_2381
Vind dit heel anders klinken dan dat artikel van nu.nl waarin men voor doet komen alsof Oekraïne maar even versneld lid gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |