dat was dan ook een theorie dat men de oekraine wilde aangezien dat nog een jonge(re) bevolking heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Rusland heeft een serieus demografisch probleem; het westerse probleem van vergrijzing speelt in Rusland nl. nog veel meer. De Russische bevolking gaat in de komende decennia serieus krimpen en daar bovenop komt nog het probleem van de braindrain die al jarenlang plaatsvindt.
India is van de BRICS landen het enige land dat ik de sprong naar grootmacht zou kunnen zien maken, maar zal in die ambitie waarschijnlijk tegengehouden worden door China. (Wat al een wereldmacht is) Waarom Brazilië en Zuid-Afrika als toekomstige wereldmacht gezien vraag ik me echt af, op militair gebied stellen ze niets voor en het zijn beiden totaal corrupte, armoedige landen.
Russische bevolking krimpt al geruime tijd om wat exacter te zijn met de laatste jaren tegen de miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Rusland heeft een serieus demografisch probleem; het westerse probleem van vergrijzing speelt in Rusland nl. nog veel meer. De Russische bevolking gaat in de komende decennia serieus krimpen en daar bovenop komt nog het probleem van de braindrain die al jarenlang plaatsvindt.
India is van de BRICS landen het enige land dat ik de sprong naar grootmacht zou kunnen zien maken, maar zal in die ambitie waarschijnlijk tegengehouden worden door China. (Wat al een wereldmacht is) Waarom Brazilië en Zuid-Afrika als toekomstige wereldmacht gezien vraag ik me echt af, op militair gebied stellen ze niets voor en het zijn beiden totaal corrupte, armoedige landen.
En dan je eigen twintigers met duizenden tegelijk opofferen in een waanzinnige oorlog gaat dat probleem niet echt oplossenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russische bevolking krimpt al geruime tijd om wat exacter te zijn met de laatste jaren tegen de miljoen per jaar.
9 mei.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:53 schreef ExTec het volgende:
Hoe laat hebben we vandaag de parade op het Rode Plein?
Inderdaad, het sterftecijfer is trouwens hoog bij vrijwel alle leeftijds categorien daarom krimpt de bevolking sneller dan je zou verwachten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is zaterdag 9 mei.quote:Op vrijdag 9 april 2022 11:53 schreef ExTec het volgende:
Hier is het al zaterdagquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat is zaterdag 9 mei.
Het is vandaag vrijdag 9 april, een gewone werkdag
Je kunt weer naar huis hoor. Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat is zaterdag 9 mei.
Het is vandaag vrijdag 9 april, een gewone werkdag
Je bent een maand te vroegquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:53 schreef ExTec het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is een maand, op een mensenleven.....
Ik las twitteraarsquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En dan je eigen twintigers met duizenden tegelijk opofferen in een waanzinnige oorlog gaat dat probleem niet echt oplossen
Een gehaktbal op de eeuwigheid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is een maand, op een mensenleven.....
Hopelijk denk je niet dat ze nog steeds een 1 kind politiek hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Kunnen ze wel afstappen van hun 1 kind politiek en een Groot-China maken.
Maar ik zie het positief,quote:
Er zijn al tienduizenden Ukraïense kinderen naar Rusland verhuisd, door de Russen. Mooie nieuwe aanwas.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En dan je eigen twintigers met duizenden tegelijk opofferen in een waanzinnige oorlog gaat dat probleem niet echt oplossen
Putler Jugendquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn al tienduizenden Ukraïense kinderen naar Rusland verhuisd, door de Russen. Mooie nieuwe aanwas.
Die kinderen die niet te jong waren, gaan op den duur vanzelf terug....quote:
dit blijft doorgaan met steeds zwaardere wapens sturen tot Putin het zat is en en een kernkop op Kiev flikkertquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zijn steeds zwaardere wapens wat geleverd word.
Op zich logisch, het doel is nu Donbas van Russen schoonvegen zoals dat bij Kyiv is gedaan.
Maar daar zitten ze meer ingegraven.
Putin gaat geen kernkop op Kiev flikkerenquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit blijft doorgaan met steeds zwaardere wapens sturen tot Putin het zat is en en een kernkop op Kiev flikkert
Logisch en Poetin klinkt en een beetje als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Putin gaat geen kernkop op Kiev flikkeren
Totaal niet logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |