ok this will doquote:
Het zou hem sieren als hij bij een vraag niet meteen overgaat op 'Fuck yourself', dan maakt hij het zelf wel serieus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Daarbij moet je Tingo's reacties met een behoorlijke korrel zout nemen.
Let's be honest.
Lieve UncleScorp, toon zelf ook eens het goede voorbeeld. Het ontvangst is ook niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou was gewoon benieuwd![]()
Het is anders wel het dagje van vriendelijk binnenvallen in BNW hoor
Dat weten we toch al na al die jaren? Let it go,ik vond het ook behoorlijk (pretty) kloten (nuts of bollocks) maar laat het gaan.Je hebt gelijk,dat zeker. Het brengt niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij bij een vraag niet meteen overgaat op 'Fuck yourself', dan maakt hij het zelf wel serieus.
nou dat heb ik net gedaan met iemand die er voor openstaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lieve UncleScorp, toon zelf ook eens het goede voorbeeld. Het ontvangst is ook niet vriendelijk.
En vandaag International Beer Day is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik proost met je voor vanavond. Sorry als het teveel non feedback is.
Wat raar om dit op een of andere eenzijdige emotie te gooien. Mensen wilden babbelen over de veroordeling van een leugenaar, die de massamoord op veel mensen, waarvan veel jonge kinderen, als een fabeltje afdeed. De klagende gezinnen hebben daar erg veel last van ondervonden, nog los van dat ze hun kind verloren hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit valt inderdaad wel op. Ik zei het in NWS ook al, het is opmerkelijk dat dit soort dingen (het sluiten van een topic) zo ontzettend veel emotie bij sommigen los lijkt te maken.
Een logische reactie hierop zou denk ik zijn dat je het hebt over de emotie van Ali_boo. Die zo overmand door emotie niet alleen dat topic sloot, maar later ook het algemene Sandy Hook topic, waar het besproken werd, zonder melding.quote:
En daar was toch direct ook een topic over in NWS? Een rechtszaak is op zichzelf geen BNW-materie. Alleen het topic in NWS was voor sommigen niet genoeg, men wilde juist specifiek dit in BNW bespreken. Dit natuurlijk met de bedoeling even flink hun gram te halen op anderen die schijnbaar dan in veel van Jones zijn theorieën geloofden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat raar om dit op een of andere eenzijdige emotie te gooien. Mensen wilden babbelen over de veroordeling van een leugenaar, die de massamoord op veel mensen, waarvan veel jonge kinderen, als een fabeltje afdeed. De klagende gezinnen hebben daar erg veel last van ondervonden, nog los van dat ze hun kind verloren hebben.
Welke beslissingen de crew maakt en waarom weet ik allemaal niet. Er wordt ook wel eens wat besloten waar ik het niet mee eens ben (sommige notes die ik krijg bijvoorbeeld). Ik denk dan altijd maar zo dat het vanuit hun perspectief een weloverwogen keuze is en als ik het er echt niet mee eens ben ga ik verhaal halen in de FB. Uiteindelijk blijft de situatie toch een beetje dat je je bij zo'n keuze hebt neer te leggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het erover geopende topic werd door welbekende complot-fantast en bnw-mod Ali_boo gesloten met de melding:
[..]
Een logische reactie hierop zou denk ik zijn dat je het hebt over de emotie van Ali_boo. Die zo overmand door emotie niet alleen dat topic sloot, maar later ook het algemene Sandy Hook topic, waar het besproken werd, zonder melding.
Later verklaarde hij dat hij het vervelend vond dat mensen gingen generaliseren alsof alle complotten niet waar zouden zijn.* Nog weer later kwam de melding dat hij afwezig was en het gemist had dat dit speelde en beter had moeten communiceren. Daar geloven we als BNW-leden en sceptisch denkende mensen natuurlijk niet zoveel van, zeker gezien de initiële nogal emotionele reactie, nietwaar?
Zal mij verder ook worst wezen, we zijn allemaal mensen en maken fouten (hoewel het fijner zou zijn om dat dan te ownen ipv verder te graven in de kuil), maar dat juist Ali_boo hier initiieel primair reageerde lijkt me helder en als je je richt op emotie zou het logisch zijn om om als neutrale toeschouwer daar als eerste je aandacht op te vestigen.
* Terechte klacht natuurlijk, als dat waar was, waar niet veel bewijs van is... generaliseren is geen valide manier van argumenteren. Misschien dan minder zeuren over "MSM", "omvolking", etc.
Nou ik vind niet dat wij dit zo hoeven te pikken. Als wij zo doen in andere subforum wordt er ingegrepen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raast wel weer over. Ze rukken zich nu nog suf op "hun" overwinning op wat ze als de Godfather van BNW zien, Alex Jones.
Het is een beetje triestig, maar ach, niets menselijks is ze vreemd zullen we maar zeggen.
Who cares about AJ. Volgens mij is er nooit echt veel van die gast gepost maar het is inderdaad een beetje treurig voorheen zag je ze hier nooit en nu gaan ze los, sneaky sneren en bashen. Ze doen maar...quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Raast wel weer over. Ze rukken zich nu nog suf op "hun" overwinning op wat ze als de Godfather van BNW zien, Alex Jones.
Het is een beetje triestig, maar ach, niets menselijks is ze vreemd zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:37 schreef UncleScorp het volgende:
Als het topic BNW / Sandy Hook #18 - hoax? enkel maar dient als speeltuin voor NWS egotrippers die enkel maar alles-wat-BNW-is en BNW-users komen belachelijk maken (en alzo hun eigen debieliteit ten toon spreiden), kan het topic beter gewoon sluiten.
Het fenomeen mag toch niet meer besproken worden dus heeft het geen zin het open te houden.
Ik ga het topic niet sluiten. Dat allemaal gezegd te hebben, er komt geen nieuwe deelquote:Op maandag 8 augustus 2022 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mss is het een eerder selectieve regelvoering tegen bepaalde users in/of van een bepaald topic. Er is voorlopig nog geen verdere verduidelijking.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:00 schreef SuperHartje het volgende:
Willen jullie ophouden met het verbasteren van namen. Dit zo kinderachtig. Doet het niveau hier geen goed. Het is geen kleuterklas oke. Een grapje oke. Maar houdt het gwn bij de feiten. Wij gaan dit noten (ongelooflijk) en mogelijk kan je hier een ban voor krijgen, als je door blijft gaan.
In NWS werkt dit net zo hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:27 schreef UncleScorp het volgende:
even deze dreigende mod mededeling in FB plaatsen zodat andere BNWers niet ineens geconfronteerd worden met deze nieuwe "regel"
[..]
Mss is het een eerder selectieve regelvoering tegen bepaalde users in/of van een bepaald topic. Er is voorlopig nog geen verdere verduidelijking.
BNW / Russia vs Ukrain #2 Russkiy mir
maar een gewaarschuwde BNWer is er 2 waard
nounou verbasteringsnamen voor Putin en alle nog levende russen zie ik nog vlotjes de revue passeren...maar hier gaan ze ervoor bannen...wow...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:51 schreef sp3c het volgende:
Persoonlijk doe ik er in NWS heel weinig mee tbh
Meer werk dan het oplevert als het ware al begint het me wel behoorlijk te irriteren en volgens de FOK!regels is het idd niet de bedoeling
Heb zo snel ff het linkje niet bij de hand
Wat denk je dat modereren is?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nounou verbasteringsnamen voor Putin en alle nog levende russen zie ik nog vlotjes de revue passeren...maar hier gaan ze ervoor bannen...wow...
BNW gecensureerd door zn eigen mod...dat ik dat nog moet meemaken.
In de SandyHook kon ik er mss nog ergens enig begrip voor tonen...maar dit ...
Vind het zelf erg kinderachtig maar de users hier mogen het allemaal zelf invullenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:51 schreef sp3c het volgende:
Persoonlijk doe ik er in NWS heel weinig mee tbh
Meer werk dan het oplevert als het ware al begint het me wel behoorlijk te irriteren en volgens de FOK!regels is het idd niet de bedoeling
Heb zo snel ff het linkje niet bij de hand
sja kan ik inkomen maar hier in BNW is het puur selectief en enkel geviseerd op koosnaampjes voor -me ff forceren- zelensky. En dit puur omdat er 2 modjes het niet kunnen verkroppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat denk je dat modereren is?
Verder zelf wel voorstander van dat kinderachtige denigrerende verbasteren aanpakken. Van Drumpf tot D666 tot Balkellende
ik.kan er -mss- nog ergens inkomen dat er geen ww2 verwijzingen mogen gebruikt worden (en dan nog) maar straks krijgen we nog een ban voor een typo in Mr Z zn naam. Kom op segquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het zelf erg kinderachtig maar de users hier mogen het allemaal zelf invullen
Putin of Zelensky zijn geen beschermde personen, ik ga hier niet de hele dag zitten vegen omdat iemand de naam van een politicus niet correct uitspreekt
Ik weet niet op welke regels je doelt. Het enige wat ik voor de geest kan halen is dat Geert Wilders geen grote blonde leider moesten noemen
Kan nergens teruglezen dat dit betrekking heeft op elke politicus out there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |