Dat zijn wel 3 van de verraders die nee stemdem gisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:28 schreef Perrin het volgende:
Er lijkt iets in beweging in Wit Rusland, nog onduidelijk wat precies.
[ twitter ]
Ja dus als deze berichten kloppen dan zijn ze waarschijnlijk getipt door Rusland.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn wel 3 van de verraders die nee stemdem gisteren.
Zhukov zoop ook als een ketter.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jeltsin was ook de helft van de tijd dronken in zijn ambtstermijn. Ging prima
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dus als deze berichten kloppen dan zijn ze waarschijnlijk getipt door Rusland.
Ja en waarom gaan wij als innovatief land dat zo hoog staat aangeschreven niet zelf ff een paar droons makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef BEFEM het volgende:
@:tijger_M als het niet uitmaakt hoe groot ons leger is, waarom gaat elk land dan nu als de wiedeweerga kneiterveel geld uittrekken voor defensie.
De Navo wordt met onze uitgekauwde legers ook niet aangevallen.
Ik begreep dat de uitvinder van die Turse drones (naam ff kwijt) opgeleid is aan de TU Delft (en de schoonzoon van Erdolf is). Dus beetje Nederlands (indien waar).quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja en waarom gaan wij als innovatief land dat zo hoog staat aangeschreven niet zelf ff een paar droons maken![]()
Even een paar arduino's aan elkaar solderen moeten we hier toch ook kunnen
Ja, we doen ook mee aan die projecten als solar driven vehicles en daarmee staan we ook aan de top van de wereld. Lijkt mij een prima opportunity dit en een product wat hier goed ontwikkeld en gefabriceerd kan worden. Ik denk dat Nederland wel trots op zoiets zou kunnen zijn. Dat is weer eens iets anders dan kaas, cocaine en tulpebollenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik begreep dat de uitvinder van die Turse drones (naam ff kwijt) opgeleid is aan de TU Delft (en de schoonzoon van Erdolf is). Dus beetje Nederlands (indien waar).
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekraïne snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)estie-van-weken.html
Ok Ursula regelt even binnen een paar weken dat Oekraïne bij de EU komt.
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Ik verwacht een spoeddebat hierover. Nederland heeft aangegeven het hier NIET mee eens te zijn.
Benieuwd of die WEF-lul van een Rutte zich het inlegvelletje nog kan herinneren.
Man man man![]()
Voor Frankrijk betekent dat een referendum.quote:Het is uiteindelijk aan de 27 lidstaten om te beslissen over een eventuele toelating van Oekraïne. Daarover moeten alle landen het eens zijn.
Mijn mening. En nee ik ziet te wachten op oorlog of een nukes. Maar de Engelsen zaten ook niet te wachten op de V1quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekraïne snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.
Wat een interessante reactie is, niet? Ik ben er overigens helemaal niet op tegen dat we eindelijk weer eens gaan investeren in defensie maar eigenlijk is het gewoon een emotionele reactie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef BEFEM het volgende:
@:tijger_M als het niet uitmaakt hoe groot ons leger is, waarom gaat elk land dan nu als de wiedeweerga kneiterveel geld uittrekken voor defensie.
De Navo wordt met onze uitgekauwde legers ook niet aangevallen.
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef vosss het volgende:
Man man man![]()
Of ijzer smeden terwijl het heet is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een interessante reactie is, niet? Ik ben er overigens helemaal niet op tegen dat we eindelijk weer eens gaan investeren in defensie maar eigenlijk is het gewoon een emotionele reactie.
De Europese landen hebben haar gekozen, weet je nog?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigen
Ik vind het juist wel geweldig, zo'n orakel:quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een raar mens, staat daar een beetje op eigen houtje oorlogstaal namens Europese landen te verkondigen
Goed bezig zeg ik dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enerzijds ja, gezien zijn reacties maar toch moeten we ook even stilstaan bij 2 andere EU lidstaten in die regio.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lafbek omdat je bang bent voor een reactie van de Russen. Oekraïne snel bij de EU desnoods aspirant-lid en een dikke middelvinger naar de Russen. Ohja en een middelvinger naar laffe herders zoals jij die zich liever in de kont laten nemen dan ruggengraat tonen.
Ja klinkt goed maar ze kan niet beloven dat UKR bij de EU komt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel geweldig, zo'n orakel:
"Rusland zal in economisch, financieel en technologisch verval raken, terwijl Oekraïne op weg is naar de Europese toekomst, dit is wat ik zie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |