pfff... kennelijk wordt je hier, als je je wat afvraagd, gelijk op de hoop pro-russische mafkezen gegooid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Geloof je soms ook dat MH17 voordat het neerstortte al vol zat met dode mensen en een bom die en expres door de CIA tot ontploffing is gebracht om Rusland in kwaad daglicht te stellen? Ik bedoel, met al die kinderknuffels enzo, leek dat toch ook enorm geënsceneerd.
Als je dat gelooft, kan ik me voorstellen dat je ook de andere Russische sprookjes gelooft.
Denk alleen dat je onze eensgezindheid daar niet voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik het met IDZ eens ben over dit soort punten laat op pijnlijke wijze zien hoe fout sommige mensen hier zijn.
Het valt me ook op dat een bepaald slag hier blind bereid is alle propaganda als zoete koek te slikken en de hele dag schuimbekt van verontwaardiging. Is dat autistisch? Het onvermogen enige nuance te zien en buitengewoon vatbaar voor propaganda te zijn ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is vooral een autistenforum, die gaan nogal snel schuimbekken als iets niet 'eerlukk' is.
Die zitten elke avond in dit topic en baseren daarop hun beleid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekraïne moet zich gewoon overgeven toch? Want daar komen jouw Posts steeds op neer. Gewoon de wapens neerleggen op basis van uiterst vage toezeggingen en onderhandelingen waarbij Rusland eigenlijk helemaal niets van jou hoeft toe te geven, maar Oekraïne alles.
Dat loop je overigens ook al sinds het begin van deze oorlog te roepen, dus misschien is het wel goed dat Zelensky en de zijnen niet naar dit soort bullshit luisteren?
Hij had inderdaad beter op dag 1 meteen met de pootjes omhoog kunnen gaan liggen hè?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als je WOIII wil is Elenski inderdaad geen betere president.
Dat is het tegenovergestelde van wat ik pleitquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekraïne moet zich gewoon overgeven toch?
Op vrijdag 8 april 2022 22:00 schreef Panthera. het volgende:
Welke nuance precies? Die van clusterbommen op treinstations? Die van honderden vermoorde burgers, inclusief kinderen en bejaarden? Die van verkrachting en plundering?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat een bepaald slag hier blind bereid is alle propaganda als zoete koek te slikken en de hele dag schuimbekt van verontwaardiging. Is dat autistisch? Het onvermogen enige nuance te zien en buitengewoon vatbaar voor propaganda te zijn ?
Maaruh, hoe denk ik?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als je WOIII wil is Elenski inderdaad geen betere president.
Waar is de nuance in het doelbewust bombarderen van ziekenhuizen, clusterbommen droppen op stations waar vluchtelingen proberen een veilig heenkomen te zoeken, standrechtelijke executies, martelingen, het invallen van een soevereine staat, het hele steden volledig in de as leggen, etc?quote:
Nu mij op het werk zit ook een (officieel gediagnosticeerde) autist zich de hele dag druk te maken over dit conflict.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Welke nuance precies? Die van clusterbommen op treinstations? Die van honderden vermoorde burgers, inclusief kinderen en bejaarden? Die van verkrachting en plundering?
Mogen de mensen in Oekraïne dat zelf beslissen misschien?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
De huidige pupets in Kiev maken er een bende van en dienen zsm door slimme westerse gasten aangestuurd te worden.
Heb je weleens goed gekeken naar de huidige adviseur van Zelensky?
Als het de eigenaar van the Roxy was had je het ook geloofd.
Never change a winning team.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
De huidige pupets in Kiev maken er een bende van en dienen zsm door slimme westerse gasten aangestuurd te worden.
Ad hominem.quote:Heb je weleens goed gekeken naar de huidige adviseur van Zelensky?
Als het de eigenaar van the Roxy was had je het ook geloofd.
Rusland's track record v.w.b. hoe ze met burgers van de landen waarmee ze in oorlog zijn omgaan is algemeen bekend. Er is geen propaganda nodig om te beseffen dat ze zich als beesten gedragen, bovendien geven ze hun genocidale natte droom gewoon eerlijk toe:quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat een bepaald slag hier blind bereid is alle propaganda als zoete koek te slikken en de hele dag schuimbekt van verontwaardiging. Is dat autistisch? Het onvermogen enige nuance te zien en buitengewoon vatbaar voor propaganda te zijn ?
Tsja, zo maak je nog eens wat mee op de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu mij op het werk zit ook een (officieel gediagnosticeerde) autist zich de hele dag druk te maken over dit conflict.
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Rusland's track record v.w.b. hoe ze met burgers van de landen waarmee ze in oorlog zijn omgaan is algemeen bekend. Er is geen propaganda nodig om te beseffen dat ze zich als beesten gedragen, bovendien geven ze hun genocidale natte droom gewoon eerlijk toe:
https://ria.ru/20220403/ukraina-1781469605.html
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Never change a winning team.
[..]
Ad hominem.
Tot nu toe is ‘t een kopietje. Of detecteer ik hier je sarcasme niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot nu toe is ‘t een kopietje. Of detecteer ik hier je sarcasme niet?
Dat die Bashar Al Assad nog president is van Syrië, daar moet ik pas van kotsen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.
Nee, dat zijn geen kenmerken van autisme.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb je hem niet mee. Dat doet ie gewoon af als Ukrainse propaganda en fake nieuws.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Putin mag van mij echt de meest pijnlijke dood sterven.
Gooi hem een heel diepe ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Jij bevestigt gewoon dat ook Nederland gedenazificeerd moet wordenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Kalm aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Europese navoleden, niet alleen Nederland. Gewoon om tegenover die 150k van de Russen te staan. Je hoeft niet per se te vechten om anderen ervan te weerhouden om binnen te vallen. Rusland doet dit niet voor niks op het punt dat de NAVO het zwakste is in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat zomaar even 150.000 manschappen (is dat inclusief of exclusief ondersteuning?) ten alle tijde nogal een uitdaging is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |