Tsja, zo maak je nog eens wat mee op de sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu mij op het werk zit ook een (officieel gediagnosticeerde) autist zich de hele dag druk te maken over dit conflict.
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Rusland's track record v.w.b. hoe ze met burgers van de landen waarmee ze in oorlog zijn omgaan is algemeen bekend. Er is geen propaganda nodig om te beseffen dat ze zich als beesten gedragen, bovendien geven ze hun genocidale natte droom gewoon eerlijk toe:
https://ria.ru/20220403/ukraina-1781469605.html
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Never change a winning team.
[..]
Ad hominem.
Tot nu toe is ‘t een kopietje. Of detecteer ik hier je sarcasme niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot nu toe is ‘t een kopietje. Of detecteer ik hier je sarcasme niet?
Dat die Bashar Al Assad nog president is van Syrië, daar moet ik pas van kotsen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze gaan het nu echt anders doen dan in Aleppo hoor.
Nee, dat zijn geen kenmerken van autisme.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat een bepaald slag hier blind bereid is alle propaganda als zoete koek te slikken en de hele dag schuimbekt van verontwaardiging. Is dat autistisch? Het onvermogen enige nuance te zien en buitengewoon vatbaar voor propaganda te zijn ?
Daar heb je hem niet mee. Dat doet ie gewoon af als Ukrainse propaganda en fake nieuws.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Putin mag van mij echt de meest pijnlijke dood sterven.
Gooi hem een heel diepe ...quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Jij bevestigt gewoon dat ook Nederland gedenazificeerd moet wordenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Kalm aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
Europese navoleden, niet alleen Nederland. Gewoon om tegenover die 150k van de Russen te staan. Je hoeft niet per se te vechten om anderen ervan te weerhouden om binnen te vallen. Rusland doet dit niet voor niks op het punt dat de NAVO het zwakste is in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat zomaar even 150.000 manschappen (is dat inclusief of exclusief ondersteuning?) ten alle tijde nogal een uitdaging is.
Op basis van wat hij hier zegt (context mist) kun je dat niet concluderen. Hij zegt alleen dat uitgaande van de ideologie van IS, hij vind dat de IS soldaten het effectief doen. Geeft geen waardeoordeel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze man die een vriend en belangrijke adviseur is van Zel is nogal fan van de ISIS methode
[ twitter ]
Gaat niks met hem gebeuren. Hij blijft gewoon aan. Die krijgen we niet te pakken sowieso.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:08 schreef PzKpfw het volgende:
En daarom dienen we de Russische bevolking dus ook te treffen met sancties en wel zo hard mogelijk. Geen medicijnen, medische apparatuur en voedingsmiddelen meer naar Rusland.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat niks met hem gebeuren. Hij blijft gewoon aan. Die krijgen we niet te pakken sowieso.
Vooral dat is nogal een dingetje. Als je er met het verlies van de Krim en (een deel van) de Donbas nou vanaf zou zijn is het nog tot daar aan toe maar helemaal niets in de Russische retoriek geeft de indruk dat Poetin bereid is om het daarbij te laten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar valt het erg mee volgens sommigen en valt er prima te praten met Putin. En hee, het zijn toch maar Oekraïners, dus eigenlijk is het niet zo erg, allemaal emoties. En die Zelensky deugt ook gewoon niet begrijp ik, geen haar beter dan Vlad!
De logica is dat Oekraïne zich niet moet overgeven, maar moet “onderhandelen”! Gewoon grondgebied opgeven, vooral beloven nooit lid te worden van clubs die kunnen helpen voorkomen dat Rusland gewoon over een paar jaar weer naar binnen loopt en oh ja een regime van Putin lovers en vazallen installeren in de beste wit-Russische traditie.
Goed verhaal jongens! Wij autisten kijken met jaloezie naar zoveel logica
Maar zo kun je niet goed een discussie voeren als de emotie zo gigantisch veel in overvloed is. Zo zouden ze bij de NAVO moeten denken zeg...quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:15 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar valt het erg mee volgens sommigen en valt er prima te praten met Putin. En hee, het zijn toch maar Oekraïners, dus eigenlijk is het niet zo erg, allemaal emoties. En die Zelensky deugt ook gewoon niet begrijp ik, geen haar beter dan Vlad! Heeft gewoon zelf dat treinstation bestookt, de rat
De logica is dat Oekraïne zich niet moet overgeven, maar moet “onderhandelen”! Gewoon grondgebied opgeven, vooral beloven nooit lid te worden van clubs die kunnen helpen voorkomen dat Rusland gewoon over een paar jaar weer naar binnen loopt en oh ja een regime van Putin lovers en vazallen installeren in de beste wit-Russische traditie.
Goed verhaal jongens! Wij autisten kijken met jaloezie naar zoveel logica
Yeah rightquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En daarom dienen we de Russische bevolking dus ook te treffen met sancties en wel zo hard mogelijk. Geen medicijnen, medische apparatuur en voedingsmiddelen meer naar Rusland.
Laten we vooral het volk dat hem en zijn regime in het zadel geholpen heeft en houdt ontzien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |