Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.quote:Op maandag 25 april 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik grijp deze kans met beide handen aan om de warmte uit huis te verbannen
Nu de verwarming aanquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.
Hoezo, ik ben toch niet gemeen?quote:Op maandag 25 april 2022 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We hebben ook best veel gemeen toch?
Woonkamer 19,5 na gisteravond de hele avond alles open te hebben gehad (thermostaat is zelfs onder de 18 geweest). Slaapkamer is niet onder de 20 te krijgen, ook nu nietquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.
Waarom niet? De temperatuur was 19 en ik heb het graag 21. Vond het net te kil. Heb kantoor aan huis en zit dan stil te werken.quote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu de verwarming aanDan is er iets niet ok.
Ik zit nu achter een bureau te werken 2 meter van een open raamquote:Op maandag 25 april 2022 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet? De temperatuur was 20 en ik heb het graag 21. Vond het net te kil. Heb kantoor aan huis en zit dan stil te werken.
Ik zorg er wel voor dat we daar van af komen, haha!quote:Op maandag 25 april 2022 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een bureau te werken 2 meter van een open raam
We moeten van het gas af hè
Bwehehequote:Op maandag 25 april 2022 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat we daar van af komen, haha!
Misschien omdat een vrijstaand huis eerder afkoelt. Verder heb ik ook iets warmers aan gedaan. Buiten is het 12 graden, geen reden om de verwarming niet aan te zetten.quote:Op maandag 25 april 2022 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Tss, watjes hier. Ik heb nu pas iets warmers aan gedaan omdat het toch iets te fris begon te worden, waarom een verwarming?
Sproeien kan ook he.quote:Op maandag 25 april 2022 16:07 schreef RedFever007 het volgende:
Tuin is kurkdroog, REGEN GRAAG!
😠
🌧️☔⛈️
Ik woon onder de Veluwe, hier trekt werkelijk altijd pisregen over. Staartjes van dikke fronten, onweersbuien, etc. Het echte werk is meestal al uitgedoofd als het hier is.quote:Op maandag 25 april 2022 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
Voor regen moet je in midden NL wonen. Gegarandeerd altijd prijsRegent al de hele dag hier.
niet dat we het nodig hebben, droogte is hier een illusie
De zon heeft net 2 weken zitten branden. Als ik alles potdicht had gehouden, was het bij mij nog een sauna.quote:Op maandag 25 april 2022 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien omdat een vrijstaand huis eerder afkoelt. Verder heb ik ook iets warmers aan gedaan. Buiten is het 12 graden, geen reden om de verwarming niet aan te zetten.
Altijd dat gezeik over de verwarming aan. Van die mensen waar het in de winter in huis niet boven de 18 komt, dat is pas onaangenaam en ongezellig. Daar ben ik ook meteen weg. Vinden ze het gek dat er nooit iemand bij ze langs komt.
Volgens de huidige 14 daagse (locatie : Amsterdam) op weer.nl ga je alweer richting medio mei met amper één dag boven de 20 graden gehad te hebben (alleen dinsdag de 12e). Ja, dat vind ik slecht.quote:
Gewoon prima ditquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon normaal April weer dus, niks mis mee.
Interessant. Voor mijn gevoel wordt April juist jaar in jaar uit koeler.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon normaal April weer dus, niks mis mee.
Ik vind dat ook hoor. Maar kan zijn dat het de hele maand wel gemiddeld 15 graden is (overdag) en door de koude wind lijkt het frisser. Terwijl andere jaren dat het gemiddelde lager lag had je meer uitschieters. Overdag ver onder 10, maar ook tegen de 30. Dan lijkt het over het algemeen wel warmer te zijn geweest. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Interessant. Voor mijn gevoel wordt April juist jaar in jaar uit koeler.
Kan ook gewoon zijn dat ik een oude zak aan het worden ben die zijn lichaamstemperatuur wat minder kan reguleren.![]()
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.quote:
Nee, ik ben zo'n type die weet dat je in April geen 20 graden hoeft te verwachten elke dag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.
Dat weet ik ook. Maar een enkele keer is wel prettig. Ik woon in het warmste stukje nederland. En inderdaad, het is 1 of 2 keer 21 graden geweest. Afijn, hierboven staat het uitgelegd waardoor het koeler dan normaal over komt, maar het het cijfermatig niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n type die weet dat je in April geen 20 graden hoeft te verwachten elke dag.
Zal wel het tegenovergetelde zijn geweest van vorige zomer. Iedereen weet dat die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud en te grauw was, maar puur omdat de normaalgesproken koudste zomermaand juni zo heet was, was het een gemiddelde zomer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Maar een enkele keer is wel prettig. Ik woon in het warmste stukje nederland. En inderdaad, het is 1 of 2 keer 21 graden geweest. Afijn, hierboven staat het uitgelegd waardoor het koeler dan normaal over komt, maar het het cijfermatig niet is.
Vorige zomer was helemaal ruk. Zo heet was juni niet, ja een enkele dag. Daarna juli kut, augustus ook.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel het tegenovergetelde zijn geweest van vorige zomer. Iedereen weet dat die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud en te grauw was, maar puur omdat de normaalgesproken koudste zomermaand juni zo heet was, was het een gemiddelde zomer.
Lol, afgelopen winter in Andalucië kon je de Britten ook al-tijd direct eruit pikkenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rivm.nl/zonkrachtquote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit je dan met je flesje zonnebrand te wachten op zonkracht 5.
Wel weer typisch dat dan 20 minuten later de eerste zonnestralen zich laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
De zon is al over zijn hoogtepunt heen, die gaat het echt niet meer voor elkaar krijgen vandaag.
In De Bilt ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/zonkracht
Lol, 3.8 is hoogste geweest vandaag.
Wellicht dat een bleke ginger daar nog van kan verbranden. 🤷♂️
Ik heb last van zonne allergie. Ik houd m'n armen en benen dus vrijwel altijd bedekt. Hoe laag de zonkracht ook is.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/zonkracht
Lol, 3.8 is hoogste geweest vandaag.
Wellicht dat een bleke ginger daar nog van kan verbranden. 🤷♂️
Het is al eind april, dus in principe kan de zonkracht (in de zon) nu gelijk zijn aan midden augustus.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef Salina het volgende:
Niets grauw, grijs of vies hier.
Heerlijk weertje, 18-19 graden. Lekker op balkonnetje werken op het laptopje. Stralend blauwe hemel.
Genot.
UV-straling 5-6 geeft Accuweather aan. Dat is wel erg hoog voor apri (?)l. Je voelt de zon wel.
Boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |