Gewoon prima ditquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon normaal April weer dus, niks mis mee.
Interessant. Voor mijn gevoel wordt April juist jaar in jaar uit koeler.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon normaal April weer dus, niks mis mee.
Ik vind dat ook hoor. Maar kan zijn dat het de hele maand wel gemiddeld 15 graden is (overdag) en door de koude wind lijkt het frisser. Terwijl andere jaren dat het gemiddelde lager lag had je meer uitschieters. Overdag ver onder 10, maar ook tegen de 30. Dan lijkt het over het algemeen wel warmer te zijn geweest. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Interessant. Voor mijn gevoel wordt April juist jaar in jaar uit koeler.
Kan ook gewoon zijn dat ik een oude zak aan het worden ben die zijn lichaamstemperatuur wat minder kan reguleren.![]()
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.quote:
Nee, ik ben zo'n type die weet dat je in April geen 20 graden hoeft te verwachten elke dag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.
Dat weet ik ook. Maar een enkele keer is wel prettig. Ik woon in het warmste stukje nederland. En inderdaad, het is 1 of 2 keer 21 graden geweest. Afijn, hierboven staat het uitgelegd waardoor het koeler dan normaal over komt, maar het het cijfermatig niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n type die weet dat je in April geen 20 graden hoeft te verwachten elke dag.
Zal wel het tegenovergetelde zijn geweest van vorige zomer. Iedereen weet dat die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud en te grauw was, maar puur omdat de normaalgesproken koudste zomermaand juni zo heet was, was het een gemiddelde zomer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Maar een enkele keer is wel prettig. Ik woon in het warmste stukje nederland. En inderdaad, het is 1 of 2 keer 21 graden geweest. Afijn, hierboven staat het uitgelegd waardoor het koeler dan normaal over komt, maar het het cijfermatig niet is.
Vorige zomer was helemaal ruk. Zo heet was juni niet, ja een enkele dag. Daarna juli kut, augustus ook.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel het tegenovergetelde zijn geweest van vorige zomer. Iedereen weet dat die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud en te grauw was, maar puur omdat de normaalgesproken koudste zomermaand juni zo heet was, was het een gemiddelde zomer.
Lol, afgelopen winter in Andalucië kon je de Britten ook al-tijd direct eruit pikkenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die met 15 graden al in korte broek en op badslippers loopt. In Engeland zie je die ook vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rivm.nl/zonkrachtquote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit je dan met je flesje zonnebrand te wachten op zonkracht 5.
Wel weer typisch dat dan 20 minuten later de eerste zonnestralen zich laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
De zon is al over zijn hoogtepunt heen, die gaat het echt niet meer voor elkaar krijgen vandaag.
In De Bilt ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/zonkracht
Lol, 3.8 is hoogste geweest vandaag.
Wellicht dat een bleke ginger daar nog van kan verbranden. 🤷♂️
Ik heb last van zonne allergie. Ik houd m'n armen en benen dus vrijwel altijd bedekt. Hoe laag de zonkracht ook is.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/zonkracht
Lol, 3.8 is hoogste geweest vandaag.
Wellicht dat een bleke ginger daar nog van kan verbranden. 🤷♂️
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |