Hij heeft de beelden op RT Dutch. Kortom, Russische propaganda, niks wappie dus.quote:
Daar wordt het mannelijke deel van het Russische Herrenvolk niet oud genoeg voor; die kiepen ergens einde '60 om. Führer Poetin is voor Russische begrippen zelfs hoogbejaard.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
En later komen die beelden dan wss terug en ga je je er dan toch niet zo lekker bij voelen. In de zin van: "What the fuck heb ik gedaan?"
Ergo, wel een wappie...quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
Hij heeft de beelden op RT Dutch. Kortom, Russische propaganda, niks wappie dus.
Ze zitten aan een ienie minie mini-tafeltjequote:
Ik dook vanmiddag ook even in het wappiegedeelte van twitter(hoef je nooit vervoor te zoeken), maar man man, wat en domme ellende zeg. Grappig ook hoe deze koene waarheidsstrijders ook allemaal precies dezelfde "argumenten" hebben en ook dat ze vooral denken dat ze nog "kritisch" zijn ook.quote:
Vroeger werd daar nog aardige tv van gemaakt...quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Daar wordt het mannelijke deel van het Russische Herrenvolk niet oud genoeg voor; die kiepen ergens einde '60 om. Führer Poetin is voor Russische begrippen zelfs hoogbejaard.
Omdat ze naar Kyiv durft te gaan? Vaak is oorlogsgebied best leefbaar hoor. Kijk maar naar al die burgers die "gewoon" door gaan met hun leven. Maar dat snap je pas als je een keer in een crisisgebied bent geweest. Op TV ziet het er allemaal heel dodelijk uit. Maar Ukraine is een groot land.quote:
Zie ook dat Joost Niemoller genoemd wordt, de man die zich "onafhankelijk journalist" durft te noemen.quote:
Helemaal gelijk hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze naar Kyiv durft te gaan? Vaak is oorlogsgebied best leefbaar hoor. Kijk maar naar al die burgers die "gewoon" door gaan met hun leven. Maar dat snap je pas als je een keer in een crisisgebied bent geweest. Op TV ziet het er allemaal heel dodelijk uit. Maar Ukraine is een groot land.
In een ander deel van dit forum lopen ze met hem weg en krijg je de wind van voren wanneer je iets vervelends over die clown zegtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie ook dat Joost Niemoller genoemd wordt, de man die zich "onafhankelijk journalist" durft te noemen.
U heeft vanaf nu toegang tot BNW. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.
"Ik weet zeker dat het een filmset is want de NOS beweert van niet!!!"
Ja dat zou jij ook wel willen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U heeft vanaf nu toegang tot BNW. Gefeliciteerd!
Mensen die dit soort onzin verspreiden mogen van mij zelf gebruikt worden voor experimenten en daarna een nekschot krijgen.quote:
En dat soort mensen heeft stemrecht en mag kinderen op de wereld zetten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |