Ach, een grote muil van de zijkant.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort debielen
Dan gaat hij toch lekker soldaatje spelen voor Vladina![]()
![]()
Lijkt me meer zo'n strijder van 4chan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort debielen
Dan gaat hij toch lekker soldaatje spelen voor Vladina![]()
![]()
Oh, een neef en zwager van me plaatsen ook hele epistels op Facebook over hoe het onze schuld is dat Poetin niet anders kon dan een oorlog tegen Oekrane te beginnen. En dat wij onze ogen sluiten voor de ongemakkelijke waarheid omtrent de toedracht van de oorlog en de verschrikkingen die in opdracht van Zelensky worden gepleegd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk met veel verbazing naar de pro-Russische optochten in verschillende landen. Die mensen zijn voor hun informatiedieet niet afhankelijk van wat het Kremlin ze serveert, maar trekken alsnog met Russische vlaggen door de straten. HOE DAN?!
Ik heb niets gezegd over vikings. Ik vond de foto gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
https://isgeschiedenis.nl(...)een-gehoornde-helmen
Goh, wat een verrassing, "alternatieve" bronnen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, een neef en zwager van me plaatsen ook hele epistels op Facebook over hoe het onze schuld is dat Poetin niet anders kon dan een oorlog tegen Oekrane te beginnen. En dat wij onze ogen sluiten voor de ongemakkelijke waarheid omtrent de toedracht van de oorlog en de verschrikkingen die in opdracht van Zelensky worden gepleegd.
Het betreft wel figuren die vatbaar zijn voor nieuws uit alternatieve bronnen en zeer wantrouwend zijn naar onze overheid.
Bedoelde het meer ter informatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over vikings. Ik vond de foto gewoon prachtig.
Als het om mijn neef en zwager ging zou ik even googelen op AIVD & contactinformatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, "alternatieve" bronnen.
? Op zich is het handig dat voormalig oostblok landen nu lid van de EU en NAVO wapens kunnen leveren waar Oekrane mee kan werken en ze mogelijk ook onderdelen voor hebben om die te onderhouden.quote:
Niet echt een gamechanger, de S-300 is vrij oud maar wel een systeem waar Oekraine bekend mee is en meteen kan inzetten. Dat zal vermoedelijk ook inhouden dat er nu Patriots gestationeerd zijn in Slowakije en operationeel zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef ExTec het volgende:
Gamechanger, is dit is als gezegd is wat het is.
[ twitter ]
Bushmasters kunnen van veel waarde zijn voor Oekraine, snel en veilig troepen vervoeren is wel een must nu.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:27 schreef ExTec het volgende:
Dat de Ozzies ze al helemaal spuiten incl UKR vlag vind ik![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Hoeveel raketten krijgen ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Slowakije is lid van de NAVO gaat dus goed komen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt een gamechanger, de S-300 is vrij oud maar wel een systeem waar Oekraine bekend mee is en meteen kan inzetten. Dat zal vermoedelijk ook inhouden dat er nu Patriots gestationeerd zijn in Slowakije en operationeel zijn.
Want dat is de achterliggende problematiek, hoe overtuig je Slowakije ervan om hun enige luchtdefensie van dit type op te geven met de huidige dreiging van Rusland, dan zal je ze, op zijn slechts tijdelijk, andere systemen ter beschikking moeten stellen.
Als het behalve die verdwaalde Sukhoi's die RUS soms inzet ook bv die Iskander raketten af kan vangen kan het een enorm verschil maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt een gamechanger, de S-300 is vrij oud maar wel een systeem waar Oekraine bekend mee is en meteen kan inzetten.
Past prima binnen een guerrilla oorlog.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bushmasters kunnen van veel waarde zijn voor Oekraine, snel en veilig troepen vervoeren is wel een must nu.
Sommige types kunnen inderdaad kruisraketten onderscheppen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als het behalve die verdwaalde Sukhoi's die RUS soms inzet ook bv die Iskander raketten af kan vangen kan het een enorm verschil maken.
Bron?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:41 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Uit het nieuws gebleven: Egypte ging ze voor - via de US.
Duitsland wordt gerund door het bedrijfsleven. Deze man is ook maar een marionet. De financiele belangen zijn te groot. Ik denk dat zelfs de ontdekking van een concentratiekamp de Duitsers niet zal overhalen. Die gaan al eeuwen over lijken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef Perrin het volgende:
Makkelijker om offers van anderen te eisen dan van jezelf.
[ twitter ]
Ja dat blijktquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitsland wordt gerund door het bedrijfsleven. Deze man is ook maar een marionet. De financiele belangen zijn te groot. Ik denk dat zelfs de ontdekking van een concentratiekamp de Duitsers niet zal overhalen. Die gaan al eeuwen over lijken.
Als ze het fatsoenlijk weten in te zetten nu... De S300 systemen die ze hadden daar zijn aardig wat van uitgeschakeld...quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch wel het laagste van het laagste allooi wat er rond loopt. De domheid, ongelofelijk. Leven hier in vrede & vrijheid en gaan dan een Putin regime verdedigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef J.B. het volgende:
[..]
In Duitsland wonen heel veel Sptaussiedler, Russen met Duitse wortels die met name na de val van de Sovjet-Unie naar Duitsland zijn gekomen. Die stemmen relatief vaak AFD en zijn ook vaak pro-Russisch. Zie deze video van het protest in Berlijn afgelopen weekend (in het Duits), waar de meerderheid van de genterviewden een Russisch accent heeft:
Ja ik heb heel wat plaatjes van rokende S300's gezien. Ik vermoed omdat ze toch verrast werden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze het fatsoenlijk weten in te zetten nu... De S300 systemen die ze hadden daar zijn aardig wat van uitgeschakeld...
Allemaal een grote waffel, maar zelf naar het front gaan voor het Grote Rusland ho maar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is toch wel het laagste van het laagste allooi wat er rond loopt. De domheid, ongelofelijk. Leven hier in vrede & vrijheid en gaan dan een Putin regime verdedigen
Een USB stick met "Pang Pang!!!" Mp3's aangezien er niks meer is om te leveren...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef Ulx het volgende:
Is Nederland al meer aan het leveren of is het gebleven bij wat er tot nu toe is gestuurd?
Geen uniformen uit 1990 of zijn die allemaal nog in gebruik?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een USB stick met "Pang Pang!!!" Mp3's aangezien er niks meer is om te leveren...
Het in '93 ingevoerde Woodland is idd nog in gebruik...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
Geen uniformen uit 1990 of zijn die allemaal nog in gebruik?
Nederland stuurt zijn grooste leger de mocromaffiaquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef Ulx het volgende:
Is Nederland al meer aan het leveren of is het gebleven bij wat er tot nu toe is gestuurd?
Maar het erge is dus dat het allemaal best mee valt met hoe groot de financile belangen zijn, het worst case scenario is een tijdelijke krimp van 2,1%. Zoals Krugman in dat artikel al aangeeft heeft het bedrijfsleven de neiging om elke beperking, hoe klein die ook is, als een ramp af te schilderen en ondanks dat het nooit uit komt blijven mensen het maar geloven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Duitsland wordt gerund door het bedrijfsleven. Deze man is ook maar een marionet. De financiele belangen zijn te groot. Ik denk dat zelfs de ontdekking van een concentratiekamp de Duitsers niet zal overhalen. Die gaan al eeuwen over lijken.
Hebben ze nog steeds niks nieuws nee?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het in '93 ingevoerde Woodland is idd nog in gebruik...
De hersenskronkels om deze oorlog te vergoeilijken. Lijken wel verstandelijk beperkten bij elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Allemaal een grote waffel, maar zelf naar het front gaan voor het Grote Rusland ho maar.
ook leuk dat een antwoord direct begint met het ontkennen van bewijs en of dat iets propaganda is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is toch wel het laagste van het laagste allooi wat er rond loopt. De domheid, ongelofelijk. Leven hier in vrede & vrijheid en gaan dan een Putin regime verdedigen
Jawel, maar het nieuwe uniform (project DOKS) heeft vertraging opgelopen zodat er een interim uniform is verzonnen welke ook vertraging heeft opgelopen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
Hebben ze nog steeds niks nieuws nee?Of zijn de modellen wel anders dan in 93 maar gebruiken ze hetzelfde camouflagepatroon?
Lul niet. Waar dan, doe ff de intranet link?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, maar het nieuwe uniform heeft vertraging opgelopen zodat er een interim uniform is verzonnen welke ook vertraging heeft opgelopen...![]()
[ afbeelding ]
* De nieuwsberichten zijn screenshots van de mindef website...
Interim gevechtskleding vanwege vertraging project DOKSquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:24 schreef Korenfok het volgende:
Lul niet. Waar dan, doe ff de intranet link?
Ik doelde op die clownspakken, kan me niet voorstellen dat die op intranet van defensie zou staan.quote:
Ik zei toch "nieuwsberichten"? Het staat nb. in die screenshots.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:27 schreef Korenfok het volgende:
Ik doelde op die clownspakken, kan me niet voorstellen dat die op intranet van defensie zou staan.
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, vraag je je af.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, maar het nieuwe uniform (project DOKS) heeft vertraging opgelopen zodat er een interim uniform is verzonnen welke ook vertraging heeft opgelopen...![]()
[ afbeelding ]
* De nieuwsberichten zijn screenshots van de mindef website...
Niet, maar geen geld en het beste EU aanbestedingsjongetje van de klas spelen helpen niet echt mee...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, vraag je je af.
Het is wachten op een cooordinator.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:00 schreef Ulx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |