Nee joh, pffff. Ik vond Engels op de middelbare school stom, en ik vind het eigenlijk nog steeds stom.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cambridge Engels B2 zelfs, uiteindelijk. Ik doe het haar nu niet na.
Ik hoor mezelf altijd door de telefoon of aan de balie Engels spreken.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh, pffff. Ik vond Engels op de middelbare school stom, en ik vind het eigenlijk nog steeds stom.
M'n Engels is er ook niet per se beter op geworden de afgelopen jaren, want ik heb voornamelijk het belabberde Engels van andere Nederlanders aangehoord + "academisch Engels" leren schrijven met keurig netjes de juiste buzzwords en verder grammaticaal waarschijnlijk huilen.
Gnocchi vind ik ook niet zo makkelijk om zelf te maken. Zeker niet de eerste keer.quote:
Welnee, die was jonger.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas baan niet gekregen. Had niets met mij te maken, had mezelf heel goed gepresenteerd maar het andere “meisje” had ervaring in een soortgelijke functie.
Wat Isa zegt.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas baan niet gekregen. Had niets met mij te maken, had mezelf heel goed gepresenteerd maar het andere “meisje” had ervaring in een soortgelijke functie.
Daar kunnen we toch niets over invullen. Misschien is het zo, misschien was er wel gewoon een prima reden.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, die was jonger.
Echt. Stomme leeftijdsdiscriminatie![]()
Jij bent denk ik voor de meeste funties zelfs overgekwalificeerd qua kennis, kunde en ervaring. Dus dat is allemaal onzin.
Toen ze zei “dat andere meisje” wist ik inderdaad genoeg. Ook best dom van ze. Dit is een project van 6 jaar, dan zit ik bijna tegen mijn pensioen, hoeven ze niets meer te doen, geen transitievergoeding etc.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, die was jonger.
Echt. Stomme leeftijdsdiscriminatie![]()
Jij bent denk ik voor de meeste funties zelfs overgekwalificeerd qua kennis, kunde en ervaring. Dus dat is allemaal onzin.
Oh neeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2022 17:17 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje, de hemelsluizen werden hier even geopend, en de wind ging ook goed tekeer. Zo hard dat een van de ooievaars - die op de eieren in het nest lag - gewoon van z'n nest gewaaid werd![]()
https://www.facebook.com/zsuzsa.wagner.3/videos/538336020970342
Ik zou juist 'dat andere meisje' zeggen als ik de leeftijd niet als de onderscheidende factor zou zien. Ik sprak mijn team ook aan met 'joh, meiden..'. Terwijl als ik over leeftijd na zou denken, zou dat raar zijn want we zaten met 3 twintigers, een 50+er en een 60+er.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ze zei “dat andere meisje” wist ik inderdaad genoeg. Ook best dom van ze. Dit is een project van 6 jaar, dan zit ik bijna tegen mijn pensioen, hoeven ze niets meer te doen, geen transitievergoeding etc.
Ja Bas en Lieke hebben hun eigen pagina die door veel mensen gevolgd wordtquote:Op donderdag 7 april 2022 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee![]()
Bas en Lieke zie ik, heb even op volgen gezet.
Niet zover van jou staat er ook een webcam. (woont zus vlakbij die gaat regelmatig kijken)
https://www.natuurcentrum.nl/waarnemingen/webcam/
Deze zit nog op haar eieren. Nestpaal gaat wel goed heen en weer
Mooi zo met die bomen erachter!!quote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef sigme het volgende:
Onze ooievaarspaal is voor het eerst in z'n bestaan voor langere tijd in gebruik door een echte ooievaar.
[ afbeelding ]
Voorlopig alleen om op te staan. Ik weet niet of ooievaars van tegenwoordig nog wel weten hoe ze een nest moeten bouwen of dat ze wachten tot wij het voor ze doen.
Ik hoor mezelf nooit. Ben geen taalwonder, maar ach ik kan me goed verstaanbaar maken en van de meeste mensen waarmee ik Engels spreek is het ook niet de moedertaal. Duits spreek ik ook goed werd me zondag verteld, maar ook dat kan stukken beter. Ik lig d'r echt niet wakker vanquote:Op donderdag 7 april 2022 16:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf altijd door de telefoon of aan de balie Engels spreken.
Zoooo slecht en ik kom niet op woorden
Balen...quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf nooit. Ben geen taalwonder, maar ach ik kan me goed verstaanbaar maken en van de meeste mensen waarmee ik Engels spreek is het ook niet de moedertaal. Duits spreek ik ook goed werd me zondag verteld, maar ook dat kan stukken beter. Ik lig d'r echt niet wakker van
[..]
Balen...
En ik las op de app dat ik @:Barreltje ga meeten in Denemarken
Dat deed die hier ook toen ik thuiskwam. Maar ik was net op tijd bij de voordeur van de sportschool. Scheelde geen 10 seconden of ik had een emmer water over me heen.quote:
Sukkelstudentenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
He wat jammer @:Kaatje1!
Vanochtend was tentamen van m'n vak, ik halve nacht niet geslapen en vanaf 6u wakker. Van de 64 hebben er 30 een onvoldoende..
moet nog even goed naar de vragenanalyse en de opmerkingen kijken. Evaluaties van het vak zijn dan, voor zover ingevuld, wel weer best goed, ook over de moeilijkheidsgraad van het tentamen. Maargoed, nog maar door 14 ingevuld.
Straks nog hardlopen op het hockeyveld, ik hoop wel dat het nog even droog wordt zo..
Teleurstellend hèquote:
Maar wat dan wel.quote:
Ben het kwijt van die en gene met/zonder corona.quote:
Alles wel ok?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Een te vol hoofd om terug te lezen. Nouja kan wel teruglezen maar er blijft toch niets hangen.
Maar kwam even zeggen dat de kroketten morten al komenEn ze hadden inderdaad Lady Blue ook nog ergens liggen, bedankt voor de tip Cat!
Ja, precies.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat dan wel.
Corona was een mooie eventuele verklaring voor je oververmoeidheid geweest.
In ieder geval maandag even bloed prikkenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
De penne waren wel lekke
Mmmm Loon, wat dan. Tijdje jezelf echt ff rust geven? Lich?
Sterkte dan! Ook de minder erge dingen kunnen flink klote zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah zou liegen als ik ja zei.
Maar er zijn ergere dingen in de wereld, komt wel weer goed
Ouderwets genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:16 schreef fietsie het volgende:
Zo'n tosti maakte ik woensdag nog voor de lunchers hier. Eentje kaas-only, de ander hamkaas. Met een bakje curry erbij.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb onwijs random ineens zin in een ouderwetse tosti. Dus niet eens uit de pan, maar eentje uit zo'n tostimaker waar je van die veel te harde geplette randjes in krijgt.
Dankjewelquote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sterkte dan! Ook de minder erge dingen kunnen flink klote zijn.
Meeten kan ook in een restaurant toch? Er zijn zelfs FOK!meets in een restaurant geweestquote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
We gaan zelfs samen uit eten joh
Hu.. dat is ook apartquote:Op vrijdag 8 april 2022 05:55 schreef derLudolf het volgende:
Zit bij de gate, maar heb nog geen paspoort hoeven laten zien volgens mij.
He?quote:Op vrijdag 8 april 2022 05:55 schreef derLudolf het volgende:
Als je binnen Europa reist vragen ze er bijna nooit meer om.quote:Op vrijdag 8 april 2022 05:55 schreef derLudolf het volgende:
Niet.. dan zie ik er heel gevaarlijk uit. Ik word in de trein van Nederland naar België nog gecontroleerdquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je binnen Europa reist vragen ze er bijna nooit meer om.
Je hebt van die mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet.. dan zie ik er heel gevaarlijk uit. Ik word in de trein van Nederland naar België nog gecontroleerd
Ohhh en dan kun je allleess leeghalen..quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:43 schreef Lonaa het volgende:
"Hallo jij hebt vast drugs voor een heel elftal bij je, wil je je tas en je zakken even helemaal binnestebuiten keren, bedankt."
Als ik 2 uur geslapen heb is het veel. Kon op sommige momenten wel door de grond gaan. Jammerlijk van die Appjes om kwart voor 6.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge vanuit een zonnig (maar nog niet warm) arnhem. Dat ziet er toch leuker uit dan gisteren
Oeh @:Thinkk-Pinkk zo te lezen was dit geen fijne nacht.
@:derLudolf je gaat toch naar een Schengenland? Dan is een paspoort volgens mij niet nodig.
Pfff ik dacht dat ik het geluid voor de appjes van het vrijwilligerswerk had uitgezet, niet goed gedaan blijkbaar, die begonnen om 5.45 al met appen
Mensen achter een balie? Ik moest zowaar zelf labels om m'n koffer doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:19 schreef Blues het volgende:
[..]
He?
Bij inchecken, koffertje, ticket bij mens aan balietje niet?
Waar gaat de reis naar toe?
Ws meestal nog terecht ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:43 schreef Lonaa het volgende:
"Hallo jij hebt vast drugs voor een heel elftal bij je, wil je je tas en je zakken even helemaal binnestebuiten keren, bedankt."
Nee, ID volstaat ook dat weet ik, maar die moest ik vroeger wel (laatste keer dat ik vloog was 2017) heb ik hem wel altijd moeten zien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:derLudolf je gaat toch naar een Schengenland? Dan is een paspoort volgens mij niet nodig.
Ahwquote:Op vrijdag 8 april 2022 02:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké hij was inderdaad erg blij. Hij kwispelde zo lief. Nu lig ik onder een dekentje op de bank.
hehehe. Ja, nee. Ik heb incidentieel een hele schattige gebruikershoeveelheid bij me. Misschien wel 1x per jaar, onder niet CoVid-omstandigheden.quote:
Ja, echt hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhh en dan kun je allleess leeghalen..
Zo herkenbaar. Wij gingen vlak voor covid met de vriendengroep naar Praag. Iedereen bij beveiliging mocht zo door en ik kon heel mijn hebben houwen open maken. En echt ik snap niet waarom.
Geen snuffelhonden erbij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt hoor.Alsof ik voor een elftal drugs in mn tas ga stoppen. Als ik dat al zou doen stop ik dat echt wel op een plek waar die meneer niet komen mag hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
hehehe. Ja, nee. Ik heb incidentieel een hele schattige gebruikershoeveelheid bij me. Misschien wel 1x per jaar, onder niet CoVid-omstandigheden.
Bij mij hebben ze een keer mijn tas ondersteboven gehaald omdat ik er een groot rechthoekig blok zeep in had zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:31 schreef derLudolf het volgende:
Cameratas werd wel grondig bekeken. Draadontspanner was verdacht voor de jonge
"Ja zo begroeten honden elkaar ook normaal, dat is nu eenmaal zo, niks aan de hand hier'quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die vinden me dan gewoon "heel lief" toch?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
"Ja zo begroeten honden elkaar ook normaal, dat is nu eenmaal zo, niks aan de hand hier'
Ik denk dat het best goed wordt opgenomen door de slijmvliezen daar jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
(ik zou overigens nooit drugs in m'n poes stoppen. dat vind ik echt Heel Eng)
Ja? Ook in een goeie verpakking?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
(ik zou overigens nooit drugs in m'n poes stoppen. dat vind ik echt Heel Eng)
Om het open gaan. Nou zou ik geloof ik niet doodgaan door de hoeveelheid maar ik vind het geen lekker idee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja? Ook in een goeie verpakking?
Niet dat ik het zou doen, ik reis niet met drugs, maar om het opengaan of om het gepakt worden?
Oh of om het in de poes, dat kan ook nog![]()
Ik slaap stiekem best graag bij ons Loebes. Luisteren naar zijn gesnurk, grommetjes, binnenmondse blafjes en die pootjes die op en neer gaan. De laatste tijd realiseer mij steeds meer dat dat zandlopertje met tijd met hem toch echt steeds leger gaat. Dus ik kan van dat soort momenten ook wel weer genieten . Jammer van de kiespijn dat dan weer wel.. moet zo gaan werken :’)quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Wel shit van je kies en gebroken nacht
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik slaap stiekem best graag bij ons Loebes. Luisteren naar zijn gesnurk, grommetjes, binnenmondse blaadjes en die pootjes die op en neer gaan. De laatste tijd realiseer mij steeds meer dat dat zandlopertje met tijd met hem toch echt steeds leger gaat. Dus ik kan van dat soort momenten ook wel weer genieten . Jammer van de kiespijn dat dan weer wel.. moet zo gaan werken :’)
Hahaha en dan die drugshondenquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt hoor.Alsof ik voor een elftal drugs in mn tas ga stoppen. Als ik dat al zou doen stop ik dat echt wel op een plek waar die meneer niet komen mag hoor.
Ja ik kan daar echt van genieten. Vroeger ook als een van de paarden moest veulenen. Ik bleef dan ook altijd slapen. Ik bemoeide me dan nergens mee. Maar volgens mijn opa waren de merries dan wel rustiger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]Heerlijk van genieten hoor, zulke momenten zijn kostbaar
(En als het 's nachts rustig is op mijn werk, gaan veel collega's even boven liggen. Ik blijf liever beneden, lekker bij de dieren in de opname. Vind ik heel rustgevend.)
Best veel drugs is best chemische zooi, weet niet of die slijmvliezen dat zo lief vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat het best goed wordt opgenomen door de slijmvliezen daar ja
Nu je het zegt... is het raar om al om half 1 een bamiblok in de oven te mikken? Als vervroegde vrijdagmiddagsnack?quote:
Iedereen die er een heeft zegt doe het, neem een quookerquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb al weekend. Echt pure luxe dit, 4 dagen vrij![]()
(We gaan het niet over volgende week hebben, dat wordt hell)
Net bij de keukenzaak geweest. Levensbepalende vragen houden ons (en Google, met z'n advertenties die zelfs zonder dat ik ook maar een zoekopdracht gedaan heb precies lijken te weten waar ik aan denk) bezig.
To Quooker or not to Quooker
Mensen kraken niet graag iets duurs af dat ze hebben gekocht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iedereen die er een heeft zegt doe het, neem een quooker
True, maar de reden dat wij er aan denken is omdat het misschien juist wel voor ons kosten kan besparen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen kraken niet graag iets duurs af dat ze hebben gekocht.
Maar verbruiken die evenveel stroom? Of meer? Want dan doen we het liever in één keer 'goed'quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef fietsie het volgende:
Er zijn ook kwoekerts van een ander merk heb ik begrepen, wellicht is dat een minder extreme aderlating?
En Philips heeft een waterkokert die gewoon warmblijft als je m dat vraagt![]()
Mensen die er één hebben gekocht weten het verschil tussen wel of geen quooker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen kraken niet graag iets duurs af dat ze hebben gekocht.
Ik neem het mee! Top, thnx.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:26 schreef Kreator het volgende:
Het is ook echt ideaal als je even je handen gaat wassen, heb je binnen seconde lauw/warm water. Wij gebruiken het ding 25x per dag en moet zeggen dat de grotere variant (7 liter dacht ik) geen overbodige luxe is.
Ik wilde net gaan zeggen dat jij een tijdje terug een Quooker-topic had geopend.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit meer zonder Quooker. En neem geen ander merk. Het is elke cent waard.
Ah wel inductie straks, maar de cv-ketel hangt wel zo'n 12 meter leiding verderop, op zolder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen dat jij een tijdje terug een Quooker-topic had geopend.
Ik wilde altijd een Quooker maar zou het bij nader inzien toch niet doen. Sinds ik op inductie kook is het eigenlijk hier niet meer nodig. Een pan water voor pasta is zo aan de kook, binnen enkele minuten. Daarnaast zit de cv vlakbij de warmwaterkraan. En ik heb laatst een geweldige thermoskan gekocht waardoor ik de waterkoker nog maar 1 keer per dag aan hoef te doen. Die kan staat gewoon op tafel dus ik hoef niet eens op te staan voor thee.
Maar als je zonnepanelen neemt en je cv ketel ver weg hangt, is het een no-brainer.
@:candaasje, die bamiblokken van de Vega Slager zijn geweldig!
Is die lokatie voor de CV ketel noodzakelijk? Ik heb m van zolder naar de bijkeuken gehaald zodat alle leidingen halveerden in lengte... een ieder ingewikkelder dakdoorvoertje en "lelijk als je door de achterdeur binnen komt" waren de 'prijs'quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah wel inductie straks, maar de cv-ketel hangt wel zo'n 12 meter leiding verderop, op zolder.
Vriend: energietechnisch kan het zeker uit... investeringstechnisch.... hebben we met ons verbruik zo'n 70 jaar nodig om het terug te verdienen.![]()
Ik heb ze nu van Mora, want de Jumbo hier flikkert heel z'n vegan assortiment weg
Het zou nog in de kelder kunnen, maar dat is qua leidingwerk nog omslachtigerquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is die lokatie voor de CV ketel noodzakelijk? Ik heb m van zolder naar de bijkeuken gehaald zodat alle leidingen halveerden in lengte... een ieder ingewikkelder dakdoorvoertje en "lelijk als je door de achterdeur binnen komt" waren de 'prijs'
Zeg, je gaat wonen in een echt huis.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah wel inductie straks, maar de cv-ketel hangt wel zo'n 12 meter leiding verderop, op zolder.
Vriend: energietechnisch kan het zeker uit... investeringstechnisch.... hebben we met ons verbruik zo'n 70 jaar nodig om het terug te verdienen.![]()
Wij gaan er waarschijnlijk ook een nemen en dan met zo'n groot reservoir zodat we inderdaad geen warm water leiding nodig hebben in de keuken. En minder gas.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True, maar de reden dat wij er aan denken is omdat het misschien juist wel voor ons kosten kan besparen.
Want het scheelt water opwarmen in een waterkoker (ik doe dat ongeveer 33x per dag want ik vergeet altijd op tijd thee te maken dus dan is het water alweer afgekoeld), maar ook kun je er water uit halen voor het koken van groente / wassen van je handen / sopje. Zonder Quooker moet er ook een cv opwarmen/ water vanaf zolder helemaal naar de keuken lopen. Dus het is een beetje de vraag wat dan meer energie vreet.
En we moeten die leidingen ook nog aanleggen. Niet onmogelijk, maar als het niet hoeft... bij zo'n Quooker zit er een thermosfles in je gootsteenkastje (dus weinig warmteverlies) en het verbruik is 10 watt.
Investering is ongeveer 1000 euro. Dat is een behoorlijk bedrag natuurlijk. Maar ik neig toch wel naar een 'ja', en mijn vriend is zich er nu ook wat aan het in verdiepen en wordt ook steeds enthousiaster. Maar hij gaat nog even rekenen.
Vind ik ook. 10 jaar geleden dachten we ook "Een vaatwasser...ach, die hebben we niet echt nodig".quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg, je gaat wonen in een echt huis.
“Kost gaat voor de baat uit”.
Volgens mij is de boodschap dat de baat er niet is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg, je gaat wonen in een echt huis.
“Kost gaat voor de baat uit”.
1e grote uitgave van mijn 1e salaris betaling van mijn 1e baan: vaatwasser.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vind ik ook. 10 jaar geleden dachten we ook "Een vaatwasser...ach, die hebben we niet echt nodig".
Niet dat we het niet overleven zonder, maar nu willen we er toch echt wél een
Ga je stoppen in het ziekenhuis? Heb ik het gemist?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil geen weekend, want ik werk het hele weekend.
Nou, de vacature voor mijn baan wordt opnieuw geplaatst doordat er geen geschikte kandidaten zijn. Heb net de vacature gelezen en die klopt op zich wel, alleen staat er ergens dat er ook een uitstekende thuiswerkregeling is. Dát hadden ze me wel eens eerder kunnen zeggen, dat ik mijn werk ook thuis kan doen![]()
Nee, mijn twee geweldige collega's. Ik ben er helemaal sip vanquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Ga je stoppen in het ziekenhuis? Heb ik het gemist?
Oh, dat is jammer ja. Wachten om te kijken wat er in de plaats komt is ook niets...quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, mijn twee geweldige collega's. Ik ben er helemaal sip van
De “baat” is symbolisch: gebruiksgemak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat de baat er niet is.
Misschien denkt candaas van wel, maar vriend izz rasjoneel
Strak! Mooi! Genieten!quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
De schilder is klaar in de woonkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De binnendeur staat alleen in de grondverf. En dit zijn uiteraard niet de permanente vensterbanken.
Maar er is eindelijk verfEchte echte verf
Met zulke strakke lijnen als alleen een enkele professional dat kan.
Helemaal waarquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna net zo snel als ...oh wacht het kookt al..
Anekdotisch gewauwel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb twee collega's van technische zaken een paar honderd quookers zien demonteren en zien vervangen door dezelfde functie van een ander merk omdat er teveel storingen met "het origineel" waren dus ik zou persoonlijk iig een ander merk kiezen. Maar welk merk is dan weer lastig.
je laat je ware aard weer eens mooi zienquote:
Ok, Hans.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
je laat je ware aard weer eens mooi zien
Mijn ouders hebben ook nog geen storing gehad in de anderhalf jaar dat ze dat ding hebben. Dus.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok, Hans..
Ik ken iemand met een Quooker en die heeft al zeker 5 jaar geen storing gehad. Moet wel goed spul zijn.
Wauwquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De binnendeur staat alleen in de grondverf. En dit zijn uiteraard niet de permanente vensterbanken.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook nog geen storing gehad in de anderhalf jaar dat ze dat ding hebben. Dus.
MINI!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik echt nog nooit in mijn leven gedacht: gut, wat zou het handig zijn als ik nu onmiddelijk kokend water uit een kraan zou kunnen krijgen. Maar wellicht is het net als met vaatwassers en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
Ja, dat zou voor mij ook wel reden tot zorg zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
MINI!
Ik ben bij m'n ouders wel altijd bang dat ik het per ongeluk verkeerd doe en dan denk koud water te hebben maar kokend water over m'n handen krijg.
Mijn handen zijn niet ongeschonden. Ik probeerde mijn keukenmes te vangen toen het viel, afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor mij ook wel reden tot zorg zijn.Maar goed, puur hypothetische bezorgdheid want no way in hell dat ik ooit zo'n bedrag voor een handigheidje in de keuken zou willen neertellen. Prima dus! Handen zijn en blijven ongeschonden
Oooooh, wat netjes! Tof! Hier gaan jullie de komende dagen vast vaak tevreden naar zitten starenquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist.quote:
Een ijsblokjesmachine die ook koud water geeft en ijsschaafsel is wel tof, maar die dingen kosten gewoon 350 euro. Voor water! Bevroren!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een kokend water kraan heb ik geen behoefte aan, maar heb een ijswaterkraan (1oC) en een ijsblokjes machine in de koelkastdeur ingebouwd, en die wil ik zeker niet kwijt
Heb het ingebouwd zitten in de deur van een Samsung Side by Side koelkast, die al 12 jaar meegaat. Zijn eigenlijk niet veel duurder dan modellen zonder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een ijsblokjesmachine die ook koud water geeft en ijsschaafsel is wel tof, maar die dingen kosten gewoon 350 euro. Voor water! Bevroren!
We hadden ze ooit op ons werk, maar hebben er veel moeten vervangen voor een ander merk, dus het is allemaal troep.
hehe.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:18 schreef Lonaa het volgende:
. Ik heb nog wortels maar wat zal ik daar eens mee doen?
Schillen en in ruim boter met wat witte wijn en wat zout zachtjes gaarsudderen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik eet dus vanavond een karbonade en bratkartoffelen. Ik heb nog wortels voor het groentedeel van de maaltijd maar wat zal ik daar eens mee doen?
Doen alsof je Frans bent!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik eet dus vanavond een karbonade en bratkartoffelen. Ik heb nog wortels voor het groentedeel van de maaltijd maar wat zal ik daar eens mee doen?
Maar als je een houtkachel had, kreeg je al die mensen toch niet aan de deur?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is precies de reden waarom we geen houtkachel hebben.
Hé miniquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Juist.
Mogelijk ga ik geen poging doen alles terug te lezen. Ik ben nog in dubio.
Ik moet kamperen over een paar weken, in een of ander bos in de Ardennen, en voor een paar euro extra krijgen we een kruiwagen vol hout naast de tent, om 24/7 marshmallows en andere shit te kunnen roosteren boven een vuurtje. Ik vind die service wel een upgrade ten opzichte van de Staatsbosbeheerterreintjes waar ik tot nu toe moest kamperen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is dus weer iemand hier om hout op te halen. De zesde kerel in de afgelopen weken. Ook dit is een kloon van mijn vader. Een 60+ kantoorfiguur waarvan de vrouw geregeld heeft dat die man 'even' een kar vol hout gaat halen
Dit is precies de reden waarom we geen houtkachel hebben.
Bone conduction oordopjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik echt nog nooit in mijn leven gedacht: gut, wat zou het handig zijn als ik nu onmiddelijk kokend water uit een kraan zou kunnen krijgen. Maar wellicht is het net als met vaatwassers en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
Edit: Gegoogled en nevermind. Had geen idee dat die Quookers zo duur zouden zijn! Allejezus.![]()
Bone conduction oordopjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Edit: Gegoogled en nevermind. Had geen idee dat die Quookers zo duur zouden zijn! Allejezus.![]()
Je hebt toch wortelsquote:
Het is waanzinnigquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bone conduction oordopjes.
Nog nooit van gehoord, maar als ze net zo belangrijk zijn als een afwasmasjien.....
Oh. Dan wil ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik door de huidige Quooker thee ben gaan drinken
Enige type koptelefoon waarmee ik durf te fietsenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is waanzinnigIk doe er alles mee. Zo'n beetje de helft van mijn dag wordt momenteel opgeleukt door darkwave en andere ongure ellende en er hoeft niks voor mijn gehoorgang in!
En ik kan er gewoon mee in de regen. En ik hoor ook nog iets van de rest van het verkeer.
![]()
Als je geen thee drinkt, lijkt het me geen geweldige toevoeging. Juist een kop thee is zo snel en makkelijk. Geduld om daar water voor te koken heb ik niet.quote:
Wat dat laatste betreft: ik heb een random waterkoker van vijftien euro maar een plons water kookt daarin echt binnen een minuut. Net zo lang ongeveer als het mij kost om een mok uit de kast te pakken en een theezakje erin te hengelen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je geen thee drinkt, lijkt het me geen geweldige toevoeging. Juist een kop thee is zo snel en makkelijk. Geduld om daar water voor te koken heb ik niet.
Best een goede idee eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is waanzinnigIk doe er alles mee. Zo'n beetje de helft van mijn dag wordt momenteel opgeleukt door darkwave en andere ongure ellende en er hoeft niks voor mijn gehoorgang in!
En ik kan er gewoon mee in de regen. En ik hoor ook nog iets van de rest van het verkeer.
![]()
Collega zei dat de geluidskwaliteit van bone conduction oordopjes is minder dan bij normale oordopjes en koptelefoons. Vooral de lage tonen komen bij bone conduction minder goed tot hun recht. Daarnaast is het niet altijd fijn om alles van je omgeving te horen, aangezien je dan minder gefocust bent op je muziek of podcast. Ook is het voor de mensen om je heen makkelijker om te horen wat je aan het luisteren bent.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige type koptelefoon waarmee ik durf te fietsen
En je maakt de blits en kunt af en toe een enthousiast verhaal afsteken als er weer eens een willekeurige voorbijganger vraagt wat je in vredesnaam op je hoofd hebt.quote:
Jup, dit klopt wel. Als je echt een geluidsnerd bent die heel veel waarde hecht aan een perfecte weergave dan is het niet heel geschikt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Collega zei dat de geluidskwaliteit van bone conduction oordopjes is minder dan bij normale oordopjes en koptelefoons.
Het was een garpje, mini.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, dit klopt wel. Als je echt een geluidsnerd bent die heel veel waarde hecht aan een perfecte weergave dan is het niet heel geschikt.
Yuck. We houden niet allemaal zo van willekeurige vreemdelingen als jij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:42 schreef minilot het volgende:
[..]
En je maakt de blits en kunt af en toe een enthousiast verhaal afsteken als er weer eens een willekeurige voorbijganger vraagt wat je in vredesnaam op je hoofd hebt.
He, dat eet ik vanavond toevallig. Bij de spaghetti met chorizo, witlof, hazelnoot en salie van jouw Jquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Doen alsof je Frans bent!
https://www.davidlebovitz.com/carottes-rapee/
Jij hebt weekend. Doei.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als je een houtkachel had, kreeg je al die mensen toch niet aan de deur?
Dat is wel een serieuze luxe ja. En ook echt wel leuk. In tegenstelling tot het hele jaar met hout slepen en dan in de winter in de bloedhitte voor de lachel gaan zitten omdat dat zogenaamd gezellig isquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik moet kamperen over een paar weken, in een of ander bos in de Ardennen, en voor een paar euro extra krijgen we een kruiwagen vol hout naast de tent, om 24/7 marshmallows en andere shit te kunnen roosteren boven een vuurtje. Ik vind die service wel een upgrade ten opzichte van de Staatsbosbeheerterreintjes waar ik tot nu toe moest kamperen.Dus. Hout.
Ah ja, ik heb principieel nooit een koptelefoon op in de aanwezigheid van de rest van mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mrs V zal het ws wel zeer waarderen dat ik dan hoor dat ze praat als ik iets luister.
Weet nog niet of dat min of plus is
Ok. Daarom mis ik je dus als je hier niet post. Ik heb iemand nodig die me op de hoogte houdt van het bestaan van dit soort dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:44 schreef minilot het volgende:
En dat andere mensen kunnen horen wat je luistert, dat blijkt dan weer reuze mee te vallen. Uitgebreid getest. Ik durf er gerust wel p0rn mee te luisteren als er andere mensen in de buurt zijn.
Dit klinkt zoveel meer aantrekkelijk dan heet water uit de kraanquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef minilot het volgende:
![]()
Ik heb principieel weinig principes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb principieel nooit een koptelefoon op in de aanwezigheid van de rest van mijn huisgenoten
Voor de volgende keer misschien?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:18 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dat terzijde, koptelefoons/ oordopjes zijn hier met enige regelmaat onderdeel van de noodzakelijke zelfzorg.
Ik doe precies dit maar dan met pompoenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
He, dat eet ik vanavond toevallig. Bij de spaghetti met chorizo, witlof, hazelnoot en salie van jouw J![]()
2x Whoepsquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik vandaag lekker geblunderd
1.
We hebben 2 @:Kaatje1 s en ze doen aan bureaudelen met andere mensen van de servicedesk/secretariaat dus je weet nooit precies wie waar zit. Beide zien er ongeveer hetzelfde uit. Één van hen, Ria, ging me nog uitleggen hoe ik m'n uren in moest vullen. Dus ik loop hun kantoor in, zie Ria zitten, spreek haar aan en vraag of ze even tijd heeft om m'n uren met me te doen
dat was dus niet Ria. Woeps.
2.
Mijn groene fluwelen broek heeft moeite. Er zit al een gat in maar niet op een zichtbare plaats dus ik doe 'm nog vrolijk aan naar werk.
Roept vanmiddag een collega "haha Tele6 er zit een slijtplek in je broek in de vorm van je fietszadel!"
dus alle collega's kijken natuurlijk
Inderdaad is op m'n zitvlak het fluwelige van het fluweel af. Woeps.
Deze? http://www.bitchincamero.(...)rizo-hazelnut-pasta/quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik doe precies dit maar dan met pompoenniet nu, maar in het algemeen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik vandaag lekker geblunderd
1.
We hebben 2 @:Kaatje1 s en ze doen aan bureaudelen met andere mensen van de servicedesk/secretariaat dus je weet nooit precies wie waar zit. Beide zien er ongeveer hetzelfde uit. Één van hen, Ria, ging me nog uitleggen hoe ik m'n uren in moest vullen. Dus ik loop hun kantoor in, zie Ria zitten, spreek haar aan en vraag of ze even tijd heeft om m'n uren met me te doen
dat was dus niet Ria. Woeps.
2.
Mijn groene fluwelen broek heeft moeite. Er zit al een gat in maar niet op een zichtbare plaats dus ik doe 'm nog vrolijk aan naar werk.
Roept vanmiddag een collega "haha Tele6 er zit een slijtplek in je broek in de vorm van je fietszadel!"
dus alle collega's kijken natuurlijk
Inderdaad is op m'n zitvlak het fluwelige van het fluweel af. Woeps.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat je terug moet lezen. Het lijkt me leuk als je gaat posten over dingen van een half jaar geleden
Eens! Midden vh land! Utreg?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi,
Net @:Cat-astrophe uitgezwaaid, samen met 2 dankbare diva’s. Was gezellig. We vinden dat er eens een goeie meet gepland moet worden!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze? http://www.bitchincamero.(...)rizo-hazelnut-pasta/
Mijn witlof moet op. Smaakt vast prima, in theorie.
Al ben ik de hele week al creatief met recepten aan het doen en dat levert steeds niet het resultaat op dat ik voor ogen heb.
Ik ben met alles wat ov bereikbaar is blij 😉quote:
Hoe danquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in m'n leven naar het Rijksmuseum geweest. En ik stond na binnen 3 kwartier weer buiten.
Dat is nog lang, NEMO waren we precies 5 minuten.
Ik wilde gewoon een keer naar Rijks, maar klassieke kunst is eigenlijk m'n ding niet. En ik vind dat ook totaal niet de plek om die liefde te ontwikkelen. Zo groot, druk en gehorig. We zijn er gewoon snel doorheen gelopen. Was prima.quote:
Ah, ja wel begrijpelijk danquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een keer naar Rijks, maar klassieke kunst is eigenlijk m'n ding niet. En ik vind dat ook totaal niet de plek om die liefde te ontwikkelen. Zo groot, druk en gehorig. We zijn er gewoon snel doorheen gelopen. Was prima.
We hadden met NEMO de hoop dat het niet al te druk zou zijn, maar het zat vol met kinderen. Dus we besloten al erg snel dat we daar geen zin hadden. Bewaren we wel tot we zelf ooit eens een kleine hebben.
Krijg nou tieten!quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Zijn deze te mini?quote:
Jouw Philips bevalt nog steeds goed dus?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef fietsie het volgende:
Er zijn ook kwoekerts van een ander merk heb ik begrepen, wellicht is dat een minder extreme aderlating?
En Philips heeft een waterkokert die gewoon warmblijft als je m dat vraagt![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Die vlaaidie vlaai
die vlaai
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit maar dan ook nooit meer naar multivlaai
Ik heb m in stukken ingevroren om mezelf af en toe een cadeautje te gevenquote:
@Barreltje is prima bereikbaar met het OVquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben met alles wat ov bereikbaar is blij 😉
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb m in stukken ingevroren om mezelf af en toe een cadeautje te geven
Zou ik m’n oude ceo kunnen tegenkomen, die vanaf het moment dat mijn ontslag aanvraag naar de or ging (en ik nog 1,5 maand van niets wist) niets meer van zich liet horen, zelfs geen antwoord op zakelijke vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
@:Barreltje is prima bereikbaar met het OV
Oeh, ga ik doen en dit is ook echt een goede keuze geweest, altijd liever fruit dan room, muv de kruisbessen want die zijn zo lekker zuur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Daarom ook (slag)room loos deze keer.
Ontdooien en dan een tikje in de oven geven
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Net @:Cat-astrophe uitgezwaaid, samen met 2 dankbare diva’s. Was gezellig. We vinden dat er eens een goeie meet gepland moet worden!
Hij doet t tot nu toe feilloos, en dagelijksquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw Philips bevalt nog steeds goed dus?
Hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij doet t tot nu toe feilloos, en dagelijks
Oeh, een mysterie!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nu ben ik mijn hoofd aan het breken wie mij bloemen stuurdeVond net een briefje in de bus dat ze zijn afgegeven bij de buren. En die zijn nu uiteraard niet thuis
Dat is hier om de hoek!quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit chaos en paniek: morgen reizen mijn moeder en haar vriend vanuit het Verre Oosten des lands af naar het westen voor een dagje bij mij thuis en ik maak alvast een ovenschotel en toetje nu en aaaaaaaaaaargghh wat geeft koken voor andere mensen dan J. toch altijd onuitstaanbaar veel stress en meeeeeh![]()
Enfin. Net op tijd voor een meetplan, zie ik.Ik vind niks te ver reizen, maar goed - ik heb toevallig afgelopen weekend nog een halve nacht moederziel alleen rondgewandeld in het Vlaamse Aarschot omdat het feestje om 03:00 afgelopen was en de eerste trein naar Antwerpen pas om 06:30 ging.
![]()
Beetje jammer wel dat het net min vier was
Ik wou maar zeggen: waar de samenkomst ook is, het maakt me niks uit. Al moet ik vanaf nu wel weer grondig meeposten om überhaupt te mogen komen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:Cat-astrophe, nou heb ik helemaal vergeten de chocola aan je mee te geven
Kruimelvlaai met appel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeh, een mysterie!
En over wat voor geniale vlaai hebben we het?
Duidelijk. Meet in Limburgquote:
Weekend van maken, naar Sabero gaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar verzin ik dan weer een leuke overnachting omheen
Dat gooien we wel in de herhaling 😂quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb er ook totaal niet aan gedacht en volgens mij was dat het excuus waarmee ik mezelf uitnodigde![]()
Ook geen TGTG over de datum yoghurtjes gehad bij je
Zal ik die morgen komen halen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:Cat-astrophe, nou heb ik helemaal vergeten de chocola aan je mee te geven
Je bent altijd welkom. Er is ook nog sinaasappelcake voor je 😉quote:
ahhh had je lekker op tijd in bed kunnen liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we de geannuleerde meet wegens pandemie bij sigme niet nieuw leven in blazen
Alhoewel het de komende weken voor mij slecht uitziet qua vrij zijn in een weekend. Wegens gebrek aan collega's.
Kennen jullie die mop van die vrouw die dacht dat ze nachtdienst had? Die had geen nachtdienst. Ben weer op weg naar huis.
Ik heb al even geslapen vanavond, ik heb gedoucht en koffie gedronken. Nu thuis en klaarwakkerquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:17 schreef Kaatje1 het volgende:
ahhh had je lekker op tijd in bed kunnen liggen
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:09 schreef AnneX het volgende:
Zojuist twee zomerjurkjes besteld. Linnen en katoen.
Bonprix
Met vlaai van ut bruedje? Dan overweeg ik het misschien nog wel.quote:
Doet me er aan denken, kom jij niet binnenkort bij mij langs?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met vlaai van ut bruedje? Dan overweeg ik het misschien nog wel.
Tongenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Doet me er aan denken, kom jij niet binnenkort bij mij langs?
Tongen?
Aanrader, die cakequote:Op zaterdag 9 april 2022 00:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom. Er is ook nog sinaasappelcake voor je 😉
Ik was Korsten fan, tot die besloten failliet te gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met vlaai van ut bruedje? Dan overweeg ik het misschien nog wel.
Dan kies je toch de midi lengte?quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke?
Ik wil ook zomerjurkjes maar alle jurkjes die ik vorig jaar bij Bonprix heb gekocht vallen bij mij 10 cm korter dan op de site en ik kan ze niet naar werk aan zo
Had gekund maar ik vind die combi erg smerig. Sinaasappelcake is lekker, chocoladecake ook. Maar combinatie sinaasappel/chocolade brrrquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aanrader, die cake
Had ook chocolade door gekund, bedenk ik me nu
Mooi zo👍🏼quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Myraela het volgende:
Nieuwe offerte voor de keuken waar we al een stuk blijer van worden.Gewoon onze droomkeuken in handbereik.
We hadden een lijstje met een paar aanpassingen die we wilde doen om de prijs wat omlaag te brengen, maar daarvan is uiteindelijk alleen de losse koelkast/vriezer aangepast naar een combi. De rest van de aanpassingen zou of maar weinig schelen, of gaf hij gewoon negatief advies over met prima argumenten. Maar de prijs is wel vast iets omlaag gegaan.quote:
Een halve keukenla. Dit is een kookplaat met afzuiging in de plaat, dus dat neemt wat meer ruimte in dan een normale kookplaat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:51 schreef AnneX het volgende:
Goede verkoper mèt argumenten.
Kan er wel een keukenlade onder de kookplaat?!
(Het was iets waarop ik lette toen).
Deed mij eraan denken…ooit toen mn.X zijn bouwval kocht , kwamen wij een keuken tegen die net zo duur was als het huis.Verkoper zei wel, dat de keukenprijs extreem was.
Oh ja, logisch.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een halve keukenla. Dit is een kookplaat met afzuiging in de plaat, dus dat neemt wat meer ruimte in dan een normale kookplaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |