Nee joh, pffff. Ik vond Engels op de middelbare school stom, en ik vind het eigenlijk nog steeds stom.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cambridge Engels B2 zelfs, uiteindelijk. Ik doe het haar nu niet na.
Ik hoor mezelf altijd door de telefoon of aan de balie Engels spreken.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh, pffff. Ik vond Engels op de middelbare school stom, en ik vind het eigenlijk nog steeds stom.
M'n Engels is er ook niet per se beter op geworden de afgelopen jaren, want ik heb voornamelijk het belabberde Engels van andere Nederlanders aangehoord + "academisch Engels" leren schrijven met keurig netjes de juiste buzzwords en verder grammaticaal waarschijnlijk huilen.
Gnocchi vind ik ook niet zo makkelijk om zelf te maken. Zeker niet de eerste keer.quote:
Welnee, die was jonger.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas baan niet gekregen. Had niets met mij te maken, had mezelf heel goed gepresenteerd maar het andere “meisje” had ervaring in een soortgelijke functie.
Wat Isa zegt.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas baan niet gekregen. Had niets met mij te maken, had mezelf heel goed gepresenteerd maar het andere “meisje” had ervaring in een soortgelijke functie.
Daar kunnen we toch niets over invullen. Misschien is het zo, misschien was er wel gewoon een prima reden.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, die was jonger.
Echt. Stomme leeftijdsdiscriminatie![]()
Jij bent denk ik voor de meeste funties zelfs overgekwalificeerd qua kennis, kunde en ervaring. Dus dat is allemaal onzin.
Toen ze zei “dat andere meisje” wist ik inderdaad genoeg. Ook best dom van ze. Dit is een project van 6 jaar, dan zit ik bijna tegen mijn pensioen, hoeven ze niets meer te doen, geen transitievergoeding etc.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, die was jonger.
Echt. Stomme leeftijdsdiscriminatie![]()
Jij bent denk ik voor de meeste funties zelfs overgekwalificeerd qua kennis, kunde en ervaring. Dus dat is allemaal onzin.
Oh neeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2022 17:17 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje, de hemelsluizen werden hier even geopend, en de wind ging ook goed tekeer. Zo hard dat een van de ooievaars - die op de eieren in het nest lag - gewoon van z'n nest gewaaid werd![]()
https://www.facebook.com/zsuzsa.wagner.3/videos/538336020970342
Ik zou juist 'dat andere meisje' zeggen als ik de leeftijd niet als de onderscheidende factor zou zien. Ik sprak mijn team ook aan met 'joh, meiden..'. Terwijl als ik over leeftijd na zou denken, zou dat raar zijn want we zaten met 3 twintigers, een 50+er en een 60+er.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ze zei “dat andere meisje” wist ik inderdaad genoeg. Ook best dom van ze. Dit is een project van 6 jaar, dan zit ik bijna tegen mijn pensioen, hoeven ze niets meer te doen, geen transitievergoeding etc.
Ja Bas en Lieke hebben hun eigen pagina die door veel mensen gevolgd wordtquote:Op donderdag 7 april 2022 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee![]()
Bas en Lieke zie ik, heb even op volgen gezet.
Niet zover van jou staat er ook een webcam. (woont zus vlakbij die gaat regelmatig kijken)
https://www.natuurcentrum.nl/waarnemingen/webcam/
Deze zit nog op haar eieren. Nestpaal gaat wel goed heen en weer
Mooi zo met die bomen erachter!!quote:Op donderdag 7 april 2022 18:01 schreef sigme het volgende:
Onze ooievaarspaal is voor het eerst in z'n bestaan voor langere tijd in gebruik door een echte ooievaar.
[ afbeelding ]
Voorlopig alleen om op te staan. Ik weet niet of ooievaars van tegenwoordig nog wel weten hoe ze een nest moeten bouwen of dat ze wachten tot wij het voor ze doen.
Ik hoor mezelf nooit. Ben geen taalwonder, maar ach ik kan me goed verstaanbaar maken en van de meeste mensen waarmee ik Engels spreek is het ook niet de moedertaal. Duits spreek ik ook goed werd me zondag verteld, maar ook dat kan stukken beter. Ik lig d'r echt niet wakker vanquote:Op donderdag 7 april 2022 16:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf altijd door de telefoon of aan de balie Engels spreken.
Zoooo slecht en ik kom niet op woorden
Balen...quote:Op donderdag 7 april 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoor mezelf nooit. Ben geen taalwonder, maar ach ik kan me goed verstaanbaar maken en van de meeste mensen waarmee ik Engels spreek is het ook niet de moedertaal. Duits spreek ik ook goed werd me zondag verteld, maar ook dat kan stukken beter. Ik lig d'r echt niet wakker van
[..]
Balen...
En ik las op de app dat ik @:Barreltje ga meeten in Denemarken
Dat deed die hier ook toen ik thuiskwam. Maar ik was net op tijd bij de voordeur van de sportschool. Scheelde geen 10 seconden of ik had een emmer water over me heen.quote:
Sukkelstudentenquote:Op donderdag 7 april 2022 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
He wat jammer @:Kaatje1!
Vanochtend was tentamen van m'n vak, ik halve nacht niet geslapen en vanaf 6u wakker. Van de 64 hebben er 30 een onvoldoende..
moet nog even goed naar de vragenanalyse en de opmerkingen kijken. Evaluaties van het vak zijn dan, voor zover ingevuld, wel weer best goed, ook over de moeilijkheidsgraad van het tentamen. Maargoed, nog maar door 14 ingevuld.
Straks nog hardlopen op het hockeyveld, ik hoop wel dat het nog even droog wordt zo..
Teleurstellend hèquote:
Maar wat dan wel.quote:
Ben het kwijt van die en gene met/zonder corona.quote:
Alles wel ok?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Een te vol hoofd om terug te lezen. Nouja kan wel teruglezen maar er blijft toch niets hangen.
Maar kwam even zeggen dat de kroketten morten al komenEn ze hadden inderdaad Lady Blue ook nog ergens liggen, bedankt voor de tip Cat!
Ja, precies.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat dan wel.
Corona was een mooie eventuele verklaring voor je oververmoeidheid geweest.
In ieder geval maandag even bloed prikkenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
De penne waren wel lekke
Mmmm Loon, wat dan. Tijdje jezelf echt ff rust geven? Lich?
Sterkte dan! Ook de minder erge dingen kunnen flink klote zijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah zou liegen als ik ja zei.
Maar er zijn ergere dingen in de wereld, komt wel weer goed
Ouderwets genot.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:16 schreef fietsie het volgende:
Zo'n tosti maakte ik woensdag nog voor de lunchers hier. Eentje kaas-only, de ander hamkaas. Met een bakje curry erbij.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb onwijs random ineens zin in een ouderwetse tosti. Dus niet eens uit de pan, maar eentje uit zo'n tostimaker waar je van die veel te harde geplette randjes in krijgt.
Dankjewelquote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sterkte dan! Ook de minder erge dingen kunnen flink klote zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |