quote:Op woensdag 6 april 2022 23:49 schreef sirdanilot het volgende:
Blabla Ierse theeIk zie nu pas het plaatje in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie lekkerder Nederlandse waterige thee of Ierse thee?
Ik weet niet of dat kopje sentimentele waarde voor je heeft, maar aan de barsten te zien, moest je maar eens gaan overwegen om een andere te gaan gebruiken.
Met deze heb je geheid binnenkort een keer heet water over je lijf.
[i][/iIk heb al een nieuwequote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas het plaatje in de spoiler.
Ik weet niet of dat kopje sentimentele waarde voor je heeft, maar aan de barsten te zien, moest je maar eens gaan overwegen om een andere te gaan gebruiken.
Met deze heb je geheid binnenkort een keer heet water over je lijf.
Dit dus, dat zijn ook gewoon hele blaadjes ipv dat poeder met stukjes takjes in een zakje.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Superieur in vergelijking met de Ierse, niet in het algemeen.
Dat mensen hun thee slap zetten heeft met thee verder niets te doen. Verder kan TS zijn eigen theesterkte toch bepalen?
Beste thee is verse groene thee uit Japan imho.
Een serieus thee topic is er al CUL / De lekkerste thee: #2quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik twijfelde of ik deze omhoog zou schoppen of een nieuwe zou maken. Maar misschien kunnen we hier wel een serieus thee topic van maken![]()
Vandaag deze gekocht
https://www.blanchedael.nl/thee/dael-s-droum
Lekker
Jeej dankjewel!quote:Op zondag 8 mei 2022 07:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een serieus thee topic is er al CUL / De lekkerste thee: #2
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Thee met een belofte.
Thee is niet zomaar thee meer, thee heeft tegenwoordig een nut: thee om beter te kunnen slapen, thee om meer energie te krijgen, thee om te ontspannen, thee voor je darmen, thee om te detoxen en zelfs thee om je libido te verhogen. Verzin een kwaal en er bestaat een thee voor. Wat gaat er dan allemaal in die thee? Wie stelt al die recepten samen, en waar zijn ze op gebaseerd? En heeft een thee als medicijn misschien ook niet allerlei ongewenste bijwerkingen? De Keuringsdienst dompelt zich onder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |