Ik vind thee in Nederland altijd slap slootwater

Nederlanders weten echt niks van thee. Die denken van ' goh laat ik AH Excellent Appelkruimelvlaaithee met Rooibosextract kopen dat is vast lekker !!

of van die andere gore smaakjes. En weet je wat Nederlandse trienen dan doen dan stoppen ze 1 zo een flutzakje in een enorme pot heet water en dan laten ze het welgeteld 1 minuutje trekken en dan flikkeren ze het zakje krantenpapierthee met E nummers weer weg. En dan drink je dus water met een kleurtje.

Nee dan Ierse thee is simpeler en lekkerder
Je hebt twee soorten, een goede (Lyon's) en een foute (Barry's). Barry's is echt ranzig

smaakt een beetje naar hooi en groene thee

Lyon's, dat is pas echte bazenthee

Dat smaakt gewoon naar thee. Mijn huisgenoot koopt altijd Barry's en de lucht alleen al

Maar veel Ieren hebben het mis en zweren bij Barry's tea.
![8712100751905_3.JPG]()
Dus je doet het zakje in je mok. Ja een HEEL ZAKJE per mok

En dan doe je er kokend water op. En dan laat je het een paar minuutjes staan. En dan vis je het zakje uit je thee met een lepeltje of , als echte bazen, door je fikken in de kokend hete thee te stoppen. Want Ierse thee heeft niet zo'n touwtje eraan. Dat hebben ze nog niet uitgevonden hier.
En doe je er melk bij. Liefst gewoon volle melk. Maar als het moet mag het ook halfvol maar liever niet want dan dat smaakt minder lekker.
Suiker mag maar alleen als je viesdik bent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie lekkerder Nederlandse waterige thee of Ierse thee?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)