SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie lekkerder Nederlandse waterige thee of Ierse thee?Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
Vast lekker maar die doen te veel suiker denk ikquote:
Echt nietquote:Op woensdag 6 april 2022 23:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Vast lekker maar die doen te veel suiker denk ik
Wat voor smaakjes thee heb je in je theedoos zitten Lienekien?quote:Op woensdag 6 april 2022 23:54 schreef Lienekien het volgende:
Daar is hij weer, de meester van de generalisaties.
Earl Grey.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat voor smaakjes thee heb je in je theedoos zitten Lienekien?
Ok die vind ik ook wel lekker ja.quote:
Ieuw! Thee met een citrussmaakje.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ok die vind ik ook wel lekker ja.
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 06:02 schreef babylon het volgende:
Dan ga je bitchen op andere thee, en vervolgens geef je toe dat je thee drinkt als een kleuter. Met melk.
Zucht...
Rooibos
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:36 schreef Seven. het volgende:
Lopen bitchen op thee, terwijl je zakjes koopt.
Verse thee.
Nou…. Superieur….quote:Op donderdag 7 april 2022 07:36 schreef laforest het volgende:
Ierse thee is smerig, ordinair, en heeft geen touwtje (moet je het met een lepel eruit wippen).
Thee te koop in Nederland is superieur. Heb 6 jaar in Ierland gewoond, dus heb ervaring met 'Ierse' thee.
Fair enough. Maar dat is het enige.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
Verder heeft TS gelijk: veel Nederlanders zetten hun thee te slap.
Superieur in vergelijking met de Ierse, niet in het algemeen.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou…. Superieur….
In de zakjes zitten nanodeeltjes/plastic die je afgeeft aan je theewater. De vulling van de theezakjes in verkruimeld restmateriaal van thee. Er is wel goede thee, maar dat is geen reguliere supermarktmeuk. Verder heeft TS gelijk: veel Nederlanders zetten hun thee te slap.
Dat maakt Nederlandse thee toch niet slecht, of Ierse thee beter?quote:Op donderdag 7 april 2022 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou…. Superieur….
In de zakjes zitten nanodeeltjes/plastic die je afgeeft aan je theewater. De vulling van de theezakjes in verkruimeld restmateriaal van thee. Er is wel goede thee, maar dat is geen reguliere supermarktmeuk. Verder heeft TS gelijk: veel Nederlanders zetten hun thee te slap.
Koffie hoor je zwart zonder suiker te drinken.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:06 schreef pokkerdepok het volgende:
als je melk in je thee gaat doen, kan je net zo goed koffie drinken. zoals normale mensen
Earl Grey citrussmaak?quote:Op donderdag 7 april 2022 01:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ieuw! Thee met een citrussmaakje.
Niks tegen citrus, maar niet in mijn thee.
Zelf drink ik Ceylonthee, van pickwick
Zus.quote:
Dit, wat een flapdrol.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:36 schreef Seven. het volgende:
Lopen bitchen op thee, terwijl je zakjes koopt.
Verse thee.
Is dat zo vreemd, als de smaakmaker bergamotolie is?quote:
Bij ‘ieuw, thee met citrussmaak’ denk ik eerder aan thee met een kunstmatig toegevoegd smaakje, in de categorie ‘aardbeien’ en ‘bosvruchten’.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd, als de smaakmaker bergamotolie is?
De olie uit de schil van een citrusvrucht?
Ik kwam beschrijvingen tegen van zurig, bitter met een zoetje en fris citrusachtig.
De keer dat ik het dronk, deed de smaak mij wat aan citroen denken, ja.
Nou zal die Plus Earl Grey misschien niet het beste voorbeeld zijn.
Is altijd met melk hier .quote:Op donderdag 7 april 2022 06:02 schreef babylon het volgende:
Dan ga je bitchen op andere thee, en vervolgens geef je toe dat je thee drinkt als een kleuter. Met melk.
Zucht...
Rooibos
Normaal in Ierlandquote:Op donderdag 7 april 2022 09:18 schreef Phoenix78 het volgende:
Melk in je thee? Ben je nog een kleuter?
Normaal in Ierlandquote:
Nou ja, alle thee komt van dezelfde plant.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ‘ieuw, thee met citrussmaak’ denk ik eerder aan thee met een kunstmatig toegevoegd smaakje, in de categorie ‘aardbeien’ en ‘bosvruchten’.
Ik ben zelf helemaal geen theedrinker, maar de Lipton Earl Grey Rich was een keer op voorraad in een vakantiehuisje. Sindsdien hebben we die meestal wel in huis, voor die enkele keer dat we geen zin hebben in koffie.
Ja, OK. Jij houdt niet van citrus.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, alle thee komt van dezelfde plant.
Het ligt aan het verwerkingsproces of het witte, groene of zwarte thee wordt.
Smaakjes zijn in principe allemaal 'kunstmatig' toegevoegd.
Als je jonger dan 5 bent ja. Heb zelf jaren in Ierland gewoond dus weet heus wel waar ik het over heb.quote:
Oh jawel, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, OK. Jij houdt niet van citrus.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor.
Al moet ik citroen of limoensap zo, rauw van de pers, opdrinken. Heb ik totaal geen moeite mee.
Spa Lemon Cactus of orange.
Ik heb kilo's van die Napoleon ballen met citroensmaak weggevreten.
Citrus is sowieso mijn favo snoepjessmaak.
Calipo Citroen is mijn favoriet.
Sinas een goede tweede.
Mijn favoriete hop heeft een uitgesproken citroensmaak.
Een ander geeft pompelmoes/grapefruit.
Je kan niet zeggen dat ik niet van citrus hou.
Maar ik hoef het niet in mijn thee.
Hé, jij ging wat beweren.quote:
Dit heeft al veel te lang geduurd.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hé, jij ging wat beweren.
Dan ga ik moeite doen om dat te weerleggen, als het niet zo is.
Graag gedaan
Terug naar de thee![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit heeft al veel te lang geduurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |