En meer…quote:Op woensdag 6 april 2022 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er staat nog iets voor over 'opvallend mild zijn over Rusland' he.
Er zijn wel diverse artikelen te vinden over wat de symboliek betekent maar volgens mij weet niemand het zeker. Wat we in ieder geval zien is dat die Z vooral op units staan die in het zuiden vechten en die V op units in het noorden. Daarnaast wordt die Z overal ter propaganda gebruikt om de 'speciale operatie' moreel in te blazen. Dat was het wel idd.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
veel feiten hebben we niet dus het blijft speculatie
ik blijf bij mijn eerste gedachte
Ik doe dan maar de aanname dat de genocide en het innemen van land voordat het escaleert de overeenkomsten zijn. Zoals hier veel wordt geopperdquote:Op woensdag 6 april 2022 19:44 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Aan jou de taak meer de verdiepen in dit "conflict" en de geschiedenisboeken in te duiken. Of neem een kijkje in de eerdere 191 delen van deze reeks.
Bewijs wordt momenteel vernietigd.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er zullen de komende dagen nog veel en veel meer massamoorden van de Russen aan het licht komen vrees ik.
En Baudet zag dat het goed was. Topvent die Poetin
kernwapens er op en klaar zijn wequote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit soort ziek volk dient echt met wortel en al uitgeroeid te worden.
nee, er is geen doodstraf in de EUquote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef fubaaar22 het volgende:
Als baudet daadwerkelijk een puin is van het Kremlin. Kan die dan voor hoogverraad tegen de muur worden gezet?
Ja dat proberen de schuldigen altijd.quote:
Laten we ons nu niet gaan gedragen als Poetin. Dat lijkt mij een veel beter uitgangspunt.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef fubaaar22 het volgende:
Als baudet daadwerkelijk een puin is van het Kremlin. Kan die dan voor hoogverraad tegen de muur worden gezet?
Natuurlijk niet wat is dit voor een achterlijke post.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef fubaaar22 het volgende:
Zal dat werken denk je?quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kernwapens er op en klaar zijn we
In algemene zin gaat die gelijkenis op naar het vergroten van een imperium en het uitroeien van alles en iedereen wat niet in het (nieuwe) collectief past wat binnen dat imperium gaat deelnemen. Dat zie je in Rusland waar je verdwijnt als je niet zingt naar wat de meester wil en in Oekraine krijg je een bom op je dak.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik doe dan maar de aanname dat de genocide en het innemen van land voordat het escaleert de overeenkomsten zijn. Zoals hier veel wordt geopperd
Beide gevallen zijn niet te vergelijken. De verklaringen hiervoor staan vast ook al ergens in deze topicreeks dus daar zal ik jou niet mee te vermoeien.
Bedankt voor je reactie. Echt van toegevoegde "waarde" voor een topic en forum
tuurlijk as je maar genoeg kernwapens er op mietert dan wordt het vanzelf wel stil daar in Ruslandquote:
ja hier ookquote:Op woensdag 6 april 2022 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tuurlijk as je maar genoeg kernwapens er op mietert dan wordt het vanzelf wel stil daar in Rusland
Jaja ok, nemen we mee.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tuurlijk as je maar genoeg kernwapens er op mietert dan wordt het vanzelf wel stil daar in Rusland
Bij twijfel gewoon doenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef fubaaar22 het volgende:
Als baudet daadwerkelijk een pion is van het Kremlin. Kan die dan voor hoogverraad tegen de muur worden gezet?
Dan wordt het behoorlijk stil op de hele wereld maar goed. Laten we even normaal doen want de dood van miljarden mensen is niet echt iets om als oplossing aan te dragen.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok nu staat Hitler natuurlijk vooral bekend vanwege het afslachten van Joden, in deze vergelijking ineens minder interessant. Maar in plaats van Hitler had PzKpfw ook andere misdadigers kunnen noemen zoals een Dzjengis Kahn?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In algemene zin gaat die gelijkenis op naar het vergroten van een imperium en het uitroeien van alles en iedereen wat niet in het (nieuwe) collectief past wat binnen dat imperium gaat deelnemen. Dat zie je in Rusland waar je verdwijnt als je niet zingt naar wat de meester wil en in Oekraine krijg je een bom op je dak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Hetzelfde hebben de Russen bijv. in 1968 ook al gedaan toen ze Tsjechoslowakije binnentrokken om de Praagse lente een halt toe te roepen:quote:Op woensdag 6 april 2022 19:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Drie zwart witte strepen op de vleugels en romp van geallieerde vliegtuigen bij D-Day om duidelijk te maken dat ze geallieerden waren. De V op tanks en pantservoertuigen van de coaltie tijdens de eerste Golf oorlog.
Je hebt hier te maken met 2 strijdende partijen waarvan de tanks en pantservoertuigen (en de meeste trucks) niet van elkaar verschillen en op deze manier kan je vriend van vijand onderscheiden.
Dat sukkels het dan op een koelkast schilderen is dan ook niet erg slim.
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:13 schreef Perrin het volgende:
Hoe noem je een Russisch tankbataljon dat terugkeert uit Oekraine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Die syriers en anderen zijn nog niet gezien toch? Zullen dan wel voorop mogen lopen in de Donbassquote:Op woensdag 6 april 2022 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilders heeft een hoge Russische onderscheiding, noemde Poetin zijn bondgenoot tegen moslims (Lachen wel met de inzet van Syrische militairen die moslms zijn) en dat vond plaats na MH17. Ik noem hem geen landverrader, dat deed niemand hier, dacht ik, maar er zit wel wat fout daar.
Ging het maar zo makkelijk. Genoeg Russen die helemaal geen fan van deze extremisten zijn. Ik zie liever geen onschuldige Russen, die misschien meer aan onze kant staan, massaal slachtoffer worden.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kernwapens er op en klaar zijn we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |