waarom vind je dat ik het bevestig?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:30 schreef Dries4Ever het volgende:
Ja en jij bevestigd zijn flirt gedrag, laat dit toe en zorgt er voor dat hij denkt dat er een klik is.
Oke, bedenk dan wel dat hij jou hetzelfde kan flikken, maar dan met een andere vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:34 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
als hij vrijgezel zou zijn wel ja, absoluut.
Ik snap je punt. Maar dit 'flikken' kan in principe iedereen, altijd overkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:35 schreef NoXia het volgende:
[..]
Oke, bedenk dan wel dat hij jou hetzelfde kan flikken, maar dan met een andere vrouw.
Geef hem een berichtje met de tekst: van ruilen komt huilen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Hoi allemaal,
ik werk nu al een tijdje samen met een team, waarbij een man zit waarvan ik niet weet hoe ik zijn gedrag moet interpreteren.
Allereerst maken we vaak grappen, trekken we in de pauze toch wel altijd naar elkaar toe maar dat is gewoon een leuke klik. Nu hadden we laatst een borrel, en terwijl we aan het praten waren en hij een beetje aangeschoten werd, raakte hij telkens mijn arm aan.
Dat kan toeval zijn, maar bij de andere collega's deed hij dat niet. De laatste tijd belt hij mij regelmatig buiten werk om om een kleinigheidje te bespreken. Het blijft dan wel bij werkgerelateerde zaken maar we grappen ook tussendoor best wat en het zijn ook dingen waar hij best over kan appen ipv bellen. Tijdens 1 borrel hebben we wel een uur lang met elkaar gepraat, beiden best aangeschoten en toen voelde ik wel behoorlijk wat spanning, we hadden intens oogcontact tijdens het praten en er hing zo'n sfeer alsof je bijna kan gaan zoenen. Laatst zei hij tegen mij dat hij mij echt de allerleukste collega vindt. Al met al weet ik niet goed wat ik hiermee moet. Hij heeft wel een partner. Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is) of is dit alles enkel vriendelijk bedoelt?
Hij flirt met je ondanks dat ie getrouwd is.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is) of is dit alles enkel vriendelijk bedoelt?
Getrouwde mannen verlaten zelden hun vrouw als ze vreemdgaan. Dus ruilen zit er waarschijnlijk niet in, iets met vijfde wiel aan een wagen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geef hem een berichtje met de tekst: van ruilen komt huilen.
Vrouwen die met getrouwde mannen flirten bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:03 schreef Momo het volgende:
Dit soort types moet je vermijden als je wel een serieuze relatie wil.
Allebei eigenlijk jaquote:Op woensdag 6 april 2022 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen die met getrouwde mannen flirten bedoel je?
Wanneer maak jij eens een topic?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer gaan we deze ts cancelen
Zoveelste topic
Ben al benieuwd naar de volgende
En jij?quote:
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
R&P / sportmaatje geen interesse?
Dit topic is van 2 weken geleden. Je hebt het er maar druk mee TS, met die kerels.
de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden...quote:
In dat topic over dat sportmaatje, dat is niet dezelfde gast als de gast uit dit topic. Daarnaast, als je elke keer tegen dit soort situaties aan loopt, en je wil elke keer gaan doen alsof je heel bleu bent en geen idee hebt hoe dit werkt, waar ben je dan eigenlijk mee bezig?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden...
als jij idd zoals je claimt niks zou willen met een getrouwde man en ook nergens op ingaat hoef je helemaal niks te begrenzen omdat er immers niks gebeurt dat jij niet wil en je geen angst hebt dat je misschien toch iets zou kunnen gaan doen.
Hooguit als je vreest zelf toch een zwakte-moment te kunnen hebben en voor zijn geflirt toch kunt vallen, en daarvan spijt zou gaan hebben, moet je er nu een grens aan stellen..
Overigens, gezien die eerdere topics waarin je vragen hebt wat de bedoeling is van een man waarmee je contact hebt (speciaal of die intersse in jou heeft en of je hem 'weg moet jagen'), is dit een beetje een terugkerend thema voor je, of is het telkens dezelfde man?
R&P / vriendelijk of meer?
R&P / kun je een man die jou echt leuk vindt, wegjagen?
Nou, TS heeft wel degelijk interesse in deze collega, want zoals je zelf al zegt, anders was dit topic er niet. Daarnaast geeft TS aan dat de enige reden dat ze 'niks wil' van deze collega is omdat hij een relatie heeft, maar als hij die relatie niet had gehad was ze absoluut wél geïnteresseerd.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar als TS geen interesse heeft in deze collega, waarom opent ze dan een topic? Wat boeit het als iemand jou leuk vindt en je wilt daar niks van?
Terwijl ze hierboven schrijft dat ze met sportmaatje leuk app contact heeft en met hem wil gaan koffie drinken??quote:Op woensdag 6 april 2022 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, TS heeft wel degelijk interesse in deze collega, want zoals je zelf al zegt, anders was dit topic er niet. Daarnaast geeft TS aan dat de enige reden dat ze 'niks wil' van deze collega is omdat hij een relatie heeft, maar als hij die relatie niet had gehad was ze absoluut wél geïnteresseerd.
Oftewel, ze heeft wel degelijk interesse.
Dat hoeft toch niks uit te maken. Zat mensen die meerdere (bed)partners hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Terwijl ze hierboven schrijft dat ze met sportmaatje leuk app contact heeft en met hem wil gaan koffie drinken??
Ja? Dat is op zich zo vreemd niet, want je wed dan op meerdere paarden om het zo maar te zeggen. Ik zie het eerder als enorme onzekerheid als je elke keer dat een man je een keer aankijkt of je aanraakt een topic moet gaan openen om te vragen of die man wellicht interesse heeft.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Terwijl ze hierboven schrijft dat ze met sportmaatje leuk app contact heeft en met hem wil gaan koffie drinken??
Dit is toch precies wat ze nu doet gezien haar pohi??quote:Op woensdag 6 april 2022 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja? Dat is op zich zo vreemd niet, want je wed dan op meerdere paarden om het zo maar te zeggen. Ik zie het eerder als enorme onzekerheid als je elke keer dat een man je een keer aankijkt of je aanraakt een topic moet gaan openen om te vragen of die man wellicht interesse heeft.
Dat, of het is niet serieus.
Ja, daarom twijfel ik ook aan het doel van deze topics.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit is toch precies wat ze nu doet gezien haar pohi??
Okee, dan begrijpen we elkaar toch goedquote:Op woensdag 6 april 2022 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfel ik ook aan het doel van deze topics.
Don’t shit where you eat.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:35 schreef ex het volgende:
In deze moderne tijd kan de beste man ook gewoon toestemming hebben natuurlijk. Niet elk huwelijk werkt hetzelfde.
Dus misschien heeft hij wel interesse en mag het gewoon van z'n vrouw.
Wat is er mis met praten als volwassen? "Hey collega, ik interpreteer je gedrag als geflirt maar je bent ook getrouwd, verwarrend voor mij! Licht is toe?"
Het doel van de meeste topics op dit forum is aandacht trekken. Als dat niet meer mag kan je het hele forum wel gewoon sluiten. Hoeven ze ook geen nieuwe server meer te kopen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfel ik ook aan het doel van deze topics.
Oh ja eens, maar dat is een heel ander argument dan het vreemdgaanquote:
Niet je eigen gedrag zo projecteren op anderen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:54 schreef sirdanilot het volgende:
Het doel van de meeste topics op dit forum is aandacht trekken.
Wat mij betreft hangt het er helemaal vanaf wat voor collega het is.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:57 schreef ex het volgende:
[..]
Oh ja eens, maar dat is een heel ander argument dan het vreemdgaanik zou het zelf ook vermijden met collega's, alleen maar ingewikkeld.
Ik heb ook een tijd in Ierland gewoond en daar was het sowieso VEEL gebruikelijker om collega's te daten. What happens in the pub stays in the pub etc. Was echt wekelijkse kost.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat mij betreft hangt het er helemaal vanaf wat voor collega het is.
Met je manager of leidinggevende of hoger? Abosluut niet natuurlijk.
Met je directe teamgenoten en collega's waar je dagelijks mee samenwerkt? Zou het niet doen.
Maar met iemand van een andere afdeling die je af en toe in de kantine ziet zitten of waar je maar heel af en toe mee te maken hebt werkgerelateerd gezien? Maakt het uit joh. Ga er gewoon voor.
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2022 14:02 schreef ex het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd in Ierland gewoond en daar was het sowieso VEEL gebruikelijker om collega's te daten. What happens in the pub stays in the pub etc. Was echt wekelijkse kost.
Ook wel mijn ervaring in Nederland eigenlijk met de vrijdagmiddagborrels. Beetje afhankelijk van het soort werkvloer natuurlijk, maar dat zal overal zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:02 schreef ex het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd in Ierland gewoond en daar was het sowieso VEEL gebruikelijker om collega's te daten. What happens in the pub stays in the pub etc. Was echt wekelijkse kost.
Dat was dus niét wat ik bedoelde, maar dat je dat niet snapte vind ik niet heel verrassend.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het doel van de meeste topics op dit forum is aandacht trekken. Als dat niet meer mag kan je het hele forum wel gewoon sluiten. Hoeven ze ook geen nieuwe server meer te kopen.
TS moet 1. nadenken wat ze zelf wil. Wil ze minnares zijn of niet? 2. nagaan wat die man wil want misschien interpreteert hij het niet eens als flirten.
Vervelend voor je, open er een topic over, want dít topic gaat niét over jou.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Klopt
Helaas heb ik geen homo collega's momenteel![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
TS heeft teveel The Office US gekeken en denkt dat ze de mannelijke Jimbo is.
Wat heb jij met zijn relatie te maken. Als je van hem jeuk krijgt dan gewoon ervoor gaan. Je bewijst zijn vriendin er alleen maar een dienst mee.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:34 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Maar dan moet ze alle eventuele gevoelens die erbij komen kijken ook maar voor lief nemen. Het is niet gezegd dat hij die gevoelens ook heeft/krijgt. En ook niet dat hij bij zijn vrouw weggaat.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heb jij met zijn relatie te maken. Als je van hem jeuk krijgt dan gewoon ervoor gaan. Je bewijst zijn vriendin er alleen maar een dienst mee.
Zoals in de filmwereld. Iedereen datet de tegenspelersquote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mijn ervaring in Nederland eigenlijk met de vrijdagmiddagborrels. Beetje afhankelijk van het soort werkvloer natuurlijk, maar dat zal overal zijn.
Nu ook dus, doe niet alsof je het echt erg vindt dat hij getrouwd is. Dat is puur voldoen aan de norm, zeggen wat andere mensen van je verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:34 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Hier kan ik mij dan weer niets bij voorstellen. Eindelijk weekend, doe je je ogen open en lig je daar alsnog met een collega opgescheeptquote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel mijn ervaring in Nederland eigenlijk met de vrijdagmiddagborrels. Beetje afhankelijk van het soort werkvloer natuurlijk, maar dat zal overal zijn.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:35 schreef hoechst het volgende:
Heeft hij een piemel?
heb jij een vagina?
als beide ja zijn flirt hij met je
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:40 schreef XDo het volgende:
Een vaste relatie is leuk maar vaak ook een beetje saai.
Je getrouwde collega is onzeker en heeft bevestiging nodig dat hij nog goed in de markt ligt.
Hij zal niet verder gaan dan flirten, als dat wordt beantwoord is zijn ego daarmee al voldoende gestreeld.
Haha valt het opquote:
Je hebt de juiste principes. Er zijn er genoeg die dit niets uit zouden maken maar het siert je dat je er vanwege deze reden niets mee wil, respect.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Hij heeft wel een partner. Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is)
Focus je dan op HEM, en niet op de BEZETTE, GETROUWDE, collega.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:45 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Met sportmaatje intussen leuk appcontact. Wordt vanzelf wel een keer omgezet in een bakje koffie. Gelukkig is hij WEL vrijgezel
Nodig hem gewoon eens een keertje bij je thuis uit terwijl je slechts gekleed bent in een badjas of een extra large T-shirt en kijk eens wat er gebeurt...quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Hoi allemaal,
ik werk nu al een tijdje samen met een team, waarbij een man zit waarvan ik niet weet hoe ik zijn gedrag moet interpreteren.
Allereerst maken we vaak grappen, trekken we in de pauze toch wel altijd naar elkaar toe maar dat is gewoon een leuke klik. Nu hadden we laatst een borrel, en terwijl we aan het praten waren en hij een beetje aangeschoten werd, raakte hij telkens mijn arm aan.
Dat kan toeval zijn, maar bij de andere collega's deed hij dat niet. De laatste tijd belt hij mij regelmatig buiten werk om om een kleinigheidje te bespreken. Het blijft dan wel bij werkgerelateerde zaken maar we grappen ook tussendoor best wat en het zijn ook dingen waar hij best over kan appen ipv bellen. Tijdens 1 borrel hebben we wel een uur lang met elkaar gepraat, beiden best aangeschoten en toen voelde ik wel behoorlijk wat spanning, we hadden intens oogcontact tijdens het praten en er hing zo'n sfeer alsof je bijna kan gaan zoenen. Laatst zei hij tegen mij dat hij mij echt de allerleukste collega vindt. Al met al weet ik niet goed wat ik hiermee moet. Hij heeft wel een partner. Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is) of is dit alles enkel vriendelijk bedoelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |