abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198746986
hoi iedereen,

ik ben benieuwd naar mannelijk perspectief.

zouden jullie een vrouw via Facebook benaderen en wekenlang elke dag uitgebreid, persoonlijk chatten als je gewoon vrienden met haar wil zijn of zit daar meer achter? en ook voorstellen om een keer af te spreken? waarom doen mannen dit of zit er alleen behoefte aan gezelligheid en vriendschap achter?(ps: terwijl ze zelf al een vriendin hebben).
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 09:57:19 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198746993
Nee, hij wil iets. Dit is niet 'gewoon vrienden zijn'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198747026
De vraag stellen is hem beantwoorden.
  maandag 29 maart 2021 @ 10:04:34 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198747061
Nee die wil lekker met jou van bil
pi_198747080
Corona maakt mannen erg sexueel gefrustreerd
  maandag 29 maart 2021 @ 10:07:59 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198747101
Ik wou dat ik zo schaamteloos kon zijn als die gast :')
pi_198747243
Niet meer mee chatten
pi_198747250
Maar ook wel makkelijk zo'n onbereikbaar iemand, zo hoef je jezelf niet echt te hechten.
  maandag 29 maart 2021 @ 10:24:44 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198747274
Die wil graag eens met iemand anders van bil.
pi_198747593
dit gaat alle perken te buiten.
pi_198747598
Wat denk je zelf? :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198747621
Komt een beetje op me over als een bepaalde mannelijke collega van mijn vrouw die echt continu bij haar in de buurt wil zijn en pal achter haar gaat staan om dingen uit te leggen, haar schouderklopjes geeft, wil dat ze met hem mee naar buiten loopt enz.
Jaja, puur collegiale affectie natuurlijk! :')
pi_198747647
Als jullie elkaar al lang kennen en gewoon vrienden zijn, dan zou je normaliter via WhatsApp contact hebben en regelmatig afspreken. Zoals jij het beschrijft, voelt het als iets stiekems. En als je puur vriendschappelijke intenties hebt, is er geen enkele reden om stiekem te doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_198747708
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
Komt een beetje op me over als een bepaalde mannelijke collega van mijn vrouw die echt continu bij haar in de buurt wil zijn en pal achter haar gaat staan om dingen uit te leggen, haar schouderklopjes geeft, wil dat ze met hem mee naar buiten loopt enz.
Dat lijkt me ook kut
pi_198747803
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:02 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook kut
M'n vrouw kan er gelukkig goed mee omgaan en haar collega's houden die vent ook wel in de gaten.
pi_198749000
Waarom vraag je hem niet gewoon naar zn intenties?
pi_198749010
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:54 schreef ToT het volgende:
Elk bedrijf heeft een aantal van dit soort gasten :')
  maandag 29 maart 2021 @ 12:34:31 #18
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198749020
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik wou dat ik zo schaamteloos kon zijn als die gast :')
Dit.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198749513
Toen ik een relatie had werd ik 12 jaar lang nooit “random” aangesproken op FB voor een vriendelijk praatje.

Sinds mijn status op “vrijgezel” staat zijn er ineens mannen die een vriendelijk praatje willen maken via messenger of je toevoegen. Volkomen toeval natuurlijk.

Ook schaamteloze getrouwde mannen inderdaad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198749627
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:33 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Elk bedrijf heeft een aantal van dit soort gasten :')
_O- Ik hoor net dat dit zijn laatste werkdag daar is!
pi_198749661
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 09:56 schreef Lintzaag het volgende:
hoi iedereen,

zouden jullie een vrouw via Facebook benaderen en wekenlang elke dag uitgebreid, persoonlijk chatten als je gewoon vrienden met haar wil zijn of zit daar meer achter? en ook voorstellen om een keer af te spreken? waarom doen mannen dit of zit er alleen behoefte aan gezelligheid en vriendschap achter?(ps: terwijl ze zelf al een vriendin hebben).
Daten, seks en/of relatie.
pi_198749741
quote:
waarom doen mannen dit of zit er alleen behoefte aan gezelligheid en vriendschap achter?(ps: terwijl ze zelf al een vriendin hebben).
Omdat ze niet tevreden zijn over hun leven en niet de ballen hebben om daar iets mee te doen.

Heb ook wel eens gehad dat mannen ineens matties met me willen zijn, lollige appjes uitwisselen, ik ben toffer en begripvoller dan hun vriendin enz.

En tegen de vrouw/vriendin in kwestie is het dan waarschijnlijk "hoezo doe je jaloers? Is gewoon een vriendin"

Moet allemaal maar normaal zijn. Ik kan er geen respect voor opbrengen.
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 29 maart 2021 @ 13:31:09 #23
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198749754
Ligt aan de situatie. Stel jullie zitten bij een bepaalde vereniging en delen een interesse en jij bent positief opgevallen, dan kan iemand best met vriendelijke intenties contact met je opzoeken, ongeacht geslacht. Maar de kans dat hij je wil regelen acht ik groter.
pi_198749807
quote:
hoi iedereen,

waarom wil je een 'mannelijk perspectief' daarover horen?
zou dat dan opeens 'anders' zijn dan wat je zelf al kunt bedenken?

Ik vermoed het niet, ik denk dat hij ook wel weet dat mensen meestal niet 'zomaar' een ander aanspreken voor alleen 'gezelligheid en vriendschap', tenzij er al een bepaalde basis voor contact bestaat (bv een gedeelde intersse of hobby of bepaalde activiteiten)... zelfs dan is de kans groot dat aantrekkelijkheid meespeelt, mensen het contact opzoeken met anderen die ze als 'aantrekkelijk' ervaren (zelfs onder mannen of vrouwen kan dat meespelen, zonder dat iemand gelijk dan ook iets wil beginnen).

Maar wat maakt dat verder voor jou uit, bestaat er volgens jou ee groot verschil tussen 'gewone' vriendschap of dat iemand mogelijk een bepaalde aantrekkelijkheid ervaart?
Of stoort het je dat die ander al een relatie hebt en vind je het dan misschien zelf een 'tijdverspilling' als hij verder niks wil?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198750195
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:18 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Ik hoor net dat dit zijn laatste werkdag daar is!
Ontslagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')