abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199162299
voor de mannen:

hoe moet je een man inschatten die zegt je heel aantrekkelijk te vinden en meer te voelen voor je? hij vraagt om uit te zoeken of er meer in zit (relatie) maar hij is erg druk met zijn werk en kinderen en woont aan de andere kant van het land. Hij doet soms moeite om af te spreken, dan is het heel gezellig, maar soms lukt het ook laatste moment niet. Het appen gaat wisselvallig: soms ineens leuk en veel appen en dan ineens dagen geen reactie. Soms heel fijne en intieme telefoongesprekken en dan dagen/week helemaal niks
hij zegt wel vaak dat hij 'probeert om binnenkort langs te komen' en hij belt soms ook.
is dit oprecht of een player?zou ik aan moeten geven dat ik het verwarrend vind en hierdoor bijna afhaak (want zo voelt het soms), of is dat benauwend? het lijkt wel wat op breadcrumbing wat hij doet

[ Bericht 45% gewijzigd door Lintzaag op 26-04-2021 11:19:20 ]
pi_199162313
dubbel
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:17:50 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199162380
Nou, als je écht wil afspreken, en dan écht, dan vindt je die tijd echt wel, en jullie hebben beiden afgezegd, het appcontact is onregelmatig, dus van beide kanten etc.

Dus jij bent in die zin geen haar beter dan hij, maar jij gaat hem vervolgens wel beschuldigen van dat hij weinig moeite doet, en daardoor ga jij twijfelen? Gevoel heb je of niet. Als dat gevoel daadwerkelijk weg gaat omdat hij niet appt/contact zoekt op de manier die jou zint, dan zou ik het als ik hem was al niet meer serieus nemen.

Daar komt dan nog bij dat je hem beschuldigd van iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt? Dat zou bij mij niet lekker vallen. Ik zou dat soort gedrag inderdaad érg onaantrekkelijk vinden.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:18:46 #4
16180 crew  CoolGuy
pi_199162390
Nee, je hebt nu volledig de OP aangepast, waardoor het nu leest alsof hij het probleem is. De OP nu is wezenlijk anders dan je originele OP, waar mijn reactie ook op gebaseerd was.
pi_199162418
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, je hebt nu volledig de OP aangepast, waardoor het nu leest alsof hij het probleem is. De OP nu is wezenlijk anders dan je originele OP, waar mijn reactie ook op gebaseerd was.
ja, deze manier leek me de situatie beter omschrijven.
pi_199162440
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je écht wil afspreken, en dan écht, dan vindt je die tijd echt wel, en jullie hebben beiden afgezegd, het appcontact is onregelmatig, dus van beide kanten etc.

Dus jij bent in die zin geen haar beter dan hij, maar jij gaat hem vervolgens wel beschuldigen van dat hij weinig moeite doet, en daardoor ga jij twijfelen? Gevoel heb je of niet. Als dat gevoel daadwerkelijk weg gaat omdat hij niet appt/contact zoekt op de manier die jou zint, dan zou ik het als ik hem was al niet meer serieus nemen.

Daar komt dan nog bij dat je hem beschuldigd van iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt? Dat zou bij mij niet lekker vallen. Ik zou dat soort gedrag inderdaad érg onaantrekkelijk vinden.
het is nu vaak zo dat het appen door hem stopt. Dan reageert hij ineens niet meer en dan dagen later wel weer.

mbt afzeggen: ik heb 1keer afgezegd omdat ik bang was dat ik corona had. Hij heeft 1x echt afgezegd vantevoren en het 1x op de dag zelf aan laten komen en pas toen ik vroeg of het nog doorging, geappt dat het hem eigenlijk niet lukte. Maar dat 'durfde' hij niet te zeggen omdat hij zich bezwaart zou voelen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:22:41 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_199162446
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:20 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

ja, deze manier leek me de situatie beter omschrijven.
Nou, ik heb je originele OP gezien, en je laat nu de dingen weg die je eerder van jezelf zei. Die kun je dan wel weg laten, maar of ze zijn gebeurt, of ze zijn niet gebeurt, en als je ze eerst zei ga ik er vanuit dat ze ook waar zijn. Dat je ze nu dan weg laat doet mij denken dat je dat doet om het verhaal te kleuren.
pi_199162464
Ja natuurlijk kan dat( in het algemeen).

Het is goed dat je dat zegt en kenbaar maakt! Als het bovenstaande het geval is zou ik waarschijnlijk minder appen en contact hebben. Want ik wil geen moeite doen. Maar een ander kan daar misschien anders op reageren.
pi_199162475
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik heb je originele OP gezien, en je laat nu de dingen weg die je eerder van jezelf zei. Die kun je dan wel weg laten, maar of ze zijn gebeurt, of ze zijn niet gebeurt, en als je ze eerst zei ga ik er vanuit dat ze ook waar zijn. Dat je ze nu dan weg laat doet mij denken dat je dat doet om het verhaal te kleuren.
nee dat was niet de bedoeling. Ik heb gezegd dat ik het verwarrend vind en daardoor niet weet wat ik ermee moet en het gevoel heb dat ik m'n interesse verlies (wat ook echt zo is).
  maandag 26 april 2021 @ 11:25:49 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199162486
Bedoel je nou: als ik hem eerlijk vertel dat ik dit geen leuke gang van zaken vindt, gaat hij dat beter zijn best doen of zet hij er dan een punt achter?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:26:01 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_199162488
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:22 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

het is nu vaak zo dat het appen door hem stopt. Dan reageert hij ineens niet meer en dan dagen later wel weer.

mbt afzeggen: ik heb 1keer afgezegd omdat ik bang was dat ik corona had. Hij heeft 1x echt afgezegd vantevoren en het 1x op de dag zelf aan laten komen en pas toen ik vroeg of het nog doorging, geappt dat het hem eigenlijk niet lukte. Maar dat 'durfde' hij niet te zeggen omdat hij zich bezwaart zou voelen
Oke, prima.

Maar wat verwacht je dan nu te horen? Want in je originele OP vroeg je of 'wij' als lezers hier weer interesse zouden hebben in 'het meisje' als 'het meisje' (lees: jij) weer 'relaxt' zou doen. Dat betekent dus dat je in ieder geval een deel bij jezelf legt, iets wat ik in je OP nu niet terug zie.

Maar prima, laten we uit gaan van je aangepaste verhaal. Dus er is een gozer waar je mee af wil spreken en hij komt zijn afspraken niet na, het appen valt stil en dat komt door hem, etc. Maakt het uit wat hij wel of niet doet, of dat je aan zijn gedrag een bepaald naampje kunt hangen?

Is de vraag niet eerder hoe jij je hier bij voelt? Want als jij het idee hebt dat je meer waard bent dan dit, of dat je hier gewoon geen zin in hebt, maakt het dan nog wat uit of wat hij doet 'breadcrumbing' is, wat dat ook mag zijn?
pi_199162501
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Bedoel je nou: als ik hem eerlijk vertel dat ik dit geen leuke gang van zaken vindt, gaat hij dat beter zijn best doen of zet hij er dan een punt achter?
ja, in het kort dit eigenlijk
  maandag 26 april 2021 @ 11:28:13 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199162510
wtf is breadcrumbing nou weer?
  maandag 26 april 2021 @ 11:29:58 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199162532
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:27 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

Nou, dat weet je alleen als je het vraagt :)

Het is eerder de vraag hoe lang jij dit wil volhouden. Hoe lang wil je dat het zo doorgaat?
pi_199162539
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, prima.

Maar wat verwacht je dan nu te horen? Want in je originele OP vroeg je of 'wij' als lezers hier weer interesse zouden hebben in 'het meisje' als 'het meisje' (lees: jij) weer 'relaxt' zou doen. Dat betekent dus dat je in ieder geval een deel bij jezelf legt, iets wat ik in je OP nu niet terug zie.

Maar prima, laten we uit gaan van je aangepaste verhaal. Dus er is een gozer waar je mee af wil spreken en hij komt zijn afspraken niet na, het appen valt stil en dat komt door hem, etc. Maakt het uit wat hij wel of niet doet, of dat je aan zijn gedrag een bepaald naampje kunt hangen?

Is de vraag niet eerder hoe jij je hier bij voelt? Want als jij het idee hebt dat je meer waard bent dan dit, of dat je hier gewoon geen zin in hebt, maakt het dan nog wat uit of wat hij doet 'breadcrumbing' is, wat dat ook mag zijn?
nou het verwarrende is dus dat hij ZEGT echt iets voor me te voelen en ook een aantal keren moeite heeft gedaan om af te spreken en dat ook doet met appen. Maar aan de andere kant dus dingen doet die erop wijzen dat hij het totaal niet boeiend vindt.

Waar het op neer komt is dat ik nogal mixed signals krijg en dat heb ik hem teruggegeven. Toen zei hij het helemaal te snappen, zich er niet bewust van te zijn maar echt te willen kijken of het iets kan worden tussen ons vanwege aantrekkingskracht fysiek en emotioneel. Maar daarna is er dus niets veranderd. Wel de toezegging dat hij snel weer af wil spreken en gaat proberen ruimte in z'n agenda te maken, maar nog geen concrete afspraak. Daarnaast wel hele snelle reactie als ik app,maar na 2 a 3 berichtjes niet meer reageren (hoeft ook niet perse). En dat maakt dat ik denk: heb ik hem misschien weggejaagd ofzo?
pi_199162550
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nou, dat weet je alleen als je het vraagt :)

Het is eerder de vraag hoe lang jij dit wil volhouden. Hoe lang wil je dat het zo doorgaat?
ja ik had het dus gevraagd en kreeg alle begrip van hem, hij wou het meteen uitpraten etc. Hij zei dat hij het niet zo zag als ik en gewoon echt druk was. Maar er is dus daarna niks verandert en zelfde patronen van gedrag bij hem
pi_199162552
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:28 schreef herverwijderd het volgende:
wtf is breadcrumbing nou weer?
Volgens mij dat wat Hans (van Grietje) ook graag deed.
  maandag 26 april 2021 @ 11:32:39 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199162556
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:31 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

ja ik had het dus gevraagd en kreeg alle begrip van hem, hoewel hij zei dat hij het niet zo zag en gewoon echt druk was. Maar er is dus niks verandert
Dan moet je je afvragen of je accepteert dat hij nou eenmaal zo is of je het zo niet wil en dus er een einde aan maakt.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:33:04 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_199162562
quote:

[..]

Kun je die vraag niet beter voor jezelf beantwoorden? in plaats van het van hem af te laten hangen? Er zijn maar een paar mogelijkheden.

OF hij gaat beter zijn best doen OF hij zet er een punt achter.

In beide gevallen laat je de beslissing over aan hem. Moet de vraag niet gewoon zijn of jij genoegen neemt met dit gedrag van hem? Dus als je hem hier op aanspreekt en hij gaat beter zijn best doen, is dat prima. Als je hem hier op aanspreekt en hij zet er een punt achter, is dat dan niet net zo prima, omdat hoe het nu gaat niet geweldig is en je in dat geval beter af bent zonder dit gedoe?
pi_199162573
quote:

[..]

Sowieso moet je gewoon eerlijk zijn. En zeggen wat je voelt. En ik zou niet spelletjes spelen of tactieken gebruiken etc.
pi_199162582
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:33 schreef Twintig het volgende:

[..]

Sowieso moet je gewoon eerlijk zijn. En zeggen wat je voelt. En ik zou niet spelletjes spelen of tactieken gebruiken etc.
nee, daar hou ik ook niet van. En ik doe dat sowieso niet, maar soms heb ik het gevoel dat hij dat wel doet
  Official ESF Kreviewer maandag 26 april 2021 @ 11:34:57 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199162586
Heb je 2 weken verkering, of ben je nu 3 jaar bezig? Dat maakt nogal een verschil.
pi_199162604
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:30 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

nou het verwarrende is dus dat hij ZEGT echt iets voor me te voelen en ook een aantal keren moeite heeft gedaan om af te spreken en dat ook doet met appen. Maar aan de andere kant dus dingen doet die erop wijzen dat hij het totaal niet boeiend vindt.

Waar het op neer komt is dat ik nogal mixed signals krijg en dat heb ik hem teruggegeven. Toen zei hij het helemaal te snappen, zich er niet bewust van te zijn maar echt te willen kijken of het iets kan worden. Maar daarna is er dus niets veranderd. Wel de toezegging dat hij snel weer af wil spreken en gaat proberen ruimte in z'n agenda te maken, maar nog geen concrete afspraak. Daarnaast wel hele snelle reactie als ik app,maar na 2 a 3 berichtjes niet meer reageren (hoeft ook niet perse). En dat maakt dat ik denk: heb ik hem misschien weggejaagd ofzo?
Ik denk dat dit niet verwarrend hoeft te zijn. Ongeacht wat hij zegt, is dit niet een situatie waar je blij van wordt en mee verder wil. Tenzij dat verandert, maakt het dus geen reet uit wat hij zegt of voelt als dat niet voldoet.
Of wordt het wel leefbaar als hij gewoon een te drukke, vergeetachtige chaoot zou zijn en je dus niet officieel onderaan de prioriteitenlijst bungelt?
pi_199162611
quote:
5s.gif Op maandag 26 april 2021 11:34 schreef Kreator het volgende:
Heb je 2 weken verkering, of ben je nu 3 jaar bezig? Dat maakt nogal een verschil.
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geïnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.Ik ben uiteraard wel single
  Official ESF Kreviewer maandag 26 april 2021 @ 11:38:15 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199162625
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:

[..]

4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geïnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.
:'). Vind je het dan gek dat hij soms niet kan. :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')