Dit dus! Zeker als je hem al kent. Om dan via een app een date te regelen snap ik echt nietquote:Op maandag 21 maart 2022 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Zeg gewoon dat je hem eens buiten de training wil ontmoeten, angsthaas.
nouja, echt goed ken ik hem dus niet en de momenten waarop we even gekletst hebben zijn superkort (paar minuten)quote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dus! Zeker als je hem al kent. Om dan via een app een date te regelen snap ik echt niet
Ok en nu?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:09 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
nouja, echt goed ken ik hem dus niet en de momenten waarop we even gekletst hebben zijn superkort (paar minuten)
Waarom stel jij die vraag, denk je?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:21 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
nou, dat staat uitgelegd in mijn OP
uh, omdat ik niet weet hoe ik zijn bericht (zonder tegenvraag) moet interpreteren en ik wil geen blauwtje lopen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom stel jij die vraag, denk je?
Want als je een blauwtje loopt, dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
uh, omdat ik niet weet hoe ik zijn bericht (zonder tegenvraag) moet interpreteren en ik wil geen blauwtje lopen.
Hij gaat toch weg, wat maakt het uit.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
uh, omdat ik niet weet hoe ik zijn bericht (zonder tegenvraag) moet interpreteren en ik wil geen blauwtje lopen.
Denk niet perse dat we kunnen concluderen dat hij niet geïnteresseerd is. Ook omdat je zegt dat hij wat verlegen over komt. Misschien heeft hij het zelf niet door dat hij geen tegenvraag heeft gesteld. Denk dat je er prima op kunt reageren. Gewoon maar zien waar het op uit loopt. In ieder geval succes!quote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef Lintzaag het volgende:
Hoi iedereen,
Ik beoefen een teamsport waarbij we een leuk team hebben. Sinds kort zit er een leuke man in mijn team, met wie ik in de pauzes soms een praatje maak. Hij lijkt wel wat verlegen, maar pakweg 8 van de 10 keer begint hij wel een praatje. Hij is vrijgezel, ik ook.
Omdat we echt vaak in het team zijn en niet echt de gelegenheid hebben om elkaar 1-op-1 te spreken (maar ik hem best beter wil leren kennen), leek het me leuk om hem een appje te sturen, gewoon luchtig over de sportavond en wie weet zou dat leiden tot wat meer contact.. Daar komt ook bij dat hij gaat stoppen en er dus niet echt veel gelegenheid is hem op een andere manier beter te leren kennen.
Gisteren dus zogezegd het appje gestuurd. Daar kreeg ik al vrij snel een leuke reactie op, maar wel een vrij ‘ronde’ reactie waar geen tegenvraag in stond (ik stelde ook geen vraag trouwens0. Zijn reactie was zoiets van ‘ik vond het ook een superleuke maar ook zware training! Ben heel benieuwd hoe het de volgende keer gaat ’
Nu zit ik een beetje in dubio. Ik heb ‘geleerd’ dat als iemand echt geïnteresseerd is, hij wel tegenvragen stelt om het gesprek gaande te houden. Dat is dus niet gebeurd, hoewel de reactie verder wel leuk was. Ik denk dan ook dat ik het hier bij laat, of vinden jullie dat ik prima nog een keer kan reageren? Het voelt dan wat opdringerig…
specifieke vraag voor de mannen: zouden jullie, als je een dame interessant vindt en ze stuurt een bericht, ook antwoorden met een tegenbericht zonder vraag? kan ik concluderen dat hij 'just not that into me' is omdat hij geen tegenvraag stelt?
Grote kans dat hij wel interesse heeft maar ook niet helemaal durft.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:26 schreef Lintzaag het volgende:
Wellicht goed om te noemen, we volgen elkaar op social media en daar liked hij vrijwel alles wat ik post. Kan aardig bedoeld zijn natuurlijk, maar iig weet ik daardoor wel dat hij me iig niet haat ofzo.
Niemand wil een blauwtje lopen, maar dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:24 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:52 schreef Lintzaag het volgende:
kan ik concluderen dat hij 'just not that into me' is omdat hij geen tegenvraag stelt?
als je geen blauwtje wil lopen, ben eigelijk jij zelf niet zo 'in-to-him', toch?quote:
Blijf eens wat langer met hem praten na de training. Dat is ook al een manier om interesse te tonen en daarmee creëer je veel meer een soort opstapje richting een date. Je kunt dan tegelijkertijd voor jezelf peilen of je hem ook als persoon leuk vindt. Als jullie het allebei leuk vinden dan kun je prima eens voorstellen om buiten de training eens wat te gaan drinken.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:09 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
nouja, echt goed ken ik hem dus niet en de momenten waarop we even gekletst hebben zijn superkort (paar minuten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |