waarom vind je dat ik het bevestig?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:30 schreef Dries4Ever het volgende:
Ja en jij bevestigd zijn flirt gedrag, laat dit toe en zorgt er voor dat hij denkt dat er een klik is.
Oke, bedenk dan wel dat hij jou hetzelfde kan flikken, maar dan met een andere vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:34 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
als hij vrijgezel zou zijn wel ja, absoluut.
Ik snap je punt. Maar dit 'flikken' kan in principe iedereen, altijd overkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:35 schreef NoXia het volgende:
[..]
Oke, bedenk dan wel dat hij jou hetzelfde kan flikken, maar dan met een andere vrouw.
Geef hem een berichtje met de tekst: van ruilen komt huilen.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Hoi allemaal,
ik werk nu al een tijdje samen met een team, waarbij een man zit waarvan ik niet weet hoe ik zijn gedrag moet interpreteren.
Allereerst maken we vaak grappen, trekken we in de pauze toch wel altijd naar elkaar toe maar dat is gewoon een leuke klik. Nu hadden we laatst een borrel, en terwijl we aan het praten waren en hij een beetje aangeschoten werd, raakte hij telkens mijn arm aan.
Dat kan toeval zijn, maar bij de andere collega's deed hij dat niet. De laatste tijd belt hij mij regelmatig buiten werk om om een kleinigheidje te bespreken. Het blijft dan wel bij werkgerelateerde zaken maar we grappen ook tussendoor best wat en het zijn ook dingen waar hij best over kan appen ipv bellen. Tijdens 1 borrel hebben we wel een uur lang met elkaar gepraat, beiden best aangeschoten en toen voelde ik wel behoorlijk wat spanning, we hadden intens oogcontact tijdens het praten en er hing zo'n sfeer alsof je bijna kan gaan zoenen. Laatst zei hij tegen mij dat hij mij echt de allerleukste collega vindt. Al met al weet ik niet goed wat ik hiermee moet. Hij heeft wel een partner. Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is) of is dit alles enkel vriendelijk bedoelt?
Hij flirt met je ondanks dat ie getrouwd is.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Lintzaag het volgende:
Moet ik dit gaan begrenzen (ik zit er niet op te wachten, vind hem alleen aardig en ook aantrekkelijk maar wil er niks mee omdat hij getrouwd is) of is dit alles enkel vriendelijk bedoelt?
Getrouwde mannen verlaten zelden hun vrouw als ze vreemdgaan. Dus ruilen zit er waarschijnlijk niet in, iets met vijfde wiel aan een wagen.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geef hem een berichtje met de tekst: van ruilen komt huilen.
Vrouwen die met getrouwde mannen flirten bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:03 schreef Momo het volgende:
Dit soort types moet je vermijden als je wel een serieuze relatie wil.
Allebei eigenlijk jaquote:Op woensdag 6 april 2022 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen die met getrouwde mannen flirten bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |