Het is feitelijk hetzelfde; (delen van) jouw lichaam zijn noodzakelijk om het leven van een ander te redden. Dat moet je zelf toch ook wel inzien?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:39 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat dit over abortus gaat en niet over orgaandonaties.. Zucht
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:39 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt dat uitzonderingen niet voorkomen. Maar voor het leeuwendeel geldt dat wel en dat heeft enkel negatieve gevolgen op de lange termijn. Voor de betrokkenen, moeder en kind dus, omgeving en uiteindelijk ook samenleving.
Maar dat is goed want vrouwen moeten hun lesje leren dat seks hebben consequenties heeft. Vrouwen zijn eigenlijk gewoon impulsieve en immorele wezens die best even door de zure appel heen kunnen bijten. Als ze dat doen komt het allemaal vanzelf wel goed.
Of gewoon alleen seks hebben als je de consequenties kan dragenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:39 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt dat uitzonderingen niet voorkomen. Maar voor het leeuwendeel geldt dat wel en dat heeft enkel negatieve gevolgen op de lange termijn. Voor de betrokkenen, moeder en kind dus, omgeving en uiteindelijk ook samenleving.
Maar dat is goed want vrouwen moeten hun lesje leren dat seks hebben consequenties heeft. Vrouwen zijn eigenlijk gewoon impulsieve en immorele wezens die best even door de zure appel heen kunnen bijten. Als ze dat doen komt het allemaal vanzelf wel goed.
En deze post mag best nog een keer gelezen worden, vandaar de quote. Of twee keer.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jij neukt niet zonder gedegen bescherming?
En in het geval van oa de staat waar de topic over gaat betaal jij iig mee aan de kosten (want goed verzekerd zijn hiervoor is niet echt standaard)? Wacht jij met zonder condoom voordat dat geregeld is (kan wel eventjes duren),
Jij hebt enkel seks als het serieus is, je ook klaar bent om vader te worden? Want hè, v.an seks kunnen er kinderen komen. Zelfs als je voorzichtig was is er die hele kleine kans.
Ben je hier echt klaar voor?
Hierin ben ik best een kenau. Ik ken amper een man die zich echt beseft en ernaar leeft hoe het echt is.
Mannen hoeven niet 40+ jaar anticonceptie te nemen die in meer of mindere mate hun hele hormoon balans beïnvloed. Mannen dragen geen 9 maanden een kind met alle lichamelijke gevolgen die dat heeft.
Teveel mannen praten te makkelijk over abortus en klagen over hun verantwoordelijkheid.
Wel,of geen kind ligt bij de vrouw in de praktijk. Dit is niet makkelijk, niet leuk en heeft vergaande gevolgen. En te vaak moet er iets gekozen worden wat die vrouw bij zich moet dragen. Fysiek, emotioneel. Of,het nu om nare gevolgen van anticonceptie gaat of de grote gevolgen van abortus. Fysiek,en emotioneel draagt de vrouw de prijs.
Ik reageren nu op jou, maar een fiks deel van mijn reactie is gericht op de anti abortus users.
Voor hen zeg ik nogmaals, de vrouw die abortus pleegt betaald een prijs. Hoe later de abortus, hoe hoger de prijs. Maar nooit is het zonder kosten. Onthou dat.
Ts, sorry dat ik jouw post hiervoor misbruikt heb.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En in het geval van oa de staat waar de topic over gaat betaal jij iig mee aan de kosten (want goed verzekerd zijn hiervoor is niet echt standaard)? Wacht jij met zonder condoom voordat dat geregeld is (kan wel eventjes duren),
Jij hebt enkel seks als het serieus is, je ook klaar bent om vader te worden? Want hè, v.an seks kunnen er kinderen komen. Zelfs als je voorzichtig was is er die hele kleine kans.
Hierin ben ik best een kenau. Ik ken amper een man die zich echt beseft en ernaar leeft hoe het echt is.
Mannen hoeven niet 40+ jaar anticonceptie te nemen die in meer of mindere mate hun hele hormoon balans beïnvloed. Mannen dragen geen 9 maanden een kind met alle lichamelijke gevolgen die dat heeft.
Teveel mannen praten te makkelijk over abortus en klagen over hun verantwoordelijkheid.
Wel,of geen kind ligt bij de vrouw in de praktijk. Dit is niet makkelijk, niet leuk en heeft vergaande gevolgen. En te vaak moet er iets gekozen worden wat die vrouw bij zich moet dragen. Fysiek, emotioneel. Of,het nu om nare gevolgen van anticonceptie gaat of de grote gevolgen van abortus. Fysiek,en emotioneel draagt de vrouw de prijs.
Ik reageren nu op jou, maar een fiks deel van mijn reactie is gericht op de anti abortus users.
Voor hen zeg ik nogmaals, de vrouw die abortus pleegt betaald een prijs. Hoe later de abortus, hoe hoger de prijs. Maar nooit is het zonder kosten. Onthou dat.
Dit! Niets verder aan toe te voegen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef roos94 het volgende:
Iedereen die tegen abortus is, is volslagen debiel danwel een troll. Je wil dus een ongewenst kind laten opgroeien bij een moeder die er niet voor zorgen kan/wil. En bespaar mij gelul over adoptie of pleeggezin blabla, zo simpel gaat dat niet, en daarnaast moet een vrouw ook nog even de zwangerschap doorstaan en bevallen. Das wel appeltje eitje natuurlijkals je abortus verbiedt krijg je mensen die hele rare capriolen gaan uithalen om dat kind vroegtijdig eruit te krijgen of kinderen die liefdeloos opgroeien. Dat is inderdaad beter dan een zwangerschap vroegtijdig stoppen , van een klein minimensje die nog geen enkel besef/gedachten heeft.
Niet eens met jouw kort door de bocht conclusie.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef roos94 het volgende:
Iedereen die tegen abortus is, is volslagen debiel danwel een troll. Je wil dus een ongewenst kind laten opgroeien bij een moeder die er niet voor zorgen kan/wil. En bespaar mij gelul over adoptie of pleeggezin blabla, zo simpel gaat dat niet, en daarnaast moet een vrouw ook nog even de zwangerschap doorstaan en bevallen. Das wel appeltje eitje natuurlijkals je abortus verbiedt krijg je mensen die hele rare capriolen gaan uithalen om dat kind vroegtijdig eruit te krijgen of kinderen die liefdeloos opgroeien. Dat is inderdaad beter dan een zwangerschap vroegtijdig stoppen , van een klein minimensje die nog geen enkel besef/gedachten heeft.
God wat moet jij seksueel gefrustreerd zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:39 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou vooruit, laten we even net doen alsof er inderdaad talloze vrouwen zijn die niet na kunnen denken en ook geen notie hebben van het feit dat seks kan leiden tot een zwangerschap. Moet het kind dan boete doen voor het hebben van zo'n ondoordachte actie? Wil je die domme vrouwen zo iets aanleren en denk je dat als vrouwen daadwerkelijk zo dom zouden zijn dat dat helpt?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:41 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Of gewoon alleen seks hebben als je de consequenties kan dragen
Want het ligt alleen maar aan de vrouwen?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou vooruit, laten we even net doen alsof er inderdaad talloze vrouwen zijn die niet na kunnen denken en ook geen notie hebben van het feit dat seks kan leiden tot een zwangerschap. Moet het kind dan boete doen voor het hebben van zo'n ondoordachte actie? Wil je die domme vrouwen zo iets aanleren en denk je dat als vrouwen daadwerkelijk zo dom zouden zijn dat dat helpt?
Je gaat ervan uit dat per definitie elk kind dat ongewenst ter wereld wordt gezet een kut leven heeft, dat is niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Moet het kind dan boete doen voor het hebben van zo'n ondoordachte actie?
Nee, dat is wat jij er telkens van maakt. Ik zeg net nog dat er ongetwijfeld uitzonderingen zullen zijn maar dat voor de meeste kinderen en moeders geldt dat een zwangerschap verplicht moeten afmaken terwijl de moeder zichzelf daar niet toe in staat ziet voor iedereen vooral negatieve gevolgen zal hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:53 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat per definitie elk kind dat ongewenst ter wereld wordt gezet een kut leven heeft, dat is niet zo.
Correct.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Want het ligt alleen maar aan de vrouwen?
Allemaal opsluiten en snel.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:56 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Correct.
Je sarcasme-meter is geloof ik over z'n beste tijd heen.
Er spreken diepe diepe seksuele frustraties uit deze post.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:14 schreef damsco het volgende:
Figuren die abortus maar gewoon vinden. Even een wippie maken in de parenclub, daarna afspraakje bij de abortuskliniek om met de stofzuiger je ongeboren kind te laten opzuigen, en s' avonds oma als een zieke hond laten inslapen omdat ze haar beste tijd wel heeft gehad zeker
Het is me een volstrekt raadsel hoe je erbij komt om al die zaken in mijn schoenen te schuiven.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En de ongeborene? Is er iemand die voor de zwakste partij in deze op mag komen?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je wat? We laten mensen gewoon de KEUZE.
Schokkend, ik weet het, als jij geen abortus wil dan doe je het niet. Als je wel een abortus wil als vrouw dan kan ze die keuze maken.
Omdat seksueel gefrustreerde mannen vaak de behoefte voelen om zich te bemoeien wat vrouwen ze wel of niet zouden moeten doen uit eigen ongenoegen omdat ze te weinig vrouwelijk contact hebben en daardoor is het de schuld van een ander.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Blijft alsnog de vraag staan hoe jij weet hoeveel contact user x of y met vrouwen heeft.
wowquote:Op woensdag 6 april 2022 11:14 schreef damsco het volgende:
Figuren die abortus maar gewoon vinden. Even een wippie maken in de parenclub, daarna afspraakje bij de abortuskliniek om met de stofzuiger je ongeboren kind te laten opzuigen, en s' avonds oma als een zieke hond laten inslapen omdat ze haar beste tijd wel heeft gehad zeker
Waarom abortus dan beperken? Kun je de kinderen net zo goed na de geboorte aborteren. Niemand die er om maalt.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef roos94 het volgende:
Door ze te veroordelen om in een omgeving op te groeien waarin ze ongewenst zijn en ouder(s) niet over de juiste vaardigheden en/of middelen te beschikken om ze op te voeden? Mooie vorm van 'belangenbehartiging' wel.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En de ongeborene? Is er iemand die voor de zwakste partij in deze op mag komen?
Partij? Is het een persoon dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En de ongeborene? Is er iemand die voor de zwakste partij in deze op mag komen?
Nee, als je mijn eerdere bijdragen had gelezen, zul je weten dat ik daar niet voor pleit.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Door ze te veroordelen om in een omgeving op te groeien waarin ze ongewenst zijn en ouder(s) niet over de juiste vaardigheden en/of middelen te beschikken om ze op te voeden? Mooie vorm van 'belangenbehartiging' wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |