Komen Picard en Discovery daar ook naartoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:52 schreef Aether het volgende:
Star Trek Strange New Worlds nu via https://www.skyshowtime.com te kijken.
Niks over bekend.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Komen Picard en Discovery daar ook naartoe?
En dan bedoel ik eigenlijk of ze daar direct na release komen, niet pas maanden of jaren later.
Is dat al bekend?
SNW is zeker puik ja! Maar Discovery en Picard zijn op hun eigen manier ook erg tof, vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben begonnen met het kijken van Strange New Worlds. Wat een verademing na Discovery en Picard zeg. Mensen die normaal met elkaar omgaan, hoofdpersonen die niet allemaal afstotelijke eikels zijn, afleveringen die rustig een verhaal vertellen ipv non stop rondrennen en felle kleurtjes over het scherm te kotsen en personages die je ziet groeien.
Ook het "ouderwetse" tv format waarin iedere aflevering een verhaal op zich is trekt mij aan. Sinds GoT denkt iedereen een episch verhaal te moeten opbouwen, maar vaak is het een verhaal dat in 2 afleveringen verteld had kunnen worden maar een heel seizoen lang een beetje doormoddert. De laatste lord of the rings serie als tragisch voorbeeld.
Dit is het eerste star trek product dat mij een optimistisch star trek gevoel geeft sinds Enterprise. Theme song voor de fun:
Hoop dat de rest van het seizoen zo doorgaat.
Prodigy tweede helft van seizoen is 3 weken geleden ofzo weer begonnenquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan het alleen niet meer helemaal bijhouden volgensmij heb ik een heel of half seizoen Prodigy gemist
Wel zin in Picard S3
Ah dat is wel in te halenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Prodigy tweede helft van seizoen is 3 weken geleden ofzo weer begonnen
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zag dat Star Trek een samenwerking met Playmobil aangaat weet niet of dat nou een hele populaire zet is....
500 euro godsammekrakenquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uit
https://www.playmobil.nl/(...)-ncc-1701/70548.html
Wel vreemd dat zon schip volledig uit bridge bestaatquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uit
https://www.playmobil.nl/(...)-ncc-1701/70548.html
Zo ver ik weet komt het weer op Prime. En ja, dat is Worf.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
Picard seizoen 3... Is het per 16 februari ook te volgen op een streamingsdienst ? Prime Video of Skyshowtime ?
Wellicht een jaar later?
Poster: Zie ik nu ook de karakters Crusher, La Forge, Riker en Troi
Seven of Nine , en de acteur Brent Spiner als een zoon Soon ?
Klingon is Worf?
Ja, de hele main cast van TNG komt terug. Brent Spiner gaat in ieder geval Lore spelen (als ik de trailer mag geloven)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
Picard seizoen 3... Is het per 16 februari ook te volgen op een streamingsdienst ? Prime Video of Skyshowtime ?
Wellicht een jaar later?
Poster: Zie ik nu ook de karakters Crusher, La Forge, Riker en Troi, Seven of Nine , en de acteur Brent Spiner als een zoon Soon ? Klingon is Worf?
Wat heeft ze niet laten doen? Zou me niet verbazen als haar neus het enige is wat ze niet heeft laten doen...quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:12 schreef Bluesdude het volgende:
Beverly Crusher heeft iets aan haar gezicht laten doen?
Neusjob ?
Ze ziet er jonger uit dan in TNGquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Wat heeft ze niet laten doen? Zou me niet verbazen als haar neus het enige is wat ze niet heeft laten doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:43 schreef Seven. het volgende:
Ik zit er ook direct in.Eens en eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:43 schreef Seven. het volgende:
Ik zit er ook direct in.Ze heeft een hoofdrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dan niet, als je een hekel aan haar karakter hebt.
Ik vond haar karakter in TNG niet aanstootgevend. Het kon met wat meer diepte, maar dat is primair de verantwoordelijkheid van de tekstschrijvers en de regisseur.
Tuurlijk is het realistisch als iemand 20 jaar niet zo veel bezig was met starfleet-projecten dat die persoon bepaalde feiten niet kent. Of een wel vernomen feitje vergat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Leuke aflevering ook realistisch dat Picard zelf details laat vallen DS4
Ik vind Picard en Seven echt niet dezelfde karakters als in de series waarin zij origineel speelden. Vind ik overigens niet storend maar voor the good doctor hoop ik dat deze vlag ook opgaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofdrol.
Kijk dan niet, als je een hekel aan haar karakter hebt.
Ik vond haar karakter in TNG niet aanstootgevend. Het kon met wat meer diepte, maar dat is primair de verantwoordelijkheid van de tekstschrijvers en de regisseur.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
Picard S3: Wie zou de Red Lady zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat werd in de aflevering zelf gewoon duidelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
Picard S3: Wie zou de Red Lady zijn?
Nice!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Aether het volgende:
All Four 'Star Trek: The Next Generation' Films Arriving on 4K Ultra HD for First Time Ever
https://intl.startrek.com(...)-ultra-hd-collection
Je hebt s1 en s2 gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:12 schreef VelitoX het volgende:
1e aflevering iig redelijk ok, we zullen zien of het net zo slecht wordt als s1 en s2 haha.
Want ik vind Star Trek leuk? T kan altijd beter worden......quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:25 schreef Bluesdude het volgende:
Je hebt s1 en s2 gezien?
En bij de uiteindelijk afwegingen vind je ze slecht?
Waarom kijk je dan s3 ?
Jazeker, top serie tot nu toe!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
Poah, weer erg genoten van Picard 3x02
De 12 monkeys tv serie referenties deze aflevering zijn echt heerlijk. Met een mooie cameo van een zekere hoofdpersoon van deze serie met zowel de naam als de acteur die deze naam speelde
Dit picard seizoen lijkt verhaaltechnisch eindelijk eens een set ballen te hebben. Love it.
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef avotar het volgende:
Hoe goed is Picard S3 tot nu toe.
Ze gaan all out.
Op naar DS9 lijkt me.
Er is amper overlap, je kunt S3vzonder S2 volgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.
S2 is wel echt een vervolg op S1, met Agnes Jerati, Soji, Elenor, Rios, waar de verhaallijnen daarin afgerond worden. Raffi en Seven gaan door naar S3. Dus wil je weten wat er met bovenstaande 4 is gebeurd, dan toch even S2 kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.
En halverwege S1 afgehaakt te zijn, is S3 dan ook standalone te kijken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef avotar het volgende:
[..]
Er is amper overlap, je kunt S3vzonder S2 volgen.
Ja, daar lijkt het tot zover wel op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En halverwege S1 afgehaakt te zijn, is S3 dan ook standalone te kijken?
Trok dat echt heel slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:Wij zaten ook hardop te lachen. Hij is héérlijk zichzelf gebleven .SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat, maar nu tenminste wel echt als klingon krijger ipv de eerste die altijd K.O. Geslagen werd :’)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij zaten ook hardop te lachen. Hij is héérlijk zichzelf gebleven .
SNW is een hele fijne verrassing inderdaad. Anson Mount draagt de serie met verve.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb nu ep1 van Strange New Worlds gekeken. Voelde wel echt als classic Trek.
Ja echt fijn inderdaad. En ik vind het van die serie ook lekker dat het per aflevering een afgerond verhaal is. Had daar eerst nog wel wat scepsis over, maar is gewoon dikke prima.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb nu ep1 van Strange New Worlds gekeken. Voelde wel echt als classic Trek.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik vind het heel erg jammer dat Discovery stoptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze stoppen bij 5 seizoenen toch langer volgehouden dan ENT en PIC
Jezus, gaat er eindelijk een nieuw seizoen komen? Volgend jaar pas?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze stoppen bij 5 seizoenen toch langer volgehouden dan ENT en PIC
Download...quote:
Lookmoviequote:
https://www.skyshowtime.c(...)60-8b69-258c3e4bc615quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is SNW de moeite waard? Waar te zien? Helemaal niks over gezien of gehoord trouwens
Probeer voor de gein seizoen 3 van Picard, geheel andere insteek, en wel vol met actiequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jezus, gaat er eindelijk een nieuw seizoen komen? Volgend jaar pas?
Picard ben ik afgehaakt. Oeverloos gepraat, weinig actie. Zoals de meeste TNG afleveringen dus.
Is SNW de moeite waard? Waar te zien? Helemaal niks over gezien of gehoord trouwens
Hee Ed ouwe reus, lang niet gespot op het forumquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jezus, gaat er eindelijk een nieuw seizoen komen? Volgend jaar pas?
Picard ben ik afgehaakt. Oeverloos gepraat, weinig actie. Zoals de meeste TNG afleveringen dus.
Ik was vooral verrast door de verschijning van een bepaalde voormalig ensignquote:
Tsja, hoe antwoord je hier op zonder te spoilerenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
Zou Wil Wheaton nog eens verschijnen in Picard ? Of heeft hij voor altijd genoeg van zijn Wesley-rol in star trek ?
Hij kan ook in Discovery even op bezoek komen. Ook niet gedaan
oei..... zeg dan maar niks, als je meer weetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Tsja, hoe antwoord je hier op zonder te spoileren
had ie niet al een cameo in s2?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
Zou Wil Wheaton nog eens verschijnen in Picard ? Of heeft hij voor altijd genoeg van zijn Wesley-rol in star trek ?
Hij kan ook in Discovery even op bezoek komen. Ook niet gedaan
Uitstekend!! Zouden meer productiehuizen zo moeten doen. Ja HBO ik kijk naar jullie met House of the dragon en The last of us.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)k-strange-new-worlds
Goed nieuws voor alle 'Trekkies': een derde seizoen voor Star Trek: Strange New Worlds wordt nu gefilmd. Dat bevestigde uitvoerend producent Akiva Goldsman tijdens een recent interview.
Officieel had Paramount nog de productie van een derde seizoen moeten bevestigen, maar met het laatste nieuws is producent Goldsman de zender voor geweest. Na het succes van het eerste seizoen verbaast de verlenging echter niet.
Met het einde van Discovery en Picard in zicht zetten de makers van Star Trek nu volop in op de serie Strange New Worlds. Als het paradepaardje van de franchise kijken veel mensen uit naar wat het aankomende tweede seizoen te bieden zal gaan hebben.
Het derde seizoen wordt nu gefilmd
Uitvoerend producent Akiva Goldsman vertelde aan M.I.T. Media Lab meer over het derde seizoen, waarover hij zei dat men "net begonnen is met filmen".
Ook vertelde Goldsman meer over het aankomende tweede seizoen. Hij zei dat de premièredatum binnenkort bekend zal worden gemaakt.
én Moriarty <3quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:07 schreef Bocaj het volgende:
Elke episode van Star Trek Picard is een pareltje op zich!
Vooral de laatste met La Forge, Data, Deanna Troi.
Het klopt allemaal. (Vooral als je 'The Next Generation' hebt gezien en de losse films met Jean-Luc.)
Het is gewoon thuiskomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top seizoen!Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |