Ik vind Picard en Seven echt niet dezelfde karakters als in de series waarin zij origineel speelden. Vind ik overigens niet storend maar voor the good doctor hoop ik dat deze vlag ook opgaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofdrol.
Kijk dan niet, als je een hekel aan haar karakter hebt.
Ik vond haar karakter in TNG niet aanstootgevend. Het kon met wat meer diepte, maar dat is primair de verantwoordelijkheid van de tekstschrijvers en de regisseur.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
Picard S3: Wie zou de Red Lady zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Dat werd in de aflevering zelf gewoon duidelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 19:09 schreef Bluesdude het volgende:
Picard S3: Wie zou de Red Lady zijn?
Nice!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Aether het volgende:
All Four 'Star Trek: The Next Generation' Films Arriving on 4K Ultra HD for First Time Ever
https://intl.startrek.com(...)-ultra-hd-collection
Je hebt s1 en s2 gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:12 schreef VelitoX het volgende:
1e aflevering iig redelijk ok, we zullen zien of het net zo slecht wordt als s1 en s2 haha.
Want ik vind Star Trek leuk?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:25 schreef Bluesdude het volgende:
Je hebt s1 en s2 gezien?
En bij de uiteindelijk afwegingen vind je ze slecht?
Waarom kijk je dan s3 ?
Jazeker, top serie tot nu toe!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
Poah, weer erg genoten van Picard 3x02
De 12 monkeys tv serie referenties deze aflevering zijn echt heerlijk. Met een mooie cameo van een zekere hoofdpersoon van deze serie met zowel de naam als de acteur die deze naam speelde![]()
Dit picard seizoen lijkt verhaaltechnisch eindelijk eens een set ballen te hebben. Love it.
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef avotar het volgende:
Hoe goed is Picard S3 tot nu toe.
Ze gaan all out.
Op naar DS9 lijkt me.
Er is amper overlap, je kunt S3vzonder S2 volgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.
S2 is wel echt een vervolg op S1, met Agnes Jerati, Soji, Elenor, Rios, waar de verhaallijnen daarin afgerond worden. Raffi en Seven gaan door naar S3. Dus wil je weten wat er met bovenstaande 4 is gebeurd, dan toch even S2 kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kan ik S2 overslaan? Ik hoor dat dat heel slecht is.
En halverwege S1 afgehaakt te zijn, is S3 dan ook standalone te kijken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef avotar het volgende:
[..]
Er is amper overlap, je kunt S3vzonder S2 volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |