(Hij is ook wel prima hoor, zolang je het concept Star Trek maar ff los laat)quote:Op woensdag 21 september 2022 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet aflevering 9 en 10 nog zien, maar heb me tot nu toe prima vermaakt hoor.
yippp.... best wel aardig om te zienquote:Op woensdag 21 september 2022 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
(Hij is ook wel prima hoor, zolang je het concept Star Trek maar ff los laat)
ZIN IN!quote:
Dat was een heerlijke aflevering. Vooral dat eerste stuk, met tijd rekken. "Vlieg maar een extra rondje rondom de pylons"quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Zag dat de crew van de cerirtos naar ds9 gaan en daar Kira en quark ontmoeten
Ohja zag ook deze: https://intl.startrek.com/replicateyourself
Ik moet hem nog zienquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was een heerlijke aflevering. Vooral dat eerste stuk, met tijd rekken. "Vlieg maar een extra rondje rondom de pylons"
veel humor...quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik lower decks misschien wel de leukste reeks vind van de nieuwe series.
Ik denk dat het veel te snel is voor een reallife versie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
veel humor...
Maar zou dezelfde scripts en teksten ook grappig uitvallen met acteurs?
Komen Picard en Discovery daar ook naartoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:52 schreef Aether het volgende:
Star Trek Strange New Worlds nu via https://www.skyshowtime.com te kijken.
Niks over bekend.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Komen Picard en Discovery daar ook naartoe?
En dan bedoel ik eigenlijk of ze daar direct na release komen, niet pas maanden of jaren later.
Is dat al bekend?
SNW is zeker puik ja! Maar Discovery en Picard zijn op hun eigen manier ook erg tof, vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Ben begonnen met het kijken van Strange New Worlds. Wat een verademing na Discovery en Picard zeg. Mensen die normaal met elkaar omgaan, hoofdpersonen die niet allemaal afstotelijke eikels zijn, afleveringen die rustig een verhaal vertellen ipv non stop rondrennen en felle kleurtjes over het scherm te kotsen en personages die je ziet groeien.
Ook het "ouderwetse" tv format waarin iedere aflevering een verhaal op zich is trekt mij aan. Sinds GoT denkt iedereen een episch verhaal te moeten opbouwen, maar vaak is het een verhaal dat in 2 afleveringen verteld had kunnen worden maar een heel seizoen lang een beetje doormoddert. De laatste lord of the rings serie als tragisch voorbeeld.
Dit is het eerste star trek product dat mij een optimistisch star trek gevoel geeft sinds Enterprise. Theme song voor de fun:
Hoop dat de rest van het seizoen zo doorgaat.
Prodigy tweede helft van seizoen is 3 weken geleden ofzo weer begonnenquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan het alleen niet meer helemaal bijhouden volgensmij heb ik een heel of half seizoen Prodigy gemist
Wel zin in Picard S3
Ah dat is wel in te halenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Prodigy tweede helft van seizoen is 3 weken geleden ofzo weer begonnen
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zag dat Star Trek een samenwerking met Playmobil aangaat weet niet of dat nou een hele populaire zet is....
500 euro godsammekrakenquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uit
https://www.playmobil.nl/(...)-ncc-1701/70548.html
Wel vreemd dat zon schip volledig uit bridge bestaatquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die Enterprise (original) zag er wel grappig uit
https://www.playmobil.nl/(...)-ncc-1701/70548.html
Zo ver ik weet komt het weer op Prime. En ja, dat is Worf.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
Picard seizoen 3... Is het per 16 februari ook te volgen op een streamingsdienst ? Prime Video of Skyshowtime ?
Wellicht een jaar later?
Poster: Zie ik nu ook de karakters Crusher, La Forge, Riker en Troi
Seven of Nine , en de acteur Brent Spiner als een zoon Soon ?
Klingon is Worf?
Ja, de hele main cast van TNG komt terug. Brent Spiner gaat in ieder geval Lore spelen (als ik de trailer mag geloven)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
Picard seizoen 3... Is het per 16 februari ook te volgen op een streamingsdienst ? Prime Video of Skyshowtime ?
Wellicht een jaar later?
Poster: Zie ik nu ook de karakters Crusher, La Forge, Riker en Troi, Seven of Nine , en de acteur Brent Spiner als een zoon Soon ? Klingon is Worf?
Wat heeft ze niet laten doen? Zou me niet verbazen als haar neus het enige is wat ze niet heeft laten doen...quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:12 schreef Bluesdude het volgende:
Beverly Crusher heeft iets aan haar gezicht laten doen?
Neusjob ?
Ze ziet er jonger uit dan in TNGquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Wat heeft ze niet laten doen? Zou me niet verbazen als haar neus het enige is wat ze niet heeft laten doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:43 schreef Seven. het volgende:
Ik zit er ook direct in.Eens en eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |