SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Voor mij bolognese
Dat maak ik altijdquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...
Mag best hoor, Het is ook gewoon lekker, maar ja in Bologna eten ze de "Bolognese saus" niet met Spaghetti, maar met dikkere pasta, het is zelfs vastgelegd (bij hun KvK, dacht ik) hoe dik die pasta moet zijn...quote:
Leggen lijkt me beterquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ga ik zo een kalfskroketje in de oven gooien?
Als dat je minder chagrijnig maakt, graagquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet meer chagrijnig hoor?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als dat je minder chagrijnig maakt, graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
quote:
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!quote:
Nu klink je wel een beetje als een opa.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHEquote:
Wat ben je toch een smerig, vervelend, onopgevoed mannetje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHE
De komende paar dagen daalt het gemiddelde inderdaad, maar maandag en dinsdag is er grote kans dat het wel even lekker wordt. Daar mag je inderdaad heel dankbaar voor zijn. Het had ook ook gewoon -100 of +100 °C kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blind staren op uitersten![]()
De gemiddelde lijn DAALT juist hoor. Met pijn en moeite misschien 17 graden, tweede helft april. Moet ik op m'n knieën of zo?
Ja hoor USquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:46 schreef Recce het volgende:
Het had ook ook gewoon -100 of +100 °C kunnen zijn.
Volgens mij is H5N8 nu de dominante vogelgriep wereldwijd, zo te lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zonder dat ik er verstand van heb verder: H5N1 is al vele jaren dominant en schijnt gewoon niet zo'n zin te hebben in muteren.
Die pluimveehouderij is als een supercomputer die in recordtempo alle combinaties aan het proberen is. Een paar honderd miljoen kraaien kunnen "Wit geeft mat in 5" oplossen.quote:Bovendien zijn er niet nog "maar" vijf mutaties nodig, maar nog "liefst" vijf mutaties. ALS dat virus al eens ooit gaat muteren, waar het dus niet zo'n haast mee lijkt te hebben, moet het nog VIJF specifieke veranderingen ondergaan waar het van tevoren geen idee van heeft, voordat het voor ons een probleem wordt.
Het is alsof je een schaakpuzzel "Wit geeft mat in 5" voorlegt aan een kraai.
Nah, mijn post bevatte ook de meest rampzalige scenario's, maar feit is wel dat het echt niet de goede kant op gaat met de ontwikkeling van allerlei ziektes door de bioindustrie. We kunnen wel roepen dat die Chinezen niet alles in de frituur moeten gooien, maar wij zijn ook niet handig bezig.quote:Ik stel voor dat we de kop koel houden en zelf blijven nadenken.
Neemt natuurlijk niet weg dat die doorgeslagen intensieve vleeshouderij ooit een keer echt wel gaat backfiren. Daar kunnen we best wat tegen gaan ondernemen nu
Denk dat het @bitterbal is op zoek naar een lekker hapje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
Oogjes van een beestje in de achtergrond:
[ afbeelding ]
Zou het een kwok zijn?
Die dassen dachten rustig te kunnen eten. Dat gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het @:bitterbal is op zoek naar een lekker hapje.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dassen dachten rustig te kunnen eten. Dat gaat tegenvallen.
Ja stilletjes hierquote:
Is er een ramp gebeurd die wij hebben gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo stil heb ik het hier maar zelden meegemaakt
Kan iets te maken hebben met die mushroomcloud die ik uit mijn raam zie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een ramp gebeurd die wij hebben gemist?
Hmm, vond het al wat licht ja, zeker omdat het net nieuwe maan is ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan iets te maken hebben met die mushroomcloud die ik uit mijn raam zie.
Iedereen is plots ineens heel erg aan het ramadannen met elkaar voor verbroedering en tolerantie en respectquote:
Frietje pinda met een mexicano?quote:
Als ik hele dagen zou moeten vasten dan verander ik ook in een terroristquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen is plots ineens heel erg aan het ramadannen met elkaar voor verbroedering en tolerantie en respect
Maar zeg maar eens tegen vleeseters dat ze beter wat minder vlees kunnen eten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is H5N8 nu de dominante vogelgriep wereldwijd, zo te lezen.Die is milder bij de mens.
[..]
Die pluimveehouderij is als een supercomputer die in recordtempo alle combinaties aan het proberen is. Een paar honderd miljoen kraaien kunnen "Wit geeft mat in 5" oplossen.
[..]
Nah, mijn post bevatte ook de meest rampzalige scenario's, maar feit is wel dat het echt niet de goede kant op gaat met de ontwikkeling van allerlei ziektes door de bioindustrie. We kunnen wel roepen dat die Chinezen niet alles in de frituur moeten gooien, maar wij zijn ook niet handig bezig.
zolang ik eindeloos champignons kan happen, primaquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar zeg maar eens tegen vleeseters dat ze beter wat minder vlees kunnen eten.
Dan krijg je opmerkingen dat ze niet zonder hun stukje vlees kunnen en dat ze dat nog altijd zelf uitmaken enz.
Gaan we met de sc ook meedoen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen is plots ineens heel erg aan het ramadannen met elkaar voor verbroedering en tolerantie en respect
Zo is dat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang ik eindeloos champignons kan happen, prima
Ik ben Katholiek. Ik vier mijn eigen feestje, zeker nu. Ook nog als blanke hetero man.quote:
Ritueel boeken verbranden?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek. Ik vier mijn eigen feestje
Dat we hier met zijn allen hele dagen niet eten of zelfs maar over eten praten, wat denk je zelfquote:
Was te proberen voor vijf seconden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we hier met zijn allen hele dagen niet eten of zelfs maar over eten praten, wat denk je zelf
Daar zijn we wel een beetje laat mee danquote:
Al aan het twijfelen of ik morgen chinees ga halenquote:
Ach beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zijn we wel een beetje laat mee dan
Snap ik.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al aan het twijfelen of ik morgen chinees ga halen
Ja op blind datequote:Op dinsdag 5 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je met @:uitstraling uit eten geweest?
nee... wacht maar.... oh jazeker.... wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Vond ik mijn suggestie lekkerder klinkenquote:
Gaat het een beetjequote:Op dinsdag 5 april 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee... wacht maar.... oh jazeker.... wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin het wachten wel een beetje zat te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:03 schreef Ama het volgende:
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is er zo hilarischOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja misschien even opzoeken waar ze meestal snoezelkamers hebben.quote:
ben je weer dronken?quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
MAANGODIN M/V HIJ/HET/HULLIE
sorry sorry...
Dat weet ik wel, pamalama...quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja misschien even opzoeken waar ze meestal snoezelkamers hebben.
Ik vind mezelf hilarisch.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, pamalama...
en daarom:
wacht maar
quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik noem het de bedstede van de maangodin
Zeker geen lelijke vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang ze niet gaat zingen is hier niks mis mee.
Of dat ze een extra stuk vlees gaan eten. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar zeg maar eens tegen vleeseters dat ze beter wat minder vlees kunnen eten.
Dan krijg je opmerkingen dat ze niet zonder hun stukje vlees kunnen en dat ze dat nog altijd zelf uitmaken enz.
nee, ik heb een hekel aan alcoholquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij niet regelmatig van de miswijn snoept.
ek-ek-ek-ek-ekquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Ga denk ik ook maar mijn bedstede opzoeken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik haat het ook als de fles leeg isquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik heb een hekel aan alcohol
Boeiend.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
Avondje uit eten met.......tellentellentellen, 9 mensen in totaal voor 1852 euro en dan nog 300 aan taxi's, god ik hou van dit soort avondjes, zeker op een dinsdag
quote:Op woensdag 6 april 2022 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geld heb je en daar lul je verder niet over
quote:
oh nee ik zeg juist hoiquote:Op woensdag 6 april 2022 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zo, dat was een vluggertje maar slaap lekker jij zwoele Egyptische half-mummie.
Ja gare brabo's en limbo'squote:Op woensdag 6 april 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen hoi als ze weggaan.
Even eng doen, nog zes dagen te werken of zo?quote:Op woensdag 6 april 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje pijnlijke voeten. Gasten waren vanaaf wel aardig
nog 4quote:Op woensdag 6 april 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even eng doen, nog zes dagen te werken of zo?
zo dat zou huilen zijnquote:Op woensdag 6 april 2022 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stel nou dat je uitglijdt met een bord soep en je breekt je enkel?
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 april 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
.
Jezus, nou dat is wel vol te houden, lekker vooruitzicht joh.
Dan ben je alweer een beetje zo ---------> [ afbeelding ]
It's amazing Marcquote:Op woensdag 6 april 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
Voordat ik weg ging heb ik een nieuwe vaatwasser aangezet en verbaas me nu over hoe schoon het spul eruit komt, wtf zeg
Een Welshman raakt dan heul in de warquote:Op woensdag 6 april 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen hoi als ze weggaan.
Toch niet Bridgerton heh, lijkt me echt 3 keer niks.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Fleisch![]()
![]()
Net gave serie afgekeken, nu maar schlafen![]()
Trustequote:Op woensdag 6 april 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
Ow God heb weer kwartet![]()
Slaaplekker lieverds
Nein, Virgil, was best goed.quote:Op woensdag 6 april 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Toch niet Bridgerton heh, lijkt me echt 3 keer niks.
Ok, ik kijk Vikingsquote:
EEn tosti en daar een gebakken ei over is ook lekkerquote:
wordt dat geen kliederboel?quote:Op woensdag 6 april 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn tosti en daar een gebakken ei over is ook lekker
ja maar ik werk niet thuis, dus zal er niet al teveel last van hebbenquote:Op woensdag 6 april 2022 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, dat wordt dus boren en timmeren. Zit je net in een Teams meeting, wordt de klopboor tegen de muur gezet.
Hey GG,quote:Op woensdag 6 april 2022 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, dat wordt dus boren en timmeren. Zit je net in een Teams meeting, wordt de klopboor tegen de muur gezet.
O dat is altijd leuk. Wat heb je gekocht?quote:
dressoir, bank, eettafel en stoelen, salontafel en een kleedquote:Op woensdag 6 april 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd leuk. Wat heb je gekocht?
O alles nieuw, leuk.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dressoir, bank, eettafel en stoelen, salontafel en een kleed
Zo zoquote:Op woensdag 6 april 2022 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dressoir, bank, eettafel en stoelen, salontafel en een kleed
Ja is het zeker, helemaal als je alles in een keer nieuw krijgt.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nieuwe meubels is altijd leuk. Net als het herinrichten van je kamer.
Bij IKEA meubelen ben je vervolgens nog wel een paar uur aan het schroeven en in elkaar klikken.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het zeker, helemaal als je alles in een keer nieuw krijgt.
het leukste aan de hele meubelsquote:Op woensdag 6 april 2022 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij IKEA meubelen ben je vervolgens nog wel een paar uur aan het schroeven en in elkaar klikken.
Volgens mij was dat vanaf 3 uur vertraging dus je hebt kans er op. Al zie ik ze er ook nog wel voor aan het op overmacht te gooien vanwege de 'sneeuwstorm'quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Dat os toch weer 7,95quote:Op woensdag 6 april 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.
Verwacht niet dat ze zo gul gaan zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
15 euro als je er ook nog een saucijzenbroodje bij wil kopen
het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 6 april 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nieuwe meubels is altijd leuk. Net als het herinrichten van je kamer.
the horrorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die elke twee, drie jaar alles opnieuw gaan verven en inrichten.
mijn oudersquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n drukke agenda dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan volgende week meedoen aan een workshop podcasts maken. Alleen even kijken of ik ruimte kan maken in mijn agenda
Dan heb ik wel met hem te doen, zo zwaar levenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Moet je niet onderschatten hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Maar als je het leuk vind is het het wel waardquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De workshop duurt een hele dag. Dat is wel een flinke hap uit mijn week
Ook dat.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja je hoeft geen drukke agenda te hebben hoor. Als iemand op een week van tevoren je even inplant voor een workshop van 2 dagen is het eigenlijk altijd wel een probleem.
Oh 1 dag maar. Nou ja het idee
Ja, is tof. En de kans zit er ook wel in dat ik zoiets daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn werk, dus ook nog nuttig.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind is het het wel waard
TWEE poets-concubines, toe maarquote:Op woensdag 6 april 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, gedoucht, aangekleed, bep en truus aan het werk gezet
quote:
Allesquote:
O ik wilde vragen 'waar', maar laat maarquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De workshop duurt een hele dag. Dat is wel een flinke hap uit mijn week
Wie is de wasmachine en wie is de vaatwasser?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, gedoucht, aangekleed, bep en truus aan het werk gezet
achmed en aliquote:Op woensdag 6 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is de wasmachine en wie is de vaatwasser?
Mijn wasmachine staat ook aan, hoe zal ik die noemen? Achmed?
Dan zou ik zeker kijken of je er tijd voor kan vrijmakenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, is tof. En de kans zit er ook wel in dat ik zoiets daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn werk, dus ook nog nuttig.
Nieuwe?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond die docu over Frisse Kater op npo3
Thanksquote:Op woensdag 6 april 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tvgids.nl/inf(...)n-schoonmaker-tugrul
Tweede seizoen.
over wat?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond die docu over Frisse Kater op npo3
kan je het niet opnemen?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Kijken of ik vanavond tijd kan maken tijdens Euphoria.
Het wordt later nog herhaald. En anders uitzending gemist.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Kijken of ik vanavond tijd kan maken tijdens Euphoria.
Hallo beste manquote:
Ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen tv abonnement en kastjequote:Op woensdag 6 april 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met allemaal, ik kan het ook niet.
ik weet het ook nog nietquote:Op woensdag 6 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
even een boodschapje doen, wat zal ik gaan eten vanavond?
Gewoon blijven liggen danquote:
water en brood?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
even een boodschapje doen, wat zal ik gaan eten vanavond?
nee?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Filmpje nog gezien met die enorme cruiseschip?
Zolang er maar geen bovenleiding breekt en ik in Den Haag vast zitquote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ware-windstoten.html
Waarschijnlijk goedkoper om te halen dan een strip kamagraquote:Op woensdag 6 april 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uit-de-schappen.html
Wat lees ik toch allemaal vandaag.
Het lijkt wel een stad.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoor![]()
dat ze dat allemaal zo op een schip krijgen
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoor![]()
dat ze dat allemaal zo op een schip krijgen
Gekke kikkerquote:Op woensdag 6 april 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://9gag.com/gag/aDDZv5G
![]()
nou ja als je er ook plekken mee bezoekt?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberen
Lijkt me wel lachen haha.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberen
Toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar al dat gedoe steeds.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je er ook plekken mee bezoekt?
Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar al dat gedoe steeds.Zo’n goochelchinees die met messen staat te zwaaien. Geef me gewoon een bord vreten, man
Is die al open dan?quote:
prima tijdstip om Chinees te eten.quote:
Misschien keek hij in de spiegelquote:
Eerder niet zo'n heel erg snugger volk.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het veel extraverte drukdoeners aantrekt in elk geval.
Voor vanavond.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die al open dan?
[..]
prima tijdstip om Chinees te eten.
Ik moet nog gaan douchen vandaagquote:Op woensdag 6 april 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Mmm ik ruik weer lekker na het douchen.
Oke. Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vanavond.
vandaag smurfen in in smurftrui
Nou ja, ik vind bootje varen wel tof hoor, maar ik denk niet dat ik echt tot de doelgroep van deze drijvende kermis behoor.quote:
stinky rabbitquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vanavond.
vandaag smurfen in in smurftrui
denk zo rond half 8quote:Op woensdag 6 april 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?
oke tot vanavond danquote:
heb je dan ook de neiging om je douchegel te proeven als het lekker naar perzik ruiktquote:
Nee ik ben niet debiel.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je dan ook de neiging om je douchegel te proeven als het lekker naar perzik ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |