Volgens mij was dat vanaf 3 uur vertraging dus je hebt kans er op. Al zie ik ze er ook nog wel voor aan het op overmacht te gooien vanwege de 'sneeuwstorm'quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Dat os toch weer 7,95quote:Op woensdag 6 april 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.
Verwacht niet dat ze zo gul gaan zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
15 euro als je er ook nog een saucijzenbroodje bij wil kopen
het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 6 april 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nieuwe meubels is altijd leuk. Net als het herinrichten van je kamer.
the horrorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die elke twee, drie jaar alles opnieuw gaan verven en inrichten.
mijn oudersquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n drukke agenda dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan volgende week meedoen aan een workshop podcasts maken. Alleen even kijken of ik ruimte kan maken in mijn agenda
Dan heb ik wel met hem te doen, zo zwaar levenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Moet je niet onderschatten hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Maar als je het leuk vind is het het wel waardquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De workshop duurt een hele dag. Dat is wel een flinke hap uit mijn week
Ook dat.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja je hoeft geen drukke agenda te hebben hoor. Als iemand op een week van tevoren je even inplant voor een workshop van 2 dagen is het eigenlijk altijd wel een probleem.
Oh 1 dag maar. Nou ja het idee
Ja, is tof. En de kans zit er ook wel in dat ik zoiets daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn werk, dus ook nog nuttig.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind is het het wel waard
TWEE poets-concubines, toe maarquote:Op woensdag 6 april 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, gedoucht, aangekleed, bep en truus aan het werk gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |