Bij IKEA meubelen ben je vervolgens nog wel een paar uur aan het schroeven en in elkaar klikken.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het zeker, helemaal als je alles in een keer nieuw krijgt.
het leukste aan de hele meubelsquote:Op woensdag 6 april 2022 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij IKEA meubelen ben je vervolgens nog wel een paar uur aan het schroeven en in elkaar klikken.
Volgens mij was dat vanaf 3 uur vertraging dus je hebt kans er op. Al zie ik ze er ook nog wel voor aan het op overmacht te gooien vanwege de 'sneeuwstorm'quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:01 schreef Karzai het volgende:
kijken of we nog geld terug kunnen krijgen voor die 4 uur vertraging met het vliegtuig
Dat os toch weer 7,95quote:Op woensdag 6 april 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je hooguit recht had op een koffievoucher op de luchthaven.
Verwacht niet dat ze zo gul gaan zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
15 euro als je er ook nog een saucijzenbroodje bij wil kopen
het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 6 april 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Nieuwe meubels is altijd leuk. Net als het herinrichten van je kamer.
the horrorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die elke twee, drie jaar alles opnieuw gaan verven en inrichten.
mijn oudersquote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n drukke agenda dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan volgende week meedoen aan een workshop podcasts maken. Alleen even kijken of ik ruimte kan maken in mijn agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |