Dan heb ik wel met hem te doen, zo zwaar levenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Moet je niet onderschatten hoorquote:Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij, vrij, verplicht koffiemachine lullen etc...
ambtenarenleef is zwaar
Maar als je het leuk vind is het het wel waardquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De workshop duurt een hele dag. Dat is wel een flinke hap uit mijn week
Ook dat.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja je hoeft geen drukke agenda te hebben hoor. Als iemand op een week van tevoren je even inplant voor een workshop van 2 dagen is het eigenlijk altijd wel een probleem.
Oh 1 dag maar. Nou ja het idee
Ja, is tof. En de kans zit er ook wel in dat ik zoiets daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn werk, dus ook nog nuttig.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind is het het wel waard
TWEE poets-concubines, toe maarquote:Op woensdag 6 april 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, gedoucht, aangekleed, bep en truus aan het werk gezet
quote:
Allesquote:
O ik wilde vragen 'waar', maar laat maarquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De workshop duurt een hele dag. Dat is wel een flinke hap uit mijn week
Wie is de wasmachine en wie is de vaatwasser?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, gedoucht, aangekleed, bep en truus aan het werk gezet
achmed en aliquote:Op woensdag 6 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is de wasmachine en wie is de vaatwasser?
Mijn wasmachine staat ook aan, hoe zal ik die noemen? Achmed?
Dan zou ik zeker kijken of je er tijd voor kan vrijmakenquote:Op woensdag 6 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, is tof. En de kans zit er ook wel in dat ik zoiets daadwerkelijk kan gebruiken voor mijn werk, dus ook nog nuttig.
Nieuwe?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond die docu over Frisse Kater op npo3
Thanksquote:Op woensdag 6 april 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tvgids.nl/inf(...)n-schoonmaker-tugrul
Tweede seizoen.
over wat?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond die docu over Frisse Kater op npo3
kan je het niet opnemen?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Kijken of ik vanavond tijd kan maken tijdens Euphoria.
Het wordt later nog herhaald. En anders uitzending gemist.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Kijken of ik vanavond tijd kan maken tijdens Euphoria.
Hallo beste manquote:
Ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen tv abonnement en kastjequote:Op woensdag 6 april 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met allemaal, ik kan het ook niet.
ik weet het ook nog nietquote:Op woensdag 6 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
even een boodschapje doen, wat zal ik gaan eten vanavond?
Gewoon blijven liggen danquote:
water en brood?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:46 schreef Karzai het volgende:
even een boodschapje doen, wat zal ik gaan eten vanavond?
nee?quote:Op woensdag 6 april 2022 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Filmpje nog gezien met die enorme cruiseschip?
Zolang er maar geen bovenleiding breekt en ik in Den Haag vast zitquote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ware-windstoten.html
Waarschijnlijk goedkoper om te halen dan een strip kamagraquote:Op woensdag 6 april 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uit-de-schappen.html
Wat lees ik toch allemaal vandaag.
Het lijkt wel een stad.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoor![]()
dat ze dat allemaal zo op een schip krijgen
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
mooi hoor![]()
dat ze dat allemaal zo op een schip krijgen
Gekke kikkerquote:Op woensdag 6 april 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://9gag.com/gag/aDDZv5G
![]()
nou ja als je er ook plekken mee bezoekt?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberen
Lijkt me wel lachen haha.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel dodelijk vermoeiend vinden om daar een week op rond te moeten dobberen
Toppunt van wansmaak.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar al dat gedoe steeds.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je er ook plekken mee bezoekt?
Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar al dat gedoe steeds.Zo’n goochelchinees die met messen staat te zwaaien. Geef me gewoon een bord vreten, man
Is die al open dan?quote:
prima tijdstip om Chinees te eten.quote:
Misschien keek hij in de spiegelquote:
Eerder niet zo'n heel erg snugger volk.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat het veel extraverte drukdoeners aantrekt in elk geval.
Voor vanavond.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die al open dan?
[..]
prima tijdstip om Chinees te eten.
Ik moet nog gaan douchen vandaagquote:Op woensdag 6 april 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Mmm ik ruik weer lekker na het douchen.
Oke. Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vanavond.
vandaag smurfen in in smurftrui
Nou ja, ik vind bootje varen wel tof hoor, maar ik denk niet dat ik echt tot de doelgroep van deze drijvende kermis behoor.quote:
stinky rabbitquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vanavond.
vandaag smurfen in in smurftrui
denk zo rond half 8quote:Op woensdag 6 april 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?
oke tot vanavond danquote:
heb je dan ook de neiging om je douchegel te proeven als het lekker naar perzik ruiktquote:
Nee ik ben niet debiel.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je dan ook de neiging om je douchegel te proeven als het lekker naar perzik ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |