SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Voor mij bolognese
Dat maak ik altijdquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...
Mag best hoor, Het is ook gewoon lekker, maar ja in Bologna eten ze de "Bolognese saus" niet met Spaghetti, maar met dikkere pasta, het is zelfs vastgelegd (bij hun KvK, dacht ik) hoe dik die pasta moet zijn...quote:
Leggen lijkt me beterquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ga ik zo een kalfskroketje in de oven gooien?
Als dat je minder chagrijnig maakt, graagquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet meer chagrijnig hoor?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als dat je minder chagrijnig maakt, graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
quote:
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!quote:
Nu klink je wel een beetje als een opa.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHEquote:
Wat ben je toch een smerig, vervelend, onopgevoed mannetje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |