SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Voor mij bolognese
Dat maak ik altijdquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan Spaghetti Bolognese, dat is niet eens Italiaans, maar Amerikaans...
Mag best hoor, Het is ook gewoon lekker, maar ja in Bologna eten ze de "Bolognese saus" niet met Spaghetti, maar met dikkere pasta, het is zelfs vastgelegd (bij hun KvK, dacht ik) hoe dik die pasta moet zijn...quote:
Leggen lijkt me beterquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ga ik zo een kalfskroketje in de oven gooien?
Als dat je minder chagrijnig maakt, graagquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet meer chagrijnig hoor?quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als dat je minder chagrijnig maakt, graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
quote:
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!quote:
Nu klink je wel een beetje als een opa.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een lekker kroketje. Is weer eens wat anders dan kaviaar. Hup, een blinkende gulden in de gleuf, want ik heb er toch genoeg. En happen maar!
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHEquote:
Wat ben je toch een smerig, vervelend, onopgevoed mannetje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR HEP IK AL 'N HAP UIT GENOME EN WEER TERUGGELEGD HEHEHE
De komende paar dagen daalt het gemiddelde inderdaad, maar maandag en dinsdag is er grote kans dat het wel even lekker wordt. Daar mag je inderdaad heel dankbaar voor zijn. Het had ook ook gewoon -100 of +100 °C kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blind staren op uitersten![]()
De gemiddelde lijn DAALT juist hoor. Met pijn en moeite misschien 17 graden, tweede helft april. Moet ik op m'n knieën of zo?
Ja hoor USquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:46 schreef Recce het volgende:
Het had ook ook gewoon -100 of +100 °C kunnen zijn.
Volgens mij is H5N8 nu de dominante vogelgriep wereldwijd, zo te lezen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zonder dat ik er verstand van heb verder: H5N1 is al vele jaren dominant en schijnt gewoon niet zo'n zin te hebben in muteren.
Die pluimveehouderij is als een supercomputer die in recordtempo alle combinaties aan het proberen is. Een paar honderd miljoen kraaien kunnen "Wit geeft mat in 5" oplossen.quote:Bovendien zijn er niet nog "maar" vijf mutaties nodig, maar nog "liefst" vijf mutaties. ALS dat virus al eens ooit gaat muteren, waar het dus niet zo'n haast mee lijkt te hebben, moet het nog VIJF specifieke veranderingen ondergaan waar het van tevoren geen idee van heeft, voordat het voor ons een probleem wordt.
Het is alsof je een schaakpuzzel "Wit geeft mat in 5" voorlegt aan een kraai.
Nah, mijn post bevatte ook de meest rampzalige scenario's, maar feit is wel dat het echt niet de goede kant op gaat met de ontwikkeling van allerlei ziektes door de bioindustrie. We kunnen wel roepen dat die Chinezen niet alles in de frituur moeten gooien, maar wij zijn ook niet handig bezig.quote:Ik stel voor dat we de kop koel houden en zelf blijven nadenken.
Neemt natuurlijk niet weg dat die doorgeslagen intensieve vleeshouderij ooit een keer echt wel gaat backfiren. Daar kunnen we best wat tegen gaan ondernemen nu
Denk dat het @bitterbal is op zoek naar een lekker hapje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
Oogjes van een beestje in de achtergrond:
[ afbeelding ]
Zou het een kwok zijn?
Die dassen dachten rustig te kunnen eten. Dat gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het @:bitterbal is op zoek naar een lekker hapje.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dassen dachten rustig te kunnen eten. Dat gaat tegenvallen.
Ja stilletjes hierquote:
Is er een ramp gebeurd die wij hebben gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo stil heb ik het hier maar zelden meegemaakt
Kan iets te maken hebben met die mushroomcloud die ik uit mijn raam zie.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een ramp gebeurd die wij hebben gemist?
Hmm, vond het al wat licht ja, zeker omdat het net nieuwe maan is ...quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan iets te maken hebben met die mushroomcloud die ik uit mijn raam zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |