En Waylon dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik volg Bibi ook alleen vanwege Teddy, ik vind Bibi zelf ook ineens een stuk leuker door haar dochter
Ik was Bibi eigelijk helemaal vergeten, ze zat in een verre Oh oh Cherso herinnering en dat is heel ver, hetzelfde geldt voor Waylonquote:Op maandag 23 mei 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Waylon dan?![]()
Ik heb mij voorheen nooit zo verdiept in Bibi maar Teddy is wel een dotje hoor.![]()
Benieuwd naar baby 2!
Wat leuk voor haar! Nadat ze zoveel moeite had met de verwekking van de eerste,quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:56 schreef Mariposas het volgende:
Romee Strijd is weer zwanger.[ instagram ]
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:19 schreef vencodark het volgende:
Shary-An en haar verloofde krijgen ook een 2e.
Nu draagt zij het kind.![]()
Hun dochter is pas 1 jaar geworden.
https://www.telegraaf.nl/(...)achten-tweede-kindje
Kan jij nog wel Instagram posts plaatsen? Ik krijg een foutmelding op alles wat ik wil posten.quote:
Nee, ook niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan jij nog wel Instagram posts plaatsen? Ik krijg een foutmelding op alles wat ik wil posten.
Onflatteus? Ik zie het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:18 schreef potjecreme het volgende:
Adriana Lima met een verschrikkelijke onflatteuze foto.
https://www.instagram.com/p/CdvRIoOsARd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik vind het echt een lelijke foto.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onflatteus? Ik zie het niet.![]()
Of maak je een grapje?
Nah, nogal zwart en stemmig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lelijke foto.
Die puist op haar buik vind ik niet flatteus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, nogal zwart en stemmig.
Haar sprankelende persoonlijkheid komt niet helemaal tot z’n recht. Bij onflatteus dacht ik meer aan pukkels, blauwe kringen en een string die boven de broek uitsteekt.
Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is niet haar mooiste foto, maar onflatteus.. nah. Ik snap alleen dat blote zwangere buik showen niet. Ik vind kleding waar de buik mooi in uitkomt veel mooier om te zien.
Ik zie alleen een navel en een moedervlek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die puist op haar buik vind ik niet flatteus.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.
Sowieso. Couldn’t care less.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.
#moetenzijweten
Yup.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Toen was ze uitgerekend ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rapper Bizzey (Wie? Ja, dat dus) is vader geworden.
Naam van de baby: Four-Juno![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-dochter.html
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Maar dan nog, het klinkt nergens naar
geboren in....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.
Ik had Juli gehetenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank hebben mijn ouders me geen September genoemd. Vreselijk![]()
Julie is ook een meisjesnaamquote:
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:53 schreef Donna het volgende:
Soundos is zwanger
https://www.nu.nl/achterk(...)LewiwgQ4ig2RGV8DyWpA
Racisme kaart?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.
Ze is alleen gepolst voor een rol. Daarnaast is ze hoogzwanger tijdens de opnames, dat is gewoon een risico natuurlijk. Dat dit talentloze mokkel nog aan werk komt is sowieso een wonder.
https://www.ad.nl/show/so(...)ten-houden~ac16545f/
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Racisme kaart?
Zwangerschaps discriminatie kaart toch?
Zelfoverschatting..quote:Discriminatie
El Ahmadi stelt dat het productiehuis na het babynieuws met ‘bullshit’-argumenten aan kwam zetten om de rol toch niet aan haar toe te wijzen. Die zouden van geen kant kloppen. ‘Ze kwamen zelfs met onzin dat ik niet bekend ben bij meiden tussen de 8 en 12 jaar. Say what? Juist die meiden beginnen te gillen en te trillen als ze mij zien omdat ze zo een fan zijn van Meskina (een moderne komedie waar ze in speelt, red.).’
Wel mooi wanneer je zou sterven: wake me up when september ends.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank hebben mijn ouders me geen September genoemd. Vreselijk![]()
Klinkt als een kutwijf en iemand die al gauw totaal opgefokt raakt zonder dat het nodig is of ergens op slaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ook dit dan:
[..]
Zelfoverschatting..
Ik vind d'r wel leuk hoor, maar ik snap ook dat het niet handig is als je met 9 maanden zwanger in een film zit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:12 schreef Donna het volgende:
Ik vind haar echt vreselijk haha. Kwam alleen om het nieuws te delen.
Ik zeg; next.
Dit is een strategie. Naming en shaming en "je vrouw zijn" gebruiken om een punt te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt als een kutwijf en iemand die al gauw totaal opgefokt raakt zonder dat het nodig is of ergens op slaat.
Alsof de halve wereld hier mee te maken heeft en problemen op werk krijgt door zwangerschap.
Haar ‘probleem’ is echt niet iedereens probleem.
Dit is natuurlijk gelul van haar. Het is een bedrijfsrisico die ingeschat wordt. Dat gaat nooit veranderen.quote:Jullie hebben mijn hart gebroken tijdens een fase in mijn leven die prachtig en positief zou moeten zijn.’ Ze sluit af met de boodschap: ‘Fok dit systeem. Tijd voor verandering in deze filmwereld!’
Nee dat sowieso. Ik vind het een heel overdreven mens en zo vol van zichzelf, vreselijk. Als zij op TV is zap ik weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel leuk hoor, maar ik snap ook dat het niet handig is als je met 9 maanden zwanger in een film zit.
Haha ik wist het gewoon. Fokwet strikes again.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef June. het volgende:
Marieke Elsinga wil binnen vijf jaar een gezin https://www.nu.nl/achterk(...)-jaar-een-gezin.html (via @:NUnl)
Volgens de fokwet zou ze dan wel eens zwanger kunnen zijn.
Hoezo niet? Baby’s staan toch ook megavroeg op?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leukkkk!
Dan zal ze misschien wel helemaal stoppen met de ochtendshow? Baby's en megavroeg opstaan iedere morgen is geen goede combi
Ik had het meer over de gebroken nachten. Ik moest (en moet) regelmatig om 5.15 uit bed en met gebroken nachten heb ik dat wel als zwaar ervaren. En haar wekker gaat volgens mij nog eerder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hoezo niet? Baby’s staan toch ook megavroeg op?
Zij is eerder wakker dan de baby.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de gebroken nachten. Ik moest (en moet) regelmatig om 5.15 uit bed en met gebroken nachten heb ik dat wel als zwaar ervaren. En haar wekker gaat volgens mij nog eerder.
Ze waren voor die rol toch niet op zoek naar een hoogzwanger persoon?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.
Ze is alleen gepolst voor een rol. Daarnaast is ze hoogzwanger tijdens de opnames, dat is gewoon een risico natuurlijk. Dat dit talentloze mokkel nog aan werk komt is sowieso een wonder.
https://www.ad.nl/show/so(...)ten-houden~ac16545f/
Goed geradenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Straks bij Boulevard babynieuws over een van de collega's, ik zet vooralsnog in op Marieke Elsinga
Marieke was wel zwanger dus ik reken hem goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, want dat ging over Viviënne van Assem.
Wel dikke tieten though...quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:15 schreef superniger het volgende:
Ik vind Marieke een vervelende ADHD miep.
Wordt geen tweede Kiki dusquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
Marieke en Sander krijgen een: jongen
Net bij Boulevard
Maar wel een mattie voor haarquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt geen tweede Kiki dus
Govertquote:Op zondag 5 juni 2022 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is al de naam van de spruit van Rihanna bekend?
quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef potjecreme het volgende:
Rebecca Cabau van Kasbergen is in verwachting. Bron verhaal op jaar Instagram
Nou ja, tegenwoordig kun je ook als je getrouwd bent wel een kind erkennen dat je bij een andere vrouw verwekt hebt.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef potjecreme het volgende:
Rebecca Cabau van Kasbergen is in verwachting. Bron verhaal op jaar Instagram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |