Eens, maar hey ho, je kunt nu eenmaal niet kiezen als je zwanger bent.quote:Op zondag 24 april 2022 07:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Tweedefoto toekomstige theezakjes alert
Alsof jullie zaakje niet verouderd. Geniet maar van je erecties voor je het weet is het soft en wijst hij niet meer naar boven.quote:Op zondag 24 april 2022 07:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Tweedefoto toekomstige theezakjes alert
Enne net zo rijpquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Detail: de kleuren van de bikini zijn hetzelfde als die van een mango.
Cheersquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alsof jullie zaakje niet verouderd. Geniet maar van je erecties voor je het weet is het soft en wijst hij niet meer naar boven.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alsof jullie zaakje niet verouderd. Geniet maar van je erecties voor je het weet is het soft en wijst hij niet meer naar boven.
Hap hap hapquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:20 schreef Donna het volgende:
[ instagram ]
Jed & Katey Duggar zijn op 2 mei ouders geworden van zoontje: Truett Oliver
Niet geklikt maar wtf?quote:link to birth video in bio
Dat doen ze allemaal. Sinds ze niet meer op TV zijn smeren de meeste de complete bevalling uit over een YouTube filmpje of 2/3. Er gebeurt iig nog niks in die video en dat gaat ze ook echt niet letterlijk laten zien hoor.quote:
Zoveel mogelijk boreaalse kindjes om het ras zuiver te houden!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vrouw van zei net bij Boulevard minstens 3 kinderen te willen. Misschien wel 5.
Edit: oh... ik lees dat ze al 21 weken zwanger is, zat ik toch goed in januariquote:Op woensdag 12 januari 2022 01:13 schreef Leandra het volgende:
Zou mevrouw Baudet zwanger zijn? Dat Thierry zich ineens gerealiseerd heeft dat hij over 5 jaar een probleem heeft?
Enkele weken voor hij en Davide zich verloofden (3 jaar geleden), dacht hij er met geen haar op zijn hoofd aan om met haar een familie te beginnen.quote:
En dat terwijl zij vrij zeker die zwembadfoto een maand eerder genomen had.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Enkele weken voor hij en Davide zich verloofden (3 jaar geleden), dacht hij er met geen haar op zijn hoofd aan om met haar een familie te beginnen.
https://www.nu.nl/achterk(...)erieuze-relatie.html
Er vanuit gaande dat Rihanna wel ongeveer op tijd bevallen is zat ik toch redelijk goed met mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja dat is helemaal waar, ik heb het zelf ook meegemaakt (en toch zeg ik het dan zelf nu ook).
Ik denk nog max. een week of 6.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:27 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tmz.com/2022/(...)h-welcomes-baby-boy/
RIHANNA & A$AP ROCKY
CALL US MOM & DAD
Welcome Baby Boy
quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:09 schreef Cee het volgende:
Ed Sheeran kondigt net op insta de geboorte van z’n dochter aan:
https://www.instagram.com/p/CdwQFKRIYzi/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Oh wat leukquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:09 schreef Cee het volgende:
Ed Sheeran kondigt net op insta de geboorte van z’n dochter aan:
https://www.instagram.com/p/CdwQFKRIYzi/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Less is morequote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje saai, een paar sokjes op een deken. Voetjes willen we!!![]()
Jep denk ik ook. Die was gewoon zo ziek als een hond om 's ochtends Qmusic te doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Straks bij Boulevard babynieuws over een van de collega's, ik zet vooralsnog in op Marieke Elsinga
Wanneer is Bibi eigenlijk uitgerekend? Dat kan toch niet lang meer duren.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Less is more![]()
Bij Bibi zal het ook niet lang meer duren.
Het bericht van Marieke kan nog steeds komen natuurlijkquote:
Dat zeggikquote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer is Bibi eigenlijk uitgerekend? Dat kan toch niet lang meer duren.
Ja nee, ik hoopte dat iemand wist wanneer zo'n beetje de due date isquote:
Ze had laatst aangegeven 'In mei leggen we een ei' dus langer dan een week zal het waarschijnlijk niet meer duren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer is Bibi eigenlijk uitgerekend? Dat kan toch niet lang meer duren.
Zo'n beetje volgende week.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik hoopte dat iemand wist wanneer zo'n beetje de due date is
Ow ja dat van dat ei had ik ook gelezen, maarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:53 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Ze had laatst aangegeven 'In mei leggen we een ei' dus langer dan een week zal het waarschijnlijk niet meer duren.
deze heb ik gemist.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef Samhain het volgende:
[..]
Zo'n beetje volgende week.
Kan het nu niet terugvinden maar zag haar gisteren of eergisteren posten dat ze 39 weken was.
De foto waarvan ik dacht dat het daar stond heeft bewerkte tekst, dus wellicht heeft ze het weggehaald.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat van dat ei had ik ook gelezen, maar
[..]
deze heb ik gemist.
Nog zo'n leukie als Teddy erbij
Teddy.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat van dat ei had ik ook gelezen, maar
[..]
deze heb ik gemist.
Nog zo'n leukie als Teddy erbij
Ik volg Bibi ook alleen vanwege Teddy, ik vind Bibi zelf ook ineens een stuk leuker door haar dochterquote:Op maandag 23 mei 2022 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teddy.Ze is praktisch de enige BN-er die ik volg, eigenlijk speciaal voor Teddy.
2e kind kan alleen maar tegenvallen natuurlijk.
En Waylon dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik volg Bibi ook alleen vanwege Teddy, ik vind Bibi zelf ook ineens een stuk leuker door haar dochter
Ik was Bibi eigelijk helemaal vergeten, ze zat in een verre Oh oh Cherso herinnering en dat is heel ver, hetzelfde geldt voor Waylonquote:Op maandag 23 mei 2022 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Waylon dan?![]()
Ik heb mij voorheen nooit zo verdiept in Bibi maar Teddy is wel een dotje hoor.![]()
Benieuwd naar baby 2!
Wat leuk voor haar! Nadat ze zoveel moeite had met de verwekking van de eerste,quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:56 schreef Mariposas het volgende:
Romee Strijd is weer zwanger.[ instagram ]
Leukquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:19 schreef vencodark het volgende:
Shary-An en haar verloofde krijgen ook een 2e.
Nu draagt zij het kind.![]()
Hun dochter is pas 1 jaar geworden.
https://www.telegraaf.nl/(...)achten-tweede-kindje
Kan jij nog wel Instagram posts plaatsen? Ik krijg een foutmelding op alles wat ik wil posten.quote:
Nee, ook niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan jij nog wel Instagram posts plaatsen? Ik krijg een foutmelding op alles wat ik wil posten.
Onflatteus? Ik zie het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:18 schreef potjecreme het volgende:
Adriana Lima met een verschrikkelijke onflatteuze foto.
https://www.instagram.com/p/CdvRIoOsARd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik vind het echt een lelijke foto.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onflatteus? Ik zie het niet.![]()
Of maak je een grapje?
Nah, nogal zwart en stemmig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lelijke foto.
Die puist op haar buik vind ik niet flatteus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, nogal zwart en stemmig.
Haar sprankelende persoonlijkheid komt niet helemaal tot z’n recht. Bij onflatteus dacht ik meer aan pukkels, blauwe kringen en een string die boven de broek uitsteekt.
Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is niet haar mooiste foto, maar onflatteus.. nah. Ik snap alleen dat blote zwangere buik showen niet. Ik vind kleding waar de buik mooi in uitkomt veel mooier om te zien.
Ik zie alleen een navel en een moedervlek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die puist op haar buik vind ik niet flatteus.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.
Sowieso. Couldn’t care less.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.
#moetenzijweten
Yup.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Toen was ze uitgerekend ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rapper Bizzey (Wie? Ja, dat dus) is vader geworden.
Naam van de baby: Four-Juno![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-dochter.html
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Maar dan nog, het klinkt nergens naar
geboren in....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.
Ik had Juli gehetenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank hebben mijn ouders me geen September genoemd. Vreselijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |