Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is niet haar mooiste foto, maar onflatteus.. nah. Ik snap alleen dat blote zwangere buik showen niet. Ik vind kleding waar de buik mooi in uitkomt veel mooier om te zien.
Ik zie alleen een navel en een moedervlek.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die puist op haar buik vind ik niet flatteus.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rihanna werd al getagt voor haar bijdrage aan BellyOut.
Sowieso. Couldn’t care less.quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Maar als zij zich geroepen voelen om dit te doen, prima.
#moetenzijweten
Yup.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk bij Chester aan dit:
[ afbeelding ]
en flippo's.
De fossielen onder ons weten wel wat ik bedoel
Toen was ze uitgerekend ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rapper Bizzey (Wie? Ja, dat dus) is vader geworden.
Naam van de baby: Four-Juno![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)van-een-dochter.html
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Maar dan nog, het klinkt nergens naar
geboren in....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nee eens hoor. Ik lees trouwens net dat hij een zoontje heeft die November heet.
Ik had Juli gehetenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank hebben mijn ouders me geen September genoemd. Vreselijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |