Julie is ook een meisjesnaamquote:
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:53 schreef Donna het volgende:
Soundos is zwanger
https://www.nu.nl/achterk(...)LewiwgQ4ig2RGV8DyWpA
Racisme kaart?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.
Ze is alleen gepolst voor een rol. Daarnaast is ze hoogzwanger tijdens de opnames, dat is gewoon een risico natuurlijk. Dat dit talentloze mokkel nog aan werk komt is sowieso een wonder.
https://www.ad.nl/show/so(...)ten-houden~ac16545f/
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Racisme kaart?
Zwangerschaps discriminatie kaart toch?
Zelfoverschatting..quote:Discriminatie
El Ahmadi stelt dat het productiehuis na het babynieuws met ‘bullshit’-argumenten aan kwam zetten om de rol toch niet aan haar toe te wijzen. Die zouden van geen kant kloppen. ‘Ze kwamen zelfs met onzin dat ik niet bekend ben bij meiden tussen de 8 en 12 jaar. Say what? Juist die meiden beginnen te gillen en te trillen als ze mij zien omdat ze zo een fan zijn van Meskina (een moderne komedie waar ze in speelt, red.).’
Wel mooi wanneer je zou sterven: wake me up when september ends.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Godzijdank hebben mijn ouders me geen September genoemd. Vreselijk![]()
Klinkt als een kutwijf en iemand die al gauw totaal opgefokt raakt zonder dat het nodig is of ergens op slaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ook dit dan:
[..]
Zelfoverschatting..
Ik vind d'r wel leuk hoor, maar ik snap ook dat het niet handig is als je met 9 maanden zwanger in een film zit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:12 schreef Donna het volgende:
Ik vind haar echt vreselijk haha. Kwam alleen om het nieuws te delen.
Ik zeg; next.
Dit is een strategie. Naming en shaming en "je vrouw zijn" gebruiken om een punt te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt als een kutwijf en iemand die al gauw totaal opgefokt raakt zonder dat het nodig is of ergens op slaat.
Alsof de halve wereld hier mee te maken heeft en problemen op werk krijgt door zwangerschap.
Haar ‘probleem’ is echt niet iedereens probleem.
Dit is natuurlijk gelul van haar. Het is een bedrijfsrisico die ingeschat wordt. Dat gaat nooit veranderen.quote:Jullie hebben mijn hart gebroken tijdens een fase in mijn leven die prachtig en positief zou moeten zijn.’ Ze sluit af met de boodschap: ‘Fok dit systeem. Tijd voor verandering in deze filmwereld!’
Nee dat sowieso. Ik vind het een heel overdreven mens en zo vol van zichzelf, vreselijk. Als zij op TV is zap ik weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel leuk hoor, maar ik snap ook dat het niet handig is als je met 9 maanden zwanger in een film zit.
Haha ik wist het gewoon. Fokwet strikes again.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef June. het volgende:
Marieke Elsinga wil binnen vijf jaar een gezin https://www.nu.nl/achterk(...)-jaar-een-gezin.html (via @:NUnl)
Volgens de fokwet zou ze dan wel eens zwanger kunnen zijn.
Hoezo niet? Baby’s staan toch ook megavroeg op?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leukkkk!
Dan zal ze misschien wel helemaal stoppen met de ochtendshow? Baby's en megavroeg opstaan iedere morgen is geen goede combi
Ik had het meer over de gebroken nachten. Ik moest (en moet) regelmatig om 5.15 uit bed en met gebroken nachten heb ik dat wel als zwaar ervaren. En haar wekker gaat volgens mij nog eerder.quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hoezo niet? Baby’s staan toch ook megavroeg op?
Zij is eerder wakker dan de baby.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de gebroken nachten. Ik moest (en moet) regelmatig om 5.15 uit bed en met gebroken nachten heb ik dat wel als zwaar ervaren. En haar wekker gaat volgens mij nog eerder.
Ze waren voor die rol toch niet op zoek naar een hoogzwanger persoon?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze gooit nu de racisme kaart omdat ze geweigerd zou zijn.
Ze is alleen gepolst voor een rol. Daarnaast is ze hoogzwanger tijdens de opnames, dat is gewoon een risico natuurlijk. Dat dit talentloze mokkel nog aan werk komt is sowieso een wonder.
https://www.ad.nl/show/so(...)ten-houden~ac16545f/
Goed geradenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Straks bij Boulevard babynieuws over een van de collega's, ik zet vooralsnog in op Marieke Elsinga
Marieke was wel zwanger dus ik reken hem goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, want dat ging over Viviënne van Assem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |