abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204488944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 08:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hij zou natuurlijk ook gratis seks met 10 maagden bedoeld kunnen hebben. Over ruim fantasie vermogen om teksten om te buigen gesproken. :D
Dat lijkt me persoonlijk dan weer onwaarschijnlijk. Ik begrijp dat op FOK de helft van de users autistisch is en je alles tot op 25 decimalen achter de komma moet specifieren en compleet tot in de microdetails uit moet schrijven want anders begrijpt men het niet meer maar jij maakt het wel erg bont.

Je zou nog kunnen bepleiten dat financile vrijheid ook een vorm van financile onafhankelijkheid is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 20 april 2022 @ 10:32:27 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204488945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, Vanguard is nu de grootste aandeelhouder, niet Musk. Zie de berichten hierover.
Klopt.

Institutional investors dominated the list of Twitter's top shareholders until April 2022, when Tesla (TSLA) Chief Executive Elon Musk disclosed he had accumulated a 9% stake in the social media company.1 Musk's purchase briefly made him Twitter's largest shareholder—at least according to public sources—until mutual fund giant The Vanguard Group disclosed in a filing with the SEC that its funds held 82.4 million shares, accounting for 10.3% of Twitter's common stock, as of March 31, 2022.

https://www.investopedia.(...)hareholders-twtr.asp
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_204488983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 10:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, Vanguard is nu de grootste aandeelhouder, niet Musk. Zie de berichten hierover.
Ok, goed punt (de rest wel onbesproken latend), maar V. is een fund of funds. Die "willen" niets (ja, geld verdienen), die zitten niet op de spreekstoel op een AvA. Maar of V. of iemand anders net wat meer dan Musk heeft is dus irrelevant, terwijl je het tegenovergestelde claimt.
  woensdag 20 april 2022 @ 12:03:08 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204489461
  woensdag 20 april 2022 @ 12:18:08 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204489595
Oh noes. een miljardair die zegt dat hij openbaarheid in het algoritme wil en opkomt voor freedom of speech, dat moeten we niet willen!

Liever Blackrock, Vanguard en Saudia Arabie! Die vertrouwen wij linksen om objectief met Twitter om te gaan!

FFS :'). Hoe graag wil je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat als Elon Hater? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 april 2022 @ 12:40:24 #206
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204489797
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh noes. een miljardair die zegt dat hij openbaarheid in het algoritme wil en opkomt voor freedom of speech, dat moeten we niet willen!
Ik zou enorm respect hebben voor de man, als hij twitter had gekocht en de volgende dag offline had gehaald.

Nu vind ik eigenlijk niet zo veel van hem. Doorsnee welgestelde. Zonderling. Weinig interessant.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 20 april 2022 @ 12:42:53 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204489823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zou enorm respect hebben voor de man, als hij twitter had gekocht en de volgende dag offline had gehaald.

Nu vind ik eigenlijk niet zo veel van hem. Doorsnee welgestelde. Zonderling. Weinig interessant.
Sja, dat wordt uiteraard oa door de Saudi prins met alles wat ze hebben tegengegaan, stel je voor dat iedereen en niet alleen de activisten aan de "juiste" kant hun mening kunnen geven, dat moet je als Saudi prins niet willen uiteraard.
Get woke, go broke!
pi_204490149
Wel grappig dit, Elon is weer lekker aan het trollen, maar waarom begint Elon niet gewoon zijn eigen platform? Elontalk bijvoorbeeld.
afspraak tandarts verzetten
pi_204490152
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:18 schreef HeatWave het volgende:

Liever Blackrock, Vanguard en Saudia Arabie! Die vertrouwen wij linksen om objectief met Twitter om te gaan!

FFS :'). Hoe graag wil je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat als Elon Hater? :').
Linksen?

Voor zover ik weet willen Blackrock, Vanguard en Saudi Arabi Twitter niet overnemen of mis ik hier iets of waar heb je het over?
pi_204490170
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wel grappig dit, Elon is weer lekker aan het trollen, maar waarom begint Elon niet gewoon zijn eigen platform? Elontalk bijvoorbeeld.
Mensen gebruiken Twitter, omdat een hoop andere mensen Twitter gebruiken. Een tweede Twitter bouwen betekent dat je die gebruikers die er al zitten zou moeten verleiden om naar je eigen platform te gaan waar niemand zit ... waarom zou men dat doen? Dat kost erg veel meer tijd en moeite dan het overnemen, als het je al berhaupt zou lukken.
  woensdag 20 april 2022 @ 13:25:33 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204490175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Linksen?

Voor zover ik weet willen Blackrock, Vanguard en Saudi Arabi Twitter niet overnemen of mis ik hier iets of waar heb je het over?
Uiteraard, het zijn voornamelijk de "progressieven" die tegen Elon's invloed zijn.

Die willen het niet overnemen, die hebben het nu al in handen. En daar heeft niemand problemen mee blijkbaar.

Twitter is al jaren in de handen van miljardairs waaronder de prins van Saudi Arabie dus, en dat lijkt iedereen prima te vinden. Maar nu komt er een miljardair die openheid en gelijkheid wil, en is de wereld opeens te klein?
Get woke, go broke!
pi_204490275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Mensen gebruiken Twitter, omdat een hoop andere mensen Twitter gebruiken. Een tweede Twitter bouwen betekent dat je die gebruikers die er al zitten zou moeten verleiden om naar je eigen platform te gaan waar niemand zit ... waarom zou men dat doen? Dat kost erg veel meer tijd en moeite dan het overnemen, als het je al berhaupt zou lukken.
Denk als Musk echt de moeite zou nemen dat hij nog best wel een kans zou maken om er iets van te maken, kennis en ervaring met digitale platformen heeft hij inmiddels al genoeg.

Vraag is wel of je na een product als Tesla en Starlink weer terug wilt naar iets relatiefs eenvoudigs als een online platform als Twitter, waar de grootste uitdaging zit in het aantrekken van andere mensen om op je platform te komen, en niet zozeer in het technische aspect van het ontwikkelen van een platform an sich.
afspraak tandarts verzetten
pi_204490280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Uiteraard, het zijn voornamelijk de "progressieven" die tegen Elon's invloed zijn.

Die willen het niet overnemen, die hebben het nu al in handen. En daar heeft niemand problemen mee blijkbaar.

Twitter is al jaren in de handen van miljardairs waaronder de prins van Saudi Arabie dus, en dat lijkt iedereen prima te vinden. Maar nu komt er een miljardair die openheid en gelijkheid wil, en is de wereld opeens te klein?
Ik krijg steeds meer de indruk dat al die progressieven allemaal zoals D66 zijn, angstcultuur, dictatoriaal en bang voor wat voor shit er allemaal naar buiten komt.
pi_204490286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Aha. Ik weet niet wie je onder deze "progressieven" cq. "linksen" schaart, maar dat hij in de Raad van Bestuur zou gaan zitten - wat Twitter en hij overeen gekomen waren - vond ik wel een goed idee. Ik vind de man een flapdrol met zijn getroll en steeds het randje opzoeken, maar dit bedrijf slechter besturen vanuit het perspectief van het creren van waarde zal moeilijk kunnen. Een ding wat hij zeker kan is de boel opschudden en dat is iets wat Twitter wel zou kunnen gebruiken.

quote:

Nee, Twitter is nu niet "in hun handen". Zelfs niet als je al hun delen optelt hebben ze nog geen meerderheid, al snap ik niet waarom je dat zou doen.

Ze hebben ieder een minderheidsbelang en zijn niet er op uit om een vijandige overname te plegen. Ik kan me indenken dat als een Saudische prins op oorlogspad gaat men dat ook niet zou willen bij Twitter of willekeurige mensen die je als "progressief" of "links" ziet of heb je aanwijzing dat dit niet klopt?

Vanguard en Blackrock zijn bedrijven waar veel Amerikanen hun pensioen en ander spaargeld hebben gestald... Vanguard bezit zeg maar zo'n 7% van alle Amerikaanse aandelen als het inmiddels niet meer is. Wat is er op tegen als een bedrijf wat indexfondsen (of wel actief gemanagede fondsen) aanbiedt een stukje van Twitter bezit?

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 20-04-2022 15:11:41 ]
  woensdag 20 april 2022 @ 13:39:13 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204490304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:36 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat al die progressieven allemaal zoals D66 zijn, angstcultuur, dictatoriaal en bang voor wat voor shit er allemaal naar buiten komt.
Dat lijkt me evident. Zie het gedoe met LibsofTiktok, een account dat niets anders doet dan totaal doorgeflipte progressieven hun eigen woorden laten zien aan het grote publiek.

Mijn nieuwe mantra: degenen die voor de buhne het hardst deugen zijn het rotst van binnen.
Get woke, go broke!
pi_204490408
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Denk als Musk echt de moeite zou nemen dat hij nog best wel een kans zou maken om er iets van te maken, kennis en ervaring met digitale platformen heeft hij inmiddels al genoeg.

Vraag is wel of je na een product als Tesla en Starlink weer terug wilt naar iets relatiefs eenvoudigs als een online platform als Twitter, waar de grootste uitdaging zit in het aantrekken van andere mensen om op je platform te komen, en niet zozeer in het technische aspect van het ontwikkelen van een platform an sich.
Ja, het technische onderdeel is inderdaad niet het moeilijkste aspect. We zijn het zo te zien eens dat het netwerk-effect het belangrijkste is. Je vroeg waarom hij niet begint met zijn eigen Twitter. Dat zit hem er denk ik in dat het een goede kans heeft om te falen en dat zoiets waarschijnlijk heel veel tijd kost als het al slaagt; daarentegen kan dit kant en klare bedrijf kopen met al zijn gebruikers zonder kans te falen. Maar goed, misschien dat hij het alsnog probeert als deze overnamepoging niet lukt. Tijd zal het leren.
pi_204490578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat lijkt me evident. Zie het gedoe met LibsofTiktok, een account dat niets anders doet dan totaal doorgeflipte progressieven hun eigen woorden laten zien aan het grote publiek.

Mijn nieuwe mantra: degenen die voor de buhne het hardst deugen zijn het rotst van binnen.
And yet...als Musk woordjes zegt die jij vind "deugen" dan ben je helemaal blij.

Mischien kan hij na Twitter TikTok voor je kopen zodat je niet meer naar rare libs op TikTok hoeft te kijken?
pi_204490605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 06:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar doet die auto dat dan echt door de software, of verzin je gewoon wat extreme voorbeelden?
Nee, de autopilot (cruise control + lane assist) feature werkt gewoon matig. Schijnt behoorlijk vaak obstakels te zien die er niet zijn waardoor hij op de rem gaat en met spitsstroken kan hij ook niet goed overweg. Bij een invoegstrook moet je dan vaak over een doorgetrokken lijn heenrijden, maar dan stuurt een Tesla je dus vrolijk de laan ernaast op.

Volgens mij kan je die features ook niet uitschakelen zonder de hele cruise control uit te zetten.

Hier wat meer info over het remmen: https://electrek.co/2021/(...)g-problem-autopilot/

Een deel van het probleem is dus dat je software dus automatisch geupdate wordt en als er bugs in zitten dan heb je pech.

[ Bericht 16% gewijzigd door kipknots op 20-04-2022 14:24:56 ]
  woensdag 20 april 2022 @ 21:59:27 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204494618
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
And yet...als Musk woordjes zegt die jij vind "deugen" dan ben je helemaal blij.

Mischien kan hij na Twitter TikTok voor je kopen zodat je niet meer naar rare libs op TikTok hoeft te kijken?
Ik word van, wie het dan ook is, die pleit voor een openbaar algoritme en vrijheids van meningsuiting wel "blij" ja. Wat extreem zeg.
Dat jij nou liever hebt dat er allerlei schimmige investeringsmaatschappijen en de Saudi's het beleid bepalen moet je helemaal zelf weten, ik prefereer dan Musk idd.

En dat hoeft dus niet, want daar heb ik libsofiktok voor, ik heb niet de hele dag de tijd om heel Tiktok af te speuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 20-04-2022 22:05:53 ]
Get woke, go broke!
pi_204495559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik word van, wie het dan ook is, die pleit voor een openbaar algoritme en vrijheids van meningsuiting wel "blij" ja. Wat extreem zeg.
Dat jij nou liever hebt dat er allerlei schimmige investeringsmaatschappijen en de Saudi's het beleid bepalen moet je helemaal zelf weten, ik prefereer dan Musk idd.

En dat hoeft dus niet, want daar heb ik libsofiktok voor, ik heb niet de hele dag de tijd om heel Tiktok af te speuren.
Aandelen hebben betekent niet dat je bepaald wat het beleid is van Twitter maar dat wist je vast al. Als dat wel zo was dan had Musk allang zijn zin gehad.

Ik vertrouw Musk niet, nee, ik zou niet weten waarom gegeven zijn gedragingen van de afgelopen jaren waarin hij vooral degene is geweest die mensen mondddood probeerde te maken omdat ze kritiek op hem hadden.

De notie dat iemand die 270 miljard waard is alleen maar goed wil doen en het beste met je voorheeft werkt op mijn lachspieren vooral na zijn pump and dump stunts en zijn manipulatie van aandelenkoersen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2022 00:45:51 ]
pi_204495685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
Aandelen hebben betekent niet dat je bepaald wat het beleid is
Eh ja, dat is echt de volledige essentie. Dat doe je wel.

Ga je nou het hele topic volspammen met je premisse dat (niet een meerderheid van) de aandelen hebben niet bepaalt dat je een doorslaggevende stem hebt? Nogmaals: zo werkt het spelletje niet. (En je negeert de argumenten ook volkomen)
pi_204495782
quote:

[..]
Aandelen hebben betekent niet dat je bepaald wat het beleid is van Twitter maar dat wist je vast al. Als dat wel zo was dan had Musk allang zijn zin gehad.

Nou, dat betekent het dus wel. Het betekent niet dat je zelf in de board gaat zitten maar wel dat je (mede) bepaalt wie er wel in de board zitten en welk beleid er gevoerd wordt.

Elliot heeft er zelfs een businessmodel op gebouwd: aandelen kopen net zolang tot er genoeg invloed is om de hele koers om te gooien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_204495870
quote:

[..]

Ik vertrouw Musk niet, nee, ik zou niet weten waarom gegeven zijn gedragingen van de afgelopen jaren waarin hij vooral degene is geweest die mensen mondddood probeerde te maken omdat ze kritiek op hem hadden.

De notie dat iemand die 270 miljard waard is alleen maar goed wil doen en het beste met je voorheeft werkt op mijn lachspieren vooral na zijn pump and dump stunts en zijn manipulatie van aandelenkoersen.
Klinkt meer als jaloersiteit om eerlijk te zijn.
  donderdag 21 april 2022 @ 08:10:25 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204495955
Ik ben ook wel benieuwd hoe Musk schijnbaar zelf mensen heeft willen censureren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 21 april 2022 @ 08:10:27 #225
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204495956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, dat wordt uiteraard oa door de Saudi prins met alles wat ze hebben tegengegaan, stel je voor dat iedereen en niet alleen de activisten aan de "juiste" kant hun mening kunnen geven, dat moet je als Saudi prins niet willen uiteraard.
twitter

twitter
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')