abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2022 @ 13:48:14 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204328076
Glennis Grace heeft spijt van gevecht in supermarkt: ‘Ik had beter moeten weten’

Glennis Grace heeft zich laten leiden door haar ‘primitieve moederinstinct’ toen ze verhaal ging halen bij supermarktketen Jumbo, nadat haar zoon met een bebloed gezicht thuiskwam. Dat zegt de zangeres vrijdag in een video, waarin ze terugkomt op de vechtpartij die in februari ontstond. Grace werd daarna aangehouden. ,,Ik had beter moeten weten.”

https://www.ad.nl/show/gl(...)eten-weten~a2b0eebb/

Lekker op tijd
Vooral aan de slachtoffers gedacht

:') :') :') :')
  Tettenkoning maandag 4 april 2022 @ 14:06:21 #2
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204328248
quote:
Glennis Grace kan lid blijven van Ladies of Soul: ‘Vervelende samenloop van omstandigheden’

Glennis Grace blijft gewoon lid van de muziekformatie Ladies of Soul. Berget Lewis, Edsilia Rombley en Candy Dulfer hopen dat de zangeres in september bij de concerten in de Ziggo Dome kan zijn, zo laat de groep weten op Instagram.
Showredactie 02-04-22, 13:17

‘Na een periode van zelfreflectie heeft Glennis een persoonlijke boodschap gedeeld waarin zij oprecht excuses aanbiedt aan iedereen die betrokken is geraakt bij het incident in een supermarkt. Ook neemt zij verantwoordelijkheid voor haar eigen aandeel. Als Ladies of Soul betreuren wij uiteraard het incident en zijn wij terughoudend geweest in communicatie uit respect voor alle betrokkenen’, staat in de verklaring.

Volgens de groep gaat het om ‘een zeer vervelende samenloop van omstandigheden die nooit had mogen plaatsvinden’. ‘Justitie doet grondig onderzoek en daar vertrouwen wij op. Het kan nog even duren voordat het onderzoek is afgerond. Onze concerten staan gepland op 23 en 24 september en gaan door. Glennis is vanaf dag 1 gewaardeerd lid van Ladies of Soul en we hopen dat ze er tegen die tijd bij is.’

De gelegenheidsband, die gemiddeld eens per jaar een reeks optredens geeft, bestaat sinds 2013 uit Lewis, Rombley, Grace en Dulfer. Tot 2017 hoorde Trijntje Oosterhuis daar ook bij, maar zij stapte uit de groep.

Grace, die in februari drie dagen vastzat, kwam vrijdagavond voor het eerst uitgebreid terug op het geweldsincident waarbij ze begin februari betrokken raakte. In een filmpje op Instagram bood ze haar ‘oprechte excuses’ aan en verklaarde ze dat ze handelde uit moederinstinct en emotie, terwijl ze beter tot tien had kunnen tellen.

Bron
Je verwacht het niet :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204329365
Glenda Batta is als stront onder een schoenzool. Uitermate vervelend en ondanks dat je het hebt proberen weg te halen ruik je die gore lucht de volgende dag nog.

Deze vrouw blijft terug komen, keer op keer. Walgelijk asociaal wijf.
U MAD?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 april 2022 @ 16:38:52 #4
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204329779
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 14:06 schreef Nine. het volgende:

[..]
Je verwacht het niet :')
Ongelofelijk dit :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:23:20 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204339442
En weer een bericht eroverheen op Instagram :') :|W

https://www.shownieuws.nl(...)horen-na-excuusvideo

Blijven roeren in de strontvlek lekker slim :')
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:25:25 #6
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204339453
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Glenda Batta is als stront onder een schoenzool. Uitermate vervelend en ondanks dat je het hebt proberen weg te halen ruik je die gore lucht de volgende dag nog.

Deze vrouw blijft terug komen, keer op keer. Walgelijk asociaal wijf.
Je zoekt het zelf ook nogal op hier :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204341427
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je zoekt het zelf ook nogal op hier :')
:').!!!!
U MAD?
pi_204341582
Eens een tokkie wijf altijd een tokkie wijf
pi_204346451
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Glenda Batta is als stront onder een schoenzool. Uitermate vervelend en ondanks dat je het hebt proberen weg te halen ruik je die gore lucht de volgende dag nog.

Deze vrouw blijft terug komen, keer op keer. Walgelijk asociaal wijf.
Tja ze zal met haar uitgemolken Whitney Houston act toch wel blijven optreden. Iedereen die in haar buurt woont kotst haar uit.
pi_204346847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 10:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja ze zal met haar uitgemolken Whitney Houston act toch wel blijven optreden. Iedereen die in haar buurt woont kotst haar uit.
Niet alleen iedereen die in haar buurt woont. Wie zijn die figuren die haar zo adoreren waardoor ze geld binnen harkt als een malle? Triest dat dit soort parasieten binnen lopen :r
U MAD?
pi_204347053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niet alleen iedereen die in haar buurt woont. Wie zijn die figuren die haar zo adoreren waardoor ze geld binnen harkt als een malle? Triest dat dit soort parasieten binnen lopen :r
Kortpittige bep en toos en haar mede ghetto ladies.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 april 2022 @ 13:07:23 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204347901
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Glenda Batta is als stront onder een schoenzool. Uitermate vervelend en ondanks dat je het hebt proberen weg te halen ruik je die gore lucht de volgende dag nog.

Deze vrouw blijft terug komen, keer op keer. Walgelijk asociaal wijf.
Smerige Tokkie is het
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204347972
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer een bericht eroverheen op Instagram :') :|W

https://www.shownieuws.nl(...)horen-na-excuusvideo

Blijven roeren in de strontvlek lekker slim :')
quote:
"Als je niet leert, verander je ook nooit."
Toch nog onbedoeld een kern van waarheid in de hele non-apology.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_204348796
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:14 schreef Litpho het volgende:

[..]
[..]
Toch nog onbedoeld een kern van waarheid in de hele non-apology.
Precies... want ze heeft duidelijk het leren in haar leven al jaaaaaaaren achter zich gelaten, if ever
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 06:40:33 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_204503928
Ooit trok Glennis Grace volle zalen, maar dat lijkt verleden tijd te zijn. Donderdagavond gaf de Amsterdamse zangeres haar eerste optreden sinds zij opgepakt werd na een schermutseling in de Jumbo vlakbij haar woning. Dat de zaal niet uitverkocht was, dat was al enige tijd duidelijk.

De zaal waar Glennis Grace moest optreden heeft een capaciteit van 550 mensen, maar was nog niet voor de helft gevuld. Volgens verschillende media zouden er slechts 250 mensen zijn komen opdagen voor het optreden.

Het optreden ging met bijna een half uurtje vertraging van start, volgens De Telegraaf waren er opvallend veel Duitsers in de zaal die totaal niets wisten over wat er zich in februari in de Jumbo heeft afgespeeld.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Tettenkoning vrijdag 22 april 2022 @ 06:45:59 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204503942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 06:40 schreef tong80 het volgende:
Ooit trok Glennis Grace volle zalen, maar dat lijkt verleden tijd te zijn. Donderdagavond gaf de Amsterdamse zangeres haar eerste optreden sinds zij opgepakt werd na een schermutseling in de Jumbo vlakbij haar woning. Dat de zaal niet uitverkocht was, dat was al enige tijd duidelijk.

De zaal waar Glennis Grace moest optreden heeft een capaciteit van 550 mensen, maar was nog niet voor de helft gevuld. Volgens verschillende media zouden er slechts 250 mensen zijn komen opdagen voor het optreden.

Het optreden ging met bijna een half uurtje vertraging van start, volgens De Telegraaf waren er opvallend veel Duitsers in de zaal die totaal niets wisten over wat er zich in februari in de Jumbo heeft afgespeeld.

:T
Niet meer dan terecht, hopelijk blijft deze tendens zich doorzetten :)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204504556
250 is nog steeds 250 teveel.

Waarom die moffen er dan waren is raar. Waarschijnlijk goedkope tickets via hun verblijf.
pi_204504598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:11 schreef Duiveltja het volgende:
250 is nog steeds 250 teveel.

Waarom die moffen er dan waren is raar. Waarschijnlijk goedkope tickets via hun verblijf.
Via de Duitse vakantieveilingen oid :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:17:26 #19
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204505044
quote:
GLENNIS GRACE SPREEKT FANS TOE OVER SUPERMARKTINCIDENT: 'HEB HET NOG NIET ECHT VERWERKT'

22.04.2022 | 07:51 UUR | JORIEKE VAN NOORLOOS
Glennis Grace heeft donderdagavond voor het eerst sinds het supermarktincident eerder dit jaar weer opgetreden.
Aan het begin van het optreden in Venlo sprak de zangeres het publiek toe over het voorval, zo is te zien op beelden van Shownieuws.

GLENNIS GRACE
In de van tevoren opgenomen boodschap zegt de zangeres dat ze het lastig heeft gehad. “Als vrienden aan mij vragen hoe het met mij gaat, dan merk ik dat ik nog niet echt heb verwerkt wat er de afgelopen tijd is gebeurd”, zo is te horen. “Ik ben de laatste maanden werkelijk met mijn haren door de modder heen gesleurd.”

Grace sprak van “duizenden donkere berichten” die zij na het incident in februari heeft ontvangen.

SUPERMARKT
De zangeres werd op 12 februari aangehouden nadat ze verhaal kwam halen in een supermarkt in Amsterdam, omdat haar zoon er zou zijn aangevallen. Hij had in de winkel een elektronische sigaret opgestoken en was daarop aangesproken. Grace zelf, haar zoon en een vriend van de familie werden aangehouden nadat ze gezamenlijk naar de winkel terugkeerden en het uitdraaide op een handgemeen.

De zangeres bood begin april haar excuses aan voor het incident. Ze herhaalde donderdag dat ze beseft dat ze toen iets verkeerd heeft gedaan.
https://www.linda.nl/nieu(...)-niet-echt-verwerkt/

Arme Glennis toch |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204505831
quote:
Een media 'tactiek' om in de slachtofferrol te kruipen
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:04:50 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204505839
Het slachtoffer houdt vast wat psychische problemen over

maar ZIJ heeft het nog niet verwerkt.

Die vrouw is echt koekkoek.
With love :*
pi_204505853
Ze mag straks zelf achter de kassa. :)

Ik hoop toch echt dat haar "ster" uitdooft. Ze is zo slecht, haar kut kind is daar het product van. Dat wordt letterlijk door mensen in de buurt verteld. Iedereen kotst haar daar uit samen met haar kind.
pi_204506005
Het zou haar sieren als ze eens een keer zou zeggen dat ze als een onbeschofteling tekeer is gegaan. Daar zou ze bij mij best wat puntjes mee kunnen verdienen. Maar elke keer in de media lopen janken, daar kan je gewoon helemaal niks mee :')
pi_204506930
Glennis zou hier in juli optreden op een lokaal festival, maar de organisatie heeft haar gecanceld *O* . Ik denk zomaar dat er nog vele afzeggingen gaan volgen voor Glenda.
pi_204507013
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 06:45 schreef Nine. het volgende:

[..]
Niet meer dan terecht, hopelijk blijft deze tendens zich doorzetten :)
Eigenlijk is dit incidentje zo’n 15 jaar te laat. :')
pi_204509416
Net in RTL Boulevard:

''Ik ben afgelopen tijd echt een heel ander mens geworden, ook als artiest".

Wat heb je die dagen in de cel gedaan? ''Mijn tour voorbereid"


Man man man man. Pleur op joh. Schijtwijf. :') Fijn dat Miljuschka nog even aandikte hoe ongepast dat was.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jauke op 22-04-2022 18:53:49 ]
pi_204509668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef Jauke het volgende:
Net in RTL Boulevard:

''Ik ben afgelopen tijd echt een heel ander mens geworden, ook als artiest".

Wat heb je die dagen in de cel gedaan? ''Mijn tour voorbereid"


Man man man man. Pleur op joh. Schijtwijf. :') Fijn dat Miljuschka nog even aandikte hoe ongepast dat was.
Heeft ze dat serieus gezegd? :D

:')


:')_!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204510883
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou haar sieren als ze eens een keer zou zeggen dat ze als een onbeschofteling tekeer is gegaan. Daar zou ze bij mij best wat puntjes mee kunnen verdienen. Maar elke keer in de media lopen janken, daar kan je gewoon helemaal niks mee :')
Precies dit! Dan zou ze niet alleen maar zeggen dat ze wat geleerd had, maar het ook nog laten zien...maar stel je toch eens voor zeg, dat mevrouw Batta de hand in eigen boezem steekt...
pi_204510916
Het is gewoon een jankwijf zowel met zingen als met klagen
  vrijdag 22 april 2022 @ 21:38:50 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204513715
Deze vrouw kent geen schaamte.
Maar ook: 'Ik moet hiermee leren leven'. Wtf joh :N De winkelmedewerkers waar zij haar agressie op bot vierde, zíj moeten daarmee leren leven. Aan de andere kant ook weer goed dat ze zich wéér van een slechte kant heeft laten zien, zo blijven er steeds minder fans over _O_

Kudoos voor Boulevard door geen spaan van haar heel te laten _O_

[ Bericht 52% gewijzigd door Sunshine1982 op 23-04-2022 08:48:23 ]
pi_204514240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)-niet-echt-verwerkt/

De zangeres bood begin april haar excuses aan voor het incident. Ze herhaalde donderdag dat ze beseft dat ze toen iets verkeerd heeft gedaan.

Dus als ik het goed begrijp beseft ze, dat ze iets verkeerd heeft gedaan door haar excuses aan te bieden??? :r :r :r
Wat een debiel is het toch...
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 03:02:45 #33
22592 crew  Ole
pi_204523730
Vakkenvullen lijkt me mooie taakstraf!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204523877
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw kent geen schaamte.
Maar ook: 'Ik moet hiermee leren leven'. Wtf joh :N De winkelmedewerkers waar zij haar agressie op bot vierde, zíj moeten daarmee leren leven. Aan de andere kant ook weer goed dat ze zich wéér van een slechte kant heeft laten zien, zo blijven er steeds minder fans over _O_

Kudoos voor Boulevard door geen spaan van haar heel te laten _O_
Zij heeft totaal geen spijt, ben ik 100% van overtuigd. Gajes tot en met.
U MAD?
pi_204523889
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw kent geen schaamte.
Maar ook: 'Ik moet hiermee leren leven'. Wtf joh :N De winkelmedewerkers waar zij haar agressie op bot vierde, zíj moeten daarmee leren leven. Aan de andere kant ook weer goed dat ze zich wéér van een slechte kant heeft laten zien, zo blijven er steeds minder fans over _O_

Kudoos voor Boulevard door geen spaan van haar heel te laten _O_
Ik, ik, ik, ik.
DE GROTE GLENNIS.
pi_204524168
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 07:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik, ik, ik, ik.
DE GROTE GLENNIS.
Dit interviewtje bewijst maar weer dat de slachtoffers haar totaal niet boeien. Spijt heeft ze enkel van haar carrière.

En dat ze het inlevingsvermogen van een dooie kanarie heeft daar kan zij niks aan doen. Sommige mensen hebben dat gewoon. Maar dan moet ze geen poppenkast op insta ophangen hoeveel spijt ze wel niet heeft.
pi_204524301
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit interviewtje bewijst maar weer dat de slachtoffers haar totaal niet boeien. Spijt heeft ze enkel van haar carrière.

En dat ze het inlevingsvermogen van een dooie kanarie heeft daar kan zij niks aan doen. Sommige mensen hebben dat gewoon. Maar dan moet ze geen poppenkast op insta ophangen hoeveel spijt ze wel niet heeft.
Ze probeert zoveel mogelijk mensen te overtuigen van haar spijt.
En ze heeft vast spijt want het schaadt haar imago/carrière gigantisch.
Verkeerde argument dus. Ze zou spijt moeten hebben omdat ze die mensen heeft mishandeld. Spijt omdat ze buiten haar boekje is gegaan en zich misdragen heeft.
pi_204524323
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 09:03 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze probeert zoveel mogelijk mensen te overtuigen van haar spijt.
En ze heeft vast spijt want het schaadt haar imago/carrière gigantisch.
Verkeerde argument dus. Ze zou spijt moeten hebben omdat ze die mensen heeft mishandeld. Spijt omdat ze buiten haar boekje is gegaan en zich misdragen heeft.
Dat is ook wat ik bedoel ja. Jij verwoord het beter :)
pi_204610456
Beste Zangers Live schrapt Glennis Grace na Jumbo-incident uit line-up
Glennis Grace doet niet langer mee aan het evenement Beste Zangers Live, maakte de organisatie maandag bekend via Facebook. ,,Beste Zangers staat voor verbinding door middel van muziek en interactie met elkaar (artiest en publiek). Op dit moment kunnen we dit niet waarborgen met Glennis Grace in de line-up.”

https://www.ad.nl/show/be(...)it-line-up~a4ee5a30/

*O* _O_
pi_204611040
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Beste Zangers Live schrapt Glennis Grace na Jumbo-incident uit line-up
Glennis Grace doet niet langer mee aan het evenement Beste Zangers Live, maakte de organisatie maandag bekend via Facebook. ,,Beste Zangers staat voor verbinding door middel van muziek en interactie met elkaar (artiest en publiek). Op dit moment kunnen we dit niet waarborgen met Glennis Grace in de line-up.”

https://www.ad.nl/show/be(...)it-line-up~a4ee5a30/

*O* _O_
Het houdt niet op, niet vanzelf. *O*
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 21:47:07 #41
332671 crew  indiaantje89
pi_204611593
Geen fan van Grace. Maar wat is dit nou voor onzin joh. Ze is fout geweest, heeft dat ook toegegeven.. wat wilt men nog meer joh.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2022 @ 22:36:45 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204612010
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen fan van Grace. Maar wat is dit nou voor onzin joh. Ze is fout geweest, heeft dat ook toegegeven.. wat wilt men nog meer joh.
Tja, denk dat veel mensen gewoon blij zijn met dit als excuus om van Glennis af te komen, :+. Geen idee hoe zij lag in BN’erland maar het zou me niet verbazen als dat niet heel lekker was. Maar goed, je weet ‘t niet.

Wat we wel weten is dat die excuusvideo uitermate triest was. Er is toch niemand die daadwerkelijk dat excuus gelooft? Of dat zij tot inzicht is gekomen?

Hoe dan ook: we weten ook nog steeds niet wat zich heeft plaatsgevonden. De kans is aanwezig dat zij een minderjarige tegen de grond heeft gemept. Dan snap ik wel dat ze niet met haar geassocieerd willen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 02-05-2022 22:47:05 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204612859
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Tja, denk dat veel mensen gewoon blij zijn met dit als excuus om van Glennis af te komen, :+. Geen idee hoe zij lag in BN’erland maar het zou me niet verbazen als dat niet heel lekker was. Maar goed, je weet ‘t niet.

Wat we wel weten is dat die excuusvideo uitermate triest was. Er is toch niemand die daadwerkelijk dat excuus gelooft? Of dat zij tot inzicht is gekomen?

Hoe dan ook: we weten ook nog steeds niet wat zich heeft plaatsgevonden. De kans is aanwezig dat zij een minderjarige tegen de grond heeft gemept. Dan snap ik wel dat ze niet met haar geassocieerd willen worden.
Wellicht zullen er ook mensen de organisatie hebben aangeschreven met dat ze glennis daar niet willen zien en heeft de organisatie geluisterd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 mei 2022 @ 08:14:18 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204613157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 05:53 schreef aeaeae het volgende:

[..]
Wellicht zullen er ook mensen de organisatie hebben aangeschreven met dat ze glennis daar niet willen zien en heeft de organisatie geluisterd
Zou ook zeker kunnen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204613172
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Tja, denk dat veel mensen gewoon blij zijn met dit als excuus om van Glennis af te komen, :+. Geen idee hoe zij lag in BN’erland maar het zou me niet verbazen als dat niet heel lekker was. Maar goed, je weet ‘t niet.
Dit denk ik ook. Maar goed, gaan we er echt iets aan missen? Al vind ik het al best wat, dat een coverzangeres zo in het nieuws is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 mei 2022 @ 08:23:28 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204613219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:16 schreef Michellee het volgende:

[..]
Dit denk ik ook. Maar goed, gaan we er echt iets aan missen? Al vind ik het al best wat, dat een coverzangeres zo in het nieuws is.
Eens met alles.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204613397
Haar carrière hoeft van mij niet doelbewust gesaboteerd te worden maar ‘men’ is klaar met haar. Als je deze vrouw laat optreden, kan je rekenen op commentaar.
Je bent een agressief kutwijf en kunt dan niet leuk komen doen met je liefdesliedjes.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 mei 2022 @ 09:43:21 #48
22592 crew  Ole
pi_204613735
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:46 schreef vencodark het volgende:
Haar carrière hoeft van mij niet doelbewust gesaboteerd te worden maar ‘men’ is klaar met haar. Als je deze vrouw laat optreden, kan je rekenen op commentaar.
Je bent een agressief kutwijf en kunt dan niet leuk komen doen met je liefdesliedjes.
Tja.. sowieso nooit fan geweest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 10:06:10 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204613905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:43 schreef Ole het volgende:
Tja.. sowieso nooit fan geweest
Glennis is dan ook een one-trick pony. Sorry, weet er even geen betere Nederlandse uitdrukking voor.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 10:16:51 #50
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204613969
Eenzijdig persoon.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2022 @ 11:14:05 #51
70532 loveli
N
pi_204614453
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Beste Zangers Live schrapt Glennis Grace na Jumbo-incident uit line-up
Glennis Grace doet niet langer mee aan het evenement Beste Zangers Live, maakte de organisatie maandag bekend via Facebook. ,,Beste Zangers staat voor verbinding door middel van muziek en interactie met elkaar (artiest en publiek). Op dit moment kunnen we dit niet waarborgen met Glennis Grace in de line-up.”

https://www.ad.nl/show/be(...)it-line-up~a4ee5a30/

*O* _O_
Doop het programma dan om tot "liefste zangers".
crap in = crap out
pi_204614462
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 08:46 schreef vencodark het volgende:
Haar carrière hoeft van mij niet doelbewust gesaboteerd te worden
Dat wordt hij dan ook niet. Er is niet zoiets als "het recht om op te treden bij de Beste Zangers" wat haar nu wordt ontnomen. Voorheen werd haar de gunst verleend om daar te mogen optreden en nu niet meer.

Glennis zal dit uiteraard niet zo zien.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 11:23:16 #53
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204614512
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Beste Zangers Live schrapt Glennis Grace na Jumbo-incident uit line-up
Kunnen ze zichzelf niet gelijk opheffen? Is soberso geen groot gemis :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204617158
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:23 schreef Nine. het volgende:

[..]
Kunnen ze zichzelf niet gelijk opheffen? Is soberso geen groot gemis :+
Nou, er zijn echt best wel mooie nummers uit voort gekomen. Alleen niet van dat luchtalarm.

(Het is trouwens sowieso, niet soberso, dat woord bestaat niet)
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:15:18 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204617206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou, er zijn echt best wel mooie nummers uit voort gekomen. Alleen niet van dat luchtalarm.

(Het is trouwens sowieso, niet soberso, dat woord bestaat niet)
Je denkt zeker dat een famfare ook niet bestaat? Met je garpjes :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204618236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je denkt zeker dat een famfare ook niet bestaat? Met je garpjes :{w
Ongelovige hont dat totebel is :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:17:28 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204618258
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ongelovige hont dat totebel is :(
Dat niet alleen, dat gaat toch gewoon automagisch?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 19:24:34 #58
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204618341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef totebel het volgende:
(Het is trouwens sowieso, niet soberso, dat woord bestaat niet)
Niet het officiële FOK!-woordenboek uit je hoofd kennen :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204618840
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef Nine. het volgende:

[..]
Niet het officiële FOK!-woordenboek uit je hoofd kennen :P
Daar staan wel 450 woorden in. Echt fantastisch!
Alius aliud dicit
  dinsdag 3 mei 2022 @ 20:28:50 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204618955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou, er zijn echt best wel mooie nummers uit voort gekomen. Alleen niet van dat luchtalarm.

(Het is trouwens sowieso, niet soberso, dat woord bestaat niet)
De kleffe, huilerige sfeer is al genoeg reden om dat niet te willen kijken, mooie nummers (wat ook wel meevalt) of niet. :{w
  Tettenkoning dinsdag 3 mei 2022 @ 20:31:45 #61
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204618985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 20:28 schreef Eightyone het volgende:
De kleffe, huilerige sfeer is al genoeg reden om dat niet te willen kijken, mooie nummers (wat ook wel meevalt) of niet. :{w
_O_
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:15:06 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204716413
Zoonlief doet inmiddels aan Glennis' optredens mee:

https://www.mediacourant.(...)podium-op-zij-durft/
pi_204717657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:15 schreef Eightyone het volgende:
Zoonlief doet inmiddels aan Glennis' optredens mee:

https://www.mediacourant.(...)podium-op-zij-durft/
Ik zag het net op de site van Boulevard ja.

Dat er serieus nog mensen zijn die nog de moeite nemen (en geld betalen!) om naar haar optredens te gaan.
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:49:12 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204717672
Heeft ze al eens ergens haar excuses aangeboden ipv 'woe is me' ?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204717713
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft ze al eens ergens haar excuses aangeboden ipv 'woe is me' ?
Op insta. Om de natie te laten zien dat ze ontzettend veel spijt heeft.

Maar waar het echt om gaat is dat ze aan de slachtoffers persoonlijk haar excuses aanbiedt. Ik geloof niet dat ze dat al heeft gedaan nee.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:02:22 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204717780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op insta. Om de natie te laten zien dat ze ontzettend veel spijt heeft.

Maar waar het echt om gaat is dat ze aan de slachtoffers persoonlijk haar excuses aanbiedt. Ik geloof niet dat ze dat al heeft gedaan nee.
Dat zal juridisch ook niet raadzaam zijn zolang er nog een uitspraak van een rechter moet volgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204717794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op insta. Om de natie te laten zien dat ze ontzettend veel spijt heeft.

Maar waar het echt om gaat is dat ze aan de slachtoffers persoonlijk haar excuses aanbiedt. Ik geloof niet dat ze dat al heeft gedaan nee.
Dat laatste mag ze niet, ze heeft een contactverbod opgelegd gekregen dus mag de aangevers niet direct benaderen
pi_204717803
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat zal juridisch ook niet raadzaam zijn zolang er nog een uitspraak van een rechter moet volgen.
Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Zou best kunnen hoor. Maar ik geloof niet dat ze het ooit zou doen.
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:10:21 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204717859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Zou best kunnen hoor. Maar ik geloof niet dat ze het ooit zou doen.
Wel als het in haar eigen belang zou zijn.

Het zal bij haar wel nooit heel geloofwaardig worden. Het moet wegzakken in de vergetelheid.

Ik kan twee dingen niet goed met elkaar verenigen: als ze oprecht spijt zou hebben/betuigen, dan gunnen mensen het haar ook wel weer om door te gaan met haar leven en carrière. Echter, aangezien die oprechtheid nooit geloofwaardig gaat zijn, zou ze volgens velen eigenlijk niet meer mogen optreden, e.d. Maar zij moet toch ook gewoon voor brood op de plank kunnen zorgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204717945
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wel als het in haar eigen belang zou zijn.

Het zal bij haar wel nooit heel geloofwaardig worden. Het moet wegzakken in de vergetelheid.

Ik kan twee dingen niet goed met elkaar verenigen: als ze oprecht spijt zou hebben/betuigen, dan gunnen mensen het haar ook wel weer om door te gaan met haar leven en carrière. Echter, aangezien die oprechtheid nooit geloofwaardig gaat zijn, zou ze volgens velen eigenlijk niet meer mogen optreden, e.d. Maar zij moet toch ook gewoon voor brood op de plank kunnen zorgen?
Heb je ook wel weer een punt. Wat mensen denk ik tegen de borst stuit is een happydepeppie Glennis te zien. Blijkbaar moet Glennis 24/7 haar zonden overdenken.
pi_204719093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dat er serieus nog mensen zijn die nog de moeite nemen (en geld betalen!) om naar haar optredens te gaan.
Dat ze ergens optreedt is niet zozeer het probleem, het probleem is dat er daadwerkelijk gekken zijn die hiervoor betalen..
pi_204719409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zag het net op de site van Boulevard ja.

Dat er serieus nog mensen zijn die nog de moeite nemen (en geld betalen!) om naar haar optredens te gaan.
Ach het is de Melkweg, ik kwam daar ooit wel eens. Het is 80% toeristen die een jointje willen kopen en roken.
En er treden meerdere bandjes enz. op in één avond. Je betaald entréé niet om persé haar te zien.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204719426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:15 schreef Eightyone het volgende:
Zoonlief doet inmiddels aan Glennis' optredens mee:

https://www.mediacourant.(...)podium-op-zij-durft/
Hahahaha _O-
Deze vrouw wil gewoon haar carrière 3 maal dood vermoorden. :P :D
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:43:41 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204719772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ach het is de Melkweg, ik kwam daar ooit wel eens. Het is 80% toeristen die een jointje willen kopen en roken.
En er treden meerdere bandjes enz. op in één avond. Je betaald entréé niet om persé haar te zien.
Kennelijk kocht men toch echt een kaartje voor haar.

https://www.melkweg.nl/nl/agenda/glennis-grace-11-05-2022-2
The love you take is equal to the love you make.
pi_204719788
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kennelijk kocht men toch echt een kaartje voor haar.

https://www.melkweg.nl/nl/agenda/glennis-grace-11-05-2022-2
Dat wisten die meeste niet die er aanwezig waren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204719847
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:
zou ze volgens velen eigenlijk niet meer mogen optreden, e.d. Maar zij moet toch ook gewoon voor brood op de plank kunnen zorgen?
Ze mag prima optreden als ze dat wil. Ze kan zo een zaaltje huren en hopen dat er mensen komen kijken.

Festivals, televisieprogramma's etc.daarentegen hebben geen enkele morele verplichting om voor haar brood op de plank te zorgen. Als zij iemand anders willen uitnodigen omdat ze niet met haar vermeende wangedrag geassocieerd willen worden is dat hun goed recht en voor Glennis een bedrijfsrisico waar elke freelancer mee te maken heeft.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_204720009
Het escaleert nog meer uit de hand :N
  Spellchecker donderdag 12 mei 2022 @ 18:19:16 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204720172
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wel als het in haar eigen belang zou zijn.

Het zal bij haar wel nooit heel geloofwaardig worden. Het moet wegzakken in de vergetelheid.

Ik kan twee dingen niet goed met elkaar verenigen: als ze oprecht spijt zou hebben/betuigen, dan gunnen mensen het haar ook wel weer om door te gaan met haar leven en carrière. Echter, aangezien die oprechtheid nooit geloofwaardig gaat zijn, zou ze volgens velen eigenlijk niet meer mogen optreden, e.d. Maar zij moet toch ook gewoon voor brood op de plank kunnen zorgen?
Ze kan ook aardbeien/boontjes gaan plukken of iets anders gaan doen om voor brood op de plank te zorgen.
pi_204720380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat wisten die meeste niet die er aanwezig waren
Die dachten dat Glennis het voorprogramma was? :+
pi_204720399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die dachten dat Glennis het voorprogramma was? :+
Ken je de Melkweg?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204720435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ken je de Melkweg?
Van horen zeggen. Zelf nog nooit geweest.

Maar hoe zit dat daar dan? Je koopt kaartjes maar je weet niet wie er optreedt?
pi_204720489
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Van horen zeggen. Zelf nog nooit geweest.

Maar hoe zit dat daar dan? Je koopt kaartjes maar je weet niet wie er optreedt?
Ja idd en er waren gangen waar je legaal soft drugs kon kopen, of dat nog zo is weet ik niet. Maar het trekt een boel toeristen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204720589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Van horen zeggen. Zelf nog nooit geweest.

Maar hoe zit dat daar dan? Je koopt kaartjes maar je weet niet wie er optreedt?
Het was ook wel vaak verrassend wie er kwamen optreden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204720725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was ook wel vaak verrassend wie er kwamen optreden.
Het heeft wel zijn charme denk ik. Zo verbreed je wel je muziek-horizon :)

Maar als opeens Glennis voor mijn neus staat... Kweet niet hoor :+
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:09:06 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204720726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ken je de Melkweg?
Ja, kocht een kaartje voor de artiest die we wilden zien. Geen andere acts, toen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:09:41 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204720737
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef maily het volgende:

[..]
Ze kan ook aardbeien/boontjes gaan plukken of iets anders gaan doen om voor brood op de plank te zorgen.
Omdat ze moet boeten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204720749
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, kocht een kaartje voor de artiest die we wilden zien. Geen andere acts, toen.
Ja dat kan, maar dan zijn er nog meer artiesten toch?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:11:40 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204720754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat kan, maar dan zijn er nog meer artiesten toch?
Nee hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204720758
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ok je weet het beter

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 12-05-2022 19:36:34 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204720794
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef maily het volgende:

[..]
Ze kan ook aardbeien/boontjes gaan plukken of iets anders gaan doen om voor brood op de plank te zorgen.
Jij denkt dat ze haar bestaande vaste lasten kan betalen door voortaan aardbeien plukken?
  Spellchecker donderdag 12 mei 2022 @ 19:45:20 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204721084
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Omdat ze moet boeten?
Nee om geld te verdienen wat ze niet doet als ze niet genoeg publiek trekt met optreden.
  Spellchecker donderdag 12 mei 2022 @ 19:46:38 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204721096
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze haar bestaande vaste lasten kan betalen door voortaan aardbeien plukken?
Geen idee. Van mij mag ze optreden hoor.

Aan mij verdient ze sowieso niks.
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:11:18 #93
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204721511
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze haar bestaande vaste lasten kan betalen door voortaan aardbeien plukken?
Jij vindt dat 'we' hier mee moeten denken over 'het betalen van haar vaste lasten'?

Oké dan: als ze samen met haar zoon aan de slag gaat in de bollen komme ze een heel end ^O^
love & heet
pi_204726708
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:11 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Jij vindt dat 'we' hier mee moeten denken over 'het betalen van haar vaste lasten'?

Oké dan: als ze samen met haar zoon aan de slag gaat in de bollen komme ze een heel end ^O^
Die oplossing heeft ze toch zelf al gevonden door haar werk te hervatten. Suggesties als een nieuwe carrière als aardbeienplukker en dergelijke heeft zij dus niet nodig, maar misschien dat haar zoon wel op zoek is naar een vakantiebaantje. Vakkenvullen bij de Jumbo zit er voor hem niet in gok ik
pi_204726898
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Jij denkt dat ze haar bestaande vaste lasten kan betalen door voortaan aardbeien plukken?
Werken als vakkenvuller is geen optie, _O-
  Spellchecker donderdag 12 mei 2022 @ 23:05:49 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204727628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Werken als vakkenvuller is geen optie, _O-
_O- _O_
  woensdag 18 mei 2022 @ 23:50:59 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204795597


Nog meer gezeik :') _O- _O-
  Tettenkoning donderdag 19 mei 2022 @ 07:06:46 #98
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204796447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef maily het volgende:
Ze kan ook aardbeien/boontjes gaan plukken of iets anders gaan doen om voor brood op de plank te zorgen.

Een carrière als (kick)boxer ligt meer voor de hand :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:09:06 #99
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204797524
quote:
Het OM heeft besloten Glennis Grace te dagvaarden op verdenking van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade in vereniging in een supermarkt.
https://www.ad.nl/show/om(...)ndeling-br~a9c24aed/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204797545
quote:
Kreeg een pushbericht :')
  donderdag 19 mei 2022 @ 10:12:45 #101
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204797558
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:11 schreef Magica het volgende:

[..]
Kreeg een pushbericht :')
Ik ook _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204797566
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 10:12 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik ook _O-
Ja volgens mij heb ik ook shownieuws aangeklikt maar soms denk je is dit nou nodig :')
pi_204797991
Mooi nieuws.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204798001
Gerechtigheid _O_
  donderdag 19 mei 2022 @ 12:01:00 #105
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204798418
OM dagvaardt Glennis Grace voor geweldpleging en mishandeling. *O* *O* *O*

Zangeres Glennis Grace staat op 26 oktober voor de rechtbank in Amsterdam. Het Openbaar Ministerie dagvaardt de 43-jarige zangeres op verdenking van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade in een supermarkt in Amsterdam. Dat meldt het anp donderdagochtend.

https://www.telegraaf.nl/(...)ging-en-mishandeling

_O_ _O_
pi_204799532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gerechtigheid _O_
Dat moet nog komen.
  donderdag 19 mei 2022 @ 14:58:09 #107
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204800707
...maar er is niets gebeurd en de beelden zullen haar vrijpleiten _O-
Ja inderdaad, V. ja.
  Tettenkoning donderdag 19 mei 2022 @ 15:05:14 #108
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204800763
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM dagvaardt Glennis Grace voor geweldpleging en mishandeling. *O* *O* *O*

Zangeres Glennis Grace staat op 26 oktober voor de rechtbank in Amsterdam. Het Openbaar Ministerie dagvaardt de 43-jarige zangeres op verdenking van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade in een supermarkt in Amsterdam. Dat meldt het anp donderdagochtend.

https://www.telegraaf.nl/(...)ging-en-mishandeling

_O_ _O_
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2022 @ 15:16:10 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204800859
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan twee dingen niet goed met elkaar verenigen: als ze oprecht spijt zou hebben/betuigen, dan gunnen mensen het haar ook wel weer om door te gaan met haar leven en carrière. Echter, aangezien die oprechtheid nooit geloofwaardig gaat zijn, zou ze volgens velen eigenlijk niet meer mogen optreden, e.d. Maar zij moet toch ook gewoon voor brood op de plank kunnen zorgen?
Wat mij betreft komt ze nooit meer aan de bak.
Maar iets anders: brood verdienen hóeft niet per se als artiest. Van de 8 miljoen werkenden is de meerderheid géén artiest. Verzin maar iets anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 19 mei 2022 @ 15:54:41 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204801243
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:16 schreef Cynix ® het volgende:
Wat mij betreft komt ze nooit meer aan de bak.
Bijna goed, je bedoelt ze gaat in de bak :P *O*
  donderdag 19 mei 2022 @ 17:20:32 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204802058
Die gaat schoffelen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 19 mei 2022 @ 17:25:17 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204802406
quote:
Moet het OM dan rekening houden met verdachten? Ik weet niet hoor, misschien moet ze op die dag haar haar wassen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:18:55 #114
184769 crew  Deisyy
pi_204802522
quote:
Of ze moet haar brievenbus eens legen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Tettenkoning donderdag 19 mei 2022 @ 18:23:57 #115
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204802564
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:16 schreef Cynix ® het volgende:
Wat mij betreft komt ze nooit meer aan de bak.
Maar iets anders: brood verdienen hóeft niet per se als artiest. Van de 8 miljoen werkenden is de meerderheid géén artiest. Verzin maar iets anders.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204802580
Het zal me niks verbazen als Glennis geen noemenswaardige diploma's heeft. Met het oog op haar 'fantastische stem' en dat ze mensen 'blij' kan maken heeft ze vast niet zo heel veel op school uitgevoerd.
pi_204802599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als Glennis geen noemenswaardige diploma's heeft. Met het oog op haar 'fantastische stem' en dat ze mensen 'blij' kan maken heeft ze vast niet zo heel veel op school uitgevoerd.
Doet dat er toe?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204802617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Doet dat er toe?
Ik reageerde op een post dat ze wat anders moet verzinnen om haar geld te gaan verdienen. Ik denk dat dat moeilijk zal gaan.
pi_204802624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik reageerde op een post dat ze wat anders moet verzinnen om haar geld te gaan verdienen. Ik denk dat dat moeilijk zal gaan.
Nou je reactie zei wat anders
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204802650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou je reactie zei wat anders
Wat dan?
pi_204802724
quote:
quote:
Glennis Grace en haar advocaat waren niet op de hoogte van het feit dat donderdag naar buiten zou komen dat de zangeres wordt gedagvaard. ,,Helaas moeten wij constateren dat het Openbaar Ministerie kennelijk liever communiceert via de media dan rechtstreeks met ons als advocaten”, laat Kerem Canatan, de advocaat van de zangeres, weten in een reactie.

Volgens Canatan ís Grace nog niet gedagvaard. Hij noemt het naar buiten brengen van de dagvaarding ‘voorbarig’. ,,Niet alleen is ons nog helemaal niet gevraagd of wij onderzoekswensen hebben, maar wij hebben ons van meet af aan, op verzoek van de cliënte, ingespannen voor een mediationtraject met alle betrokkenen en dat wordt op deze wijze onnodig doorkruist.”
OMG, ze is al weer slachtoffer, nu van het OM.

Detail: Voor mediation is een van de voorwaarden dat slachtoffer en verdachte zijn het allebei eens zijn over de mediation. Dus al dat nu nog niet zo was, dan is de vervolgingsbeslissing prima.

Een andere voorwaarde is deze: De verdachte begrijpt dat zijn daden gevolgen hebben. En hij erkent dat hij degene is die daar verantwoordelijk voor is (verklaart dat suffe filmpje dat ze postte, nietwaar?).

[ Bericht 2% gewijzigd door JourneyBlue op 19-05-2022 18:51:11 ]
pi_204802743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik reageerde op een post dat ze wat anders moet verzinnen om haar geld te gaan verdienen. Ik denk dat dat moeilijk zal gaan.
Denk het ook, maar dat heeft bar weinig met diploma's te maken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204802909
Misschien moet ze even verhaal gaan halen bij het OM met haar knokploegje.
Go hard or go home
pi_204802931
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM dagvaardt Glennis Grace voor geweldpleging en mishandeling. *O* *O* *O*

Zangeres Glennis Grace staat op 26 oktober voor de rechtbank in Amsterdam. Het Openbaar Ministerie dagvaardt de 43-jarige zangeres op verdenking van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade in een supermarkt in Amsterdam. Dat meldt het anp donderdagochtend.

https://www.telegraaf.nl/(...)ging-en-mishandeling

_O_ _O_
Mag dit ook op youtube? Net als Johnny Depp? :9
pi_204804733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
OMG, ze is al weer slachtoffer, nu van het OM.

Detail: Voor mediation is een van de voorwaarden dat slachtoffer en verdachte zijn het allebei eens zijn over de mediation. Dus al dat nu nog niet zo was, dan is de vervolgingsbeslissing prima.

Een andere voorwaarde is deze: De verdachte begrijpt dat zijn daden gevolgen hebben. En hij erkent dat hij degene is die daar verantwoordelijk voor is (verklaart dat suffe filmpje dat ze postte, nietwaar?).

Dat is ook de zin waar ik over viel. Misschien zou ze zich wat schuldbewuster moeten tonen...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204805051
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Bijna goed, je bedoelt ze gaat in de bak :P *O*
Joh jij zou graag zien dat zo'n beetje iedereen die in de spotlights staat de bak ingaat. Of dat nu politica, BN'ers, zakenlui of advocaten zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 00:15:27 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204806443
Zojuist in shownieuws
De dag na haar proces 27 oktober dus staat Anthony haar zoon voor de jeugdrechter voor dezelfde feiten :') _O- _O-
Gezellig *O* samen weer een dagje uit |:)
  vrijdag 20 mei 2022 @ 00:44:31 #128
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204806509
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Bijna goed, je bedoelt ze gaat in de bak :P *O*
Kappen. Ze is wel iconic
love & heet
  vrijdag 20 mei 2022 @ 15:41:14 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204811128
Glenda dacht dat haar privileges ook wel voor het OM zouden gelden. Jammer joh.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 20 mei 2022 @ 15:48:54 #130
249756 Symphonic
Look o Look
pi_204811192
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 00:44 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Kappen. Ze is wel iconic
een iconic asociaal kutwijf ja, dat klopt.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_204811380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 21:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is ook de zin waar ik over viel. Misschien zou ze zich wat schuldbewuster moeten tonen...
quote:
“Hoewel zaken echt wel uit zijn verband zijn getrokken, had ik beter moeten weten en beter moeten nadenken. Ik heb me laten leiden door mijn primitieve moederinstinct…”
Eens. Ze is met 4 andere volwassenen en 2 kinderen verhaal gaan halen, een Jumbo medewerker heeft aan dit 7-mans verrassingsoptreden een hersenschudding overgehouden, dan zijn je excuses gewoon minder overtuigend als je eerst zegt dat de berichtgeving niet helemaal klopt en afsluit met een beroep op je "primitieve" moederinstinct.

En dan nu miepen dat je zo graag mediation had gewild ipv een dagvaarding wegens openlijke geweldpleging en mishandeling.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:29:54 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204811562
Glennis voor de rechter: ‘Hier kan zij behoorlijk last van krijgen’

Glennis Grace wordt door het OM gedagvaard. De zangeres moet zich op 26 oktober voor de rechtbank van Amsterdam verantwoorden voor haar misdragingen in een supermarkt. Welke straf kan Glenda Batta, zoals ze in het echt heet, verwachten? John van den Heuvel legt uit.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-last-van-krijgen
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:30:42 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204811573
Wat doen Ladies of Soul nu met Glennis Grace?

Maandenlang hebben haar vriendinnen van Ladies of Soul zich niet uitgesproken over het al dan niet aanblijven van Glennis Grace in hun succesformatie. De Amsterdamse zangeres ligt al tijden onder vuur, nadat zij in een supermarkt gevochten zou hebben met personeel. Donderdag maakte het OM bekend haar daarvoor te willen vervolgen, de rechtszaak staat gepland voor oktober. En laat dat nu net na een nieuwe reeks Ziggo Dome-concerten van de zangeressen Berget Lewis, Candy Dulfer en Edsilia Rombley zijn. Doen zij dat straks mét... of zonder Glennis?

https://www.telegraaf.nl/(...)nu-met-glennis-grace
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 mei 2022 @ 16:35:09 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_204811637
Sinds wanneer is Candy Dulfer zangeres?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204811811
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist in shownieuws
De dag na haar proces 27 oktober dus staat Anthony haar zoon voor de jeugdrechter voor dezelfde feiten :') _O- _O-
Gezellig *O* samen weer een dagje uit |:)
Gets, kunnen ze niet samen optreden. :')
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:43:36 #136
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204812460
De gifbeker was nog niet leeg.

https://www.mediacourant.(...)riend-fred-van-leer/

quote:
Waar Berget Lewis, Candy Dulfer en Edsilia Rombley hun eigen imago riskeren door Glennis Grace bij de Ladies of Soul te houden, zet Fred van Leer haar zonder blikken of blozen bij het grofvuil.

Glennis Grace houdt wel héél weinig optredens na haar veelbesproken knokpartij in de Jumbo. Zelfs ‘goede vriend’ Fred van Leer dumpt de zangeres: hij heeft haar uit de line-up van Fred & Friends, zijn verjaardagsfeest in Ahoy, gehaald. Ze was aangekondigd om op 17 en 18 juni te komen zingen, maar is geruisloos afgezegd.

Tot voor kort stond Glennis nog pontificaal op de website van Fred & Friends, maar nu is ze nergens meer te bekennen. “Ook Fred van Leer heeft stilletjes Glenda uit de line up gehaald van zijn Fred & Friends-event. Dit is nog niet zo lang geleden aangepast want laatst stond Glennis Grace ook nog in dit rijtje”, schrijft Juice Channel.

Het pijnlijke is dat Glennis en Fred zogenaamd goede vrienden zijn. Ze zijn talloze keren samen verschenen in de media. Een jaar geleden zong ze hem zelfs nog toe in de tv-show Hoge Bomen. “Het werd Fred waarschijnlijk wat te heet onder de voeten…”, concludeert het juicekanaal.

Fred heeft al vervanging voor Glennis geregeld. “We zijn hysterisch blij om aan te mogen kondigen dat Miss Envy Peru, de eerste winnares van Drag Race Holland, ook te gast zal zijn op Freds feestje! 💕🎉✨Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar dus wees er snel bij! 🤩”, schrijft zijn organisatie op Instagram.

Saillant detail: Edsilia Rombley staat ook op het menu tijdens het evenement van Fred. En ze heeft klaarblijkelijk niet geannuleerd toen bleek dat haar vriendin Glennis niet meer welkom is. Loyaliteit kent kennelijk toch grenzen…
  zondag 22 mei 2022 @ 23:02:16 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 23 mei 2022 @ 08:01:01 #138
58711 soapie
Zeeperd
pi_204836415
quote:
Oh wat is ze toch zielig...... :N
pi_204836455
Wie is Fred van Leer nu weer? Is hij de nieuwe Gordon?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 23 mei 2022 @ 08:37:33 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204836565
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is Fred van Leer nu weer? Is hij de nieuwe Gordon?
Die heeft een paar van die programma’s waarin hij mensen helpt met hun kleding. Op TLC. En hij zat in dat programma van Chantal Janzen met die camper en Leco.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204836593
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die heeft een paar van die programma’s waarin hij mensen helpt met hun kleding. Op TLC. En hij zat in dat programma van Chantal Janzen met die camper en Leco.
Oh oké, ik heb geen tv. Volgens mij mis ik niks :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Tettenkoning maandag 23 mei 2022 @ 08:53:51 #142
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204836634
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is Fred van Leer nu weer? Is hij de nieuwe Gordon?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204836645
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is Fred van Leer nu weer? Is hij de nieuwe Gordon?
Voor een reguliere SHOganger ben ik verbaast dat je Fred van Leer niet kent. :o
  maandag 23 mei 2022 @ 09:15:26 #144
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204836755
Glennis Grace aangepakt door boze buurtbewoners in RTL Boulevard

Glennis Grace is een van de weinige artiesten die niet profiteert van een hand boven het hoofd door de showrubrieken RTL Boulevard en Shownieuws. Ook gisteren werd ze er weer gestenigd.

Veel artiesten profiteren van nauwe banden met presentatoren van de showrubrieken. Zo wordt Nikkie Plessen continu gespaard in RTL Boulevard en zul je in Shownieuws nauwelijks een kritische noot horen over Johnny de Mol. Voor Glennis Grace gaat dat echter niet op: ze wordt continu volledig door de mangel gehaald in deze programma’s.

Boze buurtbewoners
RTL Boulevard ging gisteren, op de dag dat bekend werd dat Glennis zich daadwerkelijk voor de rechter moet gaan verantwoorden voor haar knokpartij in de Jumbo, de straat op in de Amsterdamse Jordaan. Daar haalde een verslaggever meerdere negatieve reacties bij verbolgen buurtbewoners.

Een buurtbewoner zegt over het feit dat Glennis gedagvaard is: “Nou, heel terecht natuurlijk. Hij (haar zoon, red.) begon gewoon te roken in de Jumbo, waar het niet mocht. En daar kreeg hij commentaar op gewoon.”

Van de pot gerukt
Ene Xanthe vindt Glennis helemaal van de pot gerukt. “Als je personeel bent en je doet gewoon je werk en je wordt daar zó op afgerekend dat er een hele knokploeg wordt gehaald. Dus ook nog eens láter, dat je terugkomt. Dat je er nog over hebt na kunnen denken en dat dat dan je reactie is. Dat is gewoon bizar vind ik. Dat is heel raar.”

En Bas: “Misschien een taakstraf of iets of in die trant? Of iets doen voor het personeel? Dat lijkt me wel een mooie. Conciërge bij ze in de zaak?”

Een duw
Kerem Canatan, de advocaat van Glennis, laat zich voor het eerst uit over wat de zangeres in de Jumbo zou hebben gedaan: “Strafrechtelijk is die betrokkenheid beperkt gebleven tot een duw waarvan wij menen dat dit een onvoldoende wezenlijke bijdrage oplevert an de vechtpartij die daarna is gevolgd.”

Rob Goossens vindt die advocaat, een directe collega van Robs Boulevard-collega Clarice Stenger, een beetje lachwekkend. “Ik vind het wel weer een beetje pijnlijk dat de advocaat zegt: ‘Maar ze heeft toch sorry gezegd?’ Ja, die sorryvideo herinneren we ons en dat waren echt de onoprechtste excuses ooit.”

Pittige straf
Story-baas Guido den Aantrekker vertelt in Shownieuws dat Glennis een pittige straf boven het hoofd hangt. “Voor die zware mishandeling kun je maximaal vier jaar de bak in en een boete krijgen van 22.500 euro.”

Heeft Edsilia Rombley inmiddels al besloten om Glennis uit de Ladies of Soul te zetten? Guido: “De Ladies of Soul kunnen we beter de Ladies of Silence noemen, want die hebben op ons verzoek niet willen reageren of zij inderdaad Glennis nog een podium geven.”

https://www.mediacourant.(...)rs-in-rtl-boulevard/

Nou meid je PR is is in ieder geval in orde :') _O- _O-
  maandag 23 mei 2022 @ 09:17:18 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204836848
Fred van Leer heeft ook zwaar geweld meegemaakt, dus ik snap het wel dat ze niet welkom is.
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 09:41:47 #147
184769 crew  Deisyy
pi_204836920
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:30 schreef quirina het volgende:
Fred van Leer heeft ook zwaar geweld meegemaakt, dus ik snap het wel dat ze niet welkom is.
Yvonne snapt er niets van :')

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 23 mei 2022 @ 09:46:32 #148
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_204836942
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Yvonne snapt er niets van :')

[ afbeelding ]
Wie?
pi_204837011
Ze kan hem wel mooi toegezongen hebben maar dat was voordat ze met dr knokploeg mensen kort en klein sloeg.
pi_204837157
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:56 schreef quirina het volgende:
Ze kan hem wel mooi toegezongen hebben maar dat was voordat ze met dr knokploeg mensen kort en klein sloeg.
Alsof je daar ineens voor eeuwig bij in het krijt staat. :')
  maandag 23 mei 2022 @ 12:57:10 #151
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204838444
Je gaat toch geen verdachte van geweld in je show opnemen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204838723
Baalde Glennis maar zo erg van haar wangedrag als van een afzegging.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 23 mei 2022 @ 13:48:53 #153
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204838795
Vindt ze het gek, na Freds gewelddadige woningoverval?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204838829
Wat een vreemd bericht van Yvonne. Ze is altijd zo tegen schijnheiligheid en kleffe BN-kliekjes.
Ik vind dit wel voor Fred pleiten en zou ook geen agressievelingen in mijn vriendengroep willen hebben.
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 13:56:04 #155
184769 crew  Deisyy
pi_204838832
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:48 schreef Andromache het volgende:
Vindt ze het gek, na Freds gewelddadige woningoverval?
Nou en, ze heeft hem wel toegezongen hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 23 mei 2022 @ 13:56:56 #156
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204838841
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een vreemd bericht van Yvonne. Ze is altijd zo tegen schijnheiligheid en kleffe BN-kliekjes.
Ik vind dit wel voor Fred pleiten en zou ook geen agressievelingen in mijn vriendengroep willen hebben.
Ja, die snap ik ook niet helemaal |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204838920
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nou en, ze heeft hem wel toegezongen hoor.
Ongekend wat die man allemaal heeft moeten meemaken.
  maandag 23 mei 2022 @ 14:18:51 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204839039
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ongekend wat die man allemaal heeft moeten meemaken.
_O-
pi_204839992
Ja ook nog dat kattegejank aanhoren.
pi_204840030
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat toch geen verdachte van geweld in je show opnemen?
Dader. :P
  vrijdag 27 mei 2022 @ 23:43:55 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204886149
https://www.shownieuws.nl(...)r-voor-glennis-grace

Eerst je verstand kwijt, dan je vrijheid en nu je stem :o _O- _O-
  vrijdag 27 mei 2022 @ 23:51:57 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204886174
pi_204891630
Coke > veel schreeuwen > stem kwijt
pi_204892914
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)r-voor-glennis-grace

Eerst je verstand kwijt, dan je vrijheid en nu je stem :o _O- _O-
Wat vervelend... :N
pi_204892942
Edsilia had dit van mijlenver aan moeten zien komen, dus mijn medelijden is wat beperkt.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 20:01:55 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204893330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:05 schreef soapie het volgende:
Wat vervelend... :N
Kan ze haar zwijgrecht vast oefenen voor in de rechtbank :+ _O-
pi_204897770
Kan die vrouw aub voor eeuwig optyfen??
  vrijdag 3 juni 2022 @ 16:33:41 #168
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204952222
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204952259
quote:
Dit lul verhaal over promotie gelooft niemand. Mensen zijn afgehaakt en terecht. :Y
pi_204952566
Dat verhaal over promotie is idd onzin.
Ladies of Soul verkocht zich zelf makkelijk en het waren ook goede shows.
Ik denk dat mensen afgeknapt zijn op Glennis haar gedrag.
Jammer dat ze niet geprobeerd hebben een andere goede soul zangeres te strikken.

Ik denk dat Glennis maar weer opnieuw klein moet beginnen. Beetje zingen weer bij Holland Casino of zo.
dat deed ze vroeger namelijk ook.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 17:18:30 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204952620
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef quirina het volgende:
Dat verhaal over promotie is idd onzin.
Ladies of Soul verkocht zich zelf makkelijk en het waren ook goede shows.
Ik denk dat mensen afgeknapt zijn op Glennis haar gedrag.
Jammer dat ze niet geprobeerd hebben een andere goede soul zangeres te strikken.

Ik denk dat Glennis maar weer opnieuw klein moet beginnen. Beetje zingen weer bij Holland Casino of zo.
dat deed ze vroeger namelijk ook.
Misschien kan ze een keer meedoen aan the Voice. B-)


(Ooit, in een eerder stadium van haar carrière, vroegen ze haar als kandidaat en concludeerde Glennis abusievelijk dat ze als coach was gevraagd. Wóedend was ze).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204952637
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Misschien kan ze een keer meedoen aan the Voice. B-)
Ik moest lachen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204952663
Ze heeft het wel gedaan in Muricah..
Misschien moet ze het eens in China proberen for longlong time.
pi_204952664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef quirina het volgende:
Dat verhaal over promotie is idd onzin.
Ladies of Soul verkocht zich zelf makkelijk en het waren ook goede shows.
Ik denk dat mensen afgeknapt zijn op Glennis haar gedrag.
Jammer dat ze niet geprobeerd hebben een andere goede soul zangeres te strikken.

Ik denk dat Glennis maar weer opnieuw klein moet beginnen. Beetje zingen weer bij Holland Casino of zo.
dat deed ze vroeger namelijk ook.
Denk dat Holland Casino zelfs vriendelijk bedankt. Die halen nog liever Gordon met 1/3e stemband uit Dubai, gok ik.
Go hard or go home
  vrijdag 3 juni 2022 @ 17:50:19 #175
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204952905
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef quirina het volgende:
Dat verhaal over promotie is idd onzin.
Ladies of Soul verkocht zich zelf makkelijk en het waren ook goede shows.
Ik denk dat mensen afgeknapt zijn op Glennis haar gedrag.
Jammer dat ze niet geprobeerd hebben een andere goede soul zangeres te strikken.

Ik denk dat Glennis maar weer opnieuw klein moet beginnen. Beetje zingen weer bij Holland Casino of zo.
dat deed ze vroeger namelijk ook.
Jammer idd. Caroline Dest? Of wil die niet meer met Trijntje en Berget? Kris Berry? Maar ja, die zitten niet zo in dat kliekje. Shirma Rouse dan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 3 juni 2022 @ 18:31:49 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204953347
Ze heeft concurrentie gekregen :o

Ruzie in Amstelveense supermarkt mondt uit in mishandeling

Na een woordenwisseling in een supermarkt in Amstelveen, slaat een nog onbekende man een andere klant meerdere keren in zijn gezicht, onder meer hard met zijn vuist. Het slachtoffer is daarna waarschijnlijk kort buiten bewustzijn geweest. In Bureau 020 deze week beelden van het incident.

https://www.at5.nl/artike(...)-uit-in-mishandeling

Of is ze daar ook bij betrokken :P :?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 18:45:55 #177
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204953458
Gewoon slechte kaartverkoop.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204954416
“Waarbij Glennis betrokken is geraakt”

Meid toch, waarom overkomen jou dat soort dingen toch altijd…
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_204954595
https://www.rtlboulevard.(...)oncerten-ladies-soul

quote:
HALVE SOUL
Edsilia Romley kapot van cancelen concerten Ladies of Soul
De Ladies of Soul hebben vandaag groot nieuws dat hun fans niet als muziek in de oren zal klinken: de twee concerten die voor september gepland staan gaan niet door. In een zojuist verschenen persbericht laten de dames weten dat door het incident in de Jumbo én de strafrechtelijke vervolging daarvan, Glennis Grace (43) zich genoodzaakt voelt om zich terug te trekken binnen de groep.
03 juni 2022 19:17
pi_204954718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Andromache het volgende:

[..]
Jammer idd. Caroline Dest? Of wil die niet meer met Trijntje en Berget? Kris Berry? Maar ja, die zitten niet zo in dat kliekje. Shirma Rouse dan?
Misschien heeft niemand zin om « in de schaduw te treden » van een ordinair, vulgair en agressief viswijf. Wat te begrijpen is…
  vrijdag 3 juni 2022 @ 21:02:04 #181
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204955126
quote:
Tjaaa, het firma Oosterhuis-feestje valt in duigen....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204958528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Andromache het volgende:

[..]
Jammer idd. Caroline Dest? Of wil die niet meer met Trijntje en Berget? Kris Berry? Maar ja, die zitten niet zo in dat kliekje. Shirma Rouse dan?
Trijntje zit er al even niet meer bij.
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 juni 2022 @ 09:54:00 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_204958728
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef Loutje04 het volgende:

[..]
Trijntje zit er al even niet meer bij.
Vanaf 2017 las ik net

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 4 juni 2022 @ 10:02:24 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204958800
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef quirina het volgende:
Ze heeft het wel gedaan in Muricah..
Misschien moet ze het eens in China proberen for longlong time.
Dat was ook alleen maar succesvol omdat ze een soort tearjerker verhaal van de alleenstaande moeder die het zo zwaar had kreeg aangesmeerd, wat ze zelf nog moest aandikken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 6 juni 2022 @ 13:42:02 #186
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204976375
Shownieuws verklikt Glennis bij de onwetende Vlaamse fans. Niet lief.

https://www.mediacourant.(...)-in-vlaanderen-echt/
pi_204978527
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:42 schreef Eightyone het volgende:
Shownieuws verklikt Glennis bij de onwetende Vlaamse fans. Niet lief.

https://www.mediacourant.(...)-in-vlaanderen-echt/
Ik heb het stukje gezien en het was best vermakelijk. Ik woon zelf in België en hier was het inderdaad geen nieuws.
pi_204978695
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 20:08 schreef Litpho het volgende:
“Waarbij Glennis betrokken is geraakt”

Meid toch, waarom overkomen jou dat soort dingen toch altijd…
Haha erg he. De dame heeft tig keuzemomenten gehad (dr paupervrienden mobiliseren, naar de Jumbo gaan en daar als een beest tekeergaan) maar ze doen alsof het totaal uit de lucht kwam.

Ook ernstig dat het gebeuren an sich geen reden was om haar eruit te gooien, maar nu de kaartverkoop ruk gaat huilie huilie.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 06-06-2022 23:23:46 ]
pi_204980285
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:42 schreef Eightyone het volgende:
Shownieuws verklikt Glennis bij de onwetende Vlaamse fans. Niet lief.

https://www.mediacourant.(...)-in-vlaanderen-echt/
Beetje bijzondere aanpak van Shownieuws eigenlijk. Waarom doen ze dat? :?
  maandag 6 juni 2022 @ 22:37:48 #190
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204981061
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Beetje bijzondere aanpak van Shownieuws eigenlijk. Waarom doen ze dat? :?
Soort van pestgedrag.
pi_204981205
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2022 21:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Beetje bijzondere aanpak van Shownieuws eigenlijk. Waarom doen ze dat? :?
De Telegraaf deed dat in april ook al, toen met (voornamelijk) Duitsers:
https://www.ditjesendatje(...)n-niet-van-incident/
  donderdag 9 juni 2022 @ 00:47:01 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205001576

Gelukkig hebben we de beelden nog :+
pi_205020099
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2022 00:47 schreef ikweethetookniet het volgende:

Gelukkig hebben we de beelden nog :+
Ik sla ff over! :P
pi_205026540
Berget Lewis heeft weinig contact met Glennis Grace na Jumbo-rel

En er zijn schijnbaar te weinig kaarten verkocht om de concerten van de Ladies of Soul door te laten gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 23:10:07 #195
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205027427
Dan moet ze binnenkort naar de Aldi :+
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2022 @ 23:15:35 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205027506
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dan moet ze binnenkort naar de Aldi :+
Met een knokploeg? Of om te werken? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_205030019
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Met een knokploeg? Of om te werken? :o
_O-
  zondag 12 juni 2022 @ 10:49:07 #198
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_205030136
En aiiiiiiiiiihaiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaai willllll alwaiiiiiiiiiis loff joeeeeeeeeehoeeeeeeeeeoeeeeeeeeee
  Tettenkoning zondag 12 juni 2022 @ 11:49:47 #199
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205030499
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Met een knokploeg?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 14 juni 2022 @ 16:46:41 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205049185
Glennis Grace slaat opnieuw hard toe

Voor Glennis Grace lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Op Instagram plaats ze vrolijk filmpjes met haar nieuwe vriend en haar zoon. En dat terwijl haar collega’s door haar huilend thuis zitten. Wat is er aan de hand?

Berget Lewis bekent bij RTL Boulevard dat ze er helemaal doorheen zit. Dat de Ladies of Soul-concerten geannuleerd moesten worden door de controverse rond Glennis Grace zit haar hoog. Berget werd er ziek door…

“Ik lag er echt eventjes van af”, getuigt Berget bij RTL Boulevard. Volgens Mediacourant sukkelt de zangeres zelfs half met een depressie… “Het is echt afschuwelijk”, vertelt Berget emotioneel…

“Het doet me zoveel pijn in het hart”, vertelt Berget Lewis bij Shownieuws. Wanneer gepolst wordt of Berget nog contact heeft met Glennis Grace is haar antwoord duidelijk…

“Weinig”, klinkt het veelzeggend bij Berget. Edsilia Rombley benadrukte eerder al dat er géén ruzie is bij Ladies of Soul, maar wel veel frustratie.

https://vipnieuws.nl/glennis-grace-slaat-opnieuw-hard-toe/

Geen ruzie :') _O- _O- _O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 juni 2022 @ 16:51:10 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_205049225
Wat is half depressief ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205049560
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Glennis Grace slaat opnieuw hard toe

Voor Glennis Grace lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Op Instagram plaats ze vrolijk filmpjes met haar nieuwe vriend en haar zoon. En dat terwijl haar collega’s door haar huilend thuis zitten. Wat is er aan de hand?

Berget Lewis bekent bij RTL Boulevard dat ze er helemaal doorheen zit. Dat de Ladies of Soul-concerten geannuleerd moesten worden door de controverse rond Glennis Grace zit haar hoog. Berget werd er ziek door…

“Ik lag er echt eventjes van af”, getuigt Berget bij RTL Boulevard. Volgens Mediacourant sukkelt de zangeres zelfs half met een depressie… “Het is echt afschuwelijk”, vertelt Berget emotioneel…

“Het doet me zoveel pijn in het hart”, vertelt Berget Lewis bij Shownieuws. Wanneer gepolst wordt of Berget nog contact heeft met Glennis Grace is haar antwoord duidelijk…

“Weinig”, klinkt het veelzeggend bij Berget. Edsilia Rombley benadrukte eerder al dat er géén ruzie is bij Ladies of Soul, maar wel veel frustratie.

https://vipnieuws.nl/glennis-grace-slaat-opnieuw-hard-toe/

Geen ruzie :') _O- _O- _O-
Tja als ze meteen hun handen va dat krijswijf hadden afgetrokken, was dit wellicht niet nodig geweest.
Sowieso een stel vreselijke wijven bij elkaar en je dan "ladies" noemen :') Die Berget heeft een heel onsympathiek en ontevreden uitstaling en er na een jaar huwelijk met een ander vandoor gaan is ook niet echt chique.

Labieltjes of Soul.
pi_205055628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Tja als ze meteen hun handen va dat krijswijf hadden afgetrokken, was dit wellicht niet nodig geweest.
Sowieso een stel vreselijke wijven bij elkaar en je dan "ladies" noemen :') Die Berget heeft een heel onsympathiek en ontevreden uitstaling en er na een jaar huwelijk met een ander vandoor gaan is ook niet echt chique.

Labieltjes of Soul.
Ik denk dat het verdrietigheid om verlies van inkomsten is. Alleen vullen ze een zaal niet eens.
  Tettenkoning woensdag 15 juni 2022 @ 11:36:03 #204
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205056184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is half depressief ?

:T
Lafjes je pols half doormidden snijden ofzo?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 15 juni 2022 @ 12:20:32 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205056491
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lafjes je pols half doormidden snijden ofzo?
Iets te hard krabben.
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juni 2022 @ 16:04:27 #206
22592 crew  Ole
pi_205057980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Iets te hard krabben.
Krassen maar niet snijden of zo?
van 2 hoog springen maar niet van 12 hoog?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 woensdag 15 juni 2022 @ 16:08:13 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_205057993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:

[..]
Krassen maar niet snijden of zo?
van 2 hoog springen maar niet van 12 hoog?
Barbie.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 juni 2022 @ 16:12:48 #208
22592 crew  Ole
pi_205058001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:08 schreef tong80 het volgende:

[..]
Barbie.

:T
Dat is de samenvatting inderdaad :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 15 juni 2022 @ 23:26:04 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205062493
Even hun geheugen opfrissen :D


2015 al weer ze zouden het vergeten kunnen zijn :+ _O- _O-
  zaterdag 18 juni 2022 @ 13:18:33 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205081864


Maxime Meiland :') |:(
Ook hersenloos wezentje
pi_205081890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:

[..]
Krassen maar niet snijden of zo?
van 2 hoog springen maar niet van 12 hoog?
Gedoceerd huilen. Een wekker zetten om even depressief te voelen.
  Tettenkoning zaterdag 18 juni 2022 @ 14:49:07 #212
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205082316
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maxime Meiland :') |:(
Ook hersenloos wezentje

Ze had beter camgirl kunnen blijven idd :')

Tevens @LordofLeaves
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zaterdag 18 juni 2022 @ 16:15:42 #213
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205082955
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 14:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ze had beter camgirl kunnen blijven idd :')

Tevens @:LordofLeaves
Prima camgirl! ^O^
soooo, da's mooi!
  Trouwste user 2022 donderdag 23 juni 2022 @ 19:04:05 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_205130291
De relatie van Glennis Grace en haar vriend Dion is voorbij. De zangeres kondigt donderdag via Instagram aan dat de twee uit elkaar zijn.

"Via deze weg wil ik mededelen dat mijn relatie over is. Ik wil dit wel met jullie delen, maar wil er verder niks over kwijt", zo schrijft ze. De afgelopen tijd meldden al verschillende roddelkanalen dat de relatie in zwaar weer zou verkeren.

Toen Grace' vorige relatie in oktober 2020 uitging vond de zangeres een geschreven statement nog "te onpersoonlijk" en nam ze een video op voor haar volgers. Daarin vertelde ze vervolgens dat de liefde voorbij was.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:24:05 #215
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205130494
Ghe.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_205130532
Maar beetje troostvoer kopen bij de Jumbo Glenda ;(
Alius aliud dicit
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 19:37:46 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205130649
pi_205130660
Da's natuurlijk een afknapper van jewelste, een vriendin hebben die zich zo laat gaan.

Of deed hij mee?
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:41:37 #219
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205130687
Als Glennis dr mond kan houden wil ik dr wel troosten :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:05:10 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205130978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:41 schreef Scorpie het volgende:
Als Glennis dr mond kan houden wil ik dr wel troosten :@
Dan kan jij voor het zingen de kerk uit :+ :P
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:08:54 #221
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205131017
https://www.telegraaf.nl/(...)p-de-klippen-gelopen

de relatie is ook voorbij , het is allemaal een beetje over voor glennis na dat achterbuurt relletje
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:22:40 #222
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_205131155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-de-klippen-gelopen

de relatie is ook voorbij , het is allemaal een beetje over voor glennis na dat achterbuurt relletje
Je bent de eerste.
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:33:19 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205131248
Als die ex inmiddels heeft meegevochten in de Jumbo, wordt het straks op de zitting erg ordinair :o *O* *O*
Die gaan dan helemaal los tegen elkaar wie nou wie opgehitst heeft

Ik pak de popcorn |:)
pi_205131427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:

[..]
Krassen maar niet snijden of zo?
van 2 hoog springen maar niet van 12 hoog?
_O- _O- _O-
  Tettenkoning donderdag 23 juni 2022 @ 20:52:55 #225
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205131458
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als die ex inmiddels heeft meegevochten in de Jumbo, wordt het straks op de zitting erg ordinair :o *O* *O*
Die gaan dan helemaal los tegen elkaar wie nou wie opgehitst heeft

Ik pak de popcorn |:)


Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205132373
Uit de oude doos: ‘Nieuwe vriend Glennis Grace geen zuivere koffie: agressief type’

Nu kan ze hem de schuld gaan geven van wat er in de Jumbo is gebeurd en van zichzelf een slachtoffer maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:58:24 #227
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205132744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Uit de oude doos: ‘Nieuwe vriend Glennis Grace geen zuivere koffie: agressief type’

Nu kan ze hem de schuld gaan geven van wat er in de Jumbo is gebeurd en van zichzelf een slachtoffer maken.
Deze ouwe doos heeft zelf genoeg street creds opgebouwd om daar nog mee weg te komen..

love & heet
  Spellchecker vrijdag 24 juni 2022 @ 07:14:08 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205133619
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Da's natuurlijk een afknapper van jewelste, een vriendin hebben die zich zo laat gaan.

Of deed hij mee?
Aan die kop te zien (in het artikel :+ ) wel.

Lekker volk.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 09:55:01 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_205134458
Glennis Grace heeft het volledig verknoeid toen ze werd aangehouden na een vechtpartij in een Jumbo-filiaal. Zelf meent ze lessen te hebben getrokken uit het voorval, maar daar is niet iedereen het mee eens…

Dia 2 van 21: Glenda Batta, zoals Glennis Grace echt heet, werd begin 2022 samen met haar 15-jarige zoon en een vriend van de familie aangehouden in de Jumbo-supermarkt aan de Westerstraat in Amsterdam. De zangeres was er met ‘een knokploeg’ naar toe getrokken…
Diavoorstelling
2/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Glenda Batta, zoals Glennis Grace echt heet, werd begin 2022 samen met haar 15-jarige zoon en een vriend van de familie aangehouden in de Jumbo-supermarkt aan de Westerstraat in Amsterdam. De zangeres was er met ‘een knokploeg’ naar toe getrokken…

Dia 3 van 21: De zoon zou eerder op de avond hardhandig de winkel uit zijn gezet nadat hij binnen een trekje had genomen van een e-sigaret, die onder het rookverbod valt. Glennis keerde later op de avond samen met een groep bekenden terug naar de supermarkt om de betrokken medewerkers aan te spreken. Maar toen liep het fout…
Diavoorstelling
3/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
De zoon zou eerder op de avond hardhandig de winkel uit zijn gezet nadat hij binnen een trekje had genomen van een e-sigaret, die onder het rookverbod valt. Glennis keerde later op de avond samen met een groep bekenden terug naar de supermarkt om de betrokken medewerkers aan te spreken. Maar toen liep het fout…

Dia 4 van 21: Er ontstond een vechtpartij en het groepje werd aangehouden en verdacht van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade. Al klonk er een heel ander geluid bij Glennis Grace…
Diavoorstelling
4/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Er ontstond een vechtpartij en het groepje werd aangehouden en verdacht van openlijke geweldpleging en mishandeling met voorbedachten rade. Al klonk er een heel ander geluid bij Glennis Grace…

Zéér hoge huizenprijzen! Uw overwaarde benutten?
Zéér hoge huizenprijzen! Uw overwaarde benutten?
Advertentie Nationaal Bespaarcentrum
Dia 5 van 21: “Ik had beter moeten weten. Ik had beter moeten nadenken, tot tien moeten tellen in plaats van me te laten leiden door mijn primitieve moederinstinct.”
Diavoorstelling
5/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
“Ik had beter moeten weten. Ik had beter moeten nadenken, tot tien moeten tellen in plaats van me te laten leiden door mijn primitieve moederinstinct.”

Dia 6 van 21: “Het was niet goed. Mijn gedrag was niet goed op dat moment”, slaat de zangeres mea culpa. “Ik heb veel gepraat, veel nagedacht. Hoe ik dit anders had kunnen aanpakken en sowieso misschien wel andere dingen die in m'n leven spelen. Dus ja, wat ik hiervan geleerd heb is om niet te handelen vanuit emotie.” Maar niet iedereen lijkt zomaar bereid de zangeres te vergeven…
Diavoorstelling
6/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
“Het was niet goed. Mijn gedrag was niet goed op dat moment”, slaat de zangeres mea culpa. “Ik heb veel gepraat, veel nagedacht. Hoe ik dit anders had kunnen aanpakken en sowieso misschien wel andere dingen die in m'n leven spelen. Dus ja, wat ik hiervan geleerd heb is om niet te handelen vanuit emotie.” Maar niet iedereen lijkt zomaar bereid de zangeres te vergeven…

Dia 7 van 21: Glennis Grace probeerde haar agressieve in een Jumbo te nuanceren door in een heel nederig filmpje te vertellen dat ze te impulsief had gehandeld en best even tot tien had geteld. Maar die uitspraak komt wel héél ongeloofwaardig over…
Diavoorstelling
7/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Glennis Grace probeerde haar agressieve in een Jumbo te nuanceren door in een heel nederig filmpje te vertellen dat ze te impulsief had gehandeld en best even tot tien had geteld. Maar die uitspraak komt wel héél ongeloofwaardig over…

Dia 8 van 21: Jan Dijkgraaf haalt zwaar uit naar de zangeres die hij zo dom noemt ‘als het achtereind van een varken’. De columnist haalt in zijn ‘Briefje van Jan’ aan waarom de excuses van Glennis Grace geen steek houden…
Diavoorstelling
8/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Jan Dijkgraaf haalt zwaar uit naar de zangeres die hij zo dom noemt ‘als het achtereind van een varken’. De columnist haalt in zijn ‘Briefje van Jan’ aan waarom de excuses van Glennis Grace geen steek houden…

Dia 9 van 21: “Tussen het moment dat die Onopgevoede van je de winkel werd uitgezet en het moment dat jij met je knokploeg van een man of zeven terugkwam, zaten úren”, verduidelijkt Jan Dijkgraaf dat ze wel méérmaals tot tien had kunnen tellen in die periode. Al gaat de columnist nog een stapje verder…
Diavoorstelling
9/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
“Tussen het moment dat die Onopgevoede van je de winkel werd uitgezet en het moment dat jij met je knokploeg van een man of zeven terugkwam, zaten úren”, verduidelijkt Jan Dijkgraaf dat ze wel méérmaals tot tien had kunnen tellen in die periode. Al gaat de columnist nog een stapje verder…

Kniechirurgen zijn onder de indruk van 42¤ kniesle
Kniechirurgen zijn onder de indruk van 42¤ kniesle
Advertentie CARESOLE
Dia 10 van 21: “Ik weet wel dat je zo dom bent als het achtereind van een varken. Maar zelfs jij hebt toch geen úren nodig om de tafel van 1 op te dreunen?” aldus Jan Dijkgraaf in zijn gekende scherpe taal. Dijkgraaf heeft nog één duidelijk advies voor de zangeres…
Diavoorstelling
10/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
“Ik weet wel dat je zo dom bent als het achtereind van een varken. Maar zelfs jij hebt toch geen úren nodig om de tafel van 1 op te dreunen?” aldus Jan Dijkgraaf in zijn gekende scherpe taal. Dijkgraaf heeft nog één duidelijk advies voor de zangeres…

Dia 11 van 21: Wat Jan Dijkgraaf het ergst vindt is dat mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden: “Dat ze niet doorhebben dat een supermarkt tegenwoordig vol hangt met camera’s en dat het bewijs dus gewoon op tape staat.
Diavoorstelling
11/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Wat Jan Dijkgraaf het ergst vindt is dat mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden: “Dat ze niet doorhebben dat een supermarkt tegenwoordig vol hangt met camera’s en dat het bewijs dus gewoon op tape staat.

Dia 12 van 21: Ook toen Glennis Grace opnieuw begon op te treden, waren de mensen misnoegd. Hoe moesten de slachtoffers daar mee omgaan?
Diavoorstelling
12/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Ook toen Glennis Grace opnieuw begon op te treden, waren de mensen misnoegd. Hoe moesten de slachtoffers daar mee omgaan?

Dia 13 van 21: Voor het personeel van het bewuste Jumbo-filiaal was het even slikken toen Glennis Grace opnieuw begon op te treden en interviews deed. Een opvallende uitspraak haalde al snel de pers…
Diavoorstelling
13/21 DIA'S © Brunopress.nl
Glennis Grace
Voor het personeel van het bewuste Jumbo-filiaal was het even slikken toen Glennis Grace opnieuw begon op te treden en interviews deed. Een opvallende uitspraak haalde al snel de pers…

Dia 14 van 21: Aron Bade van RTL Boulevard heeft contact met mensen in de Jordaan en die kijken met walging naar wat er nu gebeurt. En er is méér…
Diavoorstelling
14/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
Aron Bade van RTL Boulevard heeft contact met mensen in de Jordaan en die kijken met walging naar wat er nu gebeurt. En er is méér…

Nieuwe vertaler 89¤ breekt verkooprecord
Nieuwe vertaler 89¤ breekt verkooprecord
Advertentie MUAMA ENENCE
Dia 15 van 21: “Het kan hen ook triggeren”, voegt Aron Bade eraan toe. “Ze worden nu ook geprepared hiervoor dat Glennis dit nu aan het doen is, want die mensen zijn gewoon nog steeds boos.”
Diavoorstelling
15/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
“Het kan hen ook triggeren”, voegt Aron Bade eraan toe. “Ze worden nu ook geprepared hiervoor dat Glennis dit nu aan het doen is, want die mensen zijn gewoon nog steeds boos.”

Dia 16 van 21: Bij datzelfde RTL Boulevard geeft de zangeres toe dat het voorval een enorme impact op haar heeft gehad: “Als ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik dat meteen gedaan. Maar ik moet ermee dealen…” Want de zangeres beweert ook zelf slachtoffer te zijn…
Diavoorstelling
16/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
Bij datzelfde RTL Boulevard geeft de zangeres toe dat het voorval een enorme impact op haar heeft gehad: “Als ik de tijd kon terugdraaien, dan had ik dat meteen gedaan. Maar ik moet ermee dealen…” Want de zangeres beweert ook zelf slachtoffer te zijn…

Dia 17 van 21: Glennis Grace blikte in Party terug op de heftige maanden die ze achter de rug heeft. Ondertussen staat de zangeres opnieuw op het podium, maar dat was best confronterend...
Diavoorstelling
17/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
Glennis Grace blikte in Party terug op de heftige maanden die ze achter de rug heeft. Ondertussen staat de zangeres opnieuw op het podium, maar dat was best confronterend...

Dia 18 van 21: “De afgelopen periode heeft mij wel een ander mens gemaakt, ook als artiest”, getuigt Glennis Grace bij RTL Boulevard. “Het is natuurlijk heel confronterend om na zo’n incident, dat heel heftig was, op het podium te staan. Je weet nooit hoe mensen gaan reageren…”
Diavoorstelling
18/21 DIA'S © Dirk Verbocht / Showbizzsite.nl
Glennis Grace
“De afgelopen periode heeft mij wel een ander mens gemaakt, ook als artiest”, getuigt Glennis Grace bij RTL Boulevard. “Het is natuurlijk heel confronterend om na zo’n incident, dat heel heftig was, op het podium te staan. Je weet nooit hoe mensen gaan reageren…”

Dia 19 van 21: De zalen zaten dan wel niet bomvol, de fans die er waren genoten wel van de terugkeer van hun idool. En dat deed Glennis Grace deugd, want de zangeres had het moeilijk met de vele haatreacties…
Diavoorstelling
19/21 DIA'S © Dirk Verbocht / Showbizzsite.nl
Glennis Grace
De zalen zaten dan wel niet bomvol, de fans die er waren genoten wel van de terugkeer van hun idool. En dat deed Glennis Grace deugd, want de zangeres had het moeilijk met de vele haatreacties…

Dia 20 van 21: “Dit is wel één van de heftigste dingen die ik heb meegemaakt. Ik kan met recht zeggen dat het mij bijna heeft gebroken”, vertelt Glennis Grace bij RTL Boulevard. Al wil de zangeres daar één ding aan toevoegen…
Diavoorstelling
20/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
“Dit is wel één van de heftigste dingen die ik heb meegemaakt. Ik kan met recht zeggen dat het mij bijna heeft gebroken”, vertelt Glennis Grace bij RTL Boulevard. Al wil de zangeres daar één ding aan toevoegen…

Dia 21 van 21: “Bijna”, benadrukt Glennis Grace. “Ik ben niet te breken.” En dan vinden ze bij Shownieuws toch dat de zangeres weinig compassie vertoont naar de mensen die gewond geraakt zijn in het Jumbo-filiaal…
Diavoorstelling
21/21 DIA'S © DPG Media
Glennis Grace
“Bijna”, benadrukt Glennis Grace. “Ik ben niet te breken.” En dan vinden ze bij Shownieuws toch dat de zangeres weinig compassie vertoont naar de mensen die gewond geraakt zijn in het Jumbo-filiaal…

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205134504
Het wijf neemt gewoon een slachtofferrol aan, niet te geloven toch
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 10:13:15 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_205134608
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Het wijf neemt gewoon een slachtofferrol aan, niet te geloven toch
"De afgelopen periode heeft mij wel een ander mens gemaakt, ook als artiest”, getuigt Glennis Grace bij RTL Boulevard. “ :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205144108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 09:55 schreef tong80 het volgende:

Dia 6 van 21: “Het was niet goed. Mijn gedrag was niet goed op dat moment...

Dit slaat ook alles! Alsof het op een ander moment wel oke is om een winkel incl. personeel te verbouwen....

En verder is ze alleen maar zielig.... :r :r :r
pi_205144132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Het wijf neemt gewoon een slachtofferrol aan, niet te geloven toch
Cancelen die jambek.
U MAD?
pi_205144141
Heeft die nou heel der hand vol laten tatoeëren? Tsja, dat zegt ook wel genoeg.
pi_205144413
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft die nou heel der hand vol laten tatoeëren? Tsja, dat zegt ook wel genoeg.
Is dat niet gewoon henna? ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205144659
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:13 schreef tong80 het volgende:

[..]
"De afgelopen periode heeft mij wel een ander mens gemaakt, ook als artiest”, getuigt Glennis Grace bij RTL Boulevard. “ :D

:T
Ja, blut en zonder klusjes waarschijnlijk. :')
pi_205144812
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Is dat niet gewoon henna? ;)
Henna blijft toch niet zo lang zitten? Heb net ff gegoogled op foto's van Glennis, en je ziet er toch wel wat foto's met haar hand.
pi_205145280
2019:

2022:
pi_205145397
Oh bah :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205146128
Ik had bij “Glennis heeft blauwe plekken op haar handen” niet als eerste aan een tattoeage gedacht eerlijk gezegd.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_205146468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:20 schreef JourneyBlue het volgende:
2019: [ afbeelding ]

2022: [ afbeelding ]
Heeft die vlinder over haar vingers gespoten of waar slaat dit op. Tattoogajes :’)
U MAD?
pi_205146936
Ze zal haar ex wel voor het gedoe op willen laten draaien vermoed ik zo. Dat hij de schuld op zich neemt want zij is een wereldster tenslotte.
Ben benieuwd.
pi_205147256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:57 schreef quirina het volgende:
Ze zal haar ex wel voor het gedoe op willen laten draaien vermoed ik zo. Dat hij de schuld op zich neemt want zij is een wereldster tenslotte.
Ben benieuwd.
:r
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 17:32:59 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205147599
Is er eigenlijk ook bekend wat voor letsel de slachtoffers eraan overgehouden hebben want daar gaat het nooit over, alleen over haar.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_205148224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:32 schreef MaJo het volgende:
Is er eigenlijk ook bekend wat voor letsel de slachtoffers eraan overgehouden hebben want daar gaat het nooit over, alleen over haar.
Nou eigenlijk niet veel want ze zei dat ze alleen een duw had gegeven.
pi_205152669
https://www.mediacourant.(...)r-van-jumbo-filiaal/
quote:
Glennis Grace betrapt op slechts 200 meter van Jumbo-filiaal
Glennis Grace is door een paparazzo van de Weekend betrapt 'om de hoek' bij het Jumbo-filiaal dat ze naar verluidt kort en klein heeft geslagen. De foto's staan deze week in het tijdschrift. De carrière van Glennis Grace is in januari onherstelbaar beschadigd door het bizarre incident, waarbij ze met een soort knokploeg op de Jumbo afstormde. Het was een trauma voor sommige medewerkers in het bewuste filiaal in de Amsterdamse Jordaan. Eén van de medewerkers is er volgens Aran Bade maar liefst twee maanden tussenuit geweest.

Om de hoek
Het is evident dat ze bij de Jumbo niet meer zitten te wachten op Glennis. Gelukkig heeft de officier van Justitie de zangeres, vooruitlopend op haar proces, een gebiedsverbod opgelegd. Ze mag daardoor niet meer in de Jumbo of in de nabijheid daarvan komen. Om hoeveel meter afstand het gaat is niet helemaal duidelijk.[
Glennis was volgens het tijdschrift een paar flinke stappen verwijderd van de supermarkt. Ze at vlak in de buurt namelijk een ijsje. "Opvallend: de ijssalon zit maar 200 meter verwijderd van de Jumbo, waar Glennis in februari slaande ruzie kreeg met het personeel..."

Voorafgaand aan dat ijsje zat Glennis aan de lunch en dat ging er volgens de Weekend wel héél vrolijk aan toe. "Glennis Grace lijkt zich, ondanks alle commotie rond haar persoon, prima te vermaken. (...) Het gezelschap had de grootste lol en Glennis is het lachen duidelijk nog niet verleerd."


[ Bericht 3% gewijzigd door JourneyBlue op 26-06-2022 11:42:50 ]
pi_205153013
quote:
Waarom moet je speciaal daar gaan lunchen?
Ze heeft gewoon schijt aan alles en zo te zien geen spijt.
Even zielig doen voor je carrière.
Waarschijnlijk denkt ze nog steeds dat ze in haar recht stond omdat haar kind heilig is.
Kan dat, dat je het gevoel hebt dat je zo een verschrikkelijke hekel aan iemand hebt zonder dat je diegene persoonlijk kent? Dat gevoel heb ik namelijk bij haar.
pi_205153539
Ik vind haar zo afschuwelijk. Eigenlijk hoop ik gewoon dat haar geld snel op is en ze nergens meer aan de bak komt. Stom wijf
  zondag 26 juni 2022 @ 13:54:41 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205153752
Mens is alleen interessant voor de wetenschap
Hersencellen slechts twee en toch niet in de keuken schijten :7
Best knap :P
  Tettenkoning zondag 26 juni 2022 @ 19:36:01 #250
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205156631
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:32 schreef MaJo het volgende:
Is er eigenlijk ook bekend wat voor letsel de slachtoffers eraan overgehouden hebben want daar gaat het nooit over, alleen over haar.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205158806
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 19:36 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat een mooie roze foto. Roze lucht, bloesems, iedereen roze gordijnen. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205158889
Ja echt Jordanees hè.
pi_205251971


https://www.mediacourant.(...)p-kan-nooit-normaal/

quote:
Glennis Grace zet Intratuin op zijn kop: ‘Kan nooit normaal’
Glennis Grace heeft zich flink laten gaan in een Amsterdams filiaal van de Intratuin. De nachtmerrie van elke vakkenvuller begon onder meer met haar karretje te racen. “Het kan ook nooit normaal.”
pi_205252724
quote:
Vreselijk mens, vooral zo doorgaan wordt je binnenkort door heel Nederland uitgekotst.... (Als dat nog niet het geval is)
pi_205252841
Na een snuifje naar de Intratuin :')
pi_205252865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na een snuifje naar de Intratuin :')
Was al benieuwd wie dat ook vond, alles op deze beelden schreeuwt dat inderdaad.
  Tettenkoning woensdag 6 juli 2022 @ 11:13:27 #257
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205253250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na een snuifje naar de Intratuin
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 11:21:03 #258
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205253353
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:37:42 #259
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205253517
Soort van recalcitrante puber (van 44).
pi_205254684


Filmpje: https://www.instagram.com(...)2876298368593502981/

https://www.instagram.com(...)2875720996962124495/

Glennis: Ïk zeg altijd goedemorgen" :+ #BeLikeGlennis

[ Bericht 14% gewijzigd door JourneyBlue op 06-07-2022 13:34:00 ]
  woensdag 6 juli 2022 @ 14:49:34 #261
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205255540
quote:
"Beste poten onder de pisbak" zouden ze hier zeggen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205256947
#Kijkmijleukzijn.
#Iedereenmaaktfouten.
#Ikhebmijnlevenverbeterd.
#Komnaarmijnconcertenenziemijleukzijn.

:')
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:31:27 #263
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205256982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Na een snuifje naar de Intratuin :')
Ze was vast op zoek naar een cocaplantje voor op het balkon _O- Je moet wat als je je dealer niet meer kunt betalen!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 6 juli 2022 @ 17:04:46 #264
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_205257702
Hahaha, deze zin uit het Mediacourant artikel:

quote:
Terwijl alle Intratuin-medewerkers zich haastig naar een centraal punt bewogen met de noodknop in hun hand, klom Glennis ook nog eens een personeelstrap op om kabaal te maken met een aantal hangende windklokken. “Ze moest even luisteren hoe het klonk… 😂”, giert Annie.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 6 juli 2022 @ 23:53:07 #265
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205262753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Soort van recalcitrante puber (van 44).
Nee joh, een zwakbegaafde veertiger die toevallig een liedje kan zingen en daardoor een podium kreeg.
love & heet
pi_205263058
quote:
Heeft zij nou ook zo'n pruik als wat Samamtha heeft?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205268757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 04:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heeft zij nou ook zo'n pruik als wat Samamtha heeft?
Ik denk dat haar enorme voorhoofd wat afleid
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 juli 2022 @ 01:09:47 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205272793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef doeka het volgende:
Hahaha, deze zin uit het Mediacourant artikel:
[..]

:D _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205338353


Non, rien de rien, je ne regrette rien....

https://www.instagram.com(...)2881457789804155111/
  vrijdag 15 juli 2022 @ 23:27:28 #270
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205356027
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_205356098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:22 schreef JourneyBlue het volgende:

Non, rien de rien, je ne regrette rien....
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205357111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
Hear hear. Echt zó mee eens.
Alius aliud dicit
  zaterdag 16 juli 2022 @ 10:37:38 #273
249756 Symphonic
Look o Look
pi_205357878
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
Amen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_205357941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
De afkeer tegen Glennis Grace is de bloeddruk van dit topic, we hebben haar idioterie ook een beetje nodig om te kunnen genieten.
-nee-
pi_205358009
Het zou toch hilarisch zijn als ze met kar en al omver flikkert
pi_205460117
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:25:00 #277
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_205465324
quote:
Yvonne is kut, maar Glennis is de allerlaatste die nu de schande-kaart kan trekken. Tief op, nep wijf.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:47:14 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205466506
Glennis is wel heel vaak woest…
pi_205466726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Glennis is wel heel vaak woest…
Cursusje anger management zal haar goed doen.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 26 juli 2022 @ 22:08:01 #280
213457 engine
pi_205466852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Glennis is wel heel vaak woest…
En ongeveer net zo vaak ongepast..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205470631
Zij is nog niet verooordeeld. Vind het raar dat iedereen iemand al van alles toewenst zonder dat die persoon veroordeeld is. Tot je niet veroordeeld bent ben je als nog onschuldig.
Zolang je op de bewuste dag geen geen getuige bent geweest van wat er die dag precies heeft afgespeeld moeten we wachten tot de Rechter haar schuldig verklaard .
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!
Laten we ophouden en wachten tot de Rechter haar veroordeelt.
pi_205470656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zij is nog niet verooordeeld. Vind het raar dat iedereen iemand al van alles toewenst zonder dat die persoon veroordeeld is. Tot je niet veroordeeld bent ben je als nog onschuldig.
Zolang je op de bewuste dag geen geen getuige bent geweest van wat er die dag precies heeft afgespeeld moeten we wachten tot de Rechter haar schuldig verklaard .
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!
Laten we ophouden en wachten tot de Rechter haar veroordeelt.
Ik denk niet dat je een gebiedsverbod krijgt als er niks gebeurd is.
pi_205470837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zij is nog niet verooordeeld. Vind het raar dat iedereen iemand al van alles toewenst zonder dat die persoon veroordeeld is. Tot je niet veroordeeld bent ben je als nog onschuldig.
Zolang je op de bewuste dag geen geen getuige bent geweest van wat er die dag precies heeft afgespeeld moeten we wachten tot de Rechter haar schuldig verklaard .
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!
Laten we ophouden en wachten tot de Rechter haar veroordeelt.
U bent de zoon van Glennis?
Welkom!
pi_205470850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:

Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!

:D _O- Tuurlijk joh :')
  Tettenkoning woensdag 27 juli 2022 @ 13:12:47 #285
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205470892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Omdat ze een domme en asociale tokkie is wellicht?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205470917
quote:
81s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Omdat ze een domme en asociale tokkie is wellicht?
Zo doen ze dat in de Jordaan, ze gunnen je ook echt wat :*
  Tettenkoning woensdag 27 juli 2022 @ 16:10:27 #287
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205472523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo doen ze dat in de Jordaan, ze gunnen je ook echt wat :*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205472589
Fijn dat ik in @Rokhejemi8 een medestander heb gevonden!

#FreeKrijs
#boycotJumbo
#boycotHema
pi_205757334
https://www.telegraaf.nl/(...)-groep-naar-ter-apel

Na een roerige periode voor zangeres Glennis Grace, waarin ze in februari in een supermarkt in Amsterdam medewerkers zou hebben mishandeld en daarvoor in oktober terecht moet staan, heeft zij op haar sociale media het roer omgegooid. Al haar foto’s en filmpjes zijn van haar account verwijderd en in plaats daarvan deelt ze in haar Insta Stories berichten over Ter Apel en doet ze een oproep voor spullen.

In een video laat ze zich uit over ’de situatie in Ter Apel’ en ’honderden en honderden vluchtelingen die daar vastzitten en onder erbarmelijke omstandigheden aan hun lot overgelaten worden’. „Ik wil helpen. Mijn vriendenploeg wilt (sic) helpen. En wij hebben besloten om aanstaande zondag daar naartoe te gaan rijden met de nodige spullen die daar zo nodig zijn.”


Ze roept haar volgers op om te laten weten of ze spullen als dekens en medicijnen kunnen doneren en kondigt aan dat er snel een adres volgt waar zij die spullen kunnen afgeven. Later voegt ze eraan toe dat ook speelgoed en kinderkleding welkom zijn. „Zodat wij daar met een hele grote groep naar toe kunnen gaan rijden om dit af te geven. Let’s do this guys. It needs to stop.”

Op Twitter wordt haar actie met enig sarcasme ontvangen. Men meent dat het haar om de aandacht te doen is en raadt haar aan het vooral aan de instanties over te laten.


OH wat lief ,,,
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205757410
Het zal me niks verbazen als ze daar ongevraagd haar repertoire gaat zingenkrijsen.

Oh well, asielcrisis is dan wel ter plekke opgelost :7
pi_205758569
Bitch please..
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:42:08 #292
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205759104
twitter


^O^ _O-
pi_205759411
Gutmensch
pi_205760441
Ja er valt wat te knokken dus Glen is van de partij…

Logisch
pi_205760872
Beter neemt ze een emmertje mee want die toiletten zijn niet ok daar en 700 mensen daar zijn niet in staat om het schoon te maken want drukdruk dus misschien dat Glennis even de handen uit de mouwen kan steken. Ze heeft al eens laten zien dat ze makkelijk tot actie over kan gaan dus Ter Apel is gered. Hoera!
Go hard or go home
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:48:19 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205761404
"Mijn vriendengroep wil helpen" :X Dezelfde die bij de Jumbo langs kwam?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205761436
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
"Mijn vriendengroep wil helpen" :X Dezelfde die bij de Jumbo langs kwam?
Ze verwart het woord knokploeg met vriendenploeg.
pi_205761476
Goeie zin ook:

“En wij hebben besloten om aanstaande zondag daar naartoe te gaan rijden met de nodige spullen die daar zo nodig zijn.”
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:04:43 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205761490
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:01 schreef vencodark het volgende:
Goeie zin ook:

“En wij hebben besloten om aanstaande zondag daar naartoe te gaan rijden met de nodige spullen die daar zo nodig zijn.”
En dan ook zaken als medicijnen noemen... wel ja, lekker geopende medicatie van anderen daar gaan uitdelen, zonder enige medische kennis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:05:39 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_205761496
Zo dicht

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:05:49 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_205761498
Nu

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')